Tommy Andersson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 65 Läs vad Tommy Andersson

• Maj Annika S sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-15

Vällingby Centrum
    Tommy har varit mycket engagerad och hela tiden hållit oss uppdaterade genom visningarna och försäljningen. Läs mer
    2020-04-02 Tommy A svarar Maj Annika S
    Hej Annika! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Ni lyssnade in alla råd på bästa tänkbara sätt, och är glad att ni är nöjd med försäljningen. Hälsa Claes!
  • Evalena T sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-03-15

Vällingby Centrum
    Han har varit mycket engagerad och hållit oss uppdaterade vad som händer/hänt.
    Han har känts seriös och velat det bästa för att lgh ska bli såld. Läs mer
    2020-04-02 Tommy A svarar Evalena T
    Hej Evalena! Vad glad jag blev för ert fina omdöme. Jag tyckte försäljningen gick smidigt och att ni lyssnade in alla råd på bästa tänkbara sätt! Hälsa Stefan!
  • Lennart W sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-21

Kälvesta
    Tommy sålde vårt radhus men engagemang och proffsighet.
    Vi hade en kontinuerlig kontakt med mäklaren om information och status läge som påverkade försäljningen positivt.
    Bra upplägg av visningar med många intresserade kunder.
    Vi sålde vårt trivsamma hus på en vecka till en ung familj. Läs mer
    2020-02-21 Tommy A svarar Lennart W
    Tack Lennart & bea för era fina ord. Stort lycka till nu med er nya lägenhet!
  • Håkan L sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-06

Vinsta
    Sålde kedjehus i Vällingby. Tommy är mycket noggrann i förberedelser och ser till att ge råd om styling och andra åtgärder inför fotografering och visning. Tommy förmedlar kontakt med mycket skicklig fotograf som skapade fantastiska bilder till Hemnet. Förhandlingarna med slutkund skötte han också mycket effektivt. Vi är mycket nöjda med Tommy och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Håkan L
    Hej Håkan! Tack snälla för ert höga betyg på Reco. Måste även säga att husförsäljning är ett lagspel - ni var ute i god tid, utnyttjade tiden rätt och var i och med det själva en stor bidragande orsak till det fina resultatet. Lycka till med ert nya boende!
  • Anna E sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Sålde ett radhus.
    Tommy är kunnig, erfaren, proffsig och vill väl. Dock väldigt säljande i sin attityd vilket ibland blir på bekostnad av att lyssna in och läsa av säljaren. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Anna E
    Hej Anna - tack för din feedback på Reco. Uppskattar ditt beröm, och tar förstås även till mig din kritik. Jag önskar dig all lycka till med din nya bostad!
  • Lisa M köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    Köpte radhus i Kälvesta som förmedlades av Tommy.

Blev genomgående bemött på ett både personligt och professionellt sätt, av en mycket kunnig och trevlig mäklare. Tommy är mycket noggrann och grundlig, alltid mån om att alla inblandade är med och förstår hela processen samt i vilket stadie man befinner sig.

Jag tycker han gick utöver det man kan vänta sig av en mäklare, och skulle inte tveka att rekommendera honom till andra, eller vända mig till honom om vi någonsin vill flytta. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Lisa M
    Hej Lisa. Vad snällt av er att kommentera min tjänst - och blev jätteglad för ert omdöme! Stort lycka till nu med ert nya boende!
  • Andreas S sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-30

Stockholm
    Villa i Hässelby Villastad med sjönära läge.

Tommy ger ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck, väl påläst och korrekt mot både säljare som köpare. Tommy återkopplar alltid snabbt och korrekt genom hela försäljningsprocessen. Det märks att Tommy har varit med länge och är mycket erfaren i såväl fastighetsjuridiken som såväl säljprocessen.

Kan varmt rekommendera Tommy och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby som ger ett proffsigt och trevligt intryck genom kanske livets största affär. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Andreas S
    Hej Andreas! Wow vilka fina ord! Stort tack för det! Ni bidroog även förträffligt till det goda resultatet!
  • Ronny W sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-09-21

Stockholm
    Har varit delaktig i både köp och sälj med Tommy
    Allting har fungerat helt perfekt Läs mer
    2019-09-27 Tommy A svarar Ronny W
    Hej Ronny! Tack snälla för de fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och Jessica med mammas försäljning.
  • Mariam M köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-07-08

Tommy är duktig. Vi fick alla information som vi behöver . Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Mariam M
    Hej Mariam! Tack för de fina orden - och stort lycka till nu med ert nya boende!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-05-29

Stockholm
    Köpt ett parhus. Mäklaren var oerhört informativ och strukturerad. Trevlig och gav verkligen tid. Förväntningar på en mäklare är så klart att man känner sig trygg och säker vilket jag absolut gjorde. Även säljaren var väldigt nöjd med mäklaren och vi fick en fantastiskt fin affär pga honom. Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth! Stort tack för alla fina ord. Du var mycket bra förberedd som köpare, var tydlig mot husägaren och visade stor respekt utan stress. Att du var ”lycklig att snart få flytta in” gladde både husägaren och mig som mäklare. Lycka till nu med lägenhetsförsäljningen! Trevlig sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Jonni Svensson