Anders Öberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Anders att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Anders Öberg

• Peter J
    Peter J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljningen med Anders kändes 100 % trygg och förtroendeingivande rakt igenom, från allra första möte. Det märktes tydligt att Anders har det lilla extra som krävs av en mäklare, särskilt i dessa tider.

Jag kan inte vara mer nöjd med varken resultatet eller Anders insats och kan ärligen rekommendera honom till vem som helst som vill ha samma känsla vid sin försäljning, under hela processen. Läs mer
    2018-09-03 Anders Ö svarar Peter J
    Stort tack Peter! Jag blir väldigt glad över att du känner dig så nöjd.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort engagemang, tillgänglig, fint bemötande och mycket kunnig. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-05-30 Anders Ö svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth. Stort tack för rekommendationen, det betyder mycket för mig. Även ett stort tack för ett mycket gott samarbete. Ha en skön sommar så ses vi augusti.
  • Gautier D
    Gautier D skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We were very pleased by the process, excellent service, and very helpful. Especially as new comers in Sweden, Anders has kindly answered all our questions.

In few words, very professional, we went through the buying process with confidence thanks to him. Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Gautier D
    Thank you so much for the kind words! It makes me very happy to hear you´re pleased with our service. Good luck with your future new home.
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En proffesionell och seriös mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Dennis J
    Tack Dennis, uppskattar ditt omdöme! Ha en skön sommar så hörs vi framöver.
  • Marko L
    Marko L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande!
    Förväntningarna uppfylldes även om man så klart vill ha mer.
    Anders får gärna sälja mitt boende igen! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Marko L
    Tack för det fina omdömet! Väldigt roligt att du sökte upp mig efter alla dessa år. En ära att få sälja ditt fina hus. Lycka till med nya boendet.
  • Anders K
    Anders K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En trygg och seriös mäklare som med sin långa erfarenhet varit en trygghet för mig som säljare. Har rekommenderat Anders till vänner och bekanta som också blivit mycket nöjda. En fastighetsaffär är ju inte något man gör ofta i livet, därför är det extra viktigt att det blir rätt och känns bra både före en affär som efter,
    -Kan varmt rekommendera Anders Öberg!. Läs mer
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anders K
    Hej Anders! Ett stort tack för att du rekommenderar mig, uppskattar det mycket. Hoppas vi ses snart i Vällingby.
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ett mycket bra och professionellt bemötande vid köpet av vårt hus. Långt över genomsnittet av mäklare som vi har erfarenhet av efter flera års hussökande och försäljning av lägenheter. Läs mer
    2017-05-19 Anders Ö svarar Gunilla C
    Hej Gunilla och stort tack för din rekommendation, det värmer! Hoppas ni trivs i huset!
  • Anette L
    Anette L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har träffat på Anders Öberg vid flera tillfällen under årens lopp, både som köpare och säljare. Anders är mycket kunnig och har många års erfarenhet både som mäklare och inom det område som han arbetar inom. Anders är enkel att samarbeta med, mycket service minded och sätter alltid kundens intresse främst, vilket gör att jag känner mig väldigt trygg i min affär.

Sammanfattningsvis vill jag rekommendera dig att anlita Anders Öberg för din hus- eller lägenhetsaffär. Jag har alltid varit mycket nöjd när jag har anlitat Anders och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anette L
    Hej Anette! Jag blir oerhört glad över att läsa det du skriver, tack för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Lycka till med nya lägenheten!
  • Björn P
    Björn P skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra! Vänlig, trevlig och skicklig på sitt jobb. Gav bra information och hela processen löpte på bra. Läs mer
    2017-05-16 Anders Ö svarar Björn P
    Tack Björn! Uppskattar de vänliga orden. Hälsa dina syskon så gott.
Henrik Fällman
Jonni Svensson