en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Homa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Homa Ejaz

• Emile P skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon fick precis det pris vi ville ha. Kändes som att vi var i goda händer. Läs mer
  • Homa var väldigt hjälpsam med lägenheten och trevlig att prata med. Läs mer
    2018-10-08 Homa E svarar Mattias Evert Daniel L
    Tackar för ditt omdöme- hörs snart igen!
  • Erik G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Brf Torneågatan 7. Tog samma mäklare som vi hade tidigare och varit nöjd med. Även denna gång har vi varit mycket nöjda. Hon har bemött oss väldigt proffsigt och alltid svarat när vi haft funderingar. Så vi kan med stor glädje rekommendera denna mäklare till andra Läs mer
    2018-09-03 Homa E svarar Erik G
    Tack så hemskt mycket för förtroendet. Ett sant nöje-båda gångerna! Stort lycka till-vi hörs snart!
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av min fars lägenhet. Kontakt med Svensk fastighetsförmedling där det blev snabb och proffsig hantering som gav en trygg känsla. Tydlig info om allt och en aktiv process med löpande info om läget. Det gick mycket snabbt från start till avslut. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lennart M
    Hej

Tackar för förtroendet ännu en gång, och tack så hemskt mycket för ditt omdöme!

• Saif S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa Ejaz ställde upp att komma på en visning efter hon precis varit på en visning pga. ett missförstånd.
    Duktig och informativ!

Mycket nöjd med Homas arbete! Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Saif S
    Hej

Tack Saif! Grattis till din nya bostad, jag är så glad för din skull!

• Annika L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt min mammas dödsbo - bostadsrätt.
    Känner att kontakten med mäklaren har varit bra. Vänligt och sakligt.
    Mina förväntningar var att få bästa pris under rådande omständigheter och det tycker jag att jag har fått.
    Känner att allt har gått enligt planerna, fotografering, visning, försäljning har fungerat bra. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Annika L
    Hej Annika

Tack snälla för dina fina ord. Jag som ska tacka för förtroendet! Lycka till!

• Lordele T
    Lordele T skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon svarade ganska snabbt. Hon hjälpte oss att förhandla några onskemål. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lordele T
    Hej

Tack så mycket! Hoppas att ni trivs- jag är bara ett samtal bort ifall ni skulle behöva mig!

• Barbro L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Professionell mäklare. Trevligt bemötande. Kunnig. Allt helt perfekt. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Barbro L
    Tack Barbro! Tack för att du alltid var tillgänglig och hunnit lösa en massa innan du hann träffa mig. Mycket fint samarbete, tackar ännu en gång för förtroendet!

• Mehmet G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde bostadsrätt och fick väl bemötande från mäklaren och det var snabb och smidigt försäljning. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Mehmet G
    Jag tackar ödmjukt för ditt snälla ditt omdöme!

• Fredrik M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Är nöjd och hamnade runt det önskade målet Läs mer
    2018-02-23 Homa E svarar Fredrik M
    Tack Fredrik! Jag som ska tacka för att jag fick förmedla din fina lägenhet, samt att du vågade köpa tvåan av mig. Även jag är mycket nöjd över vårt samarbete.

Du är alltid välkommen att höra av dig!
  • Defne Ö skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket nöjd med Homa som mäklare. Vi valde henne som mäklare främst för att hon är förtroendegivande och väldig kunning. Hon gav aldrig upp och höll hela tiden modet uppe, var lugn och gav oss bra råd. Hon arbetar mycket professionellt, alltid snabb med återkoppling och hjälpsam under hela processen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-02-13 Homa E svarar Defne Ö
    Tack Defne! Vi gjorde det tillsammans! Är superglad för att ni hittat ett hus som ni blev förälskad i. Tack för att jag fått följa med i din boendekarriär, från köp och nu till sälj. Du är alltid välkommen att ringa! Boa in er nu, och lycka till!

• Sohrab S
    Sohrab S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa är mycket duktig och har jobbat väldigt professionellt, jag fick mycket tips av henne när jag skulle sälja min lägenhet och fick den pris som jag begärde, därför vill jag hon hjälpa men min nya lägenhet och fick ett pris som jag var väldigt nöjd samt säljaren.
    Homa är väldigt positiv som person därför blir lättare att samarbeta med henne samt lita på henne som person, jag är väldigt nöjd kund och i framtiden om det blir aktuellt skulle vända mig till henne först och främst. Läs mer
    2018-02-13 Homa E svarar Sohrab S
    Tackar för dina fina ord! Och tackar för förtroendet som jag fått både på sälj och köp-fronten. Du är SÅ välkommen att ringa mig dag som natt.

• Kenneth Ola J
    Homa hanterade försäljningen av min lägenhet snabbt och effektivt.

Positivt bemötande och bra kommunikation.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Kenneth Ola J
    Tackar för förtroendet ännu en gång och nöjet var på min sida!

Med vänlig hälsning
  • Leila S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har bokat in Homa vid flera av våra bostadsaffärer.
    pga. hon är lyhörd och anpassar sig efter våra behov.
    Vi är ganska kräsna och hon har hjälpt oss med både att både hitta och säljande av bostäder. Dessutom har hon varit till stor hjälp inför deklarationen, meddelat oss om vinstskatter osv.
    Vi rekommenderar Homa varmt! Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Leila S
    Hej Leila!

Tack för dina fina ord. Tänk att ni alltid har tendens att ta kontakt med mig vid vikande marknader, och tänk att vi alltid lyckas med våra köp och säljprocesser. Jag är glad att jag har fått hänga med er i så många år i er bostadskarriär. Nu får jag lugna mig tills nästa "dipp" :)
    Tack ännu en gång och kram till er alla därhemma!

• Mikael H skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa har varit seriös, trevlig och tillmötesgående från första gången jag träffade henne.

Hon har alltid hållit bra kommunikation. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Mikael H
    Tack för dina fina ord Mikael! Alltid kul att vara med vid ens första bostadsaffär. Inget slår nöjda köpare!
  • Homa uppträdde korrekt, sakligt och vänligt. Hon navigerade utmärkt mellan de något krånglande spekulanterna. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Margareta Elvira K
    Hej Margareta!

Tackar för dem fina orden, känner fortfarande stolthet för att jag fick vara delaktig. Hoppas att ni har det bra!

• Ammar E skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa är duktig och erfaren mäklare. Jag lyckades sälja min lägenhet för det priset jag ville. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Ammar E
    Tack Ammar för ditt fina betyg! Ja-tänkt att vi fick kämpa för att nå dit vi ville. Men jag är glad att du hittade din favoritlägenhet i Solna och att alla pusselbitar föll på plats. Du är alltid välkommen att ringa om det skulle vara något.

Homa Ejaz
  • Homa är en fantastisk mäklare, en duktig och en riktig klippa.
    jag skulle så gärna rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Abdulkarim A
    Hej Karim!

Vem skulle kunna ana att vi skulle hålla kontakt i över 4 år! Så många besiktningsprotokoll som vi hann gå igenom, och till slut hittade ni ert drömhus. Jag är glad för eran skull, och det är jag som ska tacka för att ni litat på mig och valde mig vid er lägenhetsförsäljning! Hälsa vackra Dilnaz :)
  • Leif Å skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Allt fungerade perfekt från första träffen till den sista Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Leif Å
    Tack för ditt snälla omdöme! Jag finns här om ni önskar deklarationshjälp. Hälsa frugan och ta hand om er!
  • Samuel R skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra samarbete. Hon har varit tillgänglig och alltid informerat mig och besvarat mina frågor med vårdnad. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Samuel R
    Tack Samuel!

Efter många timmars bollande kom vi fram till att sätta igång köp och sälj processen- och så rätt vi tajmade! Tänk att jag sålde er lägenhet som ni köpte från mig för ca 7 år sedan. Vad snabbt tiden går. Jag hoppas att ni känner samma lycka i er nya lägenhet om inte mer! Tack för denna tid- och hälsa Farida!

• Eva S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra bemötande o hjälp med alla mina frågor.. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Eva S
    Tack Eva! Vad smidigt det gick trots att du bor på Gotland och vi inte sågs. Det var samma driv i dig när du hade bestämt tid för denna lägenhet på distans för ca 7 år sedan. Återkommande kunder är det bästa jag vet!

Hoppas USA var bra, ta hand om dig!

• Nebil L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt proffsig och duktig mäklare. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Nebil L
    Tack för dem fina orden Nebil! Tack för att ni anlitade mig igen. Ni är alltid välkomna att höra av er, oavsett vad ni har för frågor!

• Mathias H skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vill varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kista och Homa Ejaz som var vår mäklare när vi sålde min fars bostad i Tensta. Homa har det där lilla extra som en del mäklare har, förutom att hon är kunnig, proffsig och trevlig så har hon ett driv och engagemang som imponerar! Vindarna har ju vänt på bostadsmarknaden och försäljningarna går inte på räls som vi alla vant oss vid senaste åren. Det är nu betydligt mer viktigt än tidigare att ha en rikigt riktigt bra mäklare för att lyckas få sin bostad såld och till ett bra pris dessutom. Detta är precis vad Homa fixade, hon gav inte upp och tillslut blev vår bostad såld och vi är mycket nöjda med priset den såldes för. Så om du ska sälja din bostad i Järva/Kista området tveka inte en sekund att ta kontakt med Homa, du kommer inte att ångra dig!
    /Mathias Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Mathias H
    MEN vilka fina ord, jag blir alldeles rörd! Jag som ska tacka för att du trott på mig och min erfarenhet. Det har varit ett sant nöje, tusen tack ännu en gång!

• Markus A skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är otroligt nöjd!
    Homa är mycket professionell, mycket trevlig och har otroligt stor kunskap i det hon arbetar med.
    Jag har bara gott att säga om vårat samarbete i samband med försäljningen av min (tidigare) bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Homa Ejaz och kommer rekommendera Homa till släkt och vänner :)

Markus Andersson Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Markus A
    Hej Markus!

Åh vad glad jag blir, tack snälla för dina fina ord! Jag är glad att jag kunde hjälpa din mor till en bra bostadsaffär, och nu även dig. Jag hoppas att ni ska stortrivas i er nya kommun. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er vid frågor.

• Jamshed A
    Jamshed A skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väl det har varit jätte bra upplevelse med både mäklare och bostad. Vi fick och kom överens med allt vi behövde. inga konsigheter. Homa Ejaz är en topp listad mäklare som har hanterat allt på bra sätt. Det gick så bra och smidig mellan oss.
    Vi gjorde en fantastisk affär. Jag hoppas att vi får alltid kontakt med henne i framtiden för att bättre affär. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Jamshed A
    Det är jag som ska tacka dig för dina fina ord! Jag hoppas också att vi ska hålla kontakt fram över- och finnas där när det är dags för nästa steg i bostadskarriären.

Jonni Svensson
Camilla Alfredsson