en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jonni att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 60 kunder tycker om Jonni Svensson

• Cecilia V skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tillmötesgående och trevlig. Snabb respons på frågor och funderingar. Det är alltid svårt att veta var man har en mäklare (dubbla lojaliteter med säljare och köpare) men Jonni känns trovärdig och uppriktig. Läs mer
  • Prasanta B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It was a nice experience working with Jonni Svensson during selling our apartment with very short time period in hand and he helped us professionally with satisfactory result. I am highly recommending him as a highly competent agent. Läs mer
  • Majid R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett 60-tals hus. Jonni var med hela vägen och återkopplade snabbt. Professionellt bemötande och förhållningssätt samt förtroendegivande.

Tack Jonni och ser framemot att få göra affärer med dig igen. Läs mer
  • Rolf T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av villa med 70-tals standard. Mycket bra bemött och behjälplig med allt så som styling och snabbt ordna med besiktning, fotografering och försäljning. Priset på objektet var till belåtenhet. Nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Rolf T
    Kul att ni är nöjda! Stort tack för ett trevligt bemötande och samarbete!
    Jonni S gillar detta
  • Christina B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde min bostadsrätt i Vällingby med hjälp av Jonni Svensson som var mycket noggrann, kunnig och genuint engagerad. Han är väldigt tålmodig och hjälpsam och han går i lugn och ro igenom säljprocessen så att man är införstådd med allt vilket gör att man känner sig trygg. Jag är mycket imponerad av Jonni och han uppfyllde alla mina förväntningar jag hade inför min försäljning.
    Han är mycket förtroendeingivande och tack vare hans professionella bemötande kan jag starkt rekommendera honom. En riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Christina B
    Smickrande ord och betyg:) Tack för ett trevligt bemötande och förtroendet!
    Jonni S gillar detta
  • Niklas H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Jonni och har inget som helst negativt att säga. Mycket engagerad, kunnig, trevlig och gav sitt yttersta i en svår marknad.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Niklas H
    Tack snälla för de fina orden. Stort grattis till er försäljning och ert nya hus! Ses snart!
    Jonni S gillar detta
  • Birgit L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bostadsrätt trevligt bemötande Läs mer
    2018-10-20 Jonni S svarar Birgit L
    Stort tack för ert fina betyg. Ha en fin helg så ses vi snart igen.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och seriös mäklare. Trevlig och förtroendeingivande.
    Väldigt bra och noga kring återkoppling.
    Känns genuint engagerad. Påläst och mottaglig för nya idéer.

Kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-09-23 Jonni S svarar Matilda B
    Stort tack för ditt fina betyg och tack för ett trevligt samarbete! Ha det fint så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Margareta T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag saalde en tvaaa. Allting loepte smidigt och jag aer mkt noejd med bemoetandet.
    Jag hade foervaentningar att det skulle vara bra eftersom jag tidigare haft med Svensk fastighetsfoermedling att goera och det var precis saa bra som jag trodde. Att sedan slutpriset blev saa hoegt var naturligtvis ett stort extra plus. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Margareta T
    Hej Margareta!

Fantastiskt att du är nöjd! Jag vill tacka för ditt fina omdöme och för ett trevligt bemötande:)
    Jonni S gillar detta
  • Victor G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha träffat flera mäklare valde vi att sälja vår lägenhet på Mirabellbacken med Jonni.

Jonni har guidat oss metodiskt genom hela processen och med sin goda känsla för relationer och människor visste vi att alla skulle känna sig bekväma med honom både på visning men även i telefon.

Ska ni sälja eller köpa är Jonni absolut en av de bästa mäklarna att välja bland! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Victor G
    Att få vara med i er bostadsförsäljning var ett nöje! Önskar er lycka till med att hitta ert nya boende så ses vi snart igen!

• Caroline H
    Caroline H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick hjälp att sälja vår fina tvåa. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Tack Jonni! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Caroline H
    Stort tack för ditt fina betyg! Lycka till nu så ses vi snart:)

Jonni S gillar detta
  • Vincent A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren var tydlig och professionell. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Vincent A
    Mycket roligt att få vara till hjälp! Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya lägenhet!

Jonni S gillar detta
  • Margareta F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tycker Jonni gjorde ett utmärkt jobb när vi skulle sälja vårt radhus. Mycket inkännande och lyssnande och ansträngde sig för att göra bästa möjliga affär åt oss. Han kändes mogen och lyhörd. Mycket bra! Läs mer
    2018-07-06 Jonni S svarar Margareta F
    Stort tack för det fina betyget. Jag önskar dig en fin sommar och lycka till framöver!

• Jan L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var positiv, hjälpsam, trevlig, snabb, rapp och flexibel. Bra jobbat! Läs mer
    2018-07-03 Jonni S svarar Jan L
    Mycket roligt att få vara till hjälp i ert köp. Tack detsamma för ett trevligt bemötande och stort lycka till i ert nya hus!

• Eva A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har med Jonnis hjälp sålt en villa i Spånga och vi är mycket nöjda. Jonni är kunnig, lugn och har ett mycket vänligt bemötande.
    Vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
    2018-07-02 Jonni S svarar Eva A
    Stort tack för ert fina betyg!
    Bättre säljare går inte att önska sig!
    Ha en fin sommar!

• Anna O
    Anna O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Anlitade Svenska Fast och Jonni för att sälja mitt kedjehus. Rekommenderar Jonni med följande motivering;
    - kundfokuserat
    - problemlösningsorienterat
    - rättajmat
    - prisvärt
    - målfokuserat på en bra nivå Läs mer
    2018-05-28 Jonni S svarar Anna O
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna! Mycket roligt att allt gick så bra och att du är nöjd!
    Ha en fin sommar så ses vi i höst:)

Jonni
  • Anders R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett stort och unikt hus i Hässelby Södra Villastad, genom Jonni Svensson.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi sålde i en marknad som för tillfället låg lågt, men Jonni lyckades ändå sälja till ett relativt bra pris.
    Den totala upplevelsen är att vi är nöjda och kan rekommendera Jonni. Läs mer
    2018-05-25 Jonni S svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet:)Och grattis till er försäljning och köp av ert nya hus! Önskar dig en fin sommar!
    Jonni S gillar detta
  • Johan O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köp av bostad samt försäljning i samma veva.
    Utmärkt bemötande och tålmodig mäklare från en kund som är sorgligt dåligt medveten om spelreglerna.
    Mina förväntningar var ej höga, mkt fördomar som Jonni sopade bort.
    Uppdraget utfört med en kund som var betydligt mer nöjd än vad jag trodde jag skulle bli när jag gick in i detta. Läs mer
    2018-05-30 Jonni S svarar Johan O
    Stort tack för ett fint samarbete och ett lyckat resultat. Önskar er all lycka med ny lägenhet och större familj!
    Jonni S gillar detta
  • Nurgul B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var väldigt professionell samt uppmärksam. Man kunde se att han brydde sig både för säljaren och för oss som köpare. Jag uppskattade hans vänlighet och stort tålamod när han svarade på alla våra frågor. Jag skulle definitivt rekommendera Jonnis tjänster till mina vänner. Läs mer
    2018-04-25 Jonni S svarar Nurgul B
    Tack snälla för de fina orden! Alltid roligt med nöjda kunder:) Gratulerar igen så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Oskar M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Riktigt trevlig och hjälpsam. Jonni gjorde så att vi kände oss trygga inför vårt första lägenhetsköp. Läs mer
    2018-04-20 Jonni S svarar Oskar M
    Säger detsamma om er! Verkligen kul att få hjälpa er! Hoppas ni ska trivas:) Ses snart igen!
    /Jonni
  • Hanna R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi tackar han så mycket. Han visade sig att han verkligen vill hjälpa oss få lägenheten när han såg att vi hade stort intresse och var jättehjälpsam och trevlig.

Hälsningar Hanna och Diar Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Hanna R
    Hej Hanna och stort tack för ditt fina betyg!

Verkligen kul att ni hittade er drömlägenhet! Hoppas ni ska trivas:)

Jonni S gillar detta
  • Konstantinos A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trots att jag har avbröt kontraktet, så kan jag säga att jonni är en okej mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Konstantinos A
    Hej Konstantinos!
    Tack för din feedback! Önskar er all lycka med att hitta ert nya drömboende!
    Ha det så bra!

• Monica J
    Monica J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket professionellt och trevligt bemötande vid alla tillfällen. Tillmötesgående och flexibel, tack för det :-)
    Bra genomförd kontraktsskrivning där Jonni på ett mycket tydligt och smidigt sätt lotsade oss igenom alla dokument. Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Monica J
    Hej Monica,

Uppskattar ditt fina betyg! Mycket trevligt att göra affärer med er. Allt gott och må väl!

Jonni S gillar detta
  • Anette J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jonni Svensson var tillgänglig och flexibel och svarade snabbt på frågor mm. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Anette J
    Hej Anette!

Tack för ditt omdöme! Hoppas du ska trivas och allt går bra med din försäljning! Ses snart igen!

Allt gott!
  • Vanja A
    Vanja A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni skötte min lägenhetsförsäljning på ett professionellt sätt, mitt under stiltje inför 2018 års kommande amorteringsregler, på ett stabilt och lugnt sätt.

Jag kände mig trygg med Jonni från första stund och han redogjorde sakligt för vad jag kunde förvänta mig angående försäljningen och hur vi bäst skulle ro affären i land.

Han visade även i handling och engagemang ett intresse för att jag skulle göra en bra affär och gav mig dessutom värdefulla tips inför mitt framtida lägenhetsköp.

Jag kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-03-07 Jonni S svarar Vanja A
    Stort tack för dina varma ord. Väldigt roligt att få höra hur jag uppfattas, framförallt när det är positivt!

Stort lycka till framöver!
  • Yoshiko T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    När jag gick till visningen fick jag tillräcklig hjälp och ett pålitligt intryck direkt av Jonni. Om det var annnan mäklare skulle jag inte köpa bostaden!

En sak om jag kunde säga till, vore det alldeles bäst om han kunde tipsa mig om att säljaren behövde slänga möblerna för jag behövde köpa nya möblerna. Läs mer
    2018-03-07 Jonni S svarar Yoshiko T
    Tack för dina fina ord. Hoppas du ska trivas i din lägenhet!
  • Niclas B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    2018-03-07 Jonni S svarar Niclas B
    Tack för det fina betyget. Hoppas du ska trivas!
    Jonni S gillar detta
  • Elin H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är mycket nöjd med Jonni som ansvarig mäklare vid mitt köp av bostadsrätt. Proffsig, lugn och trovärdig! Läs mer
    2018-03-10 Jonni S svarar Elin H
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas du ska trivas:)
  • Per F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande, kunnig, lätt att komma i kontakt med! Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Monica E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Monica E
    Hej Monica!

Blir mycket glad över ditt betyg! Hoppas ni trivs efter flytten! Hälsa så mycket där hemma:)

Vi lär synas i krokarna snart igen! Allt gott!
    Jonni S gillar detta
  • Kristina M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Jonni. Han har varit lätt att få tag i och snabb att svara på alla våra frågor och funderingar. Han har också varit lugn och gett stöd i den stressade situation det varit att sälja en bostadsrätt i en osäker marknad.
    Försäljningen av vår lägenhet gick otroligt smidigt och snabbt (under en vecka) vilket var absolut viktigast för oss. Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Agneta S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande och mycket engagerad mäklare. Allt gick lätt och snabbt. Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Theodor-Adrian S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought an apartment through Jonni. He was really professional, knew all the details about the apartment and the surrounding area. What actually made us want to seal the deal was the fact that he seemed such an honest person from the get-go.

Thank you, Jonni! Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Richard H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Affären gick snabbt och smidigt och Jonni fanns tillgänglig oavsett tid på dygnet och dag i veckan. Han var även väl påläst om fastigheten och hade svar på alla frågor vi hade inför vårt köp. Läs mer
  • Jin Z skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We are very satisfied with our broker Jonni Svensson.

He is very professional and always keeps us updated.

Although the market is not good, he keeps hard working and does his best to help selling our apartment.

We would like to recommend him. Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är lyhörd och tillmötesgående. Vi uppfattade Jonni som kunnig inom mäklaryrket och intresserad och noggrann med att ta reda på fakta som gällde vårt hus. Jonni är positiv och sprider ett förtroende för honom som mäklare och visade inga tecken på att bli besvärad.

Möjligen kan vi tycka att Jonnis unga ålder medför brist på erfarenhet och förståelse för vad det innebär att som husägare röja och packa en villa efter 27 år i samma hus. Vi hade själva inte de kunskaperna och hade uppskattat att få en realistisk tidplan från början för det arbetet. Vi fick en lite väl optimistisk tidplan och blev stressade och frustrerade när vi märkte att det var betydligt svårare än så. Men Jonni var mycket tillmötesgående och förstående när vi drog i nödbromsen två gånger. Men när det gäller erfarenhet finns det inga genvägar, utan det är år, arbete och kundkontakter som kommer att ge honom detta.

Vi önskar Jonni lycka till och tackar för hjälpen med försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2017-11-29 Jonni S svarar Lisa L
    Stort tack för det fina betyget. Otroligt roligt att få hjälpa er! Jag hoppas verkligen att ni ska stortrivas i ert nya hem!

Jonni S gillar detta
  • Yvonne G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet genom mäklaren Jonnie Svensson. Han är en trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare så vi kände oss mycket nöjda med allt kring köpet av lägenheten. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Yvonne G
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas:)
  • Solvig Marianne P
    Joni har skött vårt bostadsköp på ett professionellt och kompetent sätt. Det har känts tryggt och förtroendeingivande. Bemötandet har varit vänligt och förstående.
    Vi rekommenderar gärna Jonni. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Solvig Marianne P
    Tack Erik, kul att försäljningen gick bra! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
    Jonni S gillar detta
  • Christian W skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var engagerad och behjälplig och snabb i responsen.

Med hans hjälp gick affären smidigt och snabbt! Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Christian W
    MYCKET roligt att få hjälpa er! Ha en fantastisk tid framöver! Ses på tillträdet!
    Jonni S gillar detta
  • Michael G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid först mötet med Jonni sålde han in sig på ett lungt, sakligt och professionellt sätt. De andra mäklarna slog sig för bröstet och tala om sina försäljningsrekord, och det gillade inte jag.

Om jag i framtiden får en fråga vilken mäklare någon vän kan använda sig av, kommer jag starkt rekommendera Jonni.

Han bearbetade spekulanterna och körde på ordentligt med extra visningar.

Jag är supernöjd med han insatts.

Michael Grufman Läs mer
  • Christin J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är en väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är duktig på återkoppling. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Lilian H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, artig, noggrann, tillgänglig Läs mer
    2017-10-16 Jonni S svarar Lilian H
    Värmer med de fina betyget! Stort tack för den här gången!
    Jonni S gillar detta
  • Bengt Ö skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vänligt och professionellt bemötande. Lyssnar och påverkar. Det en kund behöver mao. Läs mer
    2017-10-16 Jonni S svarar Bengt Ö
    Kan säga detsamma om er:) Trevligt samarbete och stort tack för att ni tog er tiden att bedöma min insats!
    Ha det fint!
  • Jan T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande från fösta början. Var noga med att i lugn takt sätta oss in i förutsättningarna och lotsa oss fram till ett bra upplägg, utan att vi kände någon press eller styrning. Vi blev kontinuerligt uppdaterade under resans gång fram till det som till slut ledde till en affär som vi är mycket nöjda med. All heder till Jonni! /Jan Thorsell Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Jan T
    Mycket roligt att få din syn på hur jag uppfattas, blir så glad över att ni är nöjda med försäljningen och hur jag har varit till hjälp! Vill tacka för ett bra samarbete och ha det fint framöver!

Jonni S gillar detta
  • Gunnar T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson skötte sitt uppdrag lysande.

Han var väldigt vänlig ,serviceinriktad, tydlig i sin kommunikation, samt höll oss fortlöpande underrättade om hur processen fortlöpte. Kunde inte ha varit bättre. Dessutom har han humor.

Högsta betyg till Jonni

MVH Gunnar Thorsell Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Gunnar T
    Mycket tacksam över att få hjälpa er med försäljningen! Ett bra samarbete fick vi verkligen till, stort tack för det fint betyget!
    Jonni S gillar detta
  • Kenneth K skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt tydlig och engagerad. Trevligt bemötande. Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Kenneth K
    Otroligt kul med ett sånt fint betyg - verkligen det jag drivs av:) Ha det bra!

• Ann O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Jonni. Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Ann O
    Tack detsamma! Roligt att få hjälpa dig! Grattis till ditt nya boende!
    MVH Jonni
    Jonni S gillar detta
  • Pradeep S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    His approach was very professional. He explained me all the details about the entire process effectively. I will definitely recommend him as my contact person for home brokerage. Läs mer
    2017-08-29 Jonni S svarar Pradeep S
    Thank you for the kind words Pradeep! It was a pleasure to help you with your apartment. I hope we will cross roads in the future.
    Best regards
    Jonni Svensson
  • Malin A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    EN trevlig, pålitlig och glad mäklare som bemötte oss jättebra när vi hittade vprat drömhus. Läs mer
    2017-08-29 Jonni S svarar Malin A
    Stort tack Malin, vill säga detsamma om dig och Mattias, två glada prickar:) Hoppas ni ska trivas!
Henrik Fällman
Camilla Alfredsson