en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Anders Öberg

• Anders K
    Anders K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En trygg och seriös mäklare som med sin långa erfarenhet varit en trygghet för mig som säljare. Har rekommenderat Anders till vänner och bekanta som också blivit mycket nöjda. En fastighetsaffär är ju inte något man gör ofta i livet, därför är det extra viktigt att det blir rätt och känns bra både före en affär som efter,
    -Kan varmt rekommendera Anders Öberg!.
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anders K
    Hej Anders! Ett stort tack för att du rekommenderar mig, uppskattar det mycket. Hoppas vi ses snart i Vällingby.
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ett mycket bra och professionellt bemötande vid köpet av vårt hus. Långt över genomsnittet av mäklare som vi har erfarenhet av efter flera års hussökande och försäljning av lägenheter.
    2017-05-19 Anders Ö svarar Gunilla C
    Hej Gunilla och stort tack för din rekommendation, det värmer! Hoppas ni trivs i huset!
  • Anette L
    Anette L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har träffat på Anders Öberg vid flera tillfällen under årens lopp, både som köpare och säljare. Anders är mycket kunnig och har många års erfarenhet både som mäklare och inom det område som han arbetar inom. Anders är enkel att samarbeta med, mycket service minded och sätter alltid kundens intresse främst, vilket gör att jag känner mig väldigt trygg i min affär.

Sammanfattningsvis vill jag rekommendera dig att anlita Anders Öberg för din hus- eller lägenhetsaffär. Jag har alltid varit mycket nöjd när jag har anlitat Anders och Svensk Fastighetsförmedling!
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anette L
    Hej Anette! Jag blir oerhört glad över att läsa det du skriver, tack för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Lycka till med nya lägenheten!
  • Björn P
    Björn P skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra! Vänlig, trevlig och skicklig på sitt jobb. Gav bra information och hela processen löpte på bra.
    2017-05-16 Anders Ö svarar Björn P
    Tack Björn! Uppskattar de vänliga orden. Hälsa dina syskon så gott.
Tommy Andersson
Henrik Fällman