Henrik Fällman
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare. Läs mer

Läs vad 63 kunder tycker om Henrik Fällman

• Anders Rune H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-02

mycket trevlig engagerad mäklare Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Anders Rune H
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet, och tack för ett mycket trevligt samarbete från start till mål. Mvh Henrik Fällman
  • Jan Erik F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-22

Henrik Fällman har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt till en 3-rumslägenhet. Henrik har alltigenom affären givit ett mycket gott intryck. Han gav fullödig information om tilltänkt säljprocess, med möjliga alternativ. Höll mig väl underrättad angående visningar och utfallen av dessa. Henrik är vänlig, tillmötesgående - Professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Jan Erik F
    Hej Jan, tack så mycket. Alltid inspirerande att sälja lägenheter på Hässelbys bästa adress! Mvh Henrik Fällman
  • Gunilla Margareta W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-21

Sålt villan Täbylundsvägen 30, Spånga

På ett tilltalande och trevligt sätt

Ja

Jag kan och vill gärna rekommendera mäklaren Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Gunilla Margareta W
    Tack Gunilla, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Mvh Henrik Fällman
  • Meliha A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-18

Jag har köpt en lägenhet i Hässelbystrand. Mäklaren har bemött mig väl och vi fick tydliga svar till våra frågor.

Mäklaren var trevlig och jag fick förtroende känslan för honom. Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Meliha A
    Hej Meliha, jättefina ord som värmer. Nu bor ni på Hässelbys finaste adress! Mvh Henrik Fällman
  • Haeidr H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-30

Vi köpte en villa i Spånga och är jättenöjda med mäklarens service - allt ifrån hjälp med lånelöfte till kontraktskrivning. Våra högt ställda förväntningar överträffades på varje plan!
    Sammanfattningsvis blev det en jättesmidig och bra affär utan krångel. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Haeidr H
    Stort tack Haeidr! Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset! Mvh Henrik Fällman
    Haydar R gillar detta
  • Maria E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-29

Jag valde mellan 3 olika mäklare och bestämde mig för att anlita Henrik Fällman. Han har på ett lugnt och väldigt professionellt sätt stöttat mig i försäljningen av mitt hus. Fotograferingen och dokumentation ,och visning av huset gick snabbt. Henrik hade rätt uppfattning om utgångspriset och lyckades med sitt kunniga sätt intressera köpare och också få till ett snabbt avslut av affären. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Maria E
    Stort tack för din fina Reco och för ett jättetrevligt samarbete. Vi ses till våren igen på tillträdet! Mvh Henrik Fällman
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-29

Glad och trevlig i sitt sätt med snabba återkopplingar.

Slarvigt prospekt, där bland annat bild på badrummet saknades, samt en del annan information.

Enligt Henrik skulle säljare sköta reparation av ett balkongräcke innan tillträdet, vilket säljaren blev mycket överraskad över under kontraktsskrivningen.

Hade inte hämtat in dokumentation angående certifierad renovering av säljaren.

Känns ung och oerfaren. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Åsa J
    Hej Åsa,

Tråkigt att höra om din upplevelse av ert köp. För att bemöta ovan punkter.

Gällande prospektet är det ett genomarbetat och noggrant utvalt säljmaterial för att lyfta fördelarna med lägenheten.

Avseende balkongräcket togs detta mycket riktigt upp på kontraktet och jag var tydlig med att inget ansvar låg på er som köpare. När det gäller denna typ av reparation är det praxis att säljaren/föreningen självklart tar ansvar, vilket också skedde.

Dokumentationen fanns precis som jag nämnde till dig hos föreningen.

Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
  • Carl-Victor H
    Carl-Victor H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-08

Henrik Fällman är en driven och professionell mäklare som även i en trögare bostadsmarknad lyckas få fram ett mycket bra försäljningsresultat. Därför rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
    2018-11-09 Henrik F svarar Carl-Victor H
    Med vilja och ett bra samarbete går allt! Tack för ditt fina omdöme. Mvh Henrik Fällman
  • Agneta S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-26

Sålt villa i Hässelby som God man för ägaren.
    Utmärkt bemötande
    Jag är helt nöjd med mäklarens bemötande.
    Mäklaren har verkligen hjälpt och haft tålamod, då vi fick problem med husoccupation mitt i processen.
    Jag är jättenöjd så här långt. Väntar på godkännande från öfm. Läs mer
    2018-10-30 Henrik F svarar Agneta S
    Tack för ditt fina omdöme. Nu ordnar vi de sista detaljerna så är allt klart inom kort! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Stefan Torbjörn H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-09-09

Sålde min fina tvåa med uteplats och balkong. Mäklaren rådde mig att styla och det var rätt beslut!
    Hemnetannonsen stod ut och vi fick igång en budgivning med 10 budgivare. Jag var under hela processen imponerad av Henrik Fällmans arbete. Jag är mycket nöjd med resultatet och allt kan bara rekommenderas. Läs mer
    2018-09-11 Henrik F svarar Stefan Torbjörn H
    Hej Stefan. Tack för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete. Mvh Henrik Fällman, tel 070-8778381

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson