Läs vad 9 Läs vad Stefan Berglund

• 2021-01-17
    Vi har sålt vår villa.
    Stefan är väldigt trevlig, seriös och inger ett gott förtroende och var väldigt lätt att samarbeta med.
    Det var lätt att få tag på Stefan när vi hade frågor och vi är väldigt nöjda att vi valde honom som vår mäklare.
    Peter B
    • 113.0 m²
    • Bromsten
    sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej Peter, Vad roligt att få ett så fint omdöme! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig och Solveig. Ta hand om er så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar Stefan

• 2020-12-14
    Köpt villa i Spånga. Stefan är serviceinriktad och trevlig.
    Kristin A
    • 115.0 m²
    • Bromsten
    köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej Kristina, Tack för de fina orden! Ha det fint så ses vi snart igen! Bästa hälsningar Stefan

• 2020-11-16
    Köpte villa via Stefan Berglund. Stefan är sammanfattningsvis en trygg, sansad och pålitlig fastighetsförmedlare.

Isak H
    Isak H
    • 176.0 m²
    • Kälvesta
    Hej Isak, Stort tack för det fina betyget! Jag håller tummarna för att er försäljning går riktigt bra nu. Vi ses längre fram. Bästa hälsningar Stefan

• 2020-11-10
    Stefan Berglund fick uppdraget att sälja våran stora villa i Kälvesta baserat på hans långa erfarenhet som mäklare samt hans lugna, förtroendeingivande och proffesionella "mäklarstil". Med goda rekommendationer, vägledning och gott samarbete gick hela processen precis som vi önskade och enligt plan. Vi anlitar självklart Stefan igen om tillfälle ges och vi har bara goda rekommendationer att ge! Tack för denna gång!
    Helena C
    • 176.0 m²
    • Kälvesta
    Hej Helena, Vad roligt att läsa att ni är så nöjda med min insats! Det har varit riktigt kul och ett fint "team work" hela vägen. Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert nya hem! Vi hörs. Bästa hälsningar Stefan

• 2020-10-16
    Första gången jag köpt en bostad och fick världens finaste mäklare som gjorde mer än jag trodde och besvarat alla mina frågor kring bostäder. Jag fick den hjälp jag behövde och mäklaren var väldigt enkel att prata med. Det var väldigt uppskattat bemötande för mig. Jag kommer rekommendera denna man till andra om någon frågar mig. Tycker han gjorde ett super jobb och trevlig som människa. Det sällan jag träffar sådana här fina människor.
    Milla V
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Hässelby Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej Milla, Stort tack för de fina orden, det värmer verkligen! Jättekul att ni verkar så nöjda med lägenheten också, jag tror och hoppas att ni kommer stormtrivas! Bästa hälsningar Stefan

• 2020-10-15
    Efter ett positivt första intryck, gav jag Stefan uppdraget att sälja mitt radhus. Stefan var från början till slut mycket lätt att samarbeta med, dessutom kunnig, kommunikativ och professionell rakt igenom. Försäljningen gick precis som man hade kunnat hoppas på, t.o,m, över förväntan.
    Jag kan utan tvekan rekommendera Stefan.
    Thomas S
    • 135.0 m²
    • Nälsta
    Hej Thomas, Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Det har varit ett riktigt trevligt samarbete tycker jag! Vi hörs längre fram. Vänliga hälsningar Stefan

• 2020-09-16
    Utmärkt från början till slut! Lugn, kunnig och pålitlig. Hjälpte oss igen hela köpet och gav goda ideer längs vägen. En riktig klippa!
    Oskar Ö
    • 139.0 m²
    • Spånga
    Stort tack för de fina orden Oskar! Jag hoppas att allt flyter på bra med renoveringen av huset. Vi hörs längre fram. Bästa hälsningar Stefan Berglund

• 2020-08-25
    Väldigt proffs och snäll. Duktig och effektiv.
    Lydia B
    Lydia B
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Hässelby Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej Lydia, Vad roligt att höra, det värmer! Ta hand om dig så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar Stefan

• 2020-08-24
    Trevligt och proffsigt bemötande under hela affären, rekommenderas!
    Hej Johan, Stort tack för den fina rekommendationen! Det uppskattas verkligen. Vänligen Stefan