Jonni Svensson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 101 Läs vad Jonni Svensson

• Lena R sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-27

Hässelby Villastad
    Ett Radhus i Hässelby . Han området.
    Trevlig och snabb att återkoppla. Läs mer
  • Sven H sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-23

Hässelby Norra Villastad
    Vi har sålt vår villa som vi bott i 29 år. Jonni lotsade oss genom försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt! Hela tiden vänlig, stöttande vid tveksamma frågeställningar.
    Sammanfattande omdöme:
    Kunnig
    Serviceinriktad
    Trevlig/sympatisk
    Hjälpsam
    Humoristisk
    Tack för all hjälp
    Gudrun o Sven H Läs mer
  • Madelein A köpte sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-21

Hässelby Norra Villastad
    Trevligt bemötande. Snabb på att göra av sig. Läs mer
  • Samer K köpte sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-11

Bromsten
    Ett trevligt bemötande när vi köpte radhuset och Jonni har haft tålemod att svara på våra frågor och berättade om alla omständighetena. Läs mer
  • Frida B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-28

Råcksta
    Sålde en lägenhet i Råcksta innan visning snabbt och smidigt. Jonni var lätt att få tag på och anpassade sig efter våra behov. Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Kevin S sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-27

Nälsta
    Jonni agerade proffsigt från första stund och var alltid tillgänglig. Noga med att stämma av och hålla koll på alla detaljer när vi sålde vårat hus. Bra rådgivning och lätt att resonera med under budgivningen dessutom vilket gav ett toppen resultat! Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Emelie L sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-26

Nälsta
    Vi har sålt vårt kedjehus i samarbete med Jonni. Vi är mycket nöjda, proffsigt och ödmjuk i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och med fokus på att göra det bästa både för oss och köpare. Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Yagona Fotima S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-25

Hässelby
    Vi köpte vår första bostad. Mäklaren va vänlig men för snabb där vi inte hunnit förstå och landa i hela processen. Allt kom som en chock för mig och min make. Vi hade förväntningar att ha fler möte och längre informations träff innan och efter att ha skrivit på kontrakten. Mycket svårt att ta kontakt med mäklaren. Känns mer som envägskommunikation där bara vi försöker ta kontakt men inga svar. Läs mer
  • Peter D sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-05

Sundby
    Villaförsäljning

Jag märkte att Jonni sålde en fastighet intill för mer än jag trodde var möjligt, så kontaktade honom

Snabbt avslut med för mig förväntat resultat

Tar hand om, och hjälper till med allt

Jonni har levt upp till alla mina förväntningar, inget att klaga på Läs mer
    Jonni S gillar detta
  • Christian Z sålde sitt hus med hjälp av Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-28

Bromsten
    Mycket trevligt bemötande och samtidigt professionell.
    Har en stor del i att vår husförsäljning löpe på så smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson