11 rekommendationer

Hans Genter
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Hans att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Hans Genter

• Anna A
    Anna A skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har från dag ett i vår säljprocess agerat professionellt, strukturerat och målmedvetet.
    Hans har alltid svarat i telefon och per mejl inom kort, oavsett vilken frågeställning vi som säljare haft.
    Som kund till fastighetsmäklare Hans Genter vill jag ge honom mina allra varmaste rekommendationer, då han på ett imponerande vis tagit hand om allt det vi önskat, vilket gav ett mycket bra resultat på försäljningspriset! Välj Hans Genter!
    ...och till sist; Ja, jag väljer Hans vid min nästa bostadsaffär!
    /Anna Almblad
    2017-06-07 Hans G svarar Anna A
    Tackar och bugar för de fina orden om professionellt, strukturerat och målmedvetet arbete. Dina rekommendationer värmer verkligen och jag önskar dig och din familj en riktigt trevlig sommar.
  • Sopiko H
    Sopiko H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig, proffsig, effektiv och service-inriktad som mäklare. Toppbetyg och rekommenderar Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Sopiko H
    Hej Sopiko, tackar för de värmande orden och ert toppbetyg! Önskar er lycka till i framtiden och en glad sommar.
  • Malin N
    Malin N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tyvärr ingen trevlig bekantskap. Han hade inte läst besiktningsprotokollet ordentligt utan trodde vi hade uppreglade golv i källaren vilket gjorde att vi i min mening inte fick ut optimalt med pengar för vårt hus. Jag tog för givet att han med sina år i branchen skulle vara kunnig på konstruktioner så jag dubbelkollade aldrig att han förstått. Räknade även fel på k5 blanketten åt oss.
    2017-06-01 Hans G svarar Malin N
    Tråkigt att du känner på detta sätt men jag uppskattar ändå att du tagit dig tid att dela dina åsikter och hoppas verkligen du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Belal N
    Belal N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
  • Dmitrij S
    Dmitrij S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är positiv, tydlig förklarar på ett bra sätt när man ska köpa eller sälja sin bostad.
    2017-06-01 Hans G svarar Dmitrij S
    Tack Dmitrij, jag uppskattar verkligen att du känner att jag är positiv och tydlig. Önskar dig en trevlig sommar i ditt nya hus.
  • Jadranko B
    Jadranko B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej,
    Hans Genter var tillmotesgåends,proffsig och kunning.
    Jag kände fullt stöd och her haft fullt förtroende for Hans.
    Han var aktiv och sålde min lägenhet redan en månad efter att annnsen var ute.
    Det skull ej gå så fort,då jag hyrde ut lägenheten i ett år frammåt innan ngn annan kan flytta in,han fixade det nästan 1 år innan "dead-line..."

Detta ver min blott 3je sålda fastighet på 30 år,alla har gått igenom SFF.

Mckt nöjd med Hans och hans skötsel av affären,rekomenderer honom varmt.

MVH,
    /JB
    2017-06-01 Hans G svarar Jadranko B
    Tack Jadranko, dina rekommendationer värmer och uppskattas jätte mycket. Dina ord som proffsig, kunnig och aktiv känns mycket trevligt och uppskattas verkligen. Önskar dig en trevlig framtid under framtida år.
  • Sami B
    Sami B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har ingen positiv kommentar att säga. Endast fokus på sälja sälja sälja. Väldigt upptagen med sitt eget och har ingen känsla för kunden/köparen. Har träffat väldigt många mäklare genom åren och detta var den sämsta upplevelsen utan tvekan.
    2017-06-01 Hans G svarar Sami B
    Som jag skrev till din fru nedan;
    Jag uppskattar att ni tagit er tid att dela era åsikter och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Kent Ivar J
    Kent Ivar J skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig, snabb och effektiv.
    2017-06-01 Hans G svarar Kent Ivar J
    Tack Kent Ivar för att ni uppskattar mitt arbete som fastighetsmäklare. Era ord som proffsig, snabb och effektiv gör mig otroligt glad och uppskattas verkligen. Önskar er en fantastisk sommar.
  • Erik H
    Erik H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte proffsig, snabb och effektiv! Skulle definitivt rekommendera Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Erik H
    Hej Erik, det känns så underbart trevligt med era rekommendationer. Jag måste tacka er för dessa fantastiska ord som proffsig, snabb och effektiv. Önskar er en varm och skön sommar.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rätt professionellt och detaljerad på alla punkter.
    Tydlig och villig att upprepa det man inte förstod.
    2017-06-01 Hans G svarar Henrik S
    Tack Henrik, jag uppskattar verkligen era värmande ord om mitt professionella arbete. Jag önskar er verkligen en varm och skön sommar.
  • Sharni B
    Sharni B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett hus och hade därför inte själva vald honom. Skulle dock inte välja honom om vi nån gång skulle flytta härifrån och sälja.
    Jag tyckte han var en "besservisse" och att allting tog lång tid för att han skulle berätta allt han hade gjort och hur bra han var. Talade även ganska nerlåtande till en praktikant vilket jag inte tycker är ok!
    Han hade koll på allt och det är bra, men det var verkligen ingen bra upplevelse. Varje gång vi hade träffats sa jag till min man "endast x antal gånger kvar tills jag alldrig behöver träffa honom igen!"
    Jämnfört med tidigare mäklara (har såld/köpt 3 gångar) var detta sämsta upplevelsen. Inte ens ett "stort grattis till ert nya hus eller liknande". Mer fokuserad på sig själv än på säljarna/köperna tyckte jag.
    Då vi sålda huset vi bodde i för att köpe detta hus hade mäklaren (Länsförsäkringar) vin med till båda säljare och köpare och grattade alla och det var en toppen stämning. Jag dricker inte ens vin, så det i sig behövs kanske inte men tycker det är viktigt att det känns som att mäklaren är engagerat.
    2017-06-01 Hans G svarar Sharni B
Tommy Andersson