Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga •  Kista

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

• BadgeEightYears
1 113

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby, Spånga och Kista. Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när...

1113 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Karl Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Sundby

Camilla har visat stort engagemang och stöd genom hela säljprocessen. Detta ihop med hennes ihärdighet och kunskap är utan tvekan en starkt bidragande orsak till att vår försäljning överträffade våra förväntningar.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet från första mötet till signerat kontrakt med en ny lycklig ägare! Även igen -stort grattis till hela familjen, nu väntar nya äventyr! Uppskattar vidare verkligen det fina omdömet ovan. Tack! Med vänlig hälsning, Camilla

Fredrik M
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kälvesta

Anders har ett mycket trevligt sätt och är fantastisk på att informera en löpande. Jag är otroligt nöjd med Anders och hans arbete i och med försäljningen av mitt hem. Tryggt, informativt och professionellt rakt igenom hela processen, sen att Anders är en kul prick gör ju inget.

Svar från Anders Öberg

Tack Fredrik för de väldigt fina orden, det uppskattas verkligen. Vi åstadkom en “schoolbook” process tillsammans du och jag. Lycka till med nya boendet i Nacka! / Anders

Freja Else-Maj E
Kista

Mycket kunnig, engagerad och trevlig mäklare! Hon har gjort ett proffsigt och bra jobb, vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne verkligen till andra kunder!

Svar från Camilla Alfredsson

Verkligen ett stort tack för det fina omdömet. Vill också passa på att tacka för förtroendet genom hela försäljningen. Och såklart - ett stort grattis igen till en väldigt lyckad försäljning! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Mattias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby Centrum

Trevlig och lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling och tydlig. Som köpare hade jag inte så mycket förväntningar direkt, men var en bra erfarenhet från att boka visningar och under påskrift av avtal.

Surafel M
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Husby

William är mycket proffesionellt, tydlig, väldigt bra bemötande glad och trevlig. Vi hade en bra samarbete och båda var nöjda. Jag rekommenderar att ha honom som sin mäklare.

Svar från William Gernandt

Stort tack för det fina omdömet Surafel. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Nu ska vi bara se till att hitta ditt nästa drömhus också.

Nguyen K
Husby

Nice ! He’s very enthusiastic to help us 👍

Svar från William Gernandt

Thank you so much. Very happy to help you! I hope you will like your new apartment.

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby

Väldigt trevlig och lättillgänglig mäklare. Hög energinivå och envis trots en mycket motsträvig marknad. Bra humör som peppade på när det inte var helt lätt att tro på att det skulle bli någon affär. Tydlig och pålitlig. Mycket ambitiös fotografering inför som jag blev mycket nöjd med. Rekommenderar verkligen Camilla som mäklare!

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Anna! Vilket fint omdöme ovan - uppskattar verkligen dina ord. Uppskattar också förtroendet genom hela försäljningsprocessen. Tack! Stort grattis igen till en lyckad försäljning! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Eva G
Kista/Ärvinge

Vi hade ett bra samarbete och han var lyhörd för mina önskemål. Han var snabb att svara oxå. Mycket bra bemötande. Tack 🙏

Svar från William Gernandt

Tack för det fina omdömet Eva. Lycka till nu med nya livet på Stora Essingen! :) Mvh William

Mahasti H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Solhem

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Det var ett bra och givande ömsesidigt samarbete. Tommy är en både ansvarsfull och erfaren mäklare och har varit väldigt hjälpsam under hela processen. Jag kan med gott samvete varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad.

Svar från Tommy Andersson

Hej Mahasti, och tack för dina vänliga ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig, och jag hoppas du ska trivas fint i stan nu!

THERESE B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Gård

Snabb, lyhörd, förståelse, rekommenderas varmt.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet och ovan omdöme, uppskattas verkligen! Ni var helt rätt köpare och jag är glad över att vi kunde förhandla oss fram till att alla parterna blev nöjda. Stort grattis igen till din mammas nya hem! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Jean Pierre M
Skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Han kom för att värdera huset. Efter att han hade gått runt i hela huset och antecknat allt. Så tog han fram ett papper där han redan har skrivit ut värderingen på en skrivare. Så han slösade helt enkelt min tid för att han ville sälja in en annan tjänst. Själva värderingen hade han redan bestämt innan han kom utan att ha tittat på huset ens! Det slog mig inte förens han hade gått att värderingen var redan utskriven på ett papper innan han kom. Slöseri på tid och oprofessionellt! Tappade förtroendet helt!

Svar från Tommy Andersson

Hej Jean Pierre! Vad tråkigt att höra att du var besviken över vårt möte i ditt hus, och att du tappat förtroendet för mig. Jag tror dock att det hela är ett missförstånd. Det dokumentet du fick av mig (4 sidor) är ett statistiskt värde på bostaden, som underlag och vägledning. Om du tittar på dokumentet igen så ser du att statistiken ej kommer från vårt företag, utan en samarbetspartner. Sen har jag även muntligt angivit ett "spann" vad jag tror att marknadsvärdet på ert hus är. Beträffande andra tjänster så berättade...

Ingela L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Solhem

Professionell, kändes ärlig och kunnig.

Svar från Tommy Andersson

Tack Ingela för ditt fina omdöme! Stort lycka till nu med lägenheten!

Martin O
Vällingbyhöjden

Camilla är väldigt engagerad, strukturerad och kunnig. Hon arbetar långsiktigt och fokuserat - med ambitionen att få till en bra bostadsaffär för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack till er, både för förtroendet och det fina omdömet ovan, uppskattas verkligen! Det finns alltid en rätt köpare till varje hem, och vi hittade just denna till ert fantastiska radhus. Har varit mitt nöje att hjälpa er genom hela processen från uppstart till målgång. Stort grattis igen till en lyckad bostadsaffär! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Mats Göran P
Solhem

En lugn erfaren mäklare som är proffsig och kunnig,och inger ett seriöst intryck

Svar från Tommy Andersson

Tack för de fina orden! De värmde! Lycka till med lägenhetsköpet!

Peter S
Nälsta

Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och hade hopp o förväntning att få proffesionell hjälp med försäljning och tycker Anders levde upp till det med råge. Oerhört engagerad,sympatisk och hjälpsam! Stort tack!!

Svar från Anders Öberg

Stort tack Peter, väldigt roligt att höra att ni är så nöjda. Vi hörs och ses framöver! //Anders

Patricia H
Nälsta

Anders Öberg är suverän! Han hjälpte oss med köp för 20 år sen och nu sälg. Han är sympatisk, lyhörd, kunnig och trevlig 😀 Högt rekommenderat!

Svar från Anders Öberg

Tack så jättemycket för väldigt fint omdöme, det betyder allt för mig! Extra kul att fått varit med vid både köp och sälj, en sluten boendecirkel helt enkelt. Lycka till i nya lägenheten, tror ni kommer tycka att den är perfekt. // Anders

Robert H
Bromsten

Jag har de bästa erfarenheterna av den korta bekantskapen med Tommy. Han har varit grundlig och snabb med att förslå och genomföra vår överenskommelse om marknadsföringen och försäljningen av mitt parhus/lägenhet. Även stylingsförslaget fungerade bra, medan jag tycker att Hemnets annonskostnader känns överprisade och inte tidsrelaterade. Tommy har tagit ansvar för slutarbetet med köparen etc, medan jag förväntar mig mer stöd i att finna en ny lägenhet.

Svar från Tommy Andersson

Hej Robert! Tack för de fina orden! Jag ska göra mitt bästa att försöka hitta din nya bostad med!

Charlotte A
Hässelby Norra Villastad

Jag fick en positiv känsla av Camilla redan vid första samtalet. Jag upplever Camilla mycket professionell och samtidigt personlig och inlyssnande. Hon gav mig det stöd jag behövde under processen och det blev en bra affär för alla parter. En mycket bra mäklare som jag varmt rekommenderar! Tack🙏💖

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela försäljningen. En god planering och ett gott samarbete resulterade i en lyckad försäljning med helt rätt köpare! Vill även tacka för det fina omdömet ovan, det uppskattas verkligen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Sheima S
Köpte sitt hus med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hjulsta

William är mycket proffesionellt, tydlig med positiv inställning. Man skapar rätt kemi eftersom han bemöter sina kunder/köpare väl och är besiktad med kunskap som får en köpare känna trygghet o säkerhet av köpet. William utför utmärk Bra, smidiga affärer. Fem stjärnor till Willy

Svar från William Gernandt

Tack för de fina orden Sheima och jag hoppas verkligen att du ska trivas i ditt nya hus Mvh William

Eeva Liisa R
Kista

Kunnig tar bra hand om både säljare och köpare vill allas bästa.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela försäljningen. Vill även tacka för det fina omdömet ovan. Grattis igen till en lyckad försäljning!

Viktoria K
Akalla Trädgårdsstad

Trevlig, lugn och väldigt hjälpsam under hela processen från visning till bostadsköp!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort grattis igen till en underbar bostad! Vill även tacka för förtroendet genom hela processen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Fanny-Linn H
Akalla Trädgårdsstad

Tycker Camilla är kanon! Hon är straight forward och ger bra stöd under säljprocessen.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Fanny för förtroendet och det fina omdömet ovan. Uppskattas enormt! Grattis igen till er! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Bror Henning J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby Parkstad

Öberg har såväl för några år. sedan förmedlat en försäljning till mig, som nu senast svarat för en försäljning av lägenheten. I båda sammanhangen har han på ett mycket förtroende ingivande sätt lotsat processen till ett för alla parter mycket gott resultat. Hans förmåga att få såväl. Säljare som köpare att känna sig som ”vinnare” är en stor och ovanlig. Tillgång . Den tillgången använder han UTAN att tumma på saklighet eller frestas av omgivningens reaktioner som skulle kunna spoliera processen. Öberg är helt enkelt...

Svar från Anders Öberg

Stort tack Henning för de fantastiska orden! Uppskattar att du tagit dig tid att skriva ett så utförligt och fint omdöme. Ta hand om er så ses vi framöver.

Daniel J
Vällingby Parkstad

Effektiv, förtroendeingivande, mån om att informera om hur processen fortlöper och vad nästa steg blir. Man känner sig hela tiden delaktig. Har en förmåga att förmedla ett lugn hos oss som säljare vilket gör att vi inte bara hoppas på en försäljning utan också tror på densamma. Om Anders Öberg inte redan inom företaget är en mentor i den interna fortbildningen så borde han vara det. Vi har tidigare köpt lägenhet via honom och nu sålt en lägenhet. Vid båda tillfällena har han haft en förmåga att förmedla realismen i såväl...

Svar från Anders Öberg

Tack så otroligt mycket för de fina orden, känns som en tidig julklapp. Är så tacksam för förtroendet och både glad och nöjd över resultatet. Ta hand om er, vi ses!

Júlio César P
Hässelby Villastad

Anders is a very nice Broker and he helped me and my wife in all aspects, since the first steps buying our apartment until the last details selling it. Highly recommended!

Svar från Anders Öberg

Thank you so much for the great review, it has been a pleasure helping you buying and selling your apartment. Good luck in Germany!

Fredrik S
Vällingbyhöjden

Kunnig. Träffsäker i sin värdering. Trevlig.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack till dig och Anna för förtroendet genom hela försäljningsprocessen. Vill också tacka för det fina omdömet ovan. Är otroligt glad för både er och köparens skull. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Tommy N
Sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Erfaren , sakkunnig och professionell

Svar från Tommy Andersson

Hej Tommy! Tack för ert fina omdöme! Det är alltid extra roligt när gamla kunder återkommer. Ha en fin julhelg!

Johan R
Köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Nälsta

Vi var supernöjda med Tommy. Han gav ett varmt intryck redan från första kontakt. Som köpare till ett radhus anser vi att han var otroligt behjälplig och gav oss svar på våra frågor redan innan visningen. Sedan vid kontraktsskrivning förklarade han alla punkter i köpekonraktet på ett enkelt och tydligt sätt. Kan verkligen rekommendera Tommy som mäklare.

Svar från Tommy Andersson

Hej Johan! Jag blev jätteglad för era fina ord! Hoppas ni ska trivas nu i huset. Ha en fin julhelg!

Lasse D
Vällingby

Noggran och driven mäklare med stor entusiasm

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela processen. Vill även tacka för omdömet ovan. Vi hörs snart igen! Grattis till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla

Shoana J
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vinsta

Noggrann, tydlig och välinformerad. Så som det ska vara.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort, stort grattis till ett underbart hus! Tack snälla för omdömet ovan, det uppskattas verkligen! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Noor F
Vinsta

En välbemötande, trevlig, kunnig och antaget mäklare!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort grattis igen till ert nya hem! Så himla glad för er skull. Vill även tacka för det fina omdömet ovan - TACK. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Ingrid B
Vinsta

Engagerad, tog sitt uppdrag på allvar. höll oss löpande uppdatarade, Vi är nöjda

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela processen. Vill även tacka för det fina omdömet ovan. Det uppskattas verkligen! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Niclas B
Vällingby

Mycket proffsig, trevlig och hjälpsam!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Niclas för omdömet ovan, och stort grattis igen till er nya bostad! Nu hoppas vi tiden går fort och tillträdesdagen snart är här! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Lars G
Solhöjden

Han har varit mycket engagerad och tålmodig. Då försäljningen har dragit ut på tiden har han hela tiden haft ytterligare ett ess rockärmen och tillslut ska affären nu vara avslutad.

Svar från Tommy Andersson

Stort tack Lars för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och dina bröder! Tack för förtroendet att förmedla lägenheten!

Hatice K
Solhöjden

Tommy Andersson är väldigt professionell, väldigt trevlig och hjälpsam.

Svar från Tommy Andersson

Tack Hatice för dina vänliga ord! Hoppas du ska trivas nu i din lägenhet!

Anders G
Solhöjden

Omsorgsfull, engagerad och kunnig.

Svar från Tommy Andersson

Tack Anders för de fina orden och ett gott samarbete!

?
Solhöjden

Engagerad, kreativ, tålmodig, empatisk, kunnig

Svar från Tommy Andersson

Tack Göran för ett gott samarbete! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av pappas lägenhet!

Omid H
Kista

Vi är mycket nöjda med vårt köp. Camilla har hela tiden varit professionell och lätt att kommunicera med. Alla frågor och osäkerheter har tagits omhand i processen på ett kunnigt och tryggt sätt.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Omid för ovan omdöme, uppskattas verkligen! Det är ett underbart radhus som verkligen fick rätt familj, jag är glad över förtroendet genom processen. Grattis igen till ert nya hem! Med vänlig hälsning, Camilla

Fabian N
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Hela processen med Anders kring vårat husköp har fungerat utmärkt, vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom.

Svar från Anders Öberg

Tack Fabian för ert fina omdöme, riktigt roligt att höra att ni är nöjda med processen. Stort grattis till ert husköp, övertygad om att ni kommer stortrivas!

Lars Tobias H
Spånga

William är driven, omtänksam och alltid tydlig med information! En riktig stjärna helt enkelt!

Svar från William Gernandt

Stort tack för det det fina omdömet Tobias. Ett nöje att få hjälpa till. Lycka till med nya lägenheten! :) /William

Ingegerd B
Hässelby Södra Villastad

Anders är professionell, drivande och tydlig med lång, gedigen kunskap och känsla för marknad, säljare och köpare. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Anders Öberg

Tack Ingegerd för det mycket fina omdömet, det värmer verkligen.

Ulf S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Tack Anders för trevligt bemötande och många trevliga samtal. Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete och kan verkligen rekommendera dej vid försäljningar.

Anders Ö gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Tack så mycket för det väldigt fina omdömet, jättekul att höra att ni är nöjda. Vi hörs framöver!

Fredrik B
Hässelby Norra Villastad

Camilla är nyfiken, driven och kunnig inom mäklaryrket. Dessutom är Camilla lyhörd för spekulanternas behov och lyfter fram alla fördelar med bostaden. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Camilla när ni ska sälja er bostad.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Fredrik för förtroendet och det fina omdömet ovan. Jag är verkligen så himla glad för din skull! I en svårnavigerad marknad är en god kommunikation A och O. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Ela N

Professionell och välbemötande

Svar från Anders Öberg

Tack Helena för ditt fina omdöme, det uppskattas verkligen! Grattis till er husaffär!

Magnus K
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kälvesta

Jättenöjd med Stefan som mäklare. Agerar lugnt, sakligt och ger aldrig förhoppningar som inte hålls. Rekommenderar varmt Stefan!

Svar från Stefan Berglund

Hej Magnus, Så roligt att höra, stort tack! Det var ett riktigt bra samarbete och lika trevligt som vanligt! Vi hörs snart igen. Vänligen Stefan

Per K
Hässelby Norra Villastad

Stefan är en rekommendation från en granne som sålde tidigare i sommar. Trevligt bemötande och väldigt informativ på första mötet. Jag har fått all nödvändig information under processen. Det är svåra tider att sälja så jag som säljare har varit nervös, men det har gått bra. Dels pga Stefans fina jobb, fina bilder men också turen att det fanns en intresserad köpare. Här skulle jag säga att jag har Stefan att tacka för mycket med sin erfarenhet när vi valde att inte gå vidare med fler visningar då vi fått ett bra erbjudande...

Svar från Stefan Berglund

Hej Pär, Stort tack att du tog dig tid att skriva en så lång och fin rekommendation! Skönt att det gick så bra i. försäljningen med och att du tyckte att det kändes så bra med köparna! Ha det fint så hörs vi inom kort. Hälsingar Stefan

Mihaela L
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Mkt bra mäklare, hade bra kontakt under dem veckorna och alltid svarade tillbaka på sms.

Svar från Stefan Berglund

Hej Mihaela, Tack för din fina Reco! Roligt att det blev just ni som köpte huset, jag tror att ni kommer stormtrivas! Vi ses snart igen. Bästa hälsningar Stefan

Heivi R
Spånga

Trevlig, professionell, lyhörd och mycket bra på att samarbeta mellan olika parter. Vi är mycket nöjda med Camillas arbete och skickliga bemötande.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Heivi! Är så himla glad för er skull - stort grattis igen till en underbar bostad! Vill även tack för förtroendet under processen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Leif H
Vällingby

Väldigt bra bemötande glad och trevlig. Bra råd om vad vi skulle göra med lägenheten. Snabb återkoppling, lätt tillgänglig. Mäklaren kan varmt rekommenderas. Lovat att hjälpa oss med deklarationen när det är dags.

Svar från William Gernandt

Stort tack Leffe för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Ha det gott i Spanien och hör av dig om det är något. /William

Tove R
Nälsta

Trevlig och flexibel mäklare, vi är väldigt nöjda!

Svar från Stefan Berglund

Hej Tove, Tack för det fina omdömet, det var roligt att höra! Jag tror att ni kommer stormtrivas i huset och i området! Vi hörs snart igen. Vänliga hälsningar Stefan