Camilla Alfredsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Camilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Camilla Alfredsson

• Rolf P
    Rolf P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 2:a i Vällingby med hjälp av Camilla. Mycket bra och tydlig kommunikation från start till avslut. Camilla svarade snabbt på frågor och återkopplade genast då vi behövde olika besked.
    Camilla uppfyllde våra förväntningar på en kompetent mäklare på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-24 Camilla A svarar Rolf P
    Tack Rolf! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden OCH att du gav mig ett så fint omdöme. MVH Camilla
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Positiv! Ärlig och realistisk! Informativ och lätt att samarbeta med. Mycket nöjd😀. Läs mer
    2018-09-17 Camilla A svarar Catarina S
    Tack Catarina för det omdömet! Tycker vi hade ett gott och smidigt samarbete, även stort tack för förtroendet :) MVH Camilla
  • Zabrina M
    Zabrina M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Superbra! Min mäklare var väldigt engagerad och skapar det bästa möjliga av vilken situation som helst! Lätt att prata med och tillgänglig när det väl behövdes. Rekommenderar varmt! Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-07 Camilla A svarar Zabrina M
    Tack Zabrina för det fina omdömet! Är så glad över den lyckade försäljningen av din farmors lägenhet. MVH Camilla
  • Adam Carl Jonatan S
    Adam Carl Jonatan S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 1a på 29kvm. Fick ett överväldigande bra, professionellt och trevligt bemötande med priser som överskred vad jag förväntade mig (på ett positivt sätt).

Mycket positiv upplevelse, skulle rekommendera! Läs mer
    2018-08-31 Camilla A svarar Adam Carl Jonatan S
    Stort tack Adam för både förtroendet och det fina omdömet ovan, uppskatta verkligen! Är så himla glad för din skull och önskar dig och din sambo stort lycka till i ert nya hem! MVH Camilla
  • Maja Leonora S
    Maja Leonora S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker Camilla är en riktig bra mäklare. Professionell och effektiv. I tillägg är hon jätte trevlig. Läs mer
    2018-08-20 Camilla A svarar Maja Leonora S
    Tack Maja! Uppskattar verkligen ditt omdöme. Är helt säker på att ni kommer trivas hur fint som helst i er fina (och första) bostad tillsammans! // MVH Camilla
  • Milad K
    Milad K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla är utan tvekan Stockholms kanske bästa mäklare.
    Med sitt tålamod och strategiska tänk, förenklar hon din försäljning.
    Jag är super nöjd med både resultat och bemötande, tack för ditt hårda arbete! Läs mer
    2018-08-13 Camilla A svarar Milad K
    Stort tack Milad för det otroligt fina omdömet, uppskattar det verkligen! Vill även passa på att tacka för förtroendet. MVH Camilla
  • Awet H
    Awet H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det var lätt att kommunicera med henne dessutom hon var tydlig med den hon gör.
    Hon stressar inte verken köparen eller säljaren.
    Hon hade mycket tålamod. Läs mer
    2018-06-04 Camilla A svarar Awet H
    Tack Awet för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! Även tack för förtroendet under hela resan :) // MVH Camilla
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har både köpt och sålt bostad via Camilla. Hon är effektiv, kunnig och uthållig samt korrekt och trevlig att ha att göra med! Ger de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Rolf G
    Tack snälla Rolf för det otroligt fina omdömet! Stort tack även för förtroendet - både när ni köpte och nu sålde. Min dörr står alltid öppen för er och jag hoppas vi får chans att göra fler affärer framöver! MVH Camilla
  • Björn Erik O
    Björn Erik O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Blev proffesionellt mött, och hade bra kontakt med mäklaren.Hon var kunnig och påläst.Kan rekomendera! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Björn Erik O
    Tack Björn för din rekommendation, uppskattas! Du har verkligen köpt en kanonlägenhet! OCH - välkommen tillbaka till Stockholm igen! MVH Camilla
  • Anders B
    Anders B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi upplevde en lyhördhet och att hon utifrån den bemötte våra behov och gav ett stöd igenom förberedelser och försäljning av fastigheten. Att hon på ett professionellt plan tog hand om varje detalj och varje steg i processen. Läs mer
    2018-04-04 Camilla A svarar Anders B
    Tack Anders för ditt otroligt fina omdöme, och för förtroendet. Uppskattas verkligen! Vi ses nästa fredag för att ta hand om den sista detaljen - deklarationen! Ska bli kul att se er igen! MVH Camilla
  • skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabbt och smidigt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-28 Camilla A svarar
    Tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen!
  • Zahid E
    Zahid E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej, Camilla jobbar proaktivit, Väldigt engagerad och har koll på marknaden. Fick bra tips och lösningar gällande försäljning. Rekommenderar starkt. mvh Zahid Läs mer
    2018-03-02 Camilla A svarar Zahid E
    Tack igen Zahid! Uppskattar din fina rekommendation enormt mycket. Känns skönt att slutresultatet blev så bra med tanke på rådande marknadsläge. Grattis till försäljningen! MVH Camilla
  • Anton B
    Anton B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av Camilla. Alltid tillgänglig via telefon när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Anton B
    Tack Anton för ditt fina omdöme! Jag hoppas du trivs uppe på berget i din kanonlägenhet, och som jag tidigare sagt - tveka inte att höra av dig om du behöver! :) MVH Camilla
  • Balakumar P
    Balakumar P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    She is really good at listening and explaining things.
    She delivered what she promised.
    She handled us politely and kindly.
    We would recommend her. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Balakumar P
    Thank you Balakumar for your fine review, really appreciated! I hope you and your family are enjoying the house, and you are always welcome to contact me if you need my help in the future. Sincerely Camilla
  • Nuray A
    Nuray A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det bästa och trevligaste mäklare som jag har träffat. Jag kan rekommendera henne till de andra personer som tänker sälja sin bostad!

Ni kommer inte ångra er! Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Nuray A
    Tack Nuray för både förtroendet och omdömet! Uppskattar det verkligen. Är glad över att det blev en sådan lyckad affär i slutändan för alla parter. MVH Camilla
  • Jingyi R
    Jingyi R skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är jätte nöjd!!! Tack så mycket!! Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Jingyi R
    Tack för att ni tog er tid, och för omdömet! Verkligen! Det var bara kul att hjälpa er med köpet av er nya bostad. MVH Camilla
  • Kamaran M
    Kamaran M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig och samarbetsvilig.God bemötande. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Kamaran M
    Tack Kamaran, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Anna W
    Anna W skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej!
    Camilla var duktig, lugn o förtroendegivande som mäklare. Det var första gången för mig som investerare, jag skulle inte bara sätta mig in i det specifika köpet utan även marknaden. Camilla förklarade bra, informativ o svarade på samtliga av mina frågor. Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Anna W
    Tack Anna för dina väl valda ord! Är väldigt viktigt för mig att både köpare och säljare känner sig trygga och får rätt och snabb information under hela köp- och säljprocessen. Uppskattar att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme, tack! MVH Camilla
  • Hawer K
    Hawer K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej !
    Camila är en fantastisk mäklare omtänksam och väldigt trevligt kvinna .
    Vi är väldigt nöjda för att hon hjälpte oss och hon kunde göra allt enkel och går sanb samtidigt.
    Hälsningar
    Hawer kader majid Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Hawer K
    Tack Hawer för ditt fina omdöme! Jag hoppas hela familjen mår bra, och att ni alla trivs i ert nya hem. Kan tänka mig att lägenheten är toppenfin efter er renovering med :) Tveka inte att slå mig en signal ifall ni behöver min hjälp framöver! //MVH Camilla
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Varmt och vänligt kund bemötande Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Mohammad A
    Tack för att du tog dig tiden, och för ditt fina omdöme - det uppskattas verkligen från min sida! //MVH Camilla
  • Latifa A
    Latifa A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En grym mäklare som alltid svarade! Lyssnade noggrant på vad
    Säljarens önskemål var, uppfyllde önskemålen och även lite till! Var mycket duktig på att ge tips och råd på vad man kunde göra för att öka priset. Hon är en oerhört duktig mäklare! Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Latifa A
    Tack Latifa för ditt välskrivna omdöme, uppskattas verkligen! Och återigen - Tack för förtroendet. Det är bara att slå en signal ifall ni behöver min hjälp igen framöver! //MVH Camilla
  • Sahand A
    Sahand A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, bemötande och allmänt kunnig. Hjälpte mig med alla mina frågor och problem. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Sahand A
    Tack Sahand! Blir så glad av dina ord, uppskattas verkligen! //MVH Camilla
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla var helt fantastisk, hon såg mammas lägenhet som ett hem, mjuk och rar och väldigt professionell. Jag skulle varmt rekommendera henne när som helst. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Camilla S
    Tack Camilla för dina ord, det värmer verkligen! Det var en glädje från början till slut att få träffa dig, och att få möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din mammas lägenhet. Du är alltid välkommen tillbaka, det vet du! :) Ta hand om dig så länge! //MVH Camilla
  • Bayan M
    Bayan M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Den värsta mäklaren , hon var inte ärligt med informationen . Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Bayan M
    Hej Bayan,
    Jag blir både helt förfärad och väldigt förvånad över att du upplevde ditt köp på det här sättet. Jag vet att det var en väldigt stressig situation runt omkring, med fallande priser på en skakig marknad, samtidigt som du köpte genom mig. Så jag kan verkligen förstå att hela upplevelsen i sig satte sina spår. Tycker såklart att det är jättetråkigt att höra. Jag ringer gärna dig under dagen så kanske vi kan prata om saken, då dina åsikter är viktiga för mig. //MVH Camilla
  • Marek P
    Marek P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket positivt bemötande. Camilla var mycket informativ och pedagogisk I sitt sätt att hantera hela försäljnings processen. Detta i en speciell situation med sjunkande priser och köpintresse. Hon fortsatte lungt att göra upp enskilda visningar och höll mig mycket väl informerad. Hon lyckades hålla upp priset i en för området rimlig nivå.
    Mycket erfaren mäklare men framför allt en glad och trevlig person. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Marek P
    Tack så jättemycket Marek! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden och ditt fina omdöme. Vi kämpade på tillsammans och jag blir oerhört glad över att du upplevde mig på det sättet du beskriver ovan - det är min absoluta ambition. Vilket härligt sätt att starta veckan på! Tack :) //MVH Camilla
  • Mike C
    Mike C skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla Alfredsson är den bästa mäklaren jag har haft samt har hon den bästa servicen. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Mike C
    Tack Mike! Det var bara kul att hjälpa dig med din försäljning av ert fina radhus här i Kista. Jag håller fortfarande utkik efter den perfekta 3:a till er - har full koll på vad ni söker! :) Vi hörs vidare om det! //MVH Camilla
  • Monica G
    Monica G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har varit mycket nöjd med Camillas hjälp och information .Hon har alltid varit tillgänglig och hört av sig snabbt när jag ringt. Läs mer
    2018-02-08 Camilla A svarar Monica G
    Tack Monica! Är glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus här i Kista. Hoppas Sundbyberg ger dig lika mycket glädje nu framöver, men det tror jag allt! :) Ta hand om dig! //MVH Camilla
  • Myagmarsuren S
    Myagmarsuren S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon var jättesnällt och hjälpte mycket för oss! Och hon är mycket bra på sitt jobb! Läs mer
    2018-02-07 Camilla A svarar Myagmarsuren S
    Tack snälla för att du tog dig tiden att svara, och dina ord. Var bara kul att hjälpa er :) //MVH Camilla
  • Malin S
    Malin S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trygg och kunnig mäklare som hjälpte till att sälja vår lägenhet. Kändes bra genom hela processen. Var även behjälplig och tipsade när vi skulle köpa ny lägenhet i annan kommun. Läs mer
    2018-02-07 Camilla A svarar Malin S
    Tack Malin för dina ord, verkligen! Hoppas ni stormtrivs i Sumpan, hälsa Viktor så gott från mig med! //MVH Camilla
  • Johan W
    Johan W skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig och engagerad hon svarade snabbt när man behövde ha tag på henne. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Johan W
    Tack Johan! Härligt att läsa dina ord- blir så glad över det! Du är så välkommen tillbaka om du behöver mig framöver! //MVH Camilla
  • Christer F
    Christer F skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fantastisk bra mäklare. Proffsig, realistisk prissättning. Bra bemötande. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Christer F
    Tack Christer för att du tog dig tiden, och för dina ord! Tycker samarbetet mellan oss fungerade alldeles strålande. Det var bara kul att hjälpa er med försäljningen! //MVH Camilla
  • Yeliz P
    Yeliz P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla (och hennes kollegor) var lättillgänglig och återvände med svar omgående. Det kändes tryggt. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Yeliz P
    Tack Yeliz! Att du kände dig trygg från start till avslut är jätteviktigt för oss, blir väldigt glad över att du upplevde oss lättillgängliga med. Uppskattas! //MVH Camilla
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Från första stund har jag haft förtroende för Camilla. Proffsig, lugn, ger den tid man behöver,återkopplar i tid,ja hon är helt enkelt fantastisk tycker jag. Kommer definitivt att rekommendera henne om jag träffar på någon som är på väg att sälja/köpa. Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Margaretha L
    Tack Maggan för dina ord! Uppskattar att du tog dig tiden. Hälsa din dotter igen att hon är så välkommen att ringa mig om hon behöver/vill, så oerhört kul att hon valt mäklaryrket. Och hälsa Manuel! :) Vi ses och hörs av framöver!
  • Kristian R
    Kristian R skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig, tydlig och väldigt kunnig. Stor kännedom om det lokala området. Väldigt trevlig att ha att göra med! Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Kristian R
    Kristian, tack snälla för dina ord, verkligen - blir så himla glad :) Min dörr står alltid öppen om du behöver min hjälp, det vet du! Tack!
  • Per H
    Per H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt proffsig och välinsatt i området. Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Per H
    Tack Per! Både för dina ord och för att du tog dig tiden, vet att du även tidigare att skrivit en fin rekommendation. Uppskattas väldigt mycket!
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla är duktig, trevligt jag är jättenöjd med hennes kunskaper och hennes bemötande med oss som kund.
    Hon är väldigt positivt glad tillmötesgående , kommer med olika förslag och lyhörd på vad kunderna vill . Jag kände mig trygg med henne från första kontakten.jag kan rekommendera henne till mina bekanta .😁 Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Mohammed B
    Blir så glad över dina väl valda ord - det är just den mäklare du beskriver jag varje dag har som mål att vara. Blir lika glad varje gång jag lyckas, det var mitt nöje att göra affärer med er! Stort Tack.
  • Maysa Naiya N
    Maysa Naiya N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla Alfredsson var trevlig, sympatiskt och noggrann. Det var ett ett nöje att köpa min första bostadsrätt via henne. Läs mer
    2018-01-31 Camilla A svarar Maysa Naiya N
    Tack Maysa! Hoppas du trivs och mår toppen i din fantastiska lägenhet i tornet! Uppskattar dina ord! //MVH Camilla
  • Zeki V
    Zeki V skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Allting var proffsigt av henne Läs mer
    2018-01-31 Camilla A svarar Zeki V
    Zeki, tack för ditt omdöme! Uppskattar verkligen det //MVH Camilla
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Johnny K
    Tack Johnny! Uppskattar din tid och dina ord, bara att slå en signal om du behöver min hjälp framöver! :) // MVH Camilla
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och verkar ha bra koll på området. Lätt att få tag på när man hade frågor. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Viktor L
    Tack Viktor för att du tog dig tid och ditt fina omdöme! //MVH Camilla
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Oliver G
    Uppskattar dina ord Oliver! Tack // MVH Camilla
  • Karima D
    Karima D skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väl bemötande och proffsig ..
    Mycket nöjd Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Karima D
    Är så himla glad för din skull! Oerhört roligt att få vara delaktig i processen där du hittade det perfekta huset för dig! Tack för dina ord//MVH Camilla
  • Inger Gabriella G
    Inger Gabriella G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, engagerad o förklarar på ett tydligt sätt hur allt går till vilket är bra för mig som köper en bostadsrätt för första gången.
    Kan varmt rekommendera Camilla /Inger Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Inger Gabriella G
    Tack Inger för dina ord, dom värmer verkligen! Tänk att du av en slump hamnade på min visning och att just den lägenheten blev din, fantastiskt! //MVH Camilla
  • Lena K
    Lena K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla gav mycket bra information och support under vår köpprocess. Hon var transparent och snabb med att återkoppla så att vi hela tiden förstod vad som hände. Slutligen lyckades hon skickligt mäkla ihop köpare och säljare så att vi båda blev nöjda.
    Hälsar glad nybliven bostadsrättsägare Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Lena K
    Tack Lena! Det var en resa på ett par dagar vi gjorde innan vi landade i ett avslut. Underbart att allt slutade så bra för alla parter! Jag hoppas sonen med sambo trivs i lägenheten, och ni vet att ni alltid är varmt välkomna att höra av er till mig om ni behöver! Hälsa hela familjen! Tack//MVH Camilla
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Camilla på SvenskFast i kista som dessutom gjorde ett grymt bra jobb för att få min lägenhet såld. Hon var driven samt mycket hjälpsam under hela processen. Som kund är jag väldigt glad att jag tog i kontakt med Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Deniz P
    Tack Deniz för ditt fina omdöme, verkligen! Dörren här på vårt kontor står alltid öppen om du behöver min hjälp framöver. Tack igen! //MVH Camilla
  • Lars G
    Lars G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla var jäkligt proffsig. Hon rekommenderade oss en del möjligheter, men var även mycket lyhörd för vad vi tyckte.
    Är mycket nöjd med hur affären hanterades och skulle gärna rekommendera henne till andra.

MVH
    Lasse Gustafsson Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Lars G
    Tack Lasse för dina ord, uppskattas! Nu är det bara deklarationen kvar men den fixar vi nu under veckan :) //MVH Camilla
  • EIJA S
    EIJA S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag var väldigt nöjd med hjälpen av min lägenhet, jag fick hjälp med allt jag undrade över och snabbt. Läs mer
    2018-01-31 Camilla A svarar EIJA S
    Tack Eija för dina ord! //MVH Camilla