Yarobe Hosini
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 7 Läs vad Yarobe Hosini

• Ayad E köpte sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-19

Akalla
    -Jag köpte en bostad på 36kvm.
    -Mäklaren Yarobe var mycket hjälpsam och profesionell med allt.
    -En diskmaskin stod på lägenhetsbeskriveningen som inte fanns i köket vid visningen men han lovade att lösa det innnan inflytninen så det är bra att han ska fixa det.
    -Bra upplevelse med Yarobe och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    Yarobe H gillar detta
  • Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-02-14

Kista
    Han var en oerhört duktig mäklare, han förklarade mycket för oss
    eftersom det var våran första lägenhet.
    Han berättade om allt som stod i kontraktet och när vi hade frågor så svarade han väldigt bra på alla frågor vi ställde.
    Han bjöd oss på kaffe och te.

mycket trevlig mäklare. Läs mer
    Yarobe H gillar detta
  • Elshaib magalla yousef A sålde sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2020-01-24

Kista
    Jag har sålt min lägenhet och han var jättebra mäklare Läs mer
  • Aleksandra Yuriy S köpte sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-24

Spånga
    Jag köpte en 3:а i Spånga. Jag kunde inte vara med på en av normala visningsdagar, så Yarobe var snäll att visa mig lägenheten på en privat visning. Han skickade till mig alla dokument som jag behövde att besluta om jag vill köpa lägenheten. Han svarade till mig också ut av arbetstimmar eftersom jag var i USA när budningen hände. Det fanns några gånger när jag ringde Yarobe och han svarade inte och återkom inte på nästa dagen heller. Men överallt är jag nöjd med hanteringen av lägenhet köpet. Läs mer
  • Roberth B sålde sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-22

Spånga
    Proffsig och har en plan på hur det ska gå till. Läs mer
  • Ali M köpte sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-11-08

Akalla Centralt
    Yarobe är bästa mäklare! har köp en lgh.
    Mäklaren bemötte mig bra, Personligt bemötande och väldigt professionell och engagerad . Yarobe är aktivJobbar verkligen för målen ja ville nå. Läs mer
    2019-11-14 Yarobe H svarar Ali M
    Tack Ali! och Lycka till med allt nu så hörs vi av!
  • Rana M sålde sin lägenhet med hjälp av Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

2019-10-01

Stockholm
    Yarobe är en väldigt kompetent, pålitlig mäklare, transparent genom hela processen, rådgivande i de moment som behövs. Slutpriset överträffade våra förväntningar och hur enkelt Yarobe sålde lägenheten. Yarobe är helt enkelt en väldigt engagerad mäklare som är trevlig och positiv i alla lägen. Vi anlitar honom gärna igen! Läs mer
    2019-11-14 Yarobe H svarar Rana M
    Tack för det fina omdömet! Vi hörs framöver!
    Rana A gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby