Camilla Alfredsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 72 Läs vad Camilla Alfredsson

• Sophie G
    Sophie G sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Stockholm
    Vi blev rekommenderade att anlita Camilla när vi skulle sälja vårt hus under hösten 2018 och har aldrig ångrat det.
    Camilla är mycket professionnel, energiskt och ödmjuk samtidigt. Hon hjälper både säljare och köparen att hitta de bästa lösningar på ett opartisk sätt.
    Camilla kan sitt jobb och kan det området hon jobbar i. Hon är väldigt påläst och svarar på alla frågor, när som helst.
    Vi kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
  • Nezamdin Ibrahim H köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Hej Camilla.
    Stor tack för hjälpen och uppskattar alla som ni gjorde för mig. Önskar er framgång och all lycklig.
    Jag har fått mycket information om bostaden.
    Vänlig hälsning.
    Hassan Nezamdin. Läs mer
  • Magnus Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    1. Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum, i Akalla.
    2. Vi hade kommit i kontakt med Camilla på en visning av en lägenhet och fick ett jättebra första intryck av henne så så när vi skulle sälja vår så kontaktade vi henne.
    3. Vi fick till att börja med ett bemötande av en varm och trevlig person vilket var viktigt för oss, väldigt lätt att prata med.
    4. När vi kom in på försäljningen steg hon ytterligare ett par snäpp. Otroligt kompetent, förklarade en krånglig händelse, lägenhetsförsäljning, på ett enkelt och förståeligt sätt.
    Hon gick igenom vad som förväntades av oss och vad vi kunde förvänta oss av henne plus att när vi väl kommit överens om att sälja så förklarade hon hur hon ville lägga upp det, varför hon ville lägga upp det så och ett par andra alternativ. Hon gav också en bild av hur hon förväntade sig att budgivningen skulle bli och det var i stort spot on. Ända som skillde sig var att vi nådde den övre summa hon sagt kunde nås men som vi inte skulle förvänta oss.

Hela försäljningen gick på en vecka, vi behövde inte bekymra oss om något, hon fick till ett pris som, om det inte var det högsta som betalats så var det i närhetet av att vara det och ingen lägenhet har varit ens nära att nå den summan efteråt.

Har inget annat än överbetyg att ge henne, extremt nöjda.

Hälsningar
    Magnus Läs mer
  • Bertrand Michel G sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Sålt ett radhus i Kista.
    Mäklaren var väldigt profsig, öppen tydlig. Operation vi gjorde nådde våra förväntningar pga stor hjälp av mäklaren.
    Kan bara rekommendera. Bestämmer vi oss att sälja och att gå vidare kommer vi först att fråga mäklaren om vi kan få hjälp. Läs mer
  • Alex H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-04-26

It wasn't particularly great, nor was it the worst.
    Initially she estimated out home to be sold 15% higher than we ended up selling it for. We had 7 shows until eventually succeeded to sell. We didn't get much help for the tax declaration either. She is professional and does the best she can, but she's not as experienced, hence the price is a bit cheaper than competition. I recommend Camilla as an honest home dealer. Läs mer
    2019-04-26 Camilla A svarar Alex H
    Hello, Alex. As you know, the market has been the hardest it’s been during my ten years of experience, considering the falling market prices. I appreciate your conclusion that I’m an honest broker, however it saddens me that the end price didn’t meet your expectations. Unfortunately, that is currently the norm.

I always assist my costumers with the tax declaration, however I’m currently on maternity leave. I received your email today and I’ll pass it forward to a coworker who will be able to help you expertly. I wish you and your family all the best.
  • Kerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-17

Stockholm
    Radhuslägenhet - Jag upplever Camilla som mycket professionell, snabb, bra magkänsla och väldigt kunnig inom många områden. Hon är väldigt lösningsinriktad, och fixar alla möjliga situationer som uppstår. Hon är också ärlig och tydlig och har alltid ett vänligt och personligt bemötande. Jag känner mig helt trygg med henne som mäklare. Jag har varit med om ett antal fastighetsaffärer och Camilla är definitivt den bästa i alla avseenden. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin! Både för det utomordentligt fina omdömet, och såklart - för att du tog dig tiden. Uppskattas verkligen! Vill vidare passa på att tacka för ett gott samarbete under hela processen! Är verkligen så glad för Ella och Calles skull med :-) MVH Camilla
  • Annelie N köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-17

Stockholm
    Jag vill verkligen rekommendera denna mäklare.
    Hon är effektiv, proffsig, hjälpsam och lättsam. Jag är super nöjd med mitt bostadsköp som gick så smidigt och lätt. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Annelie N
    Tack Annelie för det otroligt fina omdömet! Grattis igen till ditt köp! Nu ser vi även fram emot försäljningen av din lägenhet. MVH Camilla
  • Jawher B köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-16

Stockholm
    Vädigt vänlig och trevlig person! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Jawher B
    Tack för din 5:a, uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig en RECO. Grattis igen till ert köp! MVH Camilla
  • Akmal A
    Akmal A köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-15

Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt på 58 kvm. Vi kontaktade mäklaren för en visning och fick svar väldigt snabbt! Visningen ägde rum redan dagen efter och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren! Camilla var väldigt trevlig och förståelig, visade oss runt och svarade på alla våra frågor. Vi fick ett väldigt bra intryck av henne, en mäklare som man kan lita på helt enkelt! Vi tycker att affären gick ganska smidigt, då allt ordnades väldigt snabbt av Camilla. Vi fick bra tips och råd gällande de olika juridiska momenten. Tack Camilla! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Akmal A
    Tack snälla för det fina omdömet! Och stort Grattis igen till ert köp! Är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
  • Magnus Ö skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-12

Min sambo och jag sålde en trea i Akalla med hjälp av Camilla. Fast ska vi vara ärliga så sålde Camilla vår trea, vi kunde mest stå och titta på.

Innan försäljningen så kom Camilla och tittade på lägenheten svarade direkt på alla de frågor vi hade, visste hon inte till 100% så sa hon det och bad att få återkomma.

Hon är väldigt rak i sin kommunikation vilket är något vi uppskattar. Hon förklarade vad hon såg som för och vad hon såg som nackdelar.Vi hade ett pris som vi tyckte var rimligt men tillsammans med Camillas input där hon noga förklara de vad som skulle ske beroende vilket pris vi satte. Vi gick på det pris hon föreslog och det visade sig att det hon sa stämde nästintill på pricken. Hon var noga med att vi skulle känna oss bekväma och förklarade vad vi kunde förvänta sig

Under försäljningen var det lätt att följa budgivningen samt att Camilla höll oss uppdaterade kontinuerligt. Vi fick ett 2 siffrigt antal intressenter något som är ovanligt för tillfället och av dom var häften med i budgivningen.

Mötet med köparna höll Camilla i och var väldigt noga med att både vi och köparna kände oss bekväma och nöjda och förklarade noga alla steg vi har att förvänta oss innan försäljningen är klar.

Vill ni ha en professionell mäklare som är väl insatt i marknaden, noga med att båda parter känner sig nöjda och som framförallt har ett stort hjärta, inte bara ser till kronor och ören samt brinner för det hon gör så ska ni kontakta Camilla. Läs mer
    2019-02-13 Camilla A svarar Magnus Ö
    Tack snälla för ert otroligt fina omdöme! Ni sätter verkligen ord på alla de delar som jag själv anser är otroligt viktiga i min yrkesroll. Vill även tacka för förtroendet - från början till slut! Stort lycka till med ert framtida boende! MVH Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson