16 rekommendationer

Henrik Fällman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Henrik Fällman

• Josef P
    Josef P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Juste kille, mycket hjälpsam! Gör gärna affärer med honom igen
  • Ghada E
    Ghada E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är väldigt nöjd. Henrik är bäst tycker vi.
  • Heddy H
    Heddy H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik hade ett trevligt och positivt bemötande och alltid varit snabb att återkoppla på epost, sms och telefonsamtal. Han är kunnig och det känns tryggt att ha honom som våran mäklare. Jag kan tänka mig att rekommendera honom till mina vänner.
  • Malin A
    Malin A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättebra! Trevlig mäklare som gav ett tryggt säljande
    2017-08-04 Henrik F svarar Malin A
    Tack Malin! Hoppas ert nya hus passar er perfekt. Trevlig sommar /Henrik
  • Maria P
    Maria P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi valde att anlita Henrik som mäklare då vi upplevde honom som tydlig, kunnig, trygg och framför allt väldigt engagerad, något som vi inte ångrar en sekund.
    Henrik gjorde hela försäljningen väldigt enkel för oss med kontinuerliga uppdateringar, tydliga rekommendationer och full insyn i processen vilket skapar en väldig trygghet.

Det märks att Henrik brinner för sitt jobb.
    /M
    2017-07-05 Henrik F svarar Maria P
    Blev riktigt bra detta! Bra dialog hela vägen och kul att mitt engagemang lös igenom. Ha en riktigt bra sommar. /Fällman
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande hela vägen, arbetsam och fixade bästa affären. Tack Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Ebba P
    Tack så mycket Ebba! Ja, det blev superbra detta. Jag hoppas du får det bra nere i Malmö och att du får en superbra sommar! Mvh Henrik
  • Jannike T
    Jannike T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och kunnig mäklare som sätter kunden i största fokus.
    Är riktigt nöjd över slutpriset!
    Henrik rekommenderas varmt.
    2017-06-27 Henrik F svarar Jannike T
    Tack Jannike! Ja, slutpriset blev verkligen magiskt. Hoppas du får en bra sommar! Mvh Henrik
  • Anastassia K
    Anastassia K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och kunnig! Alltid med leende på läpparna. Svarar alltid på frågor, hjälpsam och kan ge råd!
    Finns bara positiva saker att säga om Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Anastassia K
    Tack Anastassia! Bara att du ringer mig när du ska sälja sen! Mvh Henrik
  • Maria A
    Maria A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en mycket kompetent mäklare .Han är lättsam att samarbeta med och har en fin utstrålning och ett hjärta på rätt ställe! Han är kunnig, saklig, , kunktlug ,seriös och väldigt trevlig .Vi kan varmt rekommendera Henrik som mäklare.
    Mvh Maria Avasjö
    2017-06-27 Henrik F svarar Maria A
    Tack Maria! Jag hoppas Rune också känner sig nöjd och att han har det bra i sitt nya boende. Ha en bra sommar! Mvh Henrik
  • Regina L
    Regina L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi både köpte och sålde bostad med hjälp av Henrik. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Han är professionell, trevlig, lyhörd och engagerad. Det var aldrig några problem att nå honom eller få svar på några frågor. Han höll oss hela tiden uppdaterade och vi kände oss väldigt lugna vid både köp och sälj. Vi kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.
    2017-05-22 Henrik F svarar Regina L
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med både sälj- och köpprocessen! Det var jättetrevligt att få jobba med er och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • Hans Simon K
    Hans Simon K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har nyligen sålt familjens villa genom Svensk Fastighetsförmedling. Min gamla mamma var orolig för hur det hela skulle förlöpa. Lyckligtvis blev vår mäklare Henrik Fällman. Han förstod genast hur situationen skulle hanteras och lotsade min mamma och oss genom det hela på ett föredömlig sätt. Mycket trevligt och okonstlat bemötande, kunnigt och professionellt.
    2017-05-22 Henrik F svarar Hans Simon K
    Tack så mycket för de fina orden. Jag är väldigt glad att allt löste sig så bra för er mamma och att ni kände er nöjda!
  • Nina P
    Nina P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ovanligt bra bemötande. Vänlig, ödmjuk, snabb på att svara på frågor. Ger ett tryggt intryck och vi fick stort förtroende för Henrik.
    2017-05-22 Henrik F svarar Nina P
    Tack så mycket Nina! Jag hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset.
  • Mariusz L
    Mariusz L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Henrik Fällman. Han var alltid tillgänglig, kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Han skötte hela processen väldigt professionellt och säljresultatet blev bättre än förväntat! Bättre mäklare blir det svårt att hitta. Vi kommer definitivt rekommendera Henrik bland våra vänner .
    2017-05-17 Henrik F svarar Mariusz L
    Tack så mycket Mariusz. Det var ett nöje att arbeta med dig från start till mål. Jag önskar dig och din familj all lycka i ert nya hem!
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig mäklare. Besvarade alla frågor och jag kände mig trygg med mitt köp.
    2017-05-17 Henrik F svarar Martin B
    Tack så mycket Martin! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Annica N
    Annica N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig, engagerad, seriös, pålitlig och intresserad. Vi är väldigt nöjda!
    2017-05-17 Henrik F svarar Annica N
    Tack för dom fina orden, Annica! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Marcio D
    Marcio D skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Responsive, professional, helpful and easy going.
    2017-05-16 Henrik F svarar Marcio D
    Thank you Marcio! I hope you'll enjoy your new apartment. Mvh Henrik Fällman