Behrang Jamal
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 22 Läs vad Behrang Jamal

• Eva Anna Christina B sålde sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-09

Hässelby Gård
    Behrang hjälpte oss att sälja vårt radhus där vi bott i 45 år. Redan efter första mötet fick vi ett gott förtroende för Behrang. Han har ett mycket vänligt och förtroendeingivande sätt. Han höll tät kontakt under hela försäljningsprocessen och var otroligt ambitiös vilket säkert bidrog till att vi fick ett pris som översteg våra förhoppningar. Läs mer
  • Rebecca B köpte sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-08

Hässelby Gård
    Köpte ett radhus i Hässelby. Det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Per Olof D köpte sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-07

Vällingby Centrum
    Köpt en lägenhet i Vällingby genom Bekrang och tyckte det gick väldigt smidigt,jag är nöjd.Han var trevlig och tydlig. Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-24

Hässelby
    Vi har sålt ett radhus i Hässelby
    Mycket bra och trevlig bemötande
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Parikshit S köpte sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-03

Stockholm
    Irresponsible person, you can't believe what he said, Mark the words get everything in written. Läs mer
    2019-10-07 Behrang J svarar Parikshit S
    Hej Parikshit, I get very sad when I hear that you are unsatisfied with my service. I take this very seriously and I will contact you in an attempt to straighten things out. I work very hard, and my philosophy is that the customer is always right, therefore my deepest apologies since the communication between us somewhere was misunderstood. Best, Behrang
  • Caroline B sålde sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Den bästa!
    Jobbar verkligen för målen vi ville nå. Läs mer
  • Albert Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Vällingby Centrum
    Köpt 3:a Vällingby. Väldigt bra intryck av mäklare, både på visning och i den efterföljande dialogen. Läs mer
  • Parastoo E sålde sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    Köpt ett nybygge samt sålt min lägenhet
    Via Behrang Jamal. Han är professionell, ambitiös, hjälpsam och lyhörd. Väldigt hjälpsam och försöker sitt bästa för att se till att du som kund skall känna dig nöjd med köp, sälj och beslut. Han är lätt tillgänglig och flexibel. Rekommenderas väldigt varmt som mäklare. Läs mer
  • Julia E
    Julia E köpte sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-29

Stockholm
    Köpte en bostadsrätt av Behrang. Mycket var felaktigt i köpekontraktet, många felaktiga parametrar i kontraktet gällande avgifter och vad som skulle ingå i månadsavgiften osv. Fick ett oseriöst bemötande och fick heller aldrig någon formell ursäkt av Behrang eller Svensk Fastighetsförmedling. Kommer aldrig vända mig till dem igen och vill strakt avråda Behrang och Svensk fastighetsförmedling Vällingby. Läs mer
    2019-10-14 Behrang J svarar Julia E
    Hej Julia,
    Tack för ditt omdöme, det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda och att jag lever upp till de förväntningar de har. Mitt mål i alla mina kundkontakter är att man ska känna sig väl informerad och i goda händer när man gör ett av sitt livs största affärer. Min roll som mäklare är att vara en oberoende mellanman mellan säljare och köpare, de uppgifter som jag som mäklare förmedlar är dem jag får från säljaren, det är också säljarens ansvar att de uppgifter de lämnar om bostaden är korrekta. Jag är uppriktigt ledsen över hur jag uppfattats och jag tar till mig av dina synpunkter och ska verkligen tänka på hur jag förmedlar information framöver så inte missförstånd som det här sker.

Vänligen
    Behrang Jamal, Fastighetsmäklare Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
  • Ann-Marie N sålde sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-29

Stockholm
    Energisk med hög tillgänglighet och gott resultat. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson