Henrik Fällman
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Henrik Fällman

• Mikael M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-01

Som köpare av vår första villa, var Henrik otroligt lugn och hjälpsam mot oss som spekulant. Henrik gav inte bara ett ärligt intryck, utan han är ärlig, lyhörd och engagerad. Han stressade inte igenom affären utan var tillmötesgående och mån om att samtliga inblandade parter var bekväma och nöjda i affärstransaktionen. Läs mer
  • Hans F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-27

Mäklaren överträffade mina förväntningar avseende engagemang och hårt arbete. Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Hans F
    Tack så mycket Hasse, riktigt kul detta. Hoppas vi får göra affärer tillsammans i framtiden också! Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81.
  • Sari L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-27

Vi har sålt vår fristående villa i Backlura Hässelby.
    Henrik har lyssnat och tagit in våra argument , önskemål och förväntningar av försäljningen på ett proffesionellt sätt.
    Han har sedan agerat och genomfört försäljningen på ett föredömligt sätt vilket resulterat i att vi är till 100 % nöjda kunder.
    Tack Henrik för ett toppenjobb! Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Sari L
    Hej Sari och Thomas, stort tack för ett jättetrevligt samarbete. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus så ses vi förhoppningsvis igen någongång! Trevlig sommar. Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81
  • Dan Rodrigo B
    Dan Rodrigo B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-27

Henrik!
    Till stor hjälp i mitt köp av bostadsrätt vid Hässelby Strand.
    En alltigenom proffsig mäklare, han är lyhörd för sina kunders särskillda behov. Har en förmåga att tänka, så att säga, utanför boxen för att hitta möjligheter under försäljningens alla stadier.
    Lika engagerad i säljarens som köparens behov och omständigheter.
    Lösningsorienterad till varje pris!!
    En fröjd att samarbeta med honom!
    En trygg och samlad mäklare.
    Tack Henrik Läs mer
    2019-05-31 Henrik F svarar Dan Rodrigo B
    Hej Dan! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen du kommer trivas bra i den fantastiska lägenheten och att du och din dotter får en härlig sommar! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Mathilda U skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-16

Jag har köpt en 1:a på 26 kvm.
    Jag tycker att mäklaren har bemött mig bra, han var tydlig och hjälpsam då jag inte har så bra koll på hur allt går till då detta är mitt första lägenhetsköp.
    Kändes tryggt och bra att ha Henrik som mäklare då han förklarade allt tydligt och enkelt så jag känner mig säker i mitt köp.
    Jag har stött på många mäklare som inte varit hjälpsamma och framför allt oärliga. Men detta va inget som jag upplevde med Henrik!
    Tycker det känns väldigt bra att ha köpt en lägenhet med Henrik som mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Henrik F svarar Mathilda U
    Tack Mathilda! Det var en väldigt fin RECO som jag tar till mig. Hoppas du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! Mvh, Henrik Fällman
  • Jones S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-10

Vi har varit otroligt nöjda med samarbetet med Henrik! Han lyckades utan problem med uppgiften att få vår fina lägenhet såld och mötte våra förväntningar mer än väl.
    Han har varit snabb i återkoppling, lyhörd för våra önskemål och alltid trevlig i alla samtal. Vi har hela tiden känt att han haft koll på läget! Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Jones S
    Hej Jones och tack för ett mycket trevligt samarbete och en fin rekommendation. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • Anita S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-10

vi har köpt en etagelägenhet. Henrik är mycket trevlig och proffersionel mäklare. Vi har fått ett fint bemötade och snabba svar på alla våra frågor Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Anita S
    Hej Anita och stort grattis till en jättefin lägenhet. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • Ellen Ulla-Britt L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-04-12

Sålde en lägenhet i Hässelby. Snabb kunnig service av mäklaren. Förståelse för området och fint hjärtligt engagemang. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Ellen Ulla-Britt L
    Tack för era fina rekommendationer. Alltid lika trevligt att sälja Hässelbys finaste lägenheter. Mvh, Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Malin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-04

Precis köpt min första bostad (i Råcksta) där Henrik agerat väldigt proffesionellt , lugnt och med stor vänlighet. Ett första köp är alltid lite nervöst men hela köpprocessen har känts tryggt och bra tack vare hans OTROLIGT proffsiga bemötande. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Malin M
    Vad glad jag blir att allting känts bra! Jag hoppas och tror att du kommer trivas superbra i nya lägenheten! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Hans H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-24

Jag är super nöjd med Henrik Fällman som hjälpte mig att köpa en fin lägenhet i Spånga. Han är väldigt proffesionell och jobbar både för säljaren och köparens bästa. Läs mer
    2019-02-26 Henrik F svarar Hans H
    Hej Hans och stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Henrik Fällman

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson