Tommy Andersson

Tommy Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Tommy Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1989-05. Tommy Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.7. Tommy Andersson har haft 29 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 92 Läs vad Tommy Andersson

• köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kälvesta
    2021-09-17
    Tommy är en mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Han följer upp allting väldigt väl. Han ger även bra tips på saker som man bör tänka på samt väldigt tydlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kälvesta
    2021-09-16
    Vi blev trevligt bemötta samt att försäljningen levde mer än vi trott på själva.
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-09-07
    Tommy är en riktigt bra mäklare med en tydlig passion för sitt yrke och som jag varmt kan rekommendera!
  • 2021-08-31
    Tommy har mycket bra erfarenhet och bra förklarande saker. Jag hade dock ingen bra erfarenhet av någon av husets budprocesser. Jag kände att det fanns mycket att ge information som hjälpte andra köpare att köpa huset.
    Hej Niranjan! När en kund förlorar en budgivning är aldrig roligt. I de lägena önskar man att man kunde erbjuda ett likadant hus direkt.
    Alla budgivares bud - inklusive ev villkor - presenteras för husägaren. Sen är det hen som tar beslut vem som får köpa huset. I övrigt följer vi vår budgivningspolicy: www.svenskfast.se/budgivning

Jag håller gärna kontakten med er framåt och tipsar er om nya husförsäljningar. Lycka till!
    • Sundby
    2021-06-28
    Har mycket stor erfarenhet vad gälller försäljningsutbudet i området där vi bor (bodde) och vet hur marknaden ser ut.
    Har mycket stot förtroende för hur han marknadsfört fastigheten.
    Tack Gösta för ert trevliga omdöme - och stort tack att jag fick förtroendet ytterligare en gång. Trevlig sommar, och lycka till med ert nya boende! Tommy Andersson
    • Sundby
    2021-06-20
    Att köpa från Tommy var en trygg process! Där han var tydlig och behjälplig genom hela köpprocessen. Tommy är rak och tydlig i sin kommunikation och lämnar inget utrymme för missförstånd
    Hej Sam! Stort tack för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att hjälpa er hitta hem till slut :) Ha en fantastisk sommar! Tommy Andersson
    • Hässelby Villastad
    2021-05-30
    Trevlig, pålitlig och kunnig, ingav ett stort förtroende redan vid första mötet, vi är supernöjda
    Hej Joakim! Vad kul att ni är nöjda! Det har varit ett nöje från början till slut att samarbeta med er! Tommy Andersson
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-05-07
    Kompetent, noggrann och ambitiös - kan varmt rekommendera Tommy som alltid gör sitt yttersta!
    Hej Cecilia, och stort tack för ert fina omdöme! Det som känns extra kul är att hjälpa er med ert bostadsbyte en andra gång! Vilken fin förberedelse av huset inför fotograferingen ni gjorde! Köparen kommer få det bra i ert hus - och hoppas ni kommer trivas i ert nya. Trevlig sommar! Tommy Andersson
    • Bromsten
    2021-03-10
    Var väldigt tillmötesgående och informativ dels på visning då vi fick en genomgång av huset och detaljer kring objektet samt vid kontraktsskrivning där Tommy lugnt förklarade alla detaljer.

Tommy förmedlade under hela processen ett lugnt och stabilt intryck vilket gjorde att vi kände oss väldigt professionellt och seriöst bemötta samt trygga med affären. Rekommenderas varmt!
    Hej Basel! Super-tack för era snälla ord. Det glädjer mig mycket att ni föll för huset, och vet att ni kommer att fortsätta göra huset fantastiskt! Ser fram emot att möta er igen om några år och se huset igen. Lycka till! Tommy Andersson
    • Vällingby
    2021-03-08
    Kontaktbar, ödmjuk, snäll och hjälpsam.
    Köpte en vila av Tommy, jag är jätte nöjd och jag rekommenderar Tommy starkt.
    Hej Hemn! Härligt att hela familjen gillade huset och alla spännande ytor. Jätteglad för att ni var nöjda med min medverkan. Stort lycka till nu med fastigheten - och välkommen till Kälvesta! Tommy Andersson