29 rekommendationer

Hans Genter
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Hans att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Hans Genter

• Anita R
    Anita R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Hans Genter, Svensk Fastighetsförmedling. Hans har alltid varit tillgänglig och lätt att få kontakt med under hela processen av försäljningen. Han är kunnig och kommit med värdefull information från början till avslutet, med den slutliga beräkningen av kapitalvinsten. Läs mer
    2018-01-10 Hans G svarar Anita R
    Tack för dina varma rekommendationer, tycker om dina ord om tillgänglig och kunnig samt uppskattar att ni är så nöjda med mitt arbete. Önskar er lycka till framöver och hoppas att ni återkommer om ni behöver min hjälp.
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans har varit och är saklig, lugn och väldigt förtroendeingivande.

Han har också varit snabb på att svara och finnas till vid frågor och funderingar.

Jag kommer starkt att rekommendera honom i framlver.
    Med vänlig hälsning, Nicklas Sandberg Läs mer
    2018-01-02 Hans G svarar Nicklas S
    Tack Nicklas, kul att du är så nöjd med mitt arbete och att du har så stort förtroende att du starkt rekommenderar mig framöver. Önskar dig lycka till i din fina lägenhet.
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har varit mycket seriös och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt. Han är trovärdig och kompetent vilket har känts tryggt hela vägen. Jag har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommenderar hans tjänster.

/Catharina Wrangö Läs mer
    2018-01-02 Hans G svarar Catharina W
    Tack Catharina för de värmande orden som seriös, engagerad, trovärdig, kompetent etc. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min erfarenhet av Hans Genter, han är mycket seriös och ärlig. Gör verkligen sitt bäst för både säljare och köpare.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighets Förmedling, framför allt Hans Genter. Läs mer
    2017-12-08 Hans G svarar Ingrid S
    Tack för era referenser och den fina rekommendationen med era ord erfaren, seriös och ärlig värmer verkligen. Önskar er en trevlig vinter i ert nya boende.
  • Hubert B
    Hubert B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans är mycket professionell. Riktigt bra vi hade honom för excelkent råd.

Many thanks it all worked out for us all. 😊 Läs mer
    2017-12-06 Hans G svarar Hubert B
    Tack för era rekommendationer och uppskattar era ord om professionell och excellenta råd. Önskar er familj en trevlig tid framöver i ert nya boende.
  • Preben R
    Preben R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har jobbat proffsigt och seriöst och vi är mycket nöjda med hans insatser / Preben Rose Läs mer
    2017-11-29 Hans G svarar Preben R
    Tack för er trevliga rekommendation och att ni är mycket nöjda. Era ord proffsigt och seriöst känns mycket trevliga en dag som denna.
  • Claes W
    Claes W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har haft Hans Genter för att sälja en bostadsrätt. Vi upplever honom mycket kompetent.
    Pålitlig för både säljare och köpare. Kände att vi var i trygga händer.
    MVH
    Monica & Claes Wirdenstam Läs mer
    2017-11-28 Hans G svarar Claes W
    Tack Monica och Claes för er trevliga rekommendation och era ord om kompetens, pålitlighet och trygghet. Önskar er all lycka i framtiden.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter. Är en mycket seriös mäklare. Tycker han gjort ett mycket bra bemötande från första början till slutet av hela köpet. Noga med att informera brister och sakkunnig i vad som gäller. Läs mer
    2017-11-28 Hans G svarar Bertil S
    Tackar för er rekommendation och uppskattar mycket att ni är så nöjda. Önskar er en trevlig tid i ert nya hus framöver.
  • Karin B
    Karin B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, upplevdes som engagerad och erfaren. Vi är mycket nöjda med Hans! Läs mer
    2017-11-27 Hans G svarar Karin B
    Tackar för era trevliga rekommendationer, de värmer en kylig dag som denna. Hoppas ni får en trevlig Jul i ert nya hus.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har allt man önskar hos en mäklare. Han stöttar en hela vägen i processen, vilket känns tryggt. Hans är mycket trevlig och är lätt att få kontakt med och lätt att kontakta via telefon, sms eller mail, då han alltid är tillgänglig. Hans Genter är en mycket erfaren, kunnig och proffsig mäklare och därför är det tredje gången vi anlitar honom.
    Tack för ett gott samarbete Hans!
    Yvonne Grahn Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar Yvonne G
    Tack för eran referens och era varma rekommendationer. Ord som trygghet, trevlig, tillgänglig, erfaren, kunnig och proffsig värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Tusen tack till vårt trevliga samarbete och jag önskar er all lycka i framtiden.
  • Solvig Marianne P
    Hans Genter har skött vår husförsäljning på ett ypperligt sätt. Han är erfaren och kunnig vilket gör att det hela känns väldigt tryggt på alla nivåer. Alltifrån värdering, tips och råd och allt juridiskt. Hans bemötande är på alla sätt positivt, vänligt, och samtidigt professionellt. Ambitionsnivån är på topp och Hans är verkligen tillgänglig när som helst. Detta är tredje gången vi anlitat honom och vi är lika nöjda denna gång. Jag vill verkligen rekommendera Hans Genter! Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar Solvig Marianne P
    Tusen och åter tusen tack till era värmande ord i er rekommendation. Så underbart trevligt att ni uppskattar mitt arbete och hur ni upplever er försäljning av ert boende. Önskar er verkligen lycka till i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas.
  • rune ryding
    rune ryding skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans G genomförde en en bra och snabb försäljning. Professionell genomgång av uppdraget och att arrangera det som behövdes. En mycket bra hantering av affären i ett lite vikande läge. Jag har bara positiva omdömen att ge för genomförd affär. mvh Rune Ryding Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar rune ryding
    Uppskattar dina rekommendation och att du uppskattar mitt genomförande av försäljningen. Tack för alla positiva ord och dina trevliga uppskattande ord du har skrivit. Önskar dig en trevlig framtid i ditt nuvarande boende.
  • Curt W
    Curt W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter är en rejält påläst och kunnig mäklare som sålde vår lägenhet på ett effektivt och oväntat engagerat sätt. I det nuvarande läget (hösten -17) är marknaden ovanligt seg. Hans kavlade upp ärmarna och bokstavligen letade fram köpare och intressenter när det gick trögt, vilket vi är oerhört tacksamma för.
    Från start och fram till försäljningen - och även efteråt - har han varit trevlig, tydlig och bussig. Han har agerat kraftfullt och mycket bra i alla hänseenden.
    Det är mäklare som Hans man behöver, speciellt om marknaden är knölig. Tusen tack, Hans! Läs mer
    2017-11-08 Hans G svarar Curt W
    Tusen tack för de otroligt fina rekommendationer ni har skrivit, det är så att jag nästan blir tårögd av allt ni skriver.
    Detta får mig att bli fantastiskt glad, tusen tack och jag bugar.
  • Eva R
    Eva R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning proffsigt hela tiden. Någon svaghet fanns ej hos Hans, man kan lita på honom i ur och skur hela tiden. Jag har under årenslopp haft mycket med fastighetsmäklare att göra och tycker Hans Genter har varit ”outstanding”. Det har fungerat i alla led från ax till limpa. Läs mer
    2017-11-07 Hans G svarar Eva R
    Hemskt mycket tack för ert stora förtroende och era trevliga rekommendationer. Önskar er en lycklig tid i ert nuvarande boende.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har fått ett vänligt och proffsigt bemötande genom hela vår försäljningsprocess. Vi har speciellt känt oss trygga med Hans Genter och hans kompetens. Vi kan därför varmt rekommendera Hans Genter då vi endast har en positiv upplevelse av vår försäljning. Läs mer
    2017-11-03 Hans G svarar Birgitta H
    Tackar för era rekommendationer, era ord som vänlig, proffsig, trygg, kompetens och positiv känns mycket värmande och uppskattas verkligen. Lycka till med ert nya boende. Mvh Hans
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda. Hans Genter är väldigt serviceminded och professionell och har varit till mycket hjälp. Hans var väldigt tydlig med vad som var viktigt inför visningen "styling". Detta var något som vi uppskattade enormt. Vi rekommenderar Hans Genter till andra säljare. Läs mer
    2017-11-03 Hans G svarar Charlotta N
    Underbart att ni känner er nöjda och uppskattar att jag är serviceminded och professionell samt tycker om mina råd om stayling. Tack och lycka till framöver.
  • Åke L
    Åke L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket professionellt, trygghet i erfarenheten och fastställda rutiner och processer. Vi följde alla rekommendationer som Hans gav oss och vår försäljning var mycket lyckad! Vi kan varmt rekommendera andra säljare att anlita Hans Genter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2017-10-19 Hans G svarar Åke L
    En solig höstdag kan inte bli bättre när man får så här trevliga och uppskattade ord från sina säljare. Tackar hemskt mycket och önskar er en underbar framtid.
  • Bo L
    Bo L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Så proffsig och erfaren! Vi kände oss trygga med Hans Genter och hans arbete genom hela försäljningen med den kunskap han har i fastighetsaffärer. Vi kan verkligen rekommendera Hans Genter Läs mer
    2017-10-10 Hans G svarar Bo L
    Tack för era rekommendationer, det känns underbart att ni är så nöjda med mitt arbete, önskar er all lycka i ert nya boende.
  • Anna A
    Anna A skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har från dag ett i vår säljprocess agerat professionellt, strukturerat och målmedvetet.
    Hans har alltid svarat i telefon och per mejl inom kort, oavsett vilken frågeställning vi som säljare haft.
    Som kund till fastighetsmäklare Hans Genter vill jag ge honom mina allra varmaste rekommendationer, då han på ett imponerande vis tagit hand om allt det vi önskat, vilket gav ett mycket bra resultat på försäljningspriset! Välj Hans Genter!
    ...och till sist; Ja, jag väljer Hans vid min nästa bostadsaffär!
    /Anna Almblad Läs mer
    2017-06-07 Hans G svarar Anna A
    Tackar och bugar för de fina orden om professionellt, strukturerat och målmedvetet arbete. Dina rekommendationer värmer verkligen och jag önskar dig och din familj en riktigt trevlig sommar.
  • Sopiko H
    Sopiko H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig, proffsig, effektiv och service-inriktad som mäklare. Toppbetyg och rekommenderar Hans! Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Sopiko H
    Hej Sopiko, tackar för de värmande orden och ert toppbetyg! Önskar er lycka till i framtiden och en glad sommar.
  • Malin N
    Malin N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tyvärr ingen trevlig bekantskap. Han hade inte läst besiktningsprotokollet ordentligt utan trodde vi hade uppreglade golv i källaren vilket gjorde att vi i min mening inte fick ut optimalt med pengar för vårt hus. Jag tog för givet att han med sina år i branchen skulle vara kunnig på konstruktioner så jag dubbelkollade aldrig att han förstått. Räknade även fel på k5 blanketten åt oss. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Malin N
    Tråkigt att du känner på detta sätt men jag uppskattar ändå att du tagit dig tid att dela dina åsikter och hoppas verkligen du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Belal N
    Belal N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Se nedan betyg Läs mer
  • Dmitrij S
    Dmitrij S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är positiv, tydlig förklarar på ett bra sätt när man ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Dmitrij S
    Tack Dmitrij, jag uppskattar verkligen att du känner att jag är positiv och tydlig. Önskar dig en trevlig sommar i ditt nya hus.
  • Jadranko B
    Jadranko B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej,
    Hans Genter var tillmotesgåends,proffsig och kunning.
    Jag kände fullt stöd och her haft fullt förtroende for Hans.
    Han var aktiv och sålde min lägenhet redan en månad efter att annnsen var ute.
    Det skull ej gå så fort,då jag hyrde ut lägenheten i ett år frammåt innan ngn annan kan flytta in,han fixade det nästan 1 år innan "dead-line..."

Detta ver min blott 3je sålda fastighet på 30 år,alla har gått igenom SFF.

Mckt nöjd med Hans och hans skötsel av affären,rekomenderer honom varmt.

MVH,
    /JB Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Jadranko B
    Tack Jadranko, dina rekommendationer värmer och uppskattas jätte mycket. Dina ord som proffsig, kunnig och aktiv känns mycket trevligt och uppskattas verkligen. Önskar dig en trevlig framtid under framtida år.
  • Sami B
    Sami B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har ingen positiv kommentar att säga. Endast fokus på sälja sälja sälja. Väldigt upptagen med sitt eget och har ingen känsla för kunden/köparen. Har träffat väldigt många mäklare genom åren och detta var den sämsta upplevelsen utan tvekan. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Sami B
    Som jag skrev till din fru nedan;
    Jag uppskattar att ni tagit er tid att dela era åsikter och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Kent Ivar J
    Kent Ivar J skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig, snabb och effektiv. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Kent Ivar J
    Tack Kent Ivar för att ni uppskattar mitt arbete som fastighetsmäklare. Era ord som proffsig, snabb och effektiv gör mig otroligt glad och uppskattas verkligen. Önskar er en fantastisk sommar.
  • Erik H
    Erik H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte proffsig, snabb och effektiv! Skulle definitivt rekommendera Hans! Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Erik H
    Hej Erik, det känns så underbart trevligt med era rekommendationer. Jag måste tacka er för dessa fantastiska ord som proffsig, snabb och effektiv. Önskar er en varm och skön sommar.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rätt professionellt och detaljerad på alla punkter.
    Tydlig och villig att upprepa det man inte förstod. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Henrik S
    Tack Henrik, jag uppskattar verkligen era värmande ord om mitt professionella arbete. Jag önskar er verkligen en varm och skön sommar.
  • Sharni B
    Sharni B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett hus och hade därför inte själva vald honom. Skulle dock inte välja honom om vi nån gång skulle flytta härifrån och sälja.
    Jag tyckte han var en "besservisse" och att allting tog lång tid för att han skulle berätta allt han hade gjort och hur bra han var. Talade även ganska nerlåtande till en praktikant vilket jag inte tycker är ok!
    Han hade koll på allt och det är bra, men det var verkligen ingen bra upplevelse. Varje gång vi hade träffats sa jag till min man "endast x antal gånger kvar tills jag alldrig behöver träffa honom igen!"
    Jämnfört med tidigare mäklara (har såld/köpt 3 gångar) var detta sämsta upplevelsen. Inte ens ett "stort grattis till ert nya hus eller liknande". Mer fokuserad på sig själv än på säljarna/köperna tyckte jag.
    Då vi sålda huset vi bodde i för att köpe detta hus hade mäklaren (Länsförsäkringar) vin med till båda säljare och köpare och grattade alla och det var en toppen stämning. Jag dricker inte ens vin, så det i sig behövs kanske inte men tycker det är viktigt att det känns som att mäklaren är engagerat. Läs mer
    2017-06-01 Hans G svarar Sharni B
Henrik Fällman