Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• Lotten D
    Lotten D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är mycket nöjd! Under hela processen från val av mäklare till kontraktskrivning har Tobias Claesson varit professionell, kunnig och trevlig. Dessutom var han snabb på att återkomma via telefon eller mejl när jag hade frågor eller synpunkter.
    2016-09-07 Anders Ö svarar Lotten D
    Stort tack Lotten. Det var väldigt kul att hjälpa dig och kul att vi fick tag i så härliga köpare också. Hoppas ni trivs toppen i nya huset och njuter för fullt av den vackra utsikten! :)
    MVH/
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag kände mig trygg med Dig! Jag är glad att det gick så bra.Tack!!
    2016-09-07 Anders Ö svarar Margareta S
    Hej Margareta.
    Tack för den fina feedbacken. Det var jättekul att kunna hjälpa dig och jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende. Nu ska vi satsa på att göra en minst lika bra affär åt din väninna som du var vänlig nog att rekommendera mig till.
    MVH/
  • Stefanie
    Stefanie skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar!
    Lyssnar in, har ett lugn och kan sin sak.
  • Martin F
    Martin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag var mycket nöjd med Tommy Andersson som mäklare vid försäljning av min villa. Tommy var mycket engagerad, kom med bra tips och genomförde processen på ett föredömligt sätt. Jag skulle definitivt välja Tommy igen i framtiden!
    2016-09-08 Tommy A svarar Martin F
    Tack Martin för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa till med ditt bostadsbyte! Vi hörs!
  • Per E
    Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy lotsade oss igenom hela affären med stort kunnande och otroligt engagemang. Han tvekar inte att göra det där lilla extra som gör att både säljare och kund blir supernöjda.
    2016-09-08 Tommy A svarar Per E
    Hej Per, vad glad jag blir för de orden! Tyckte ni gjorde en jättebra insats inför fotograferingen och var med 100% i alla steg genom försäljningen! Inte konstigt att resultatet blev så bra! Vi hörs!
  • Liza Amanda R
    Liza Amanda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Toppen Mäklare! Skulle välja Tobias alla dagar i veckan igen!
    2016-09-06 Anders Ö svarar Liza Amanda R
    Stort tack för dom vänliga orden :)
    Med vänlig hälsning/
  • Mats E
    Mats E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är positiv, trevlig, tillgänlig, hjälpsam tålmodig mot mina gamla föräldrar under den långa processen . Alla vi har varit i kontakt med på hans kontor har varit mycket trevliga mot oss. Lätta att ha att göra med.
    2016-09-08 Tommy A svarar Mats E
    Tack Mats! Jag tyckte ni barn ställde upp otrolig fint vid försäljningen och tog vårt teamwork på allvar. Jätteroligt att Arvid och Kerstin hittade hem till slut! Hälsa alla så gott!
  • Cissi J
    Cissi J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket engagerad och proffsig. Levererade resultat över vår redan höga förväntan.
    2016-09-06 Anders Ö svarar Cissi J
    Stort tack för dom vänliga orden :)
    Med vänlig hälsning/

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby