en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Nicole att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Nicole Plahn

• Patrik B skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte hus med Nicole som mäklare. Processen hittills har varit helt oproblematisk och Nicole är varm och trevlig som person (men fortfarande proffsig). Läs mer
    2018-09-11 Nicole P svarar Patrik B
    Tack snälla för ert omdöme! Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert nya fina hus. :)
    Vi ses på tillträdet!
  • Erik W skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Professionellt utfört arbete. Mycket trevligt bemötande. Anlitade duktig fotograf och besiktningsman. Lyckades få fastigheten såld innan ordinarie visningar. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-09-06 Nicole P svarar Erik W
    Stort tack för omdömet! Hoppas det har gått bra för er i letandet efter nytt hus.
    Nicole Plahn
  • Marcel N skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en radhus på Mäster Davids gränd i Hässelby.
    Redan vid visningen blev jag mottaget väldigt vänligt och svarade på alla mina frågor på en opartiskt och professionellt sätt. Alla frågor jag ställde fick jag svar på utan något tvivel och det gav mig en trygghet känsla att hon står på min sida.
    vid budgivningen var hon väldigt snabb att meddela alla och var verkligen en bra länk mellan oss alla köpare och säljaren.
    Jag ville att hon visar en extra gång radhuset för mina barn eftersom de inte var med på visningen och det var inga problem för Nicole att ställa upp. Mina barn kände sig jättevälkomna och kände som om hon var vår vän.
    När jag vann budgivningen stötte hon mig hela tiden och då fixade hon alla möten och tog fram alla dokumenten på ett bra och smidigt sätt. Efter det att jag köpte radhuset och fick tillträde har hon mailat och frågat om allt är okej och om jag behöver någon hjälp.
    Jag rekommenderar verkligen henne. Läs mer
    2018-09-03 Nicole P svarar Marcel N
    Tack så jättemycket Marcel för det otroligt fina omdömet! Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert radhus! Ni är varmt välkomna att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa till med något.
    Må gott!
  • Jan B skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tack för ett mycket trevligt bemötande och en proffsig förmedling vid försäljningen av min bostadsrätt. Kunde tryggt sitta i passagerarsätet genom hela processen. Kan verkligen varmt rekommendera Nicole och Svensk Fastighetsförmedling och tänka mig återkomma som säljare eller köpare i framtiden. Läs mer
    2018-08-29 Nicole P svarar Jan B
    Tack snälla för din fina omdöme Janne! Du är varmt välkommen att höra av dig till oss i framtiden!
    Vi ses & hörs på tillträdet. :)
  • Mats S skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min dotter har köpt en bostadsrätt och vi blev hjälpt av mäklaren på ett väldigt trevligt och positivt sätt.

Affären gick väldigt snabbt och alla handlingar rörande köpet togs fram väldigt snabbt. Läs mer
    2018-08-28 Nicole P svarar Mats S
    Tack snälla för omdömet!
    Vi ses på tillträdet! :)
    vänliga hälsningar,
  • Dan E skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt en fyra. Nicole Plahn, som var huvudansvarig för försäljningen, har alltid funnits tillgänglig för frågor och även hjälpt till att reda ut oklarheter på ett tydligt och genomtänkt sätt.

Som förstagångssäljare var det mycket som var nytt för mig, och det har känts tryggt att ha Nicole som mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Nicole P svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan!
  • Eva M
    Eva M skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi vill varnt rekommendera mäklaren Nicole Plahn på Svensk fastighetsförmedling. Nicole hjälpte oss med försäljningen av ett radhus i Hässelby. Hon är oerhört duktig - tydlig, professionell, alltid nåbar och dessutom väldigt trevlig.
    Eva & Odd S Läs mer
    2018-08-17 Nicole P svarar Eva M
    Tack snälla för de fina orden! Det har varit jättekul att få hjälpa er & tack för ett bra samarbete.
    Må gott!
    Med vänlig hälsning,
  • Arvin K
    Arvin K skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jätte duktig kommer inte bli besviken . på att ha val som mäklare .
    jätte bra be mötande och verkligen tar din tid att hjälpa dig att sälja lägenhet.
    jag har sett många mäklare men den här bästa som jag har varit med . Läs mer
    2018-07-03 Nicole P svarar Arvin K
    Tack Arvin för den fina rekommendationen! Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet. :)
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Nicole är en tydlig och proffesionell mäklare som vi kände oss trygga med i vårt första husköp. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-30 Nicole P svarar Sanna S
    Stort tack för omdömet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hem!
    Nicole Plahn
  • Vi har sålt ett radhus och fick fantastisk hjälp av Nicole. Hon var tydlig och beskrev alla steg som måste göras och bokade in tider för besiktning, energideklaration och fotografering. Hon höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen och var alltid nåbar. Vi kan inte bli mer nöjda och dessutom har vi fått de bästa köparna :-) Läs mer
    2018-04-26 Nicole P svarar Anneli Elisabeth M
    Tack snälla för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att hålla i er försäljning & fantastiskt att samarbeta med er!
    Stort lycka till med ert nya boende. Vi hörs & ses. :)
Henrik Fällman
Jonni Svensson