Rasmus Lundh
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 32 Läs vad Rasmus Lundh

• Sten W sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-12-05

Hässelby
    Villa. Tog kontakt med Svensk Fastighetsförmedling då jag använt dom förut utan anmärkning. Även denna gång fungerade det bra. Det enda var att Rasmus rekommenderade ett stylingföretag som inte var bra. Sen hade jag hoppats att få lite bättre betalt för villan.
    Rasmus har fungerat bra. Vänlig, åtkomlig och nogrann. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus L svarar Sten W
    Stort tack för dina ord Sten och återigen - tack för förtroendet. Jag kommer vidarebefordra din feedback till stylingföretaget.
    // Rasmus
  • Samantha R sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-27

Husby
    Rasmus var aktiv och sålde min lägenhet innan den öppna visningen till ett bra pris och jag var nöjd med hans insats. Läs mer
    2019-10-30 Rasmus L svarar Samantha R
    Stort tack Samantha. Jättekul att hjälpa er till ett så pass högt slutpris!
  • Caroline B köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Trevlig och lyssnade på oss. En bra affär! Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Caroline B
    Tack för er reco Caroline! Hoppas ni ska trivas i nya huset :-)
  • Marita J sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Stockholm
    Sålt ett radhus. Rasmus har gjort ett perfekt jobb för mej o min syster. Varit mycket förstående för oss, eftersom vi har haft 60 mil att köra till denna fastighet som skulle säljas. Sen tycker vi att han verkar ha hittat det perfekta paret som köpare. Vi kunde inte haft bättre mäklare tror vi!! Läs mer
    2019-10-03 Rasmus L svarar Marita J
    Stort tack för de fina orden Marita. Det har varit ett nöje att få hjälpa er.
    Rasmus
  • Victoria J köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

-köpt parhus.
    -professionell och trevlig.
    -han levde upp till förväntningarna.
    -har bara gott att säga om Rasmus. Läs mer
    2019-10-03 Rasmus L svarar Victoria J
    Stort tack för din rekommendation Victoria! Hoppas du ska trivas :-)
  • Fia L köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Köpt Strömkarlsvägen 70
    Mäklaren var professionell och lätt att få kontakt med under processen. Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Fia L
    Hej Fia och stort tack för din reco! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något annat framöver.
  • Rickard E sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Stockholm
    Kunnig mäklare som har 100% koll! Driven och tillgänglig när man vill bolla ärenden och behöver hjälp kring sin försäljning! Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Rickard E
    Stort tack Rickard! När för-arbetet är så pass bra utfört av en säljare som du gjorde det flyter ofta affären på väldigt bra, i det här fallet med ett väldigt bra kvadratmeter-pris! :-)
  • Emmanuel M sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-25

Kastrupgatan 3.
    Hela processen kändes trygg och jag fick snabbt svar på alla frågor som dök upp.
    Dessutom blev lägenheten såld innan visning. Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Emmanuel M
    Tack för dina ord Emmanuel! Hoppas du ska trivas på andra sidan stan nu :-)
  • Elisabeth J
    Elisabeth J sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-22

Stockholm
    Då jag väldigt spontant ville sälja min bostadsrätt blev jag rekommenderad att låta Rasmus hjälpa mig med detta. Så oerhört tacksam för detta val. Fantastiskt bra bemötande, ärlig, rak och duktig. Enkel att ha kontakt med och jag var trygg i att hans bemötande mot spekulanter var proffessionelt och vänligt. Tacksam och oerhört nöjd med val av mäklare. Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Elisabeth J
    Många, många tack för dina fina ord, Elisabeth! Det gick snabbt, men tycker att vi löste det med ett bra samarbete sinsemellan :-). Hoppas nu ni ska trivas i huset!
  • Jonathan R köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-06-01

Stockholm
    Rasmus Lund vår mäklare, var verkligen utmärkt genom hela processen då vi köpte vårt radhus. Jag ger honom mina största rekommendationer. Läs mer
    2019-06-03 Anders Ö svarar Jonathan R
    Tack för de fina orden Jonathan! Jag vet att ni kommer trivas fint i nya området. Vi hörs snart för tillträde :-)
    Rasmus

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby