Jonni Svensson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 89 Läs vad Jonni Svensson

• Håkan Olof M köpte sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-31

Solhem
    Personligt bemötande och väldigt professionell och engagerad Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Håkan Olof M
    Hej Håkan! Tack för ert fina omdöme och stort grattis till ert nya hus! Ses snart igen på tillträdet.

Med vänlig hälsning Jonni Svensson
    Jonni S gillar detta
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-25

Sundby
    Han har varit fläckfri! Jättebra! Inget att klaga på. Tack! Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Karin A
    Tack för ditt betyg! Hoppas allt går bra med husförsäljningen så
    Ses vi snart igen!

Mvh Jonni
    Jonni S gillar detta
  • Sara G köpte sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Hej!
    Vi är köpare. Våra handlingar från mäklaren kom inte in i tid till banken, vilket gjorde att handpenningen kom försent till säljaren.
    Vi har också bett om att få bilder på huset vi köpt, men inte fått svar.
    I övrigt var mäklaren trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Sara G
    Hej Sara och tack för din reco. Jag beklagar att handlingarna hamnade mellan stolarna, oavsett skälet till detta. Självklart tar vi detta till oss för att hanteringen ska bli mer effektiv i framtiden. Bilderna är skickade till din email, hojta till om de inte skulle dyka upp.
    Mvh, Jonni Svensson
  • Olle D sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Stockholm
    Jag blev väl bemött av en engagerad mäklare. Uppriktighet och engagemang var något jag uppskattade. Vi hade täta kontakter under den långa tid försäljningen tog pga olika problem t ex att få fram pantbrev och att döda tomträttsavgälden.Jag fick flera goda råd t ex på val av stylist. Jag skulle gärna kontakta mäklaren igen vid en ny försäljning. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Olle D
    Hej Olle,

Vad roligt att ni är nöjda med min insats. Jag håller med, det var en lång process som jag tyckte slutade på allra bästa sätt. Må väl!
    Jonni S gillar detta
  • Börje W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Sålt bostadsrätt
    blev helt okey möttr
    hade tidigare anlitat samma företag
    Gick lätt och smidigt att komma överens Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Börje W
    Hej Börje, stort tack för ditt omdöme. Mvh Jonni
  • Gabriel F sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    Jobbade hårt och höll en alltid uppdaterad i förloppet. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Gabriel F
    Hej Gabriel,

Tack för ert omdöme och vad roligt att ni är nöjda med mitt jobb, det glädjer mig. Tack för ert trevlig samarbete. Vi hörs!
  • Sara H
    Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Stockholm
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus. Jonni var trevlig, kunnig och engagerad. Vi är nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Sara H
    Hej Sara! Kul att ni är nöjda med mig. Det är det jag strävar efter. Grattis till er försäljning och till ert nya hus!

Hälsa där hemma jag må väl!

Hälsningar Jonni
  • Anders Göran M sålde sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Stockholm
    Sålde min mors lägenhet i Västerort. Jonni gjorde ett bra första intryck och gjorde vad han skulle. Vi fick väl inte riktigt vad vi ville för lägenheten, men han fick den såld på ganska kort tid. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Anders Göran M
    Hej Anders, tack för din reco. Även jag hade kanske något högre förhoppningar förra året när denna såldes. Jag gjorde verkligen allt och lite till, för att maximera slutpriset. En tuff marknad satte lite krokben, men jag hoppas givetvis att du är nöjd med helhetsupplevelsen ändå. Allt gott, Jonni
  • Mona S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Stockholm
    Glömda möten, glömda papper. Inte tryggt när man själv får ha koll och ligga på så att saker sker.. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Mona S
    Hej Mona och tack för din feedback. även om den var tuff att läsa. Jag beklagar verkligen och ber om ursäkt över din upplevelse. Jag tar självklart till mig detta för framtiden och hoppas att ni trivs i er nya bostad. Mvh, Jonni
  • Ulrica U köpte sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Stockholm
    Väldigt ostrukturerad och flamsig. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Ulrica U
    Hej Ulrica, tack för din reco. Jag beklagar att jag i detta fall uppfattats på det viset. Det är ingenting som jag speciellt ofta får höra. Min framgång baseras på min egna utveckling och detta är en punkt jag ska jobba intensivt med. Allt gott, Jonni

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson