Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 62 kunder tycker om Jonni Svensson

• Hao H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-12-03

Very nice and patient personality! You feel he is a friend rather than broker! Läs mer
  • Kajsa R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-18

Jonni har sålt mitt radhus. Han har varit lätt att få tag på om jag behövde fråga något.

Han rekommenderade en mycket bra fotograf som tog bra bilder. Jag fick bra tips om vad jag skulle tänka på inför försäljningen och göra. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Kajsa R
    Stort tack för ett trevligt bemötande hela vägen och hoppas du ska trivas!
    Jonni S gillar detta
  • Cecilia V skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-13

Tillmötesgående och trevlig. Snabb respons på frågor och funderingar. Det är alltid svårt att veta var man har en mäklare (dubbla lojaliteter med säljare och köpare) men Jonni känns trovärdig och uppriktig. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Cecilia V
    Tack för ett mycket fint betyg. Mycket roligt att du är nöjd! Ser fram emot att ses igen, och välkommen hem till Sthlm:)

Jonni S gillar detta
  • Prasanta B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-11

It was a nice experience working with Jonni Svensson during selling our apartment with very short time period in hand and he helped us professionally with satisfactory result. I am highly recommending him as a highly competent agent. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Prasanta B
    Thank you Prasanta. It was a pleasure to work with you. Looking forward to see you again.

Best regards
    Jonni S gillar detta
  • Majid R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-10

Vi köpte ett 60-tals hus. Jonni var med hela vägen och återkopplade snabbt. Professionellt bemötande och förhållningssätt samt förtroendegivande.

Tack Jonni och ser framemot att få göra affärer med dig igen. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Majid R
    Tack för det fina betyget! Önskar er stort lycka till med kommande renoveringar och hoppas ni ska trivas!

Jonni S gillar detta
  • Rolf T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-29

Försäljning av villa med 70-tals standard. Mycket bra bemött och behjälplig med allt så som styling och snabbt ordna med besiktning, fotografering och försäljning. Priset på objektet var till belåtenhet. Nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Rolf T
    Kul att ni är nöjda! Stort tack för ett trevligt bemötande och samarbete!
    Jonni S gillar detta
  • Christina B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-29

Jag sålde min bostadsrätt i Vällingby med hjälp av Jonni Svensson som var mycket noggrann, kunnig och genuint engagerad. Han är väldigt tålmodig och hjälpsam och han går i lugn och ro igenom säljprocessen så att man är införstådd med allt vilket gör att man känner sig trygg. Jag är mycket imponerad av Jonni och han uppfyllde alla mina förväntningar jag hade inför min försäljning.
    Han är mycket förtroendeingivande och tack vare hans professionella bemötande kan jag starkt rekommendera honom. En riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Christina B
    Smickrande ord och betyg:) Tack för ett trevligt bemötande och förtroendet!
    Jonni S gillar detta
  • Niklas H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-27

Vi sålde ett radhus med hjälp av Jonni och har inget som helst negativt att säga. Mycket engagerad, kunnig, trevlig och gav sitt yttersta i en svår marknad.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Niklas H
    Tack snälla för de fina orden. Stort grattis till er försäljning och ert nya hus! Ses snart!
    Jonni S gillar detta
  • Birgit L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-10-20

Bostadsrätt trevligt bemötande Läs mer
    2018-10-20 Jonni S svarar Birgit L
    Stort tack för ert fina betyg. Ha en fin helg så ses vi snart igen.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-09-20

Duktig och seriös mäklare. Trevlig och förtroendeingivande.
    Väldigt bra och noga kring återkoppling.
    Känns genuint engagerad. Påläst och mottaglig för nya idéer.

Kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-09-23 Jonni S svarar Matilda B
    Stort tack för ditt fina betyg och tack för ett trevligt samarbete! Ha det fint så ses vi snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Camilla Alfredsson