Rasmus Lundh
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 25 Läs vad Rasmus Lundh

• Emmanuel M skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-25

Kastrupgatan 3.
    Hela processen kändes trygg och jag fick snabbt svar på alla frågor som dök upp.
    Dessutom blev lägenheten såld innan visning. Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-22

Då jag väldigt spontant ville sälja min bostadsrätt blev jag rekommenderad att låta Rasmus hjälpa mig med detta. Så oerhört tacksam för detta val. Fantastiskt bra bemötande, ärlig, rak och duktig. Enkel att ha kontakt med och jag var trygg i att hans bemötande mot spekulanter var proffessionelt och vänligt. Tacksam och oerhört nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Jonathan R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-01

Rasmus Lund vår mäklare, var verkligen utmärkt genom hela processen då vi köpte vårt radhus. Jag ger honom mina största rekommendationer. Läs mer
    2019-06-03 Anders Ö svarar Jonathan R
    Tack för de fina orden Jonathan! Jag vet att ni kommer trivas fint i nya området. Vi hörs snart för tillträde :-)
    Rasmus
  • Kristian L skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-25

Har precis sålt ett bostadsrättsradhus. Rasmus fick ta över affären mitt i processen och har gjort ett utmärkt arbete. Tillgänglig, lugn och med ett uppenbart intresse av att både köpare och säljare ska bli nöjda. Precis vad jag önskar hos en mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus L svarar Kristian L
    Stort tack för de fina orden Kristian! Hoppas nu ni ska trivas på andra sidan stan, så är det bara att höra av dig om det skulle vara något. Hörs snart!
  • Fanny R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-25

Vi har köpt en radhus och blev mycket väl bemötta utav Rasmus. Han gjorde köpet till en bra upplevelse Läs mer
    2019-05-27 Rasmus L svarar Fanny R
    Många tack Fanny, jag tror ni kommer passa perfekt in på er nya adress. Vi hörs snart!
    Rasmus
  • Kajsa T skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-19

Pålitlig, kunnig och ödmjuk mäklare med grym lokalkännedom och ständig tillgänglighet! Hela processen gick snabbt och smidigt med Rasmus som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kajsa T
    Stort tack för de fina orden Kajsa! Har varit ett sant nöje att hjälpa dig under processen, och önskar dig all lycka till med den kommande renoveringen och tillökningen :-)
  • Anna E
    Anna E skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-01-22

Jag har sålt en två på Dartanjangs Gata 68!
    Jag har blivit bemött fantastiskt bra, Rasmus har varit en pärla som mäklare! Alltid trevlig, fantastiskt bemötande, informativ, och man kan alltid ringa om jag har haft frågor!
    Jag hade ändå höga förväntningar på en mäklare, och det uppnådde Rasmus verkligen!
    Jag rekomenderar Rasmus till alla!:)
    Toppen nöjd👍 Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna E
    Så himla fina ord Anna! Många, många tack! Jag hoppas verkligen ni ska trivas på gården, jag kommer gärna förbi på en kaffe och hälsar på hästarna :)
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-28

Har köpt en bostad och mäklaren var toppen hela vägen, uppmärksam och hela tiden trevlig och tydlig! 🙌😃 Läs mer
    2018-11-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Emelie S
    Härligt att höra Emelie! Hoppas du ska trivas i Riksby så ses vi snart igen när det drar ihop sig för tillträde :-). God jul och god fortsättning så länge så hörs vi snart!
    // Rasmus Lundh
  • Rebecca T skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-06

Enkel och rak i kommunikationen, tillgänglig, flexibel och hjälpsam. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rebecca T
    Härligt att höra Rebecca! Hoppas du och hunden ska trivas på nästa ställe nu, så ser jag till att hålla ställningarna åt dig i Aban så länge :)

// Rasmus
  • Lars Mattias K skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2018-11-03

Mycket professionell säljprocess med stor flexibilitet, lösningsorienterad och kommunikation i världsklass Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lars Mattias K
    Mina varmaste tack till er för förtroendet och en bra kommunikation rakt igenom. Glad att ha fått chansen att hjälpa er och hoppas att ni ska trivas med era nya grannar! Vi ses när det är dags för tillträde.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson