26 rekommendationer

Hans Genter
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Hans att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Hans Genter

• Annika F
    Annika F skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklare Hans Genter genomförde vår försäljning professionellt, effektivt och har givit klara besked. Genomtänkt plan för en bra försäljning. Alltid anträffbar. Verkar kunna ha många bollar i luften. Vi rekommenderar Hans Genter med hela vårt hjärta till andra säljare.
  • Sara K
    Sara K skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning med att vara tydlig i struktur, vad och när varje sak skulle genomföras. Mycket tryggt att ha Hans när man går igenom alla steg inför försäljningen. Alltid lätt att nå. Vi ställer helhjärtat upp som referens till andra säljare som funderar på att anlita Hans Genter vid deras försäljning.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har allt man önskar hos en mäklare. Han stöttar en hela vägen i processen, vilket känns tryggt. Hans är mycket trevlig och är lätt att få kontakt med och lätt att kontakta via telefon, sms eller mail, då han alltid är tillgänglig. Hans Genter är en mycket erfaren, kunnig och proffsig mäklare och därför är det tredje gången vi anlitar honom.
    Tack för ett gott samarbete Hans!
    Yvonne Grahn
    2017-11-13 Hans G svarar Yvonne G
    Tack för eran referens och era varma rekommendationer. Ord som trygghet, trevlig, tillgänglig, erfaren, kunnig och proffsig värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Tusen tack till vårt trevliga samarbete och jag önskar er all lycka i framtiden.
  • Solvig Marianne P
    Hans Genter har skött vår husförsäljning på ett ypperligt sätt. Han är erfaren och kunnig vilket gör att det hela känns väldigt tryggt på alla nivåer. Alltifrån värdering, tips och råd och allt juridiskt. Hans bemötande är på alla sätt positivt, vänligt, och samtidigt professionellt. Ambitionsnivån är på topp och Hans är verkligen tillgänglig när som helst. Detta är tredje gången vi anlitat honom och vi är lika nöjda denna gång. Jag vill verkligen rekommendera Hans Genter!
    2017-11-13 Hans G svarar Solvig Marianne P
    Tusen och åter tusen tack till era värmande ord i er rekommendation. Så underbart trevligt att ni uppskattar mitt arbete och hur ni upplever er försäljning av ert boende. Önskar er verkligen lycka till i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas.
  • rune ryding
    rune ryding skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans G genomförde en en bra och snabb försäljning. Professionell genomgång av uppdraget och att arrangera det som behövdes. En mycket bra hantering av affären i ett lite vikande läge. Jag har bara positiva omdömen att ge för genomförd affär. mvh Rune Ryding
    2017-11-13 Hans G svarar rune ryding
    Uppskattar dina rekommendation och att du uppskattar mitt genomförande av försäljningen. Tack för alla positiva ord och dina trevliga uppskattande ord du har skrivit. Önskar dig en trevlig framtid i ditt nuvarande boende.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket bra, gav många goda råd om styling av huset. Han var lätt att nå per telefon och mail. Vi fick mera än vi trodde för huset. Han var mycket trevlig och tillmötesgående och kändes trygg och mycket professionell. Självklart är vi referens till andra säljare som funderar på att välja en bra fastighetsmäklare.
    2017-11-10 Hans G svarar Birgitta T
    Så underbart med nöjda kunder både är nöjd med mitt arbete och med det slutliga priset. Tackar så mycket för dina rekommendationer och din referens till andra säljare. Hoppas du trivs i ditt nya boende.
  • Sergei S
    Sergei S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde min försäljning mycket professionellt. Ett mycket professionellt agerande mot kunden, både säljare och köpare. Hans Genter kan jag rekommendera, trevlig, korrekt, kunnig och lätt att få kontakt med.
    2017-11-10 Hans G svarar Sergei S
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation och dina trevliga och uppmuntrande ord. Önskar dig all välmående i din nya bostad.
  • Curt W
    Curt W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter är en rejält påläst och kunnig mäklare som sålde vår lägenhet på ett effektivt och oväntat engagerat sätt. I det nuvarande läget (hösten -17) är marknaden ovanligt seg. Hans kavlade upp ärmarna och bokstavligen letade fram köpare och intressenter när det gick trögt, vilket vi är oerhört tacksamma för.
    Från start och fram till försäljningen - och även efteråt - har han varit trevlig, tydlig och bussig. Han har agerat kraftfullt och mycket bra i alla hänseenden.
    Det är mäklare som Hans man behöver, speciellt om marknaden är knölig. Tusen tack, Hans!
    2017-11-08 Hans G svarar Curt W
    Tusen tack för de otroligt fina rekommendationer ni har skrivit, det är så att jag nästan blir tårögd av allt ni skriver.
    Detta får mig att bli fantastiskt glad, tusen tack och jag bugar.
  • Eva R
    Eva R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning proffsigt hela tiden. Någon svaghet fanns ej hos Hans, man kan lita på honom i ur och skur hela tiden. Jag har under årenslopp haft mycket med fastighetsmäklare att göra och tycker Hans Genter har varit ”outstanding”. Det har fungerat i alla led från ax till limpa.
    2017-11-07 Hans G svarar Eva R
    Hemskt mycket tack för ert stora förtroende och era trevliga rekommendationer. Önskar er en lycklig tid i ert nuvarande boende.
  • Margret T
    Margret T skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket proffsigt. Vi kan varmt rekommendera Hans Genter som hade en stor roll i vår lyckade försäljning och vi är tacksamma att vi inte anlitade någon annan mäklare. Vi ställer helhjärtat upp som referens till andra säljare som funderar på att välja Hans Genter.
    2017-11-07 Hans G svarar Margret T
    Tackar och bugar för era värmande ord och er rekommendation, det gläder mig verkligen att ni är så nöjda. Hoppas ni trivs lika bra i ert nuvarande boende.
  • Marita L
    Marita L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter är proffesionell och har haft ett trevligt bemötande från början till slut med stor kunskap och erfarenhet. Med de varmaste rekommendationer till andra säljare som funderar på att anlita Hans Genter.
    2017-11-07 Hans G svarar Marita L
    Tusen tack för era värmande ord och er trevliga rekommendation, jag önskar er all lycka till i framtiden med ert nya boende.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har fått ett vänligt och proffsigt bemötande genom hela vår försäljningsprocess. Vi har speciellt känt oss trygga med Hans Genter och hans kompetens. Vi kan därför varmt rekommendera Hans Genter då vi endast har en positiv upplevelse av vår försäljning.
    2017-11-03 Hans G svarar Birgitta H
    Tackar för era rekommendationer, era ord som vänlig, proffsig, trygg, kompetens och positiv känns mycket värmande och uppskattas verkligen. Lycka till med ert nya boende. Mvh Hans
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda. Hans Genter är väldigt serviceminded och professionell och har varit till mycket hjälp. Hans var väldigt tydlig med vad som var viktigt inför visningen "styling". Detta var något som vi uppskattade enormt. Vi rekommenderar Hans Genter till andra säljare.
    2017-11-03 Hans G svarar Charlotta N
    Underbart att ni känner er nöjda och uppskattar att jag är serviceminded och professionell samt tycker om mina råd om stayling. Tack och lycka till framöver.
  • Åke L
    Åke L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket professionellt, trygghet i erfarenheten och fastställda rutiner och processer. Vi följde alla rekommendationer som Hans gav oss och vår försäljning var mycket lyckad! Vi kan varmt rekommendera andra säljare att anlita Hans Genter som fastighetsmäklare.
    2017-10-19 Hans G svarar Åke L
    En solig höstdag kan inte bli bättre när man får så här trevliga och uppskattade ord från sina säljare. Tackar hemskt mycket och önskar er en underbar framtid.
  • Bo L
    Bo L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Så proffsig och erfaren! Vi kände oss trygga med Hans Genter och hans arbete genom hela försäljningen med den kunskap han har i fastighetsaffärer. Vi kan verkligen rekommendera Hans Genter
    2017-10-10 Hans G svarar Bo L
    Tack för era rekommendationer, det känns underbart att ni är så nöjda med mitt arbete, önskar er all lycka i ert nya boende.
  • Anna A
    Anna A skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har från dag ett i vår säljprocess agerat professionellt, strukturerat och målmedvetet.
    Hans har alltid svarat i telefon och per mejl inom kort, oavsett vilken frågeställning vi som säljare haft.
    Som kund till fastighetsmäklare Hans Genter vill jag ge honom mina allra varmaste rekommendationer, då han på ett imponerande vis tagit hand om allt det vi önskat, vilket gav ett mycket bra resultat på försäljningspriset! Välj Hans Genter!
    ...och till sist; Ja, jag väljer Hans vid min nästa bostadsaffär!
    /Anna Almblad
    2017-06-07 Hans G svarar Anna A
    Tackar och bugar för de fina orden om professionellt, strukturerat och målmedvetet arbete. Dina rekommendationer värmer verkligen och jag önskar dig och din familj en riktigt trevlig sommar.
  • Sopiko H
    Sopiko H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig, proffsig, effektiv och service-inriktad som mäklare. Toppbetyg och rekommenderar Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Sopiko H
    Hej Sopiko, tackar för de värmande orden och ert toppbetyg! Önskar er lycka till i framtiden och en glad sommar.
  • Malin N
    Malin N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tyvärr ingen trevlig bekantskap. Han hade inte läst besiktningsprotokollet ordentligt utan trodde vi hade uppreglade golv i källaren vilket gjorde att vi i min mening inte fick ut optimalt med pengar för vårt hus. Jag tog för givet att han med sina år i branchen skulle vara kunnig på konstruktioner så jag dubbelkollade aldrig att han förstått. Räknade även fel på k5 blanketten åt oss.
    2017-06-01 Hans G svarar Malin N
    Tråkigt att du känner på detta sätt men jag uppskattar ändå att du tagit dig tid att dela dina åsikter och hoppas verkligen du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Belal N
    Belal N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
  • Dmitrij S
    Dmitrij S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är positiv, tydlig förklarar på ett bra sätt när man ska köpa eller sälja sin bostad.
    2017-06-01 Hans G svarar Dmitrij S
    Tack Dmitrij, jag uppskattar verkligen att du känner att jag är positiv och tydlig. Önskar dig en trevlig sommar i ditt nya hus.
  • Jadranko B
    Jadranko B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej,
    Hans Genter var tillmotesgåends,proffsig och kunning.
    Jag kände fullt stöd och her haft fullt förtroende for Hans.
    Han var aktiv och sålde min lägenhet redan en månad efter att annnsen var ute.
    Det skull ej gå så fort,då jag hyrde ut lägenheten i ett år frammåt innan ngn annan kan flytta in,han fixade det nästan 1 år innan "dead-line..."

Detta ver min blott 3je sålda fastighet på 30 år,alla har gått igenom SFF.

Mckt nöjd med Hans och hans skötsel av affären,rekomenderer honom varmt.

MVH,
    /JB
    2017-06-01 Hans G svarar Jadranko B
    Tack Jadranko, dina rekommendationer värmer och uppskattas jätte mycket. Dina ord som proffsig, kunnig och aktiv känns mycket trevligt och uppskattas verkligen. Önskar dig en trevlig framtid under framtida år.
  • Sami B
    Sami B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har ingen positiv kommentar att säga. Endast fokus på sälja sälja sälja. Väldigt upptagen med sitt eget och har ingen känsla för kunden/köparen. Har träffat väldigt många mäklare genom åren och detta var den sämsta upplevelsen utan tvekan.
    2017-06-01 Hans G svarar Sami B
    Som jag skrev till din fru nedan;
    Jag uppskattar att ni tagit er tid att dela era åsikter och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Kent Ivar J
    Kent Ivar J skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig, snabb och effektiv.
    2017-06-01 Hans G svarar Kent Ivar J
    Tack Kent Ivar för att ni uppskattar mitt arbete som fastighetsmäklare. Era ord som proffsig, snabb och effektiv gör mig otroligt glad och uppskattas verkligen. Önskar er en fantastisk sommar.
  • Erik H
    Erik H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte proffsig, snabb och effektiv! Skulle definitivt rekommendera Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Erik H
    Hej Erik, det känns så underbart trevligt med era rekommendationer. Jag måste tacka er för dessa fantastiska ord som proffsig, snabb och effektiv. Önskar er en varm och skön sommar.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rätt professionellt och detaljerad på alla punkter.
    Tydlig och villig att upprepa det man inte förstod.
    2017-06-01 Hans G svarar Henrik S
    Tack Henrik, jag uppskattar verkligen era värmande ord om mitt professionella arbete. Jag önskar er verkligen en varm och skön sommar.
  • Sharni B
    Sharni B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett hus och hade därför inte själva vald honom. Skulle dock inte välja honom om vi nån gång skulle flytta härifrån och sälja.
    Jag tyckte han var en "besservisse" och att allting tog lång tid för att han skulle berätta allt han hade gjort och hur bra han var. Talade även ganska nerlåtande till en praktikant vilket jag inte tycker är ok!
    Han hade koll på allt och det är bra, men det var verkligen ingen bra upplevelse. Varje gång vi hade träffats sa jag till min man "endast x antal gånger kvar tills jag alldrig behöver träffa honom igen!"
    Jämnfört med tidigare mäklara (har såld/köpt 3 gångar) var detta sämsta upplevelsen. Inte ens ett "stort grattis till ert nya hus eller liknande". Mer fokuserad på sig själv än på säljarna/köperna tyckte jag.
    Då vi sålda huset vi bodde i för att köpe detta hus hade mäklaren (Länsförsäkringar) vin med till båda säljare och köpare och grattade alla och det var en toppen stämning. Jag dricker inte ens vin, så det i sig behövs kanske inte men tycker det är viktigt att det känns som att mäklaren är engagerat.
    2017-06-01 Hans G svarar Sharni B
Henrik Fällman