Anders Öberg
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Anders Öberg

• Åsa D sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-17

Hässelby Norra Villastad
    Köpt bostadsrätt och sålt Radhus.

Har blivit väldigt proffsigt och trevligt bemött av Anders Öberg och mycket nöjda.Våra förväntningar har blivit uppfyllda.
    Han alltid ett positivt sätt när vi träffades.
    Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-03-17 Anders Ö svarar Åsa D
    Ett stort varmt tack för er fina Reco! Jag älskar det här yrket och är mycket tacksam för den stora förmånen att få hjälpa er med era båda bostadsaffärer.
  • Staffan V sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-12

Hässelby Norra Villastad
    Väldigt gott bemötande och god erfarenhet. Läs mer
    2020-03-12 Anders Ö svarar Staffan V
    Tack Staffan för din fina reco, uppskattar att du tog dig tid, vi ses!
  • Paul R köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-12

Köpt hus i Hässelby.

Trevlig, professional, snabba svar till alla frågår.

Anders är bra på alla sätt.

Ett väldigt bra äffärsman. Läs mer
    2020-03-12 Anders Ö svarar Paul R
    Tack Paul för din fina reco. Det betyder mycket för mig att höra att du är nöjd. Vi ses!
  • Ulf Torsten W sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-08

Hässelby Norra Villastad
    Anders har bemött oss på bästa tänkbara sätt, hela tiden före och under husförsäljningen av vår villa. Han har lyckats göra ett snabbt slut på budgivningen och skickligt löst försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-09 Anders Ö svarar Ulf Torsten W
    Tack Ulf för din fina reco. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med både köp av er nya lägenhet och försäljningen av ert fina hus. Att får göra affärer med återkommande kunder från 2002 är ett privilegium. Allt gott!
  • Jan C köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-29

Hässelby Södra Villastad
    Han är hjälpsam och genomtrevlig. Läs mer
    2020-03-01 Anders Ö svarar Jan C
    Tack Jan för din fina Reco, glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Pankow P
    Pankow P köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-27

1.Köpt Snårvindevägen 12.

2.Väldigt positivt och personligt bemött. Mindes mitt namn från en tidigare visning. Saklig och trevlig.
    3. Förväntningar är att en mäklare ska vara professionell vilket vi absolut tycker Anders är. Lösningsorienterad och förstående för oss som hade extra frågor som första gångsköpare av äganderätt/radhus.

4. Väldigt positivt från första bemötande till avtalsskrivning. Läs mer
    2020-02-27 Anders Ö svarar Pankow P
    Hej Robin, fantastiskt glädjande att höra att du och Anna är nöjda med processen och mitt agerande. Jag blir både glad och tacksam över det ni skriver. Vi ses och hörs framöver, jag är övertygad om att ert nya boende kommer bli riktigt bra. Sköt om er så länge!
  • Lars H
    Lars H sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-21

Hässelby Norra Villastad
    Sålt Radhus och köpt lägenhet.

Anders har varit fantastisk och trygg.
    Vi känner oss väldigt nöjda med båda affärerna hitills.
    Vilket gör oss mycket lugna.

Vi är mycket nöjda med Anders för hans stora engagemang.
    Mycket duktig Mäklare. Läs mer
    2020-02-23 Anders Ö svarar Lars H
    Hej Lars, det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med dessa två affärer. Jag är övertygad om att lägenheten kommer bli riktigt bra. Vi hörs och ses framöver.
  • Göran H
    Göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-15

Stockholm
    Köpt en ny bostadsrätt.
    Väldigt trevligt och bra bemötande på alla sätt. Läs mer
    2020-02-17 Anders Ö svarar Göran H
    Tack Göran för det fina omdömet! Vi ses framöver i samband med tillträdet till er nya lägenhet.
  • Nathalie H köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-22

Stockholm
    Köpte nyproduktion, fantastiskt bemötande från start. Uppfyllde alla förväntningar o lite till! Läs mer
    2020-01-23 Anders Ö svarar Nathalie H
    Hej Nathalie, stort stort tack för det fina omdömet, sånt här ger mig en extra boost att jobba ännu hårdare!
  • Anita Ingrid G sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-21

Kälvesta
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och fått hjälp att sälja mitt hus av Anders.
    Jag har alltid blivit så bra bemött och känt att han under hela tiden har stöttat och alltid kunnat svara på alla frågor jag har haft både när det gäller lägenhetsköpet och husförsäljningen.
    Mina förväntningar på mäklaren var att det skulle skötas på ett bra sätt som jag kände jag kunde lita på och det har Anders uppnått.
    Sammanfattningsvis har vi fått den bästa hjälpen och stödet av en kunnig mäklare. Läs mer
    2020-01-22 Anders Ö svarar Anita Ingrid G
    Hej Anita, stort tack för de fina orden, det är oerhört värmande att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses framöver och lägenheten kommer bli riktigt bra.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson