35 rekommendationer

Henrik Fällman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 35 kunder tycker om Henrik Fällman

• Marie O
    Marie O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik agerade professionellt och som säljare kände vi oss trygga hela vägen igenom processen.
  • Anette  E
    Anette E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har verkligen varit tillmötesgående och funnits till hands under mitt bostadsköp. När jag inledningsvis inte kunde komma på ordinarie visningstid fixade han snabbt några andra tider för visning.
    Han svarar så gott som direkt när jag ringer och är alltid trevlig och på gott humör.
  • Marie-Louise J
    Marie-Louise J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har känt stort förtroende för Henrik Fällman. Trots rådande marknadsläge har affären genomförts till min fulla belåtenhet på ett mycket proffsigt sätt.
  • Jamel B
    Jamel B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker att Henrik Fällman ;har en bra erfarenhet
  • Elin Z
    Elin Z skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik skötte allt, från värdering till fotografering och visning samt försäljning och avslutning med galans. Kom med bra tips och råd, svarade på alla frågor. Vi är jättenöjda och tackar för ett bra "samarbete".
  • Fenfen C
    Fenfen C skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very friendly and professional! Very pleasant purchase experience.
  • Maria M
    Maria M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är enormt professionell jag är mer än 100% nöjd från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till grannarna då de står inför en kommande försäljning. Henrik har verkligen varit en klippa i försäljningsprocessen och detta mycket lyckade slutresultatet hade inte varit möjligt utan Henrik.
    Han har verkligen engagerat sig 100% . Då försäljningsprocessen börjar långt innan huset kommer ut på nätet så behöver man verkligen en bra mäklare för att rådgöra med och Henrik har verkligen stöttat mig under hela denna resa från tidig vår till sen höst helt outtröttlig. Sedan något mycket viktigt är Henriks trevliga sätt och mycket glada skratt detta har verkligen uppskattats av mig det är sådant som verkligen ger energi när man som bäst behöver detta. Sammanfattningsvis Henrik Fällman är verkligen en mäklare i världsklass.
  • Mahasti H
    Mahasti H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är jätte kunnig , kan verkligen sitt jobb .trevlig med fint leende i ansiktet från första bemötande tills allt var klart 😊 Han var alltid tillgängligt och jätte hjälpsam ,hjälpte mig steg för steg.
    Super mycket nöjd.bästa mäklare. Varmt rekommenderar honom.
    Masoumeh
  • Wivi L
    Wivi L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, ansvarsfull och ärlig.
    Ingav förtroende redan vid första mötet.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, humoristisk och koll på läget.
  • Ann B
    Ann B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, lugn och saklig.
    Alltid tillgänglig när det behövdes.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid första mötet.

Han var mycket målmedveten, strukturerad och genomförde försäljningen av vårt hus på ett smidigt och professionellt sätt.

Vi vill absolut rekommendera att anlita Henrik som mäklare!
    2017-10-25 Henrik F svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och Krister. Det var ett nöje att arbeta med er. Jag önskar er lycka till framåt och hoppas vi ses igen!
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande av Henrik Fällman. Han kommunicerade tydligt under hela budgivningen, var lätt att få tag på och väldigt hjälpsam och flexibel.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är riktigt nöjd med Henrik som min mäklare!
    Allting gick väldigt smidigt, Henrik tog hand om allting på ett mycket föredömligt sätt och jag behövde inte tänka på några detaljer alls. Jag har känt mig trygg och omhändertagen genom hela processen och är väldigt nöjd med det slutpris som jag fick vid min försäljning.
  • Claudia A
    Claudia A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi ringde honom en torsdag och han bokade in oss direkt på fredagen. Han kom hem till oss väl förbered med statistik om försäljning på vårt område, hade gjort en utredning med ungefär hur många som skulle tänka sig att bo hos oss m.m...
    Han förklarade hur svensk fastighetsförmedlling arbetar och hur bra dem är med fakta utan att ta åt sig all ära.
    Henrik är ödmjuk men samtidigt väldig professionell och tar väl hans om sina klienter med att ge bra information, tips och råd samt snabb återkoppling . Vi är mer än nöjda med och kan gott rekommendera honom! Tack Henrik !
    2017-09-12 Henrik F svarar Claudia A
    Stort tack Claudia! Ni är verkligen riktiga drömkunder och på tok för snälla på alla sätt vis (presenten). Ni förtjänar all lycka i framtiden och återigen grattis till bröllopet och stort lycka till framöver med allting!
  • Georg R
    Georg R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick det bemötande jag förväntade mig.
    2017-09-12 Henrik F svarar Georg R
    Tack Georg och grattis till en superfin lägenhet!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid första mötet med Henrik Fällman så sade min magkänsla direkt att jag skulle välja honom som mäklare i försäljningen av våran lägenhet.

Och i detta grundar jag i att Henriks personlighet från första stund angav ett lugn, målmedvetenhet, kunnighet och framförallt trygghet vilket gjorde att jag inte tvekade en sekund i mitt val.
    2017-09-12 Henrik F svarar Jennie G
    Och jag kan bara instämma i dina ord, att det varit mycket trevligt att arbeta med dig och det glädjer mig att du är nöjd! Stort lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses vid nästa bostadsaffär!
  • Karin M
    Karin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättebra bemötande och snabb återkoppling. Henrik hjälpte till att genomföra en mkt snabb och smidig affär för mig. Väldigt nöjd!
    2017-09-12 Henrik F svarar Karin M
    Tack för positiv feedback! Hoppas du trivs bra i det nya nu!
  • Dan B
    Dan B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Med ett glatt bemötande och seriöst intryck har Henrik levererat över förväntan, har bara positiva erfarenheter genom hela affären.
    2017-09-12 Henrik F svarar Dan B
    Ett nöje att arbeta med dig Dan! Jag hoppas vi stöter på varandra ute på bostadsmarknaden igen!
  • Josef P
    Josef P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Juste kille, mycket hjälpsam! Gör gärna affärer med honom igen
    2017-09-12 Henrik F svarar Josef P
    Det gör jag gärna och du har verkligen köpt en toppenlägenhet kan jag lova!
  • Ghada E
    Ghada E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är väldigt nöjd. Henrik är bäst tycker vi.
    2017-09-12 Henrik F svarar Ghada E
    Tack Ghada! Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus!
  • Heddy H
    Heddy H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik hade ett trevligt och positivt bemötande och alltid varit snabb att återkoppla på epost, sms och telefonsamtal. Han är kunnig och det känns tryggt att ha honom som våran mäklare. Jag kan tänka mig att rekommendera honom till mina vänner.
    2017-08-22 Henrik F svarar Heddy H
    Tack för det fina orden Heddy! Mvh, Henrik
  • Malin A
    Malin A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättebra! Trevlig mäklare som gav ett tryggt säljande
    2017-08-04 Henrik F svarar Malin A
    Tack Malin! Hoppas ert nya hus passar er perfekt. Trevlig sommar /Henrik
  • Maria P
    Maria P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi valde att anlita Henrik som mäklare då vi upplevde honom som tydlig, kunnig, trygg och framför allt väldigt engagerad, något som vi inte ångrar en sekund.
    Henrik gjorde hela försäljningen väldigt enkel för oss med kontinuerliga uppdateringar, tydliga rekommendationer och full insyn i processen vilket skapar en väldig trygghet.

Det märks att Henrik brinner för sitt jobb.
    /M
    2017-07-05 Henrik F svarar Maria P
    Blev riktigt bra detta! Bra dialog hela vägen och kul att mitt engagemang lös igenom. Ha en riktigt bra sommar. /Fällman
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande hela vägen, arbetsam och fixade bästa affären. Tack Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Ebba P
    Tack så mycket Ebba! Ja, det blev superbra detta. Jag hoppas du får det bra nere i Malmö och att du får en superbra sommar! Mvh Henrik
  • Jannike T
    Jannike T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och kunnig mäklare som sätter kunden i största fokus.
    Är riktigt nöjd över slutpriset!
    Henrik rekommenderas varmt.
    2017-06-27 Henrik F svarar Jannike T
    Tack Jannike! Ja, slutpriset blev verkligen magiskt. Hoppas du får en bra sommar! Mvh Henrik
  • Anastassia K
    Anastassia K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och kunnig! Alltid med leende på läpparna. Svarar alltid på frågor, hjälpsam och kan ge råd!
    Finns bara positiva saker att säga om Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Anastassia K
    Tack Anastassia! Bara att du ringer mig när du ska sälja sen! Mvh Henrik
  • Maria A
    Maria A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en mycket kompetent mäklare .Han är lättsam att samarbeta med och har en fin utstrålning och ett hjärta på rätt ställe! Han är kunnig, saklig, , kunktlug ,seriös och väldigt trevlig .Vi kan varmt rekommendera Henrik som mäklare.
    Mvh Maria Avasjö
    2017-06-27 Henrik F svarar Maria A
    Tack Maria! Jag hoppas Rune också känner sig nöjd och att han har det bra i sitt nya boende. Ha en bra sommar! Mvh Henrik
  • Regina L
    Regina L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi både köpte och sålde bostad med hjälp av Henrik. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Han är professionell, trevlig, lyhörd och engagerad. Det var aldrig några problem att nå honom eller få svar på några frågor. Han höll oss hela tiden uppdaterade och vi kände oss väldigt lugna vid både köp och sälj. Vi kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.
    2017-05-22 Henrik F svarar Regina L
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med både sälj- och köpprocessen! Det var jättetrevligt att få jobba med er och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • Hans Simon K
    Hans Simon K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har nyligen sålt familjens villa genom Svensk Fastighetsförmedling. Min gamla mamma var orolig för hur det hela skulle förlöpa. Lyckligtvis blev vår mäklare Henrik Fällman. Han förstod genast hur situationen skulle hanteras och lotsade min mamma och oss genom det hela på ett föredömlig sätt. Mycket trevligt och okonstlat bemötande, kunnigt och professionellt.
    2017-05-22 Henrik F svarar Hans Simon K
    Tack så mycket för de fina orden. Jag är väldigt glad att allt löste sig så bra för er mamma och att ni kände er nöjda!
  • Nina P
    Nina P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ovanligt bra bemötande. Vänlig, ödmjuk, snabb på att svara på frågor. Ger ett tryggt intryck och vi fick stort förtroende för Henrik.
    2017-05-22 Henrik F svarar Nina P
    Tack så mycket Nina! Jag hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset.
  • Mariusz L
    Mariusz L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Henrik Fällman. Han var alltid tillgänglig, kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Han skötte hela processen väldigt professionellt och säljresultatet blev bättre än förväntat! Bättre mäklare blir det svårt att hitta. Vi kommer definitivt rekommendera Henrik bland våra vänner .
    2017-05-17 Henrik F svarar Mariusz L
    Tack så mycket Mariusz. Det var ett nöje att arbeta med dig från start till mål. Jag önskar dig och din familj all lycka i ert nya hem!
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig mäklare. Besvarade alla frågor och jag kände mig trygg med mitt köp.
    2017-05-17 Henrik F svarar Martin B
    Tack så mycket Martin! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Annica N
    Annica N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig, engagerad, seriös, pålitlig och intresserad. Vi är väldigt nöjda!
    2017-05-17 Henrik F svarar Annica N
    Tack för dom fina orden, Annica! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Marcio D
    Marcio D skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Responsive, professional, helpful and easy going.
    2017-05-16 Henrik F svarar Marcio D
    Thank you Marcio! I hope you'll enjoy your new apartment. Mvh Henrik Fällman