Henrik Fällman
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare. Läs mer

Läs vad 87 Läs vad Henrik Fällman

• Monica R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-21

Hässelby Norra Villastad
    Jag har sålt ett mindre radhus i Hässelby.
    Henrik är lätt att ha och göra med. Han genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt och med ett gott humör. Han sade vid ett tillfälle att han har världens roligaste jobb och det återspeglade sig i hans sätt att arbeta. Jag anlitar honom gärna igen. Läs mer
    2020-02-22 Henrik F svarar Monica R
    Tack Monica för ditt fina omdöme. Ja, det stämmer att jag har världens roligaste jobb och att få hjälpa dig att sälja ditt fina hus gör det ju inte direkt sämre heller. Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Riikka Y köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-20

Vällingby Centrum
    Köpt lägenhet.

Bra bemötande.

Fick hjälp med det jag behövde. Läs mer
    2020-02-21 Henrik F svarar Riikka Y
    Hej Riikka! Tack för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Eivor Alice Linnéa B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-24

Hässelby Norra Villastad
    Våra varmaste rekommendationer att anlita Henrik som er mäklare!!
    Trygg, säker, kunnig och seriös med stor förståelse för den anspänning en
    fastighetsaffär medför.

Toppbetyg👍 Läs mer
    2020-01-24 Henrik F svarar Eivor Alice Linnéa B
    Hej Lee! Ett jättetrevligt samarbete från start till mål. Vi ses till tillträdet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Nils-anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-15

Hässelby Strand
    Jag har köpt rätten att bo i 1:a utmed Hässelbystrand.
    Henrik har bemött mig på ett utmärkt sätt i all! Det finns inget övrigt att önska! Läs mer
    2020-01-15 Henrik F svarar Nils-anders E
    Hej Nils! Det glädjer mig att du är nöjd med upplevelsen. Jag tror du kommer trivas som fisken i vattnet i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Birgitta Irene P sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-12-06

Stockholm
    När vi valde Henrik Fällman som mäklare när vi skulle sälja mammas bostadsrättslägenhet i Hässelby Strand, så föll allting äntligen på plats. Med stor kunskap om allt som hör till en bostadsförsäljning, och med ett fantastiskt stöd, så hjälpte Henrik oss igenom hela försäljningen på ett sätt som gjorde att allt gick precis så enkelt och smidigt som vi ville ha det, och som vi verkligen behövde i en förövrigt väldigt stressig situation i livet. Det lugn och den trygghet vi fick av Henrik Fällman, både vad gäller det fina bemötandet och kunskapen om området och allt en bostadsförsäljning innebär, var en enorm avlastning för oss. Henrik fanns också hela tiden alltid tillgänglig både via mail och telefon vilket vi uppskattade oerhört mycket! Försäljningen avslutades på bästa tänkbara sätt och vi kan varmt rekommendera Henrik Fällman som mäklare.. Mvh Jeanette & Birgitta Läs mer
    2019-12-08 Henrik F svarar Birgitta Irene P
    Hej Jeanette och Birgitta och tack för en mycket fin reco. Det gör mig glad att höra att er upplevelse varit bra. Jag hopas Birgitta kommer trivas i sin nya lägenhet så hörs vi till nästa år för deklarationshjälp! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Sirilak T
    Sirilak T köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-16

Hässelby Gård
    Jag och min partner var på en visning och blev bemött väldigt professionellt av Henrik. Nu handlar det om en smaksak men vi tycker om att få titta på bostäder i lugn och ro och om det är något som vi undrar över så frågar vi själva mäklaren. Det tycker vi att Henrik har levt upp till. Under hela processen så var han mycket trevlig och det kändes bekvämt att prata med honom. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-11-18 Henrik F svarar Sirilak T
    Hej Sirilak. Tack för de fina orden och er rekommendation. Ni kommer trivas superbra i lägenheten, den är magisk!
  • Camilla T sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-15

Hässelby Norra Villastad
    Vi har sålt vårt radhus och var lite tveksamma om vilken mäklarfirman vi skulle anlita. Men efter mötet med Henrik kändes allt glasklart. Snabb och förtroende givande, med full fokus och kunskap på det man vill ha och önskar från en proffsig mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Henrik F svarar Camilla T
    Hej Camilla, stort tack för din Reco och för förtroendet. Ett riktigt trevligt samarbete. Jag önskar dig lycka till med nya boendet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Anastassia K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-14

Hässelby Gård
    Jag sålde min lägenhet i Hässelby med Henrik!
    Vad kan jag säga? Jag har upplevt en hög professionalism, trevligt bemötandet och oerhört engagemang! Jag rekommenderar Henrik till alla som vill köpa/sälja din bostad. Han är guld värd! Läs mer
    2019-11-14 Henrik F svarar Anastassia K
    Hej Anastassia, din Reco värmer verkligen! Riktigt trevligt att jobba med dig och nå rekordpris! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Niclas T sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-13

Noggrann, tydlig och insatt. Lyhörd och påläst. Personlig. Läs mer
    2019-11-13 Henrik F svarar Niclas T
    Tja Niclas! Stort tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Kevin N köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-10

Råcksta
    Väldigt tillmötesgående och tydlig gällande alla villkor, skyldigheter och rättigheter gällande mitt bostadsköp. Läs mer
    2019-11-10 Henrik F svarar Kevin N
    Hej Kevin! Glad att du kände dig nöjd med ditt köp och tack för din reco. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson