Henrik Fällman
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare. Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Henrik Fällman

• Anastassia K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-14

Hässelby Gård
    Jag sålde min lägenhet i Hässelby med Henrik!
    Vad kan jag säga? Jag har upplevt en hög professionalism, trevligt bemötandet och oerhört engagemang! Jag rekommenderar Henrik till alla som vill köpa/sälja din bostad. Han är guld värd! Läs mer
    2019-11-14 Henrik F svarar Anastassia K
    Hej Anastassia, din Reco värmer verkligen! Riktigt trevligt att jobba med dig och nå rekordpris! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Niclas T sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-13

Hässelby Norra Villastad
    Noggrann, tydlig och insatt. Lyhörd och påläst. Personlig. Läs mer
    2019-11-13 Henrik F svarar Niclas T
    Tja Niclas! Stort tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Kevin N köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-10

Råcksta
    Väldigt tillmötesgående och tydlig gällande alla villkor, skyldigheter och rättigheter gällande mitt bostadsköp. Läs mer
    2019-11-10 Henrik F svarar Kevin N
    Hej Kevin! Glad att du kände dig nöjd med ditt köp och tack för din reco. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Lucas H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-10

Råcksta
    Njurundagatan 6, sålt
    Väldigt positivt om att vi skulle sälja för ett visst pris. Fick en känsla av att han verkligen försökte sälja sin tjänst, kanske lite mer än ärlighet. Förväntade mig massvis av intresserade eftersom Henrik visade en lista på personer som var ute efter liknande lägenhet. Det kom inte så många på visningar och bara en intresserad mot slutet. Vi sålde inte heller för de pris han satt förväntningar för.
    Utöver detta är han trevlig, och det kändes ändå som han försökte sitt bästa med att sälja. Men han behöver sätta rätt förväntningar i framtiden. Läs mer
    2019-11-10 Henrik F svarar Lucas H
    Hej Lucas och tack för ditt omdöme. Som du skriver så gjorde jag allt i en tuff marknad och fick dessutom ett mycket bra pris jämfört med liknande objekt. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende och tackar för ett mycket trevligt samarbete.
    Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, tel: 0708778381
  • Christina A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-26

Vällingby Centrum
    Har köp en lgh.
    Mäklaren bemötte mig bra, han var enkel att prata och lyssnade och inte push-ig. Försökte inte övertala mig om varför jag skulle slå till.
    Har mött sådana mäklare som inte vill lyssna på vad man säger.
    Nästan dum gör en

Känner helt nöjd med honom Läs mer
    2019-10-26 Henrik F svarar Christina A
    Hej Christina, blir glad att höra att du haft en bra upplevelse av ditt köp. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet.

Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Alicia V sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-27

Stockholm
    Jag sålde en lägenhet med Henrik. Han var alltid trevlig och informerade alltid mig om allt som hade att göra med försäljningen. Han överträffade mina förväntningar Läs mer
    2019-10-14 Henrik F svarar Alicia V
    Hej Alicia, jättekul att höra! Lycka till med framtida bostadsaffärer. Mvh, Henrik Fällman
  • Sitki U köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-18

Stockholm
    Henrik är Stockholms bästa mäklare.

Köpte en lägenhet nyligen.

Jag blev bemötts av en varm och ytters professionella mäklare.

När han visade rund lägenheten och lösningar mina funderingar, bestämde mig på en gång att köpa lägenheten.

Henrik är en öppet, kunnig, trevlig, engagerad, målinriktad mäklare för både partner.

Allting kändes trygg med Henrik

Om jag ska sälja lägenhet vill jag komma till honom.
    Köpare Strandliden 43 Läs mer
    2019-09-19 Henrik F svarar Sitki U
    Hej Sitki! Stort tack för de fina orden, är mycket glad över att du är nöjd med ditt köp. Mvh Henrik Fällman - 070-877 83 81
  • Mikael M köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-01

Stockholm
    Som köpare av vår första villa, var Henrik otroligt lugn och hjälpsam mot oss som spekulant. Henrik gav inte bara ett ärligt intryck, utan han är ärlig, lyhörd och engagerad. Han stressade inte igenom affären utan var tillmötesgående och mån om att samtliga inblandade parter var bekväma och nöjda i affärstransaktionen. Läs mer
    2019-07-25 Henrik F svarar Mikael M
    Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar er lycka till med försäljningen nu till augusti!
    Trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Hans F sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-27

Stockholm
    Mäklaren överträffade mina förväntningar avseende engagemang och hårt arbete. Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Hans F
    Tack så mycket Hasse, riktigt kul detta. Hoppas vi får göra affärer tillsammans i framtiden också! Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81.
  • Sari L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-27

Stockholm
    Vi har sålt vår fristående villa i Backlura Hässelby.
    Henrik har lyssnat och tagit in våra argument , önskemål och förväntningar av försäljningen på ett proffesionellt sätt.
    Han har sedan agerat och genomfört försäljningen på ett föredömligt sätt vilket resulterat i att vi är till 100 % nöjda kunder.
    Tack Henrik för ett toppenjobb! Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Sari L
    Hej Sari och Thomas, stort tack för ett jättetrevligt samarbete. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus så ses vi förhoppningsvis igen någongång! Trevlig sommar. Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson