Camilla Alfredsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 66 kunder tycker om Camilla Alfredsson

• Kerstin H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-17

Radhuslägenhet - Jag upplever Camilla som mycket professionell, snabb, bra magkänsla och väldigt kunnig inom många områden. Hon är väldigt lösningsinriktad, och fixar alla möjliga situationer som uppstår. Hon är också ärlig och tydlig och har alltid ett vänligt och personligt bemötande. Jag känner mig helt trygg med henne som mäklare. Jag har varit med om ett antal fastighetsaffärer och Camilla är definitivt den bästa i alla avseenden. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin! Både för det utomordentligt fina omdömet, och såklart - för att du tog dig tiden. Uppskattas verkligen! Vill vidare passa på att tacka för ett gott samarbete under hela processen! Är verkligen så glad för Ella och Calles skull med :-) MVH Camilla
  • Annelie N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-17

Jag vill verkligen rekommendera denna mäklare.
    Hon är effektiv, proffsig, hjälpsam och lättsam. Jag är super nöjd med mitt bostadsköp som gick så smidigt och lätt. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Annelie N
    Tack Annelie för det otroligt fina omdömet! Grattis igen till ditt köp! Nu ser vi även fram emot försäljningen av din lägenhet. MVH Camilla
  • Jawher B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-16

Vädigt vänlig och trevlig person! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Jawher B
    Tack för din 5:a, uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig en RECO. Grattis igen till ert köp! MVH Camilla
  • Akmal A
    Akmal A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-15

Vi köpte en bostadsrätt på 58 kvm. Vi kontaktade mäklaren för en visning och fick svar väldigt snabbt! Visningen ägde rum redan dagen efter och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren! Camilla var väldigt trevlig och förståelig, visade oss runt och svarade på alla våra frågor. Vi fick ett väldigt bra intryck av henne, en mäklare som man kan lita på helt enkelt! Vi tycker att affären gick ganska smidigt, då allt ordnades väldigt snabbt av Camilla. Vi fick bra tips och råd gällande de olika juridiska momenten. Tack Camilla! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Akmal A
    Tack snälla för det fina omdömet! Och stort Grattis igen till ert köp! Är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
  • Magnus Ö skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-12

Min sambo och jag sålde en trea i Akalla med hjälp av Camilla. Fast ska vi vara ärliga så sålde Camilla vår trea, vi kunde mest stå och titta på.

Innan försäljningen så kom Camilla och tittade på lägenheten svarade direkt på alla de frågor vi hade, visste hon inte till 100% så sa hon det och bad att få återkomma.

Hon är väldigt rak i sin kommunikation vilket är något vi uppskattar. Hon förklarade vad hon såg som för och vad hon såg som nackdelar.Vi hade ett pris som vi tyckte var rimligt men tillsammans med Camillas input där hon noga förklara de vad som skulle ske beroende vilket pris vi satte. Vi gick på det pris hon föreslog och det visade sig att det hon sa stämde nästintill på pricken. Hon var noga med att vi skulle känna oss bekväma och förklarade vad vi kunde förvänta sig

Under försäljningen var det lätt att följa budgivningen samt att Camilla höll oss uppdaterade kontinuerligt. Vi fick ett 2 siffrigt antal intressenter något som är ovanligt för tillfället och av dom var häften med i budgivningen.

Mötet med köparna höll Camilla i och var väldigt noga med att både vi och köparna kände oss bekväma och nöjda och förklarade noga alla steg vi har att förvänta oss innan försäljningen är klar.

Vill ni ha en professionell mäklare som är väl insatt i marknaden, noga med att båda parter känner sig nöjda och som framförallt har ett stort hjärta, inte bara ser till kronor och ören samt brinner för det hon gör så ska ni kontakta Camilla. Läs mer
    2019-02-13 Camilla A svarar Magnus Ö
    Tack snälla för ert otroligt fina omdöme! Ni sätter verkligen ord på alla de delar som jag själv anser är otroligt viktiga i min yrkesroll. Vill även tacka för förtroendet - från början till slut! Stort lycka till med ert framtida boende! MVH Camilla
  • Koi H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-10

Sålde bostad med bästa Yoda! Rekommendera verkligen Camilla, mycket proffsigt, snabbt med svar till hundramiljoner frågor, flex och väldigt smidigt!
    Bli det mer köp/sälj med största förtroende vända mig till Yoda Camilla :) Läs mer
    2019-01-10 Camilla A svarar Koi H
    Vilken underbar reco, tack snälla Koi! Uppskattar verkligen vårt samarbete, och är så himla glad för din skull! MVH Camilla
  • Fadi O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-29

Proffsigt bemötande, snabbt och smidigt. Helt enkelt utmärkt.
    Precis vad jag förväntade mig. Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Fadi O
    Tack Fadi för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Petri P
    Petri P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-21

Köpte en tvåa i Akalla, Sålde en tvåa i Akalla. Snabbt och effektivt.
    Köpte och sålde med samma mäklare med fyra arbetsdagars mellanrum.
    Mäklaren är korrekt och informativ i sin säljtaktik och verkligen realistiskt när det kommer till priser. Mäklaren har överträffat mina förväntningar och kommer rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-21 Camilla A svarar Petri P
    Stort tack Petri för det fina omdömet! Är så glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med både ditt köp och din försäljning. Uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. MVH Camilla
    Cesar F gillar detta
  • Hazhar H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-17

Jag köpt en Lägenhet.
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Jag tyckte om lägenheten, och hon presenterade fördelarna med objekten på ett professionell och trovärdigt sätt. Uppskattade hennes trevliga bemötande och slutföringen utav köpet.

Sammanfattningsvis rekommenderar mäklaren i sin yrkesroll, och jag som kund känner mig väl bemött och nöjd! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Hazhar H
    Grattis igen till ditt köp! Och stort tack för dina ord, och ditt utomordentliga omdöme. Uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Carl E
    Carl E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-16

Bästa mäklaren! Proffsig, trevlig och levererar det hon säger! Vi har köpt ett hus och sålt ett via henne och kommer anlita henne igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Carl E
    Tack snälla för er otroligt fina RECO. Är så glad över att jag har fått möjligheten att hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Nu ser vi fram emot försäljningen av Ellas radhus med! :) MVH Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson