49 rekommendationer

Henrik Fällman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare.
Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 49 kunder tycker om Henrik Fällman

• Anders W
    Anders W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en 4 ROK lägenhet. Sjysst och trevlig. Läs mer
    2018-07-16 Henrik F svarar Anders W
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Trevlig sommar! Mvh Henrik Fällman
  • Arvid A
    Arvid A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik var professional från första möte till kontraktsskrivning. Jag fick känslan av att han jobbade hårt för att nå våra högt uppsatta mål samt att han samtidigt hade en avslappnad attityd som skapade lugn hos oss som säljare. Mycket pålitligt och skicklig. Kan varmt rekommendera Henrik för kommande uppdrag! Läs mer
    2018-06-14 Henrik F svarar Arvid A
    Hej Arvid! En bra affär kännetecknas av god kommunikation och det var det från start till mål i detta fall, tack vare supertrevliga och dedikerade säljare. Stort lycka till i framtiden! Mvh, Henrik Fällman
  • Ersin Oktay E
    Ersin Oktay E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt radhus/bostadsrätt.
    Jättetrevligt, positiv och gav ett förtroende.
    Hade inga förväntningar. Tycker det gick bra. Läs mer
    2018-05-25 Henrik F svarar Ersin Oktay E
    Tack för rekommendationen Ersin! Efter att jag sålt ert bostadsrättsradhus så ska jag hjälpa er att hitta en bra lägenhet också! /Henrik
  • Marja Cecilia R
    Marja Cecilia R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabb återkoppling, positiv och alltid med ett trevligt bemötande. Trots en osäker marknad med svårflörtade köpare gnetade Henrik på tills det lossnade och försäljningen av vårt radhus avslutades i ett huj med nöjd säljare och köpare! Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Marja Cecilia R
    Tack så mycket Cecilia! Jag ger aldrig upp och vet att hårt arbete och ett ihärdigt driv ALLTID lönar sig i slutändan. Mvh Henrik Fällman
  • Charline Jasmine A
    Charline Jasmine A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vart mycket bra bemött. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Charline Jasmine A
    Tack Charline! Ni har köpt ett superfint hus, stort grattis! Mvh Henrik Fällman
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vår bostadsrättsförening har sålt en ateljélägenhet som omvandlats till en bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med det trevliga och proffsiga bemötande Henrik visat i alla skeden av försäljningen med bland annat lyhördhet för våra önskemål.
    Förväntningarna om tät och god kommunikation under hela försäljningen infriades helt.
    Vi rekommenderar gärna Henrik Fällman för andra som är i begrepp att köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-06 Henrik F svarar Susanne F
    Tack Susanne! Det har varit trevligt från första stund till att lägenheten var såld. Tack för rekommendationen, det betyder väldigt mycket. Ha en bra sommar så hörs vi av framöver! Mvh Henrik Fällman
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik guidade oss genom ett tryggt köp av en fantastisk lägenhet. Vi fick ett så trevligt, uppmärksamt och genuint bemötande på alla sätt vilket gjorde oss trygga i att göra en snabb affär. Henrik balanserade sin roll som mäklare mellan köpare och säljare strålande. Henrik är lyhörd, respektfull och mycket professionell. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-05-06 Henrik F svarar Sofia O
    Tack så mycket Sofia! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet, är avundsjuk! Jag hoppas och tror ni kommer trivas kanoners där!
    Mvh Henrik Fällman
  • Eva Birgitta W
    Eva Birgitta W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en riktigt seriös mäklare återkopplingen hur allting gick var riktigt bra! Rekommenderar Henrik verkligen. Läs mer
    2018-04-16 Henrik F svarar Eva Birgitta W
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det värmer! Mvh, Henrik Fällman
  • Elisabetta Fo N
    Elisabetta Fo N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    I had the pleasure to deal with Henrik since I just signed a contract for a pretty apartment in Vällingby Centrum; he is an extremely nice, professional and reliable person, very dedicated to his job and ready to answer every stupid question I was asking in every moment. What can I say? This guy is just awesome! I would warmly recommend him as a real estate agent, for sure I will consider him if I´ll sell the apartment I just bought. This is the way anyone would like to be treated as both seller and buyer. Läs mer
    2018-04-11 Henrik F svarar Elisabetta Fo N
    Thank you very much! This RECO just made my day! I hope you enjoy your new apartment. Best, Henrik Fällman
  • Levent E
    Levent E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabb återkoppling, flexibel och professionell! Läs mer
    2018-04-09 Henrik F svarar Levent E
    Tack så mycket Levent! Mvh Henrik Fällman
  • Christina B
    Christina B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik gjorde ett bra jobb i en kämpig tid på bostadsmarknaden. Han bearbetade de intressenter som närvarat vid visningarna och höll intresset uppe trots längre försäljningstid än när marknaden är i fas. Läs mer
    2018-03-12 Henrik F svarar Christina B
    Det var mycket slit och jobb för att komma i mål, men jag ger aldrig upp för att få till en bra affär! Lycka till med ert nya boende! Mvh Henrik Fällman
  • Britt Inger Marie S
    Trevligt och positivt bemötande kände oss trygga med Henrik svarade sakligt på våra frågor finns bara positivt att säga om Henrik vi kommer varmt att rekommendera Henrik bland våra vänner . Läs mer
    2018-03-05 Henrik F svarar Britt Inger Marie S
    Tack så mycket för din fina reco, det värmer. Det värmer också att få sälja en sådan fin lägenhet ni hade. Mvh, Henrik Fällman
  • Björn Allan A
    Björn Allan A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Förtroendeingivande
    Återkopplade bra
    Löste problemen som uppstod på ett bra sätt
    Kan rekommendera honom Läs mer
    2018-03-05 Henrik F svarar Björn Allan A
    Tack för det fina omdömet. Jag hoppas du är supernöjd och får det bra framöver. Mvh, Henrik Fällman
  • Lena Bergman H
    Lena Bergman H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Förtroendeingivande, serviceinriktad, återkopplade m svar på frågor. Läs mer
    2017-12-29 Henrik F svarar Lena Bergman H
    Tack för de fina orden Lena! Mvh, Henrik Fällman
  • Marie O
    Marie O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik agerade professionellt och som säljare kände vi oss trygga hela vägen igenom processen. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Marie O
    Tack så jättemycket! Lycka till på era nya äventyr nu! Mvh, Henrik Fällman
  • Anette  E
    Anette E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har verkligen varit tillmötesgående och funnits till hands under mitt bostadsköp. När jag inledningsvis inte kunde komma på ordinarie visningstid fixade han snabbt några andra tider för visning.
    Han svarar så gott som direkt när jag ringer och är alltid trevlig och på gott humör. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Anette E
    Självklart ställer jag upp! Grattis till ett superbra lägenhetsköp. Mvh, Henrik Fällman
  • Marie-Louise J
    Marie-Louise J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har känt stort förtroende för Henrik Fällman. Trots rådande marknadsläge har affären genomförts till min fulla belåtenhet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Marie-Louise J
    Tack, ja det är tuffa tider och då gäller det att lägga i en högre växel! Tack för ett toppenbra samarbete. Stort lycka till med nya huset sen! Mvh, Henrik Fällman
  • Jamel B
    Jamel B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker att Henrik Fällman ;har en bra erfarenhet Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Jamel B
    Tack så mycket Jamel! Grattis till en jättefin lägenhet! Mvh, Henrik Fällman
  • Elin Z
    Elin Z skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik skötte allt, från värdering till fotografering och visning samt försäljning och avslutning med galans. Kom med bra tips och råd, svarade på alla frågor. Vi är jättenöjda och tackar för ett bra "samarbete". Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Elin Z
    Värmande ord! Tack så jättemycket. Glad för er skull att ni hittat hus och kan påbörja nästa steg i livet! Önskar er all lycka till! Mvh, Henrik Fällman
  • Fenfen C
    Fenfen C skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very friendly and professional! Very pleasant purchase experience. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Fenfen C
    Thank you! I hope you are going to enjoy you new house! Mvh, Henrik Fällman
  • Maria M
    Maria M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är enormt professionell jag är mer än 100% nöjd från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till grannarna då de står inför en kommande försäljning. Henrik har verkligen varit en klippa i försäljningsprocessen och detta mycket lyckade slutresultatet hade inte varit möjligt utan Henrik.
    Han har verkligen engagerat sig 100% . Då försäljningsprocessen börjar långt innan huset kommer ut på nätet så behöver man verkligen en bra mäklare för att rådgöra med och Henrik har verkligen stöttat mig under hela denna resa från tidig vår till sen höst helt outtröttlig. Sedan något mycket viktigt är Henriks trevliga sätt och mycket glada skratt detta har verkligen uppskattats av mig det är sådant som verkligen ger energi när man som bäst behöver detta. Sammanfattningsvis Henrik Fällman är verkligen en mäklare i världsklass. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Maria M
    Bättre säljare går inte att önska sig! Det har varit ett 100%-igt samarbete från första mötet och till kontraktsskrivning. Det har varit ett rent nöje att få lära känna och arbeta med dig, Maria! Mvh, Henrik Fällman
  • Mahasti H
    Mahasti H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är jätte kunnig , kan verkligen sitt jobb .trevlig med fint leende i ansiktet från första bemötande tills allt var klart 😊 Han var alltid tillgängligt och jätte hjälpsam ,hjälpte mig steg för steg.
    Super mycket nöjd.bästa mäklare. Varmt rekommenderar honom.
    Masoumeh Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Mahasti H
    Tack så jättemycket! Jätteglad för din skull att du lyckades köpa lägenheten. Kul att allting via mig gick bra gällande bankkontakt m.m. Önskar dig all lycka i nya lägenheten! Mvh, Henrik Fällman
  • Wivi L
    Wivi L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, ansvarsfull och ärlig.
    Ingav förtroende redan vid första mötet. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Wivi L
    Tack för de värmande orden, Wivi! Det glädjer mig att du kände så! Mvh, Henrik Fällman
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, humoristisk och koll på läget. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Ulf J
    Extra kul att höra att jag uppfattas som humoristisk, det glädjer mig! Grattis till drömhuset, hoppas ni kommer trivas bra! Mvh, Henrik Fällman
  • Ann B
    Ann B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, lugn och saklig.
    Alltid tillgänglig när det behövdes. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Ann B
    Tack Ann. Önskar dig lycka till med nya boendet! Mvh, Henrik Fällman
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid första mötet.

Han var mycket målmedveten, strukturerad och genomförde försäljningen av vårt hus på ett smidigt och professionellt sätt.

Vi vill absolut rekommendera att anlita Henrik som mäklare! Läs mer
    2017-10-25 Henrik F svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och Krister. Det var ett nöje att arbeta med er. Jag önskar er lycka till framåt och hoppas vi ses igen!
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande av Henrik Fällman. Han kommunicerade tydligt under hela budgivningen, var lätt att få tag på och väldigt hjälpsam och flexibel. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Linnéa S
    Tack för de fina orden och stort grattis till den jättefina lägenheten! Hoppas du trivs superbra! Mvh, Henrik Fällman
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är riktigt nöjd med Henrik som min mäklare!
    Allting gick väldigt smidigt, Henrik tog hand om allting på ett mycket föredömligt sätt och jag behövde inte tänka på några detaljer alls. Jag har känt mig trygg och omhändertagen genom hela processen och är väldigt nöjd med det slutpris som jag fick vid min försäljning. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Magnus R
    Blir väldigt glad att du kände ett förtroende och att upplevelsen var 100%ig! Tack Mange! Mvh, Henrik Fällman
  • Claudia A
    Claudia A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi ringde honom en torsdag och han bokade in oss direkt på fredagen. Han kom hem till oss väl förbered med statistik om försäljning på vårt område, hade gjort en utredning med ungefär hur många som skulle tänka sig att bo hos oss m.m...
    Han förklarade hur svensk fastighetsförmedlling arbetar och hur bra dem är med fakta utan att ta åt sig all ära.
    Henrik är ödmjuk men samtidigt väldig professionell och tar väl hans om sina klienter med att ge bra information, tips och råd samt snabb återkoppling . Vi är mer än nöjda med och kan gott rekommendera honom! Tack Henrik ! Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Claudia A
    Stort tack Claudia! Ni är verkligen riktiga drömkunder och på tok för snälla på alla sätt vis (presenten). Ni förtjänar all lycka i framtiden och återigen grattis till bröllopet och stort lycka till framöver med allting!
  • Georg R
    Georg R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick det bemötande jag förväntade mig. Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Georg R
    Tack Georg och grattis till en superfin lägenhet!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid första mötet med Henrik Fällman så sade min magkänsla direkt att jag skulle välja honom som mäklare i försäljningen av våran lägenhet.

Och i detta grundar jag i att Henriks personlighet från första stund angav ett lugn, målmedvetenhet, kunnighet och framförallt trygghet vilket gjorde att jag inte tvekade en sekund i mitt val. Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Jennie G
    Och jag kan bara instämma i dina ord, att det varit mycket trevligt att arbeta med dig och det glädjer mig att du är nöjd! Stort lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses vid nästa bostadsaffär!
  • Karin M
    Karin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättebra bemötande och snabb återkoppling. Henrik hjälpte till att genomföra en mkt snabb och smidig affär för mig. Väldigt nöjd! Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Karin M
    Tack för positiv feedback! Hoppas du trivs bra i det nya nu!
  • Dan B
    Dan B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Med ett glatt bemötande och seriöst intryck har Henrik levererat över förväntan, har bara positiva erfarenheter genom hela affären. Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Dan B
    Ett nöje att arbeta med dig Dan! Jag hoppas vi stöter på varandra ute på bostadsmarknaden igen!
  • Josef P
    Josef P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Juste kille, mycket hjälpsam! Gör gärna affärer med honom igen Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Josef P
    Det gör jag gärna och du har verkligen köpt en toppenlägenhet kan jag lova!
  • Ghada E
    Ghada E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är väldigt nöjd. Henrik är bäst tycker vi. Läs mer
    2017-09-12 Henrik F svarar Ghada E
    Tack Ghada! Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus!
  • Heddy H
    Heddy H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik hade ett trevligt och positivt bemötande och alltid varit snabb att återkoppla på epost, sms och telefonsamtal. Han är kunnig och det känns tryggt att ha honom som våran mäklare. Jag kan tänka mig att rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2017-08-22 Henrik F svarar Heddy H
    2017-08-04 Henrik F svarar Malin A
    Tack Malin! Hoppas ert nya hus passar er perfekt. Trevlig sommar /Henrik
  • Maria P
    Maria P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi valde att anlita Henrik som mäklare då vi upplevde honom som tydlig, kunnig, trygg och framför allt väldigt engagerad, något som vi inte ångrar en sekund.
    Henrik gjorde hela försäljningen väldigt enkel för oss med kontinuerliga uppdateringar, tydliga rekommendationer och full insyn i processen vilket skapar en väldig trygghet.

Det märks att Henrik brinner för sitt jobb.
    /M Läs mer
    2017-07-05 Henrik F svarar Maria P
    Blev riktigt bra detta! Bra dialog hela vägen och kul att mitt engagemang lös igenom. Ha en riktigt bra sommar. /Fällman
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande hela vägen, arbetsam och fixade bästa affären. Tack Henrik! Läs mer
    2017-06-27 Henrik F svarar Ebba P
    Tack så mycket Ebba! Ja, det blev superbra detta. Jag hoppas du får det bra nere i Malmö och att du får en superbra sommar! Mvh Henrik
  • Jannike T
    Jannike T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och kunnig mäklare som sätter kunden i största fokus.
    Är riktigt nöjd över slutpriset!
    Henrik rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-27 Henrik F svarar Jannike T
    Tack Jannike! Ja, slutpriset blev verkligen magiskt. Hoppas du får en bra sommar! Mvh Henrik
  • Anastassia K
    Anastassia K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och kunnig! Alltid med leende på läpparna. Svarar alltid på frågor, hjälpsam och kan ge råd!
    Finns bara positiva saker att säga om Henrik! Läs mer
    2017-06-27 Henrik F svarar Anastassia K
    Tack Anastassia! Bara att du ringer mig när du ska sälja sen! Mvh Henrik
  • Maria A
    Maria A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en mycket kompetent mäklare .Han är lättsam att samarbeta med och har en fin utstrålning och ett hjärta på rätt ställe! Han är kunnig, saklig, , kunktlug ,seriös och väldigt trevlig .Vi kan varmt rekommendera Henrik som mäklare.
    Mvh Maria Avasjö Läs mer
    2017-06-27 Henrik F svarar Maria A
    Tack Maria! Jag hoppas Rune också känner sig nöjd och att han har det bra i sitt nya boende. Ha en bra sommar! Mvh Henrik
  • Regina L
    Regina L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi både köpte och sålde bostad med hjälp av Henrik. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Han är professionell, trevlig, lyhörd och engagerad. Det var aldrig några problem att nå honom eller få svar på några frågor. Han höll oss hela tiden uppdaterade och vi kände oss väldigt lugna vid både köp och sälj. Vi kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare. Läs mer
    2017-05-22 Henrik F svarar Regina L
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med både sälj- och köpprocessen! Det var jättetrevligt att få jobba med er och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • Hans Simon K
    Hans Simon K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har nyligen sålt familjens villa genom Svensk Fastighetsförmedling. Min gamla mamma var orolig för hur det hela skulle förlöpa. Lyckligtvis blev vår mäklare Henrik Fällman. Han förstod genast hur situationen skulle hanteras och lotsade min mamma och oss genom det hela på ett föredömlig sätt. Mycket trevligt och okonstlat bemötande, kunnigt och professionellt. Läs mer
    2017-05-22 Henrik F svarar Hans Simon K
    Tack så mycket för de fina orden. Jag är väldigt glad att allt löste sig så bra för er mamma och att ni kände er nöjda!
  • Nina P
    Nina P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ovanligt bra bemötande. Vänlig, ödmjuk, snabb på att svara på frågor. Ger ett tryggt intryck och vi fick stort förtroende för Henrik. Läs mer
    2017-05-22 Henrik F svarar Nina P
    Tack så mycket Nina! Jag hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset.
  • Mariusz L
    Mariusz L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Henrik Fällman. Han var alltid tillgänglig, kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Han skötte hela processen väldigt professionellt och säljresultatet blev bättre än förväntat! Bättre mäklare blir det svårt att hitta. Vi kommer definitivt rekommendera Henrik bland våra vänner . Läs mer
    2017-05-17 Henrik F svarar Mariusz L
    Tack så mycket Mariusz. Det var ett nöje att arbeta med dig från start till mål. Jag önskar dig och din familj all lycka i ert nya hem!
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig mäklare. Besvarade alla frågor och jag kände mig trygg med mitt köp. Läs mer
    2017-05-17 Henrik F svarar Martin B
    Tack så mycket Martin! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Annica N
    Annica N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig, engagerad, seriös, pålitlig och intresserad. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2017-05-17 Henrik F svarar Annica N
    Tack för dom fina orden, Annica! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Marcio D
    Marcio D skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Responsive, professional, helpful and easy going. Läs mer
    2017-05-16 Henrik F svarar Marcio D
    Thank you Marcio! I hope you'll enjoy your new apartment. Mvh Henrik Fällman