Tommy Andersson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 58 Läs vad Tommy Andersson

• Ronny W skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-21

Har varit delaktig i både köp och sälj med Tommy
    Allting har fungerat helt perfekt Läs mer
  • Mariam M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-08

Tommy är duktig. Vi fick alla information som vi behöver . Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-29

Köpt ett parhus. Mäklaren var oerhört informativ och strukturerad. Trevlig och gav verkligen tid. Förväntningar på en mäklare är så klart att man känner sig trygg och säker vilket jag absolut gjorde. Även säljaren var väldigt nöjd med mäklaren och vi fick en fantastiskt fin affär pga honom. Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth! Stort tack för alla fina ord. Du var mycket bra förberedd som köpare, var tydlig mot husägaren och visade stor respekt utan stress. Att du var ”lycklig att snart få flytta in” gladde både husägaren och mig som mäklare. Lycka till nu med lägenhetsförsäljningen! Trevlig sommar!
  • DIANE J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-27

Vi kan varmt rekommendera Tommy Andersson som mäklare. Tommy hjälpte oss sälja vår villa i maj 2018. Under förberedelserna av försäljningen var han väldigt noggrann kring allt från hur säljprocessen gick till och vad Svenskfastighetsbyrå kunde erbjuda oss till hur husbilderna togs och vilken information om huset som var viktigast. Han gav oss mycket goda råd om hur vi kunde göra huset mer tilltalande inför en visning samt att vi även anlitade en homestylingfirma som han rekommenderade. Vi anser att homestylingen hade en positiv påverkan på vårt slutpris. Hans professionalism och fingertoppskänsla för processen gjorde att vår husförsäljning gav ett lyckat resultat, särskilt med tanke på att marknaden hade hamnat i en väldig svacka när huset kom ut på marknaden. Från start till slut har Tommy inte lämnat något till slumpen och han har alltid varit hjälpsam och proaktiv. Det syns att han brinner för sitt yrke och hans långa erfarenhet i mäklarbranschen är mycket värdefull för både säljaren och köparen. Hälsningar från Svante & Diane Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar DIANE J
    Hej Diane! Oj vilka fina ord! Det var ett nöje från början till slut att hjälpa dig och Svante med husförsäljningen! Kommer minnas samarbetet länge - ert engagemang med ”historieboken” och trädgårdsdokumentationen är bara några exempel på ert bidrag i teamworket! Tack igen, och trevlig sommar!
  • Tone Anita P
    Tone Anita P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-18

Såld parhus.
    Trevlig och professionellt bemötande
    Hjälpsam
    Tillgänglig Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Tone Anita P
    Hej Tone! Jag blev jätteglad för dina vänliga ord! Ha en skön sommar!
  • Evangelos S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-30

Tommy Andersson har hjälpt mig att sälja mitt radhus i Nälsta. Jag upplevde Tommy som en professionell och mycket erfaren mäklare som är positiv och kommunicerar tydligt. Tommy jobbade mycket strukturerad och planerade försäljningen av huset i minsta detalj. Det blev en bra och mycket snabb affär trots en trög bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar varmt Tommy! Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Evangelos S
    Hej Evangelos! Tack för de fina orden. Tycker försäljningen gick smidigt, mycket tack vare ert engagemang! Lycka till med ert nya boende!
  • Jan Robert D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-28

Sålt villa i västerort.
    Mycket engagerad mäklare, tog sig verkligen tid med köpare/säljare, ärligt och mycket korrekt. Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Jan Robert D
    Hej Jan! Jag blev jätteglad för ert fina betyg, stort tack för det! Lycka till nu med ert nya boende och ha en fantastisk sommar!
  • Britta P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-03-25

Tommy Andersson har varit en utmärkt mäklare i samband med min försäljning av fastigheten på Fyrkantsvägen 13.
    Tommy A har varit lyhörd, kommit med goda råd och uppmuntrande då jag tidvis varit fylld av tvivel. Han har dessutom lång erfarenhet i yrket och därför varit mycket professionell vid bl a budgivningen.
    Med vänliga hälsningar
    Britta Petersson Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Britta P
    Hej Britta! Tack för jättefint samarbete. Blev mycket glad för din fina omdöme! Hoppas nu att lägenhetslivet ska passa dig som handen i handsken! Ha en fin sommar!
  • Bengt R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-12

Efter att jag hade kontaktat några andra mäklare, som inte gav mig något bra intryck. fick jag kontakt med Tommy som
    såg möjligheterna med mitt lite "speciella" hus, och genomförde en försäljning som både jag och köparen blev nöjda med. Tommy var alltid glad och positiv såg hela tiden möjligheter.Hjälpsam från början till slutförd affär. Det kan inte mindre än högsta betyg. Tack Tommy
    Bengt R Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Bengt R
    Hej Bengt! Stort tack för ert fina betyg - jag tycker er villa var fantastisk och hoppas att er köpare utvecklar fastigheten vidare. Ha en skön sommar!
  • Cindy R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-02-11

Jag köpte ett kedjehus i Hässelby
    Tommy var trevlig kunnig och gav snabb återkoppling på de frågor jag hade.Snabb mycket smidig affär som genomfördes mindre än 48 timmar efter visning Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Cindy R
    Hej Cindy. Oj vad glad jag blev för ditt fina betyg! Stort lycka till nu och hoppas du får en fin sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson