Läs vad 80 Läs vad Tommy Andersson

• 2021-01-08
    Har köpt ett hus. Kände mig väl emottagen på visningen. Tommy var engagerad och kändes genuint intresserad av huset och dess historia som vi fick ta del av.
    Allting har kännts tryggt och bra!
    Diana Jessica A
    • 115.0 m²
    • Vinsta
    köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack snälla Jessica för ert fina omdöme, gladde mig verkligen! Stort lycka till i huset nu!

• 2021-01-07
    Mötande med mäklaren var mycket bra .

Kan rekommendera till andra folk .

Säljande gick fort
    Anja K
    • 115.0 m²
    • Vinsta
    sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack Anja för omdömet. Ni har verkligen lyssnat och följt alla råd iinför försäljningen! Hoppas lägenhetslivet nu skall passa er lika bra! Vi hörs!

• 2020-12-22
    Stockholms bästa mäklare Tommy Andersson, såld våra vila på Lysningsvisiten 6 i Spånga.
    Tommy Andersson blev uppringd av våra son Joakim mäklare tackade ja att sälja fastigheten och ger sina råder och tips om fastigheten och tomten ,som utvecklats från skogs tomt till stats tomt, så rekommenderar vi Tommy Andersson som gjorde så mycket han kunde till fastigheten såldes.
    Tommy Andersson är en kärleksfull och medveten människa om vad han jobbar med.
    Vi önskar Tommy Andersson. Gud jul och Gott nytt år.
    Mvh. Karl Erik/ Joakim/ Sally.
    Karl Erik G
    • 143.0 m²
    • Vällingby
    Tack snälla Karl Erik, Joakim och Sally för ert fina omdöme! Det har varit ett nöje att hjälpa er med ert bostadsbyte! God fortsättning!

• 2020-11-20
    We are very happy with our experience with Tommy when we bought our house. He is very thorough and knowledgeable about the legal side of buying a house, would definitely recommend Tommy to others either buying or selling a property.
    Rhys W
    • 123.0 m²
    • Vinsta
    Thank you Rhys for your kind words! Best luck with your new house!

• 2020-11-20
    Vi köpte ett radhus av Tommy och är supernöjda med hans proffessionalitet och engagemang. Det märks verkligen att Tommy har jobbat med det här länge och han är väldigt mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda. Vi rekommenderar varmt Tommy till andra!
    Adina E
    • 123.0 m²
    • Vinsta
    Stort tack Adina för ditt vänliga omdöme! Stort lucka till med radhuset nu!

• 2020-11-14
    Vi köpte ett radhus av Tommy. Tommy var trevlig, kommunikativ och hjälpsam under hela processen. Det kändes tryggt att köpa av honom och ur ett köparperspektiv kan vi varmt rekommendera Tommy och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby!
    Tack Adam för ert toppenfina betyg. Känns jättebra att ni fick en fin upplevelse av köp-processen - trots alla turer på en överhettad bostadsmarknad! Hoppas ni kommer trivas fint i huset!

• 2020-11-09
    Noggrann, ambitiös. Något övertydlig.
    Marit W
    • 150.0 m²
    • Nälsta
    Tack snälla för er fina feedback. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Hälsa även er trevliga granne för deras hjälp under fotograferingen! Stort lycka till även med ert nya boende!

• 2020-11-09
    Hade förväntningar att ha en bra dialog med mäklaren, speciellt i det stadiet då vi låg först i budgivningen (vilket vi gjorde i flera dagar). Men mäklaren ansåg dock att hans huvuduppgift var att följa upp alla som varit på visningen. Som köpare upplevde jag därför inte att jag fick mycket uppmärksamhet och var själv tvungen att försöka få tag på honom och fick lämna meddelande för att komma fram.

Mäklaren lovade att återkoppla/ringa tillbaka vilket han inte gjorde. Detta upplever jag som en grundläggande förväntning på en mäklare.
    Daniel K
    • 150.0 m²
    • Nälsta
    Tack för din feedback. Jag beklagar att du fick vänta i budgivningen, det händer ofta då det är många intressenter som av olika skäl behöver mer tid för beslut. Att du som ett resultat av detta fick söka mig flera gånger utan att få återkoppling är förstås inte OK. Jag ska se över mina rutiner hur jag kan förbättra kommunikationen under pågående budgivning. Det glädjer mig att ni vann budgivningen - och hoppas verkligen ni blir nöjda med huset.

• 2020-11-04
    Det märks att Tommy har varit med i branschen länge. Trots att marknaden är lite galen så är han lugn som en filbunke. Vi är så glada över vårt husköp och kände att Tommy hjälpte både säljaren och oss att hitta rätt.
    Johan S
    • 94.0 m²
    • Råcksta
    Hej Johan! Stort tack för ert jättetrevliga omdöme! Det värmer en "filbunke" att ni fick en fin upplevelse av husaffären. Stort lycka till!

• 2020-11-04
    Vi har köpt hus. Tommy var mycket lyhörd och kunnig. Han överträffade våra förväntningar då vi upplevde att han var trovärdig och proffsig i sitt sätt att resonera, samtidigt en varm i sin person. Det var lätt att få kontakt. En så positiv upplevelse av en husaffär hade vi inte räknat med. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Tommy och skulle gärna rekommendera honom till andra.
    Karin A
    • 94.0 m²
    • Råcksta
    Hej Karin! Oj - blev jätteglad över de fina orden, och kul att huset blev ert till slut! Hoppas även ni, som er granne, blir kvar i fler generationer :)!