Stefan Berglund

Stefan Berglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Stefan Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Stefan Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Berglund har haft 19 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 21 Läs vad Stefan Berglund

• 2021-09-06
    Stefan är hjälpsam och pålitlig.
    Hej Charliana,
    Tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya fina hus. Vänligen Stefan
  • 2021-09-06
    Stefan har agerat mycket professionellt och förtroendeingivande mot mig som ivrig köpare. Stefan har varit engagerad och snabbt delat med sig av all relevant information om objektet vid förfrågan. Stefan gjorde det möjligt för mig som köpare att snabbt och smidigt möta säljarnas önskemål kring köpeskilling och tillträde. Jag och min familj är mycket tacksamma efter en lång period av hussökande.
    Hej Teodor,
    Stort tack för den fina rekommendationen! Kul att ni är så nöjda med mitt jobb och att det känns så bra med ert nya hus. Ha det fint så hörs vi snart igen. Hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Nälsta
    2021-06-24
    Helt fantastisk service. Han får högsta tänkbara betyg av mig.

Han får betyg utmärkt
    Hej Anne,
    Vad roligt att få läsa så fina ord! Det uppskattar jag verkligen!
    Ta hand om dig så hörs vi snart igen. Vänligen Stefan
    • Hässelby Villastad
    2021-06-11
    Kontakten fungerade utmärkt med snabb återkoppling och ett professionellt och vänligt bemötande.
    Den enda gången han kunde ha varit lite mer drivande var när vi avvisade, mot bättre vetande, det som kallas för dold budgivning.
    Hej Åsa,
    Stort tack för de vänliga orden! De har varit ett mycket trevligt samarbete. Vi ses snart igen.
    Vänligen Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Villastad
    2021-06-11
    Väldigt nöjd med samarbetet som vi haft med Stefan när vi köpte, rekommenderas!
    Hej Mathias,
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas och tror att huset kommer passa perfekt för er. Hälsningar Stefan
    • Nälsta
    2021-04-12
    När vi sålde vårt radhus, blev vi väldigt bra bemötta av Stefan, som gav ett väldigt lugnt och proffsigt bemötande. Det kändes tryggt att lägga processen i hans händer och vi är mycket nöjda. Det känns tryggt att lämna över huset till de nya ägarna.
    Hej Hanna,
    Tack för den positiva beskrivningen av mitt arbete! Jag hoppas ni hittar ett fint hus snart, vi hörs. Vänligen Stefan
  • Sofie A
    • Kälvesta
    2021-04-09
    Snabb information, trevligt bemötande, professionell.
    Hej Sofie,
    Tack så jättemycket för de fina orden!
    Hälsningar Stefan
  • 2021-03-22
    Stefan Berglund är en mycket kompetent mäklare från A till Ö. Han har varit snabb med återkoppling, känner till närområdet mycket väl och är duktig på att förstå behov. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Vi rekomenderar honom varmt.
    Hej Maria,

Tack för det otroligt fina omdömet! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vänliga hälsningar Stefan
  • 2021-03-22
    Stefan har varit väldigt tydlig och snabb på att återkoppla genom hela processen. Han har varit mycket lyhörd och flexibel, vi kan varmt rekommendera honom!
    Hej Anton,

Stort tack för den fina rekommendationen, det uppskattar jag verkligen! Ta hand om er så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning Stefan
  • Bengt-göran S
    • Hässelby
    2021-02-21
    Jag har sålt ett radhus i Hässelby.
    Stefan Berglund har varit till stor hjälp och skött allt exemplariskt.
    Han har stor kännedom om området och visar på stor kunskap som mäklare. Tillmötes gående och alltid tillgänglig vid frågor.
    Flexibel och kunnig med ett trevligt bemötande.
    Rekommenderas varmt.
    Hej Bengt-Göran,
    Roligt att ni är så nöjda med mitt arbete! Det har varit ett trevligt samarbete hela vägen. Ha det bra så hörs vi snart igen. Vänligen Stefan Berglund