Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 72 Läs vad Jonni Svensson

• Gertrud L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-04-01

VI har sålt en lägenhet, mäklaren har varit bra och återkopplat med information från ev. köpare, nu är det klart och vi är nöjda Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Jan Marcus B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-30

Jonni sålde vår villa i Hässelby. Jonni är trevlig, ambitiös och alltid tillgänglig. Tack för gott samarbete. Läs mer
  • Esther T
    Esther T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-21

Stort Tack till Jonni Svensson en fantastisk,professionell,hjälpsam,seriös,förtroendefullt,informativ Mäklare...Tack så mycket för din insats och Engagement...Vi Hittade vår Hus(Hemm)med din hjälp...Vi ska rekommendera dig vidare......tack för allt Mvh Esther Läs mer
    2019-03-25 Jonni S svarar Esther T
    Tack Esther!

Fantastiskt roligt att ni hittade ert drömhus och att jag fick vara med under resan! Vi ses snart igen.

• Carina N
    Carina N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-08

Jonni Svensson har varit ett fantastiskt stöd i mitt livs största affär. Han har alltid återkopplat och jag har kunnat känna mig trygg i hela säljprocessen. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Carina N
    Fantastiskt roligt att jag har varit till hjälp och att du har känt dig trygg! Hoppas du ska trivas i dina nya bostäder:) Ses snart igen!

/Jonni
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-12

Jonni hjälpte oss att sälja vårt radhus i Vällingby. Vi blev mycket trevligt bemötta av Jonni redan vid det första mötet och fortsatt under hela projektet.
    Jonni överträffade de förväntningar vi haft och försäljningen med rensning, styling och visningar gick mycket bra.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och Jonni Svensson i synnerhet👍 Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Agneta H
    Tack för ert betyg! Hoppas ni ska trivas i er nya stad och i ert nya hus! Allt gott:)

//Jonni
    Jonni S gillar detta
  • Therese R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-03

Jonni presenterade försäljningsupplägget på ett strukturerat och seriöst sätt och kunde svara på alla våra frågor.
    Han var även lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling i hur försäljningen gick, vilket gjorde att vi kände oss trygga med honom.
    En pålitlig mäklare som vi kan rekommendera varmt till alla er som ska sälja i Vällingbyområdet! Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Karina Anne-Lie H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-02

Köpt en mycket mindre lägenhet
    Jag hade förmånen att Jonni sålde min lägenhet
    Det gick snabbt vilket passar mig
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren
    Jag både köpte o sålde via Svensk fastighetsförmedling
    Och jag är helnöjd
    Anne-Lie Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Helena F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-22

Vid försäljningen av vårt radhus på Vällingbyhöjden har Jonni varit exemplarisk. Med ett professionellt agerande och en positiv inställning har hela säljprocessen gått smidigt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-21

Engagerad och lyhörd i processen. Smidig försäljning av även i en något osäker marknad. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Jonas S
    Stort tack för ditt fina betyg, tacksam för ett trevligt samarbete och önskar dig lycka till med kommande bostadsaffär!

Jonni S gillar detta
  • Jessica E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-19

Jag har köpt en 4:a på 69 kvm i Vällingby. Mäklaren var mycket trevligt och var tydlig i sin kommunikation. Gav ett mycket sympatiskt och lugnt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg som köpare. Rekommenderar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Camilla Alfredsson