Registrerad mäklare sedan 2008

Läs vad 25 Läs vad Homa Ejaz

• Emile P
    Emile P skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-12

Hon fick precis det pris vi ville ha. Kändes som att vi var i goda händer. Läs mer
  • Mattias Evert Daniel L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-09-30

Homa var väldigt hjälpsam med lägenheten och trevlig att prata med. Läs mer
    2018-10-08 Homa E svarar Mattias Evert Daniel L
    Tackar för ditt omdöme- hörs snart igen!
  • Erik G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-08-30

Brf Torneågatan 7. Tog samma mäklare som vi hade tidigare och varit nöjd med. Även denna gång har vi varit mycket nöjda. Hon har bemött oss väldigt proffsigt och alltid svarat när vi haft funderingar. Så vi kan med stor glädje rekommendera denna mäklare till andra Läs mer
    2018-09-03 Homa E svarar Erik G
    Tack så hemskt mycket för förtroendet. Ett sant nöje-båda gångerna! Stort lycka till-vi hörs snart!
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-08-26

Försäljning av min fars lägenhet. Kontakt med Svensk fastighetsförmedling där det blev snabb och proffsig hantering som gav en trygg känsla. Tydlig info om allt och en aktiv process med löpande info om läget. Det gick mycket snabbt från start till avslut. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lennart M
    Hej

Tackar för förtroendet ännu en gång, och tack så hemskt mycket för ditt omdöme!

• Saif S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-08-25

Homa Ejaz ställde upp att komma på en visning efter hon precis varit på en visning pga. ett missförstånd.
    Duktig och informativ!

Mycket nöjd med Homas arbete! Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Saif S
    Hej

Tack Saif! Grattis till din nya bostad, jag är så glad för din skull!

• Annika L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-05-02

Jag har sålt min mammas dödsbo - bostadsrätt.
    Känner att kontakten med mäklaren har varit bra. Vänligt och sakligt.
    Mina förväntningar var att få bästa pris under rådande omständigheter och det tycker jag att jag har fått.
    Känner att allt har gått enligt planerna, fotografering, visning, försäljning har fungerat bra. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Annika L
    Hej Annika

Tack snälla för dina fina ord. Jag som ska tacka för förtroendet! Lycka till!

• Lordele T
    Lordele T skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-03-30

Hon svarade ganska snabbt. Hon hjälpte oss att förhandla några onskemål. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lordele T
    Hej

Tack så mycket! Hoppas att ni trivs- jag är bara ett samtal bort ifall ni skulle behöva mig!

• Barbro L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-03-28

Professionell mäklare. Trevligt bemötande. Kunnig. Allt helt perfekt. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Barbro L
    Tack Barbro! Tack för att du alltid var tillgänglig och hunnit lösa en massa innan du hann träffa mig. Mycket fint samarbete, tackar ännu en gång för förtroendet!

• Mehmet G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-03-28

Sålde bostadsrätt och fick väl bemötande från mäklaren och det var snabb och smidigt försäljning. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Mehmet G
    Jag tackar ödmjukt för ditt snälla ditt omdöme!

• Fredrik M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-02-13

Är nöjd och hamnade runt det önskade målet Läs mer
    2018-02-23 Homa E svarar Fredrik M
    Tack Fredrik! Jag som ska tacka för att jag fick förmedla din fina lägenhet, samt att du vågade köpa tvåan av mig. Även jag är mycket nöjd över vårt samarbete.

Du är alltid välkommen att höra av dig!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson