en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

4.4 / 5 i betyg — 27 rekommendationer

Läs vad 27 användare tycker om Tommy Andersson

• Teresa E
    Teresa E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra och professionellt bemötande. Kände stor trygghet från start med slut vid försäljningen av vårt hus.
    2017-05-24 Tommy A svarar Teresa E
    Tack Teresa för ert fina omdöme! Stort lycka till med ert nya boende och ha en varm & skön sommar!
  • Kent P
    Kent P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren hade koll på allt.
    Mycket bra och tydligt information om allt.
    Man kände sig helt trygg med alla papper.
    2017-05-21 Tommy A svarar Kent P
    Tack Kent för den fina kritiken! Ha en skön sommar!
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ordentlig och grundlig.
    ................
    2017-05-21 Tommy A svarar Håkan J
    Tack Håkan för det fina betyget. Hoppas allt är väl med er. Vem vet, kanske korsas våra vägar igen vid nån framtida bostadsaffär?
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Noggrann och förtroendeingivande
    2017-05-21 Tommy A svarar Åsa H
    Tack snälla Åsa för betyget och de orden. Sånt här betyder mer för mig än du anar! Trevlig sommar!
  • Ali J
    Ali J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande och raka puckar. Så här i efterhand inser man också att han gjorde en bra affär, vilket jag också kommer ha såsmåningom. Men då vet man att det finns en bra mäklare att anlita om man ska sälja i framatiden.
    2017-05-21 Tommy A svarar Ali J
    Tack Ali för berömmet. Hoppas ni trivs i försommarvärmen! Självklart är du alltid välkommen tillbaka i framtiden!
  • Herje S
    Herje S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Alltid trevlig, påläst och engagerad!
    2017-05-21 Tommy A svarar Herje S
    Tack Herje för det fina betyget och omdömet! Ha en härlig sommar!
  • Nils Ingvar Henrik N
    Ingav inget större förtroende tyvärr.
    2017-05-21 Tommy A svarar Nils Ingvar Henrik N
    Hej Nils, och tack för din feedback.
    Är uppriktigt ledsen att du kände så, men jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende!
  • Teresa M
    Teresa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vänlig, korrekt, professionell tar sig tid,
    2017-05-21 Tommy A svarar Teresa M
    Tack Teresa för ditt fina omdöme! Hoppas allt är väl med er, och ha en härlig sommar!
  • Anders K
    Anders K skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevliga tillmötesgående hjälpsamma vy
    2017-05-21 Tommy A svarar Anders K
    Hej Anders! Tack för det fantastiska betyget och de fina orden, även om meningen verkar klippts av :) Ha en härlig sommar!
  • Eja Erica L
    Eja Erica L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, fick full service alla tider dagar o helger.
    Dock blev försäljningen inte det vi tänkt oss så i slutändan blev vi besvikna på utgången. Men fullt engagemang från mäklare och bra visningar.
    2017-05-21 Tommy A svarar Eja Erica L
    Hej Eja, och tack för ditt fina omdöme, det värmde! Och ja, ibland är marknaden lynnig men jag tyckte ert bidrag i teamworket fungerade perfekt! Ha en fantastisk sommar!
  • Anna-carin J
    Anna-carin J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande, tillgänglig och flexibel, kompetent.
    2017-05-21 Tommy A svarar Anna-carin J
    Hej Anna-Carin! Stort tack för din feedback! Hoppas ni trivs och att allt funkar bra i ditt nya boende. Vi hörs!
  • David Grenville H
    David Grenville H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy exceeded all expectations he worked hard kept me informed even though I was based in Australia and took time out from his holiday to do another showing and got us result. Best agent I have ever come across in any part of the world. The man is a true legend down under.
    2017-05-22 Tommy A svarar David Grenville H
    Hi David, and thank you for your kind words! I'm happy that you were satisfied whith my service. My best to your wife too, I will always rememmber all the "skyping" through the process!
  • David H
    David H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte hus via Svensk Fastighetsförmedling Vällingby och Tommy Andersson och det enda vi är nöja med är själva huset och säljarna.

Redan från starten så kändes affären stressad och innan vi visade att vi kunde betala för oss att vi inte togs seriöst (Vi är 35 och 30 år).

Vi vart "tvingade" att komma in en söndag för att skriva på papper då enligt Tommy hade säljaren hade en annan affär som var tvungen att gå i lås. När vi sedan träffas så visar det sig inte alls stämma och den affären redan var avblåst.

Även all kommunikation innan dess kändes stressig och väldigt "sälj".

Vi fick ingen skön känsla alls av hela affären men är supernöjda med huset iallafall..
    2017-05-22 Tommy A svarar David H
    Hej David, och tack för din feedback. Vad tråkigt att du fick den upplevelsen, och tar till mig kritiken.
    Stort lycka till med ert nya boende och trevlig sommar!
  • Björn M
    Björn M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande, erfaren mäklare, nyttjat honom 2 ggr
    2017-05-22 Tommy A svarar Björn M
    Hej Björn, och tack för det fina betyget och omdömet! När nöjda kunder återkommer är en av de saker som gör mäklaryrket världens bästa. Ha en skön sommar!
  • Steve T
    Steve T skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jättebra! både vid och vid försäljning. Trygg och duktig
    2017-05-22 Tommy A svarar Steve T
    Tack Steve för dina vänliga ord! Jag tycker vårt teamwork flöt på utmärkt, särskilt hur väl ni förberedde ert hus för fotografering och visning. Lycka till med ert nya boende och ha en skön sommar!
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffesionell, mycket kunnig om området och bra insikt om köpare och säljares preferenser
    2017-05-22 Tommy A svarar Tommy E
    Hej Tommy, och tack för både fint betyg och omdöme.
    Stort lycka till med ert nya boende!
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande med hös service!
    2017-05-22 Tommy A svarar Lotta A
    Hej Lotta, och tack för fint betyg och de vänliga orden. Trevlig sommar!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy var oerhört proffsig och engagerad vid vår husförsäljning. Han har en känsla för detaljer och lämnar ingenting åt slumpen. Upplevs seriös, är ständigt tillgänglig och driver processen på ett föredömligt sätt.
    2017-05-22 Tommy A svarar Joakim W
    Hej Joakim, och tack för de fina orden! Måste erkänna att jag blev lite rörd! Det var roligt att hjälpa er med affären, och vi hade ett bra samarbete rakt igenom. Lycka till med ert nya boende!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren är väldigt saklig och bra. Tyvärr så är han ibland nonchalant och förstår inte köparens åsikter utan ska försöka "mästra" köparen. Det är väldigt negativt. Tack vare detta blir betyget lågt.
    2017-05-22 Tommy A svarar Daniel S
    Hej Daniel, och tack för din feedback. Jag tar till mig kritiken och önskar er allt gott med ert nya boende. Trevlig sommar!
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi var otroligt nöjda med Tommys hantering av vår försäljning. Tommy var engagerad, metodisk och mycket professionell rakt igenom hela processen som resulterade i att vi fick ut det vi ville ha för vår objekt trots det knepiga marknadsläget med amorteringskravet som precis hade införts. Tommy hade strålande idéer om hur vi kunde inreda huset, utlyste tävlingar och engagerade sig i försäljningen på ett sätt som vi inte har varit med om tidigare. Vill ni ha en proffsig och bra mäklare ska ni välja Timmy!
    2017-05-24 Tommy A svarar Michelle E
    Hej Michelle! Tack för det fina berömmet, uppskattas oerhört! Jag tycker det var superkul att hjälpa till, och att ni var så positiva till marknadsplanen vi la upp. Sen att er hund, "lins-lusen Laban" blev rikskändis på vår facebooksida är något som jag kommer att minnas länge :)
    Hälsa din man så gott, och ha en skön sommar!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson är erfaren, proffsig, snabb och trevlig - vilket inger förtroende. Han har god kunskap om den lokala marknaden, är noggrann och kunde ge värdefulla praktiska råd inför försäljningen. Hela affären gick smidigt och som säljare kunde jag känna mig helt trygg och nöjd.
  • Peter E
    Peter E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är extremt kompetent och lägger framför allt den tid som behövs för att nå det mål som är gemensamt, nämligen ett så bra pris som möjligt. Vi är mycket nöjda och önskar honom alla framgångar som han kan få i framtiden. Välj honom och du blir nöjd!!
    2017-05-22 Tommy A svarar Peter E
    Hej Peter, och stort tack för orden. Det var roligt at hjälpa er med försäljningen, tyckte teamworket blev jättebra! Ha en trevlig sommar!
  • Carina L
    Carina L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tack Tommy för en mycket bra och proffesionellt genomförd affär. Vi är supernöjda. Du gav oss också ny inspiration i heminredning👍Tack ännu en gång Carina o Göran
    2017-02-26 Anders Ö svarar Carina L
    Tack Göran och Carina för de fina orden! Era förberedelser och utmärkta dokumentation gjorde försäljningen smidigare och till ett rent nöje!!!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är mycket nöjda med Tommy Anderssons försäljning av vårt hus. Det märks att han har lång erfarenhet, vilket lett till att han skötte uppgiften mycket professionellt.Han bryr sig om detaljerna och lämnar ingenting år slumpen.
    2017-01-19 Tommy A svarar Ingrid B
    Tack Ingrid för de vänliga orden! Jättebra teamwork vi hade, ni både uppfattade och följde alla mina tips och råd på ett utmärkt sätt.

Lycka till med ert nya boende!
  • Martin F
    Martin F skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag var mycket nöjd med Tommy Andersson som mäklare vid försäljning av min villa. Tommy var mycket engagerad, kom med bra tips och genomförde processen på ett föredömligt sätt. Jag skulle definitivt välja Tommy igen i framtiden!
    2016-09-08 Tommy A svarar Martin F
    Tack Martin för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa till med ditt bostadsbyte! Vi hörs!
  • Per E
    Per E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy lotsade oss igenom hela affären med stort kunnande och otroligt engagemang. Han tvekar inte att göra det där lilla extra som gör att både säljare och kund blir supernöjda.
    2016-09-08 Tommy A svarar Per E
    Hej Per, vad glad jag blir för de orden! Tyckte ni gjorde en jättebra insats inför fotograferingen och var med 100% i alla steg genom försäljningen! Inte konstigt att resultatet blev så bra! Vi hörs!
    Anders Ö gillar detta
  • Mats E
    Mats E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är positiv, trevlig, tillgänlig, hjälpsam tålmodig mot mina gamla föräldrar under den långa processen . Alla vi har varit i kontakt med på hans kontor har varit mycket trevliga mot oss. Lätta att ha att göra med.
    2016-09-08 Tommy A svarar Mats E
    Tack Mats! Jag tyckte ni barn ställde upp otrolig fint vid försäljningen och tog vårt teamwork på allvar. Jätteroligt att Arvid och Kerstin hittade hem till slut! Hälsa alla så gott!
    Anders Ö gillar detta
Henrik Fällman