Rawaz Abdullah
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Rawaz att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Rawaz Abdullah

• Patrik E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En hårt arbetande mäklare som verkligen lägger manken till för att få till en försäljning. Samtidigt pålitlig, förtroendegivande och professionell. Läs mer
  • Pia T
    Pia T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren Rawaz har varit trevlig, engagerad, envis och kunnig, är mycket nöjd. Läs mer
    2018-05-08 Rawaz A svarar Pia T
    Tack för de orden Pia. Det var trevligt att samarbeta med dig under förberedelserna inför försäljningen och under denna. Lycka till med flytten.
  • Anna Dilani Samantika M
    Väldigt trevlig, flexibel och hjälpsam. Jag köpte en lägenhet och jag kan verkligen rekommendera denne mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Rawaz A svarar Anna Dilani Samantika M
    Tack snälla Anna! Hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Reija Benita E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt en 1a, 31 m på Horisontvägen i Skarpnäck och fick proffsigt och trevligt stöd hela vägen från första mötet till skrivning av överlåtelsekontrakt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, bra information, gott bemötande och ett resultat jag är mycket nöjd med.
    Jag skulle anlita Rawaz igen vid en eventuell försäljning då jag vet att han gör sitt yttersta för att hitta rätt. Läs mer
    2018-04-05 Rawaz A svarar Reija Benita E
    Hej och tack för fina ord! Jag uppskattar rekommendationen och tackar för förtroendet att få sälja er fina bostad. Jag skulle gladeligen jobba med er igen, lycka till med allting nu.
  • Jamila G skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vill gärna rekommendera Rawaz Abdullah som mäklare då han är mycket skicklig och levererar kvalitet inom sitt yrke! Mycket trevligt bemötande, professionell och punktlig! Vi är supernöjda med försäljningen av vår fina lägenhet! 10 av 10! Läs mer
    2018-02-26 Rawaz A svarar Jamila G
    Hej Jamila,

Tack snälla för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad.

Ta hand om er!

Med vänlig hälsning,
    Rawaz
  • Mohani B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz är väldigt trevlig! Altid tillgänglig , kompetent !
    Ger goda råd och förslag
    Han är någon som man kan lita på! Läs mer
    2018-02-26 Rawaz A svarar Mohani B
    Tack för dina fina ord. Ni kommer att trivas jättebra i det fina radhuset.
    Nu ska vi se till att göra det bästa med er bostadsförsäljning också.

Hälsningar
    Rawaz
  • Mona S
    Mona S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hejsan!'
    Han är mycket engagerad och duktig, en positiv kille som skapar förtroende, han är ödmjuk och lyhörd och samtidigt mycket ödmjuk.
    Jag önskar honom mycket lycka till i framtiden Läs mer
    2018-02-18 Rawaz A svarar Mona S
    Stort tack Mona för förtroendet att sälja ditt radhus, det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig och det känns väldigt bra att du är nöjd med den hjälp du har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!!
    Nu ska vi se till att hitta din drömlägenhet också.
    Ha en fin vecka så hörs vi // Rawaz
  • Nawzad B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz . som mäklare är perfekt ,fint och varmt bemötande .
    jätte glad och hjälp sam. Läs mer
    2018-02-15 Rawaz A svarar Nawzad B
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen Nawzad! Lycka till med den nya fina bostaden / Rawaz
  • Barbro B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag hade väntat mig mycket.. Men fick mer !
    Mycket proffesionell och kunnig med stort nätverk med kunder, försäljningen gick på mindre än 10 dagar och ingen gång på resan kände jag mig besviken eller överkörd, lyhördhet, "is i magen", och framförallt uppdaterad om omvärlden, denna mäklare kommer jag att bli min "stammäklare" Läs mer
    2018-02-15 Rawaz A svarar Barbro B
    Hej!

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, det betyder så mycket för mig at du är nöjd med mitt arbete.
    Det har varit så roligt att få arbeta med dig.

Varma hälsningar Rawaz
Jonni Svensson