31 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jonni att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Jonni Svensson

• Monica E
    Monica E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
  • Kristina  M
    Kristina M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Jonni. Han har varit lätt att få tag i och snabb att svara på alla våra frågor och funderingar. Han har också varit lugn och gett stöd i den stressade situation det varit att sälja en bostadsrätt i en osäker marknad.
    Försäljningen av vår lägenhet gick otroligt smidigt och snabbt (under en vecka) vilket var absolut viktigast för oss. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande och mycket engagerad mäklare. Allt gick lätt och snabbt. Läs mer
  • Theodor-Adrian S
    Theodor-Adrian S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought an apartment through Jonni. He was really professional, knew all the details about the apartment and the surrounding area. What actually made us want to seal the deal was the fact that he seemed such an honest person from the get-go.

Thank you, Jonni! Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Affären gick snabbt och smidigt och Jonni fanns tillgänglig oavsett tid på dygnet och dag i veckan. Han var även väl påläst om fastigheten och hade svar på alla frågor vi hade inför vårt köp. Läs mer
  • Richard H
  • Jin Z
    Jin Z skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We are very satisfied with our broker Jonni Svensson.

He is very professional and always keeps us updated.

Although the market is not good, he keeps hard working and does his best to help selling our apartment.

We would like to recommend him. Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är lyhörd och tillmötesgående. Vi uppfattade Jonni som kunnig inom mäklaryrket och intresserad och noggrann med att ta reda på fakta som gällde vårt hus. Jonni är positiv och sprider ett förtroende för honom som mäklare och visade inga tecken på att bli besvärad.

Möjligen kan vi tycka att Jonnis unga ålder medför brist på erfarenhet och förståelse för vad det innebär att som husägare röja och packa en villa efter 27 år i samma hus. Vi hade själva inte de kunskaperna och hade uppskattat att få en realistisk tidplan från början för det arbetet. Vi fick en lite väl optimistisk tidplan och blev stressade och frustrerade när vi märkte att det var betydligt svårare än så. Men Jonni var mycket tillmötesgående och förstående när vi drog i nödbromsen två gånger. Men när det gäller erfarenhet finns det inga genvägar, utan det är år, arbete och kundkontakter som kommer att ge honom detta.

Vi önskar Jonni lycka till och tackar för hjälpen med försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2017-11-29 Jonni S svarar Lisa L
    Stort tack för det fina betyget. Otroligt roligt att få hjälpa er! Jag hoppas verkligen att ni ska stortrivas i ert nya hem!

• Yvonne G
    Yvonne G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet genom mäklaren Jonnie Svensson. Han är en trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare så vi kände oss mycket nöjda med allt kring köpet av lägenheten. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Yvonne G
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas:)
  • Solvig Marianne P
    Joni har skött vårt bostadsköp på ett professionellt och kompetent sätt. Det har känts tryggt och förtroendeingivande. Bemötandet har varit vänligt och förstående.
    Vi rekommenderar gärna Jonni. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Solvig Marianne P
    Tack Erik, kul att försäljningen gick bra! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • Christian W
    Christian W skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var engagerad och behjälplig och snabb i responsen.

Med hans hjälp gick affären smidigt och snabbt! Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Christian W
    MYCKET roligt att få hjälpa er! Ha en fantastisk tid framöver! Ses på tillträdet!
  • Michael G
    Michael G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid först mötet med Jonni sålde han in sig på ett lungt, sakligt och professionellt sätt. De andra mäklarna slog sig för bröstet och tala om sina försäljningsrekord, och det gillade inte jag.

Om jag i framtiden får en fråga vilken mäklare någon vän kan använda sig av, kommer jag starkt rekommendera Jonni.

Han bearbetade spekulanterna och körde på ordentligt med extra visningar.

Jag är supernöjd med han insatts.

Michael Grufman Läs mer
  • Christin J
    Christin J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är en väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är duktig på återkoppling. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Lilian H
    Lilian H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, artig, noggrann, tillgänglig Läs mer
    2017-10-16 Jonni S svarar Lilian H
    Värmer med de fina betyget! Stort tack för den här gången!
  • Bengt Ö
    Bengt Ö skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vänligt och professionellt bemötande. Lyssnar och påverkar. Det en kund behöver mao. Läs mer
    2017-10-16 Jonni S svarar Bengt Ö
    Kan säga detsamma om er:) Trevligt samarbete och stort tack för att ni tog er tiden att bedöma min insats!
    Ha det fint!
  • Jan T
    Jan T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande från fösta början. Var noga med att i lugn takt sätta oss in i förutsättningarna och lotsa oss fram till ett bra upplägg, utan att vi kände någon press eller styrning. Vi blev kontinuerligt uppdaterade under resans gång fram till det som till slut ledde till en affär som vi är mycket nöjda med. All heder till Jonni! /Jan Thorsell Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Jan T
    Mycket roligt att få din syn på hur jag uppfattas, blir så glad över att ni är nöjda med försäljningen och hur jag har varit till hjälp! Vill tacka för ett bra samarbete och ha det fint framöver!

Jonni
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson skötte sitt uppdrag lysande.

Han var väldigt vänlig ,serviceinriktad, tydlig i sin kommunikation, samt höll oss fortlöpande underrättade om hur processen fortlöpte. Kunde inte ha varit bättre. Dessutom har han humor.

Högsta betyg till Jonni

MVH Gunnar Thorsell Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Gunnar T
    Mycket tacksam över att få hjälpa er med försäljningen! Ett bra samarbete fick vi verkligen till, stort tack för det fint betyget!
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt tydlig och engagerad. Trevligt bemötande. Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Kenneth K
    Otroligt kul med ett sånt fint betyg - verkligen det jag drivs av:) Ha det bra!

Jonni
  • Ann O
    Ann O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Jonni. Läs mer
    2017-10-02 Jonni S svarar Ann O
    Tack detsamma! Roligt att få hjälpa dig! Grattis till ditt nya boende!
    MVH Jonni
  • Pradeep S
    Pradeep S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    His approach was very professional. He explained me all the details about the entire process effectively. I will definitely recommend him as my contact person for home brokerage. Läs mer
    2017-08-29 Jonni S svarar Pradeep S
    Thank you for the kind words Pradeep! It was a pleasure to help you with your apartment. I hope we will cross roads in the future.
    Best regards
  • Malin A
    Malin A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    EN trevlig, pålitlig och glad mäklare som bemötte oss jättebra när vi hittade vprat drömhus. Läs mer
    2017-08-29 Jonni S svarar Malin A
    Stort tack Malin, vill säga detsamma om dig och Mattias, två glada prickar:) Hoppas ni ska trivas!
  • Sara N
    Sara N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen. Jonni är mycket professionell, trevlig, kunnig, noggrann och tydlig.

Mvh Sara & Marcus Läs mer
    2017-08-03 Jonni S svarar Sara N
    Hej Sara och Marcus!
    Vill tacka för det fina omdömet och tycker ni gjorde ett otroligt bra jobb med att göra i ordning huset inför visning och försäljning. Vilken prestation:) Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

Ha en fin sommar! Mvh Jonni Svensson
  • Michael M
    Michael M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte trevlig kille, fick svar på de flesta frågor vi hade och han var duktig på sin sak. Bra på att återkoppla och bra service myndad kille. Läs mer
    2017-06-21 Jonni S svarar Michael M
    Tack Michael för ditt fina betyg. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Får passa på att önska er en trevlig sommar!
  • Karin G
    Karin G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bemötande och första intryck: snabb, noggrann, vänlig, ”opartisk” & lojal, Konsulterade äldre kolleger vid behov, höll god min när jag hade många synpunkter på de juridiska formuleringarna, Kommunikationen upphörde en tid efter att formalia var avslutade, men var lyhörd för mitt önskemål om veckovis kontakt, och har sedan levt upp till det. Tålmodig med mina många frågor, engagerade sig i visnings-förberedelserna. Kändes som om han var på ”min sida”, utan att vara illojal mot köparna. Fortsatte att erbjuda personligt stöd när jag sedan letade efter lägenhet. Enda synpunkten är att jag fått påminna om några pappersdokument. Läs mer
    2017-08-03 Jonni S svarar Karin G
    Hej Ka!
    Blir väldigt rörd av dina fina ord! Att du lägger märket till de små sakerna jag själv tänker på tycker jag är väldigt roligt! Tack för det fina betyget. Vill också säga att det var otroligt roligt att få hjälpa dig genom din försäljning! Vilket jobb du gjorde! Väl genomfört och noggrant.

Gratulerar till ditt nya köp och hoppas du ska trivas. Vi hörs:)

Mvh Jonni Svensson
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Inte nöjd då priset blev lågt - kvadratmeterpriset betydligt lägre än snitt i området. Sade hela tiden: inget att oroa sig för - när få visade intresse. Men det fanns ju nåt att oroa sig för. Läs mer
    2017-06-21 Jonni S svarar Katarina E
    Hej Katarina!
    Jag förstår om du inte är helt nöjd med priset. Även jag hade högre mål än vad slutpriset blev. Jag vill passa på att önska dig en bra sommar!
  • Moa A
    Moa A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej! jag svarar gärna på detta och blir ännu lyckligare att veta att ni skänker pengarna till barn cancer fonden för jag skänker också pengar till dem. Jag önskar att man kunde göra mer för denna värld och människor som är utsatta på olika sätt. Väldig fint av er!
    Jag önskar också att ni visar detta medlande till mäklaren Jonni Svensson.
    Jag har redan talat om för han hur duktig och proffsig han är inom sitt yrke. Så här sa jag till han; att jag tyckte att han var så artig, respektfull och trevlig, att han hade en naturlig begåvning, att han inte behövde köra sälj taktik och prata alldeles för mycket sälja snack för att få igenom sitt. Han är sig själv och så naturlig!
    Vi är så nöjda och glada att han var den som skötte och hjälpte oss med vårat köp. Att han alltid är svarar på sin lur eller ringer alltid upp är så tryggt i alla fall i mitt fall eftersom det är första gången som vi blir bostads ägare. Han är mycket lätt person att prata med och har alltid svar på dina frågor annars söker han upp fakta och informerar åter oss.
    Nu är vi inte klara än här så han kommer att ha göra med oss lite till innan vi lämnar han ifred :)
    vi önskar han lycka till i framtiden och han kommer att klättra högre upp på stegen.
    Tack snälla Jonni för all hjälp och för att vi fick vad vi ville ha! Tack och Lycka till!

Med vänliga hälsningar

Moa Ari Läs mer
    2017-08-03 Jonni S svarar Moa A
    Hej Moa,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med att köpa din bostad. Tackar så mycket för dina fina ord och hoppas du ska stortrivas!
    Trevlig sommar!
    Mvh Jonni Svensson
  • Ping Long T
    Ping Long T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    effektiv och hjälpsam.
    Borde vara bättre att förutse vad kundbehov istället för att vänta på att bli ombedd. Läs mer
    2017-06-13 Jonni S svarar Ping Long T
    Hej Ping,
    Stort tack för ett fint betyg! Jag tar till mig din feedback och hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • Karin M
    Karin M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag hade ingen personlig kontakt med Jonni, bara via mail. Det var min syster som hade kontakt med Jonni och affären gick mkt snabbt, men jag upplevde att allt sköttes på bästa sätt.

Mvh Karim Läs mer
    2017-06-13 Jonni S svarar Karin M
    Vad roligt att du kände att allt sköttes på bästa sätt. Jag tackar dig för ditt fina betyg och önskar dig en trevlig sommar!
  • Ertan E
    Ertan E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket nöjd med min försäljning, väldigt duktig mäklare, rekommenderar starkt, ska du sälja eller köpa i området kontakta Jonni på svensk fast Läs mer
    2017-06-13 Jonni S svarar Ertan E
    Det var ett nöje att samarbeta med dig Ertan, stort tack för ditt fina betyg!
  • Michael S
    Michael S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra och trevligt bemötande! Han genomförde affären snabbt och effektivt! Läs mer
    2017-06-13 Jonni S svarar Michael S
    Vad roligt att höra! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Vi kände oss trygga och bekväma genom hela processen. Mäklaren lyckades väl med att bevaka både våra och säljarens intressen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2017-05-16 Jonni S svarar Jessica S
    Stort tack för ert fina betyg! Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet! Hälsa Michael så mycket!
Henrik Fällman
Tommy Andersson