Rawaz Abdullah
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 83 Läs vad Rawaz Abdullah

• Kirill S sålde sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-06

Stockholm
    Mycket professionell mäklare som är service inriktad och har engagemang. Läs mer
  • Ali A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-17

Jag sålde en bostadsrätt.
    Upplevde mäklaren trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-10-21 Rawaz A svarar Ali A
    Tusen tack för fin rekommendation! Mvh Rawaz
  • Setara B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-13

Trevligt bemötande med rak och tydlig kommunikation. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Setara B
    Hej!
    Vad roligt och höra och stort tack för ditt fina omdöme.

Allt gott
  • Jenny A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-12

Jag har sålt min bostad. Proffsigt bemötande. Kunde inte ha fått bättre hjälp utan dem har varit jätte duktiga på sitt jobb. Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny för dina värmande ord och rekommendation! :)
    Det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med er stora affär. Önskar er lycka till med huslivet. Allt gott// Rawaz Abdullah
  • Olof A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-12

Vi sålde en fyrarummare i Råcksta och har haft en segdragen försäljning med både hopp och förtvivlan.
    Utbud och efterfrågan styr-mäklaren gjorde helt klart sitt bästa för situationen.
    En usel affär för oss men jag är övertygad om att mäklaren gjorde vad som kunde göras. Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Olof A
    Hej. Tack för ditt omdöme. Ledsen att vi inte uppnådde prismålet!
    Jag är ledsen för det även om den såldes till slut. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Allt gott!
  • Rebecka S
    Rebecka S sålde sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-02

Stockholm
    Sålde en etta och köpte en tvåa via Svensk Fastighetsförmedling. Till en början verkade min mäklare väldigt ambitiös, professionell och pålitlig. Men ju längre tiden gick desto sämre intryck fick jag. Informationen han gav var bristfällig vilket är än mer beklagligt när jag var en förstagångssäljare och novis i sammanhanget och detta satte mig i en väldigt knepig situation. Det gick veckor utan att jag fick någon information eller uppdatering och trots att jag påpekade detta så förbättrades ingenting. Jag ställde frågor som jag inte ens fick svar på. Jag kände mig osedd och att sälja min lägenhet var inte prioriterat överhuvudtaget. Hade jag vetat på förhand vad jag vet nu hade jag aldrig valt varken byrån eller min mäklare. Det resulterade tyvärr i en väldigt tråkig affär för mig där mäklaren inte ens var i närheten med att leverera vad han hade lovat (vilket ändå var minimum och inte optimistiska förhoppningar) i slutpris. Löftet var fullt realistiskt då jag följt marknaden i mitt område under flera år. Jag är tyvärr väldigt missnöjd och kan definitivt inte rekommendera honom som mäklare. Han visade sig vara varken ambitiös, professionell eller pålitlig. Läs mer
    2019-10-07 Rawaz A svarar Rebecka S
    Hej Rebecka, blir uppriktigt sagt ledsen då jag alltid ger 100% i mina affärer för både säljare och köpare. För mig är ingen affär viktigare än någon annan. Jag delar din frustration över slutresultatet med prisnivån. Vad gäller bristen i vår kommunikation och att du inte känt dig prioriterad är svidande kritik som jag tar åt mig av och ser som en möjlighet att bli ännu bättre i framtiden. Jag tackar för din feedback och hoppas ändå att du trivs i din otroligt fina nya lägenhet. Mvh, Rawaz
  • Hannes L köpte sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    Flertalet dolda fel i min lägenhet som mäklaren borde ha tagit upp innan köp!!!! Läs mer
    2019-10-07 Rawaz A svarar Hannes L
    Hej Hannes, Jag tycker verkligen att det är tråkigt att du är besviken. Min främsta uppgift som mäklare är att alla mina säljare/köpare ska vara nöjda, och här har jag uppenbarligen brustit. Vad gäller dessa "dolda fel" är det inget som jag kan ansvara för. Jag ska givetvis förmedla de uppgifter jag känner till, vilket jag också alltid gör. Jag tar självklart till mig detta och hoppas trots allt att du är nöjd med din lägenhet och att det löste sig med garderoberna. Mvh, Rawaz
  • Niklas A köpte sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Stockholm
    Bra och trevlig, fick en känsla av att han tar ansvar under och efter försäljningen :) Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Niklas A
    Varmt tack för trevligt samarbete och jag fick nöjet att bistå er. Allt gott!
  • Thomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Stockholm
    Köpte lägenhet med Rawaz som säljarens mäklare. Hade inga speciella förväntningar. Rawaz överraskade dock genom att vara mycket objektiv i sina beskrivningar, kunnig om objektet och mycket informativ om avtalet. Dessutom trevlig att göra affärer med Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Thomas B
    Tack för omdömet. Det var väldigt roligt att få vara med er på resan till ny bostad. Varmt lycka till.
  • Amed A köpte sin lägenhet med hjälp av Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-29

Stockholm
    Köpte en bostadsrätt i Vällingby.
    Jätte trevlig mäklare som hjälpte mycket med frågor och var alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Amed A
    Tusen tack Amed! Vi hörs och ses. Allt gott// Rawaz Abdullah