Camilla Alfredsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 60 kunder tycker om Camilla Alfredsson

• Fadi O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt bemötande, snabbt och smidigt. Helt enkelt utmärkt.
    Precis vad jag förväntade mig. Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Fadi O
    Tack Fadi för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Petri P
    Petri P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en tvåa i Akalla, Sålde en tvåa i Akalla. Snabbt och effektivt.
    Köpte och sålde med samma mäklare med fyra arbetsdagars mellanrum.
    Mäklaren är korrekt och informativ i sin säljtaktik och verkligen realistiskt när det kommer till priser. Mäklaren har överträffat mina förväntningar och kommer rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-21 Camilla A svarar Petri P
    Stort tack Petri för det fina omdömet! Är så glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med både ditt köp och din försäljning. Uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. MVH Camilla
    Cesar F gillar detta
  • Hazhar H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpt en Lägenhet.
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Jag tyckte om lägenheten, och hon presenterade fördelarna med objekten på ett professionell och trovärdigt sätt. Uppskattade hennes trevliga bemötande och slutföringen utav köpet.

Sammanfattningsvis rekommenderar mäklaren i sin yrkesroll, och jag som kund känner mig väl bemött och nöjd! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Hazhar H
    Grattis igen till ditt köp! Och stort tack för dina ord, och ditt utomordentliga omdöme. Uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Carl E
    Carl E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren! Proffsig, trevlig och levererar det hon säger! Vi har köpt ett hus och sålt ett via henne och kommer anlita henne igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Carl E
    Tack snälla för er otroligt fina RECO. Är så glad över att jag har fått möjligheten att hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Nu ser vi fram emot försäljningen av Ellas radhus med! :) MVH Camilla
  • Ella S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fantastiskt bemötande! Vi har fått proffsig hjälp och stöd alla steg på vägen. Kan inget annat än varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Ella S
    Tack snälla för det otroligt fina omdömet - det uppskattas verkligen! Är verkligen glad över att ni blev köpare till huset :-) MVH Camilla
  • Vi har både köpt och sålt bostad med Camillas hjälp och hon har ett mycket proffessionellt sätt att arbeta på och vi är mycket nöjda! Och om vi ska köpa elr sälja igen kommer vi med största förtroende vända oss till Camilla igen :-) Läs mer
    2018-11-02 Camilla A svarar Munaf Kamil Khiro K
    Stort tack Munaf och Lillemor för det otroligt fina omdömet! Som alltid är det ett nöje att göra affärer med er! Återigen, stort tack för förtroendet :-) MVH Camilla
  • Balla S
    Balla S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En mycket hjälpsam mäklare, jag e verkligen super nöjd med allt.
    Jag har varit på många visningar under en lång period men ingen mäklare har gjort ett lika bra jobb som Camilla.
    Tack för allt Läs mer
    2018-11-01 Camilla A svarar Balla S
    Tack Sia för det otroligt fina omdömet :) Är så glad för din skull, du har verkligen köpt en kanonlya! Stort Grattis igen :) MVH Camilla
  • Filip Bo Peter L
    Väldigt bra bemötande, fick en bra känsla från start vilket gjorde att allt kändes väldigt tryggt och proffesionellt vid köpet. Läs mer
    2018-10-24 Camilla A svarar Filip Bo Peter L
    Tack Filip för det fina omdömet, uppskattas! Du har verkligen köpt en superfin lägenhet! MVH Camilla
  • Sara H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en lägenhet av Camilla i Kista och fick ett utomordentligt bemötande under hela processen. Hon var flexibel och tillmötesgående då vi hade ett par uppförsbackar under processen. Då vissa mäklare kan vara otydliga och snabba, var Camilla pålitlig. noggrann och förstående. Jag rekommenderar henne starkt och uppskattar människor som tar sitt arbete på allvar. Läs mer
    2018-10-22 Camilla A svarar Sara H
    Stort TACK Sara för dina otroligt fina - och väl valda ord, det uppskattas verkligen! Är så glad över att vi gick i mål till slut och att jag fick möjligheten att hjälpa er med den superfina bostad ni precis köpt! MVH Camilla
  • Theodor C skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla var toppen! Hon hjälpte mig sälja min etta i Vällingby och var professionell, tydlig och kommunikativ genom hela processen. Med en munter framtoning kände jag mig väldigt trygg från att vi fotade tills vi skrev på. Kan rekommendera Camilla till precis vem som helst! Läs mer
    2018-10-22 Camilla A svarar Theodor C
    Verkligen stort tack för det fina omdömet! Uppskattas verkligen. Skönt att höra att du kände dig trygg under hela processen - var verkligen bara en fröjd att få sälja din fina lägenhet! Och såklart - Tack för fötroendet. MVH Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson