Tommy Andersson

Tommy Andersson

Tommy Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga

Tommy Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1989-05. Tommy Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.7. Tommy Andersson har haft 16 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 112 Läs vad Tommy Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-09-05 Verifierad kund
    Professionellt agerande genom hela processen och vi uppnådde mitt förväntade resultat trots lite orolig markanad.
    Hej Helena! Stort tack för ditt fina omdöme och tack för trevligt samarbete! Tommy Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Hässelby
    2022-08-10 Verifierad kund
    Tommy var under hela köpprocessen enkel att få tag på, han la ner tid och engagemang för att vi skulle få så bra visningsupplevelse som möjligt. Tommy har en stor kunnighet och ett mycket gott bemötande. Tack vare honom kändes det tryggt genom hela affären. Vi rekommenderar Tommy som mäklare !
    Hej Nina! Just hemkommen från en visning förgyllde ert fina omdöme hela min kväll! Stort tack, Hoppas ni kommer att trivas i huset! Tommy Andersson
  • 2022-06-29 Spontant omdöme
    Very knowledgeable about the market, and very helpful and friendly. Did explained the contract in Swedish and English.
    Hi Jose! thank you for your kind words and for taking the time to write a nice review! I hope you will enjoy your new home, and look forward to visiting you in the near future. Have a great summer! Tommy Andersson
    2022-06-09 Verifierad kund
    Det gick smidigt och bra . Han är jätte trevligt
    Tack Lisa för ditt fina omdöme! Stort lycka till i ert nya boende och hoppas du får en härlig sommar! Tommy Andersson
    2022-05-09 Verifierad kund
    Tommy är mycket trevlig, kompetent och har stenkoll. Jag kan likna Tommy vid en pilot som sitter vid rodret på flygplanet som precis ska ta dig till din livs semester. Det börjar bra, sen kommer lite turbulens, du blir lite orolig. Men sen kommer du ihåg att det är Tommy som sitter vid rodret. Han säger: "Jag är inte ett dugg orolig, min barometer han inte gått upp ett dugg". Turbulensen upphör och Tommy landar planet/affären på bästa sätt. Du lutar dig tillbaka, ler och allt känns väldigt bra. Skulle jag använda Tommy igen? Absolut, alla dagar i veckan.
    Annette på Korgvidegränd 38
    Hej Annette! Tack för de fina orden - skrattade gott år din pilot-liknelse! Stort lycka till nu i din nya bostad och passa på att njuta av sommarvärmen! Tommy Andersson
    2022-04-24 Verifierad kund
    Han se mycket bra 👍 lätt att samarbeta med honom, trevligt,
    Tack Pether för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas i radhuset! Tommy Andersson
  • 2022-03-31 Spontant omdöme
    Under hela vår säljprocess, som löpte över flera år, fanns Tommy med. På ett pedagogiskt sätt guidade han oss hela vägen - från första tanken till försäljning. Med Tommy känner man sig trygg. Han lägger ner det lilla extra för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Tommy är en erfaren och mycket kompetent mäklare som vi varmt rekommenderar. Han är med hela vägen in i mål, också vad gäller deklaration och redovisning av skatter. Vi är helnöjda!
    Peter&Maria Wickberg
    Hej Peter! Nöjet var helt på min sida! Kom återigen att tänka på ur viktigt vårt teamwork med uppdragsgivaren är. Att sätta tydliga mål och se till att varje moment görs så bra som möjligt. Tycker ni svarade upp på allt i vårt samarbete. Check! Check! Check! Tommy Andersson
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-03-26 Verifierad kund
    Det har varit toppen att få möta Tommy som mäklare.

Han är genuin, hjälpsam och erfaren och den enda mäklaren som vi känt har kunnat ge en verklighetsbaserad bild av objektet innan vi ens kom på visning.

Rekommenderar Tommy starkt!
    Hej Matilda! Blev superglad för era fina ord. Blir lycklig inombords att min beskrivning av huset motsvarade era förväntningar. Hoppas ni ska trivas i huset nu! Förresten. Det vet jag att ni kommer göra :) Tommy Andersson
    2022-03-26 Verifierad kund
    Tommy har varit en fröjd för oss att ha kontakt med.
    Han har gedigen kunskap och är otroligt trevlig. Vi har uppskattat hans engagemang och Tommy har varit en suverän bollplank.
    Tack Tommy för din hjälp med att hitta vårt drömhus! Mitt i prick.
    Hej Silvia, och tackar så mycket för ert toppenfina omdöme! Många undrar varför jag valde just mäklaryrket, och har stannat kvar så länge. Det finns förstås många anledningar till att man väljer detta världens bästa jobb! Men den kanske allra viktigaste för jus mig - är när någon hittar sitt drömhus, och jag har kunnat bidraga till detta. Stort lycka till nu! Tommy Andersson
    2022-03-25 Verifierad kund
    Hej,
    Tommy har från första mötet till avtalsskrivande varit synnerligen engagerad och 100% seriös och ansvarskännande.
    Våra förväntningar överträffades och hela processen var mycket smidig.
    Vi var inte de lättaste kunder då vårt kommande boende kört fast och blivit ca12 månader försenat. Detta har Tommy hanterat utan problem, vilket vi verkligen uppskattat.
    Vi rekommenderar gärna Tommy som en toppmäklare med mängder av kunskap både lokalt i området men också i makroperspektivet.
    Hälsningar
    Bo & Eva Nyås
    Tack snälla ni för de vänliga orden! Ja, det tog ju längre tid än väntat, men den resan har varit alltigenom angenäm! Tar med mig många fina minnen från vårt samarbete. Stort lycka till i ert nya hus i Strängnäs nu - och ser fram emot att hälsa på er nån dag när jag är på genomresa! Tommy Andersson