Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg!

Söker du en mäklare i Vänersborg med koll på läget? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom och kan alla områden i detalj samtidigt som vi vet vad köparna vill ha och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Vi hjälper till med hela kedjan - allt från värdering till köp eller försäljning. Vad du än är ute efter i bostadsväg kan vi hitta det åt dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter häromkring!

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

• Leif E
    Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag och min fru har sålt en etta i Vänersborg. Mäklaren har bemött oss mycket korrekt och hållt en hög affärsmässig standard. Processen började med att mäklaren tillsammans med en kollega kom på ett första besök i lägenheten och jag fick ett mycket gott intryck av mäklarfimans professionella kapacitet. En fotograf tillika stylist anlitades och processen var sedan igång med marknadsföringen, fina foton och bra text. Våra förväntningar infriades om ett professonellt samarbete med mäklaren även när marknaden stagnerade under försommaren. Vår upplevelse är att satsa vidare på denna mäklare! Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpt en bostadsrätt, trevlig hantering av mäklaren,snabb, korrekt, tydlig. Läs mer
  • Emilie Å
    Emilie Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålt bostadsrätt. Blev bra bemött av kunnig mäklare som alltid uppdaterar mig med det senaste i ärendet. Objektet lades ut med precis rätt timeing vilket ledde till ett bra pris på det sålda objektet. Läs mer
  • Katarina A
    Snabb
    Påläst Läs mer
  • Sabrina M
    Sabrina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Min pojkvän och jag köpte nyligen en lägenhet. Tina var våran mäklare, väldigt trevlig, professionell kvinna. Vi är ju oerhört nöjda och tacksamma för hennes hjälp genom den här viktiga processen... Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi sålde vårt första hus med Lottas hjälp och hon har varit hjälpsam, kunnig och rätt igenom genomtrevlig!
    När vi köpte huset var Lotta också mäklare och både jag och damen var överens om att vi skulle kontakta Lotta. Så nu har vi både köpt pch sålt med henne och vi har varit supernöjda båda gångerna.
    Jag hoppas vi kan få använda hennes tjänster för all framtid när vi ska köpa och sälja fastigheter.
    Eftersom varken jag eller damen köpt eller sålt fastigheter innan visste vi inte riktigt vad vi förväntade oss men Lotta gick igenom allt noggrannt och förklarade det på en nivå och med språk som gick att förstå.

10/10 skulle anlita henne igen. Läs mer
  • Ann Margret J
    Ann Margret J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpte en stuga. Svante va lätt att prata med å tog snabb kontakt med säljaren å ordnade visning åt mig. Köpet gick snabbt å smidigt. Svante väldigt trevlig. Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Professionell och serviceinriktad under hela processen!
    Lotta visade på stor effektivitet och stort engagemang, dessutom alltid lika vänlig och trevlig.
    Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet.
    Lotta rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Bra råd inför och under en ganska jobbig försäljning. Trevligt och sakkunnigt bemötande. Läs mer
  • Annika R
    Annika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Residensgatan 16c. Fantastiskt bemötande! Hade inga särskilda förväntningar, då detta var första gången jag sålde nåt. Är van att klara allt själv, men Tina tog över och skötte allt med bravur. Jag är otroligt nöjd, kunde inte varit bättre! Läs mer
  • Malin F
    Malin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Har sålt en villa med hjälp av Lotta. Lotta har varit ett fantastiskt stöd genom hela försäljningsprocessen. Hon har förklarat vad som gäller och vad som skulle ske och när. Lotta har alltid svarat snabbt på frågor som uppkommit under vägen. Jag är väldigt nöjd med Lotta som mäklare och kommer rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Dan L
    Dan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket kunnig och erfaren. Snabb och effektiv. Högsta betyg Läs mer
  • Yngve L
    Yngve L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    vi är mycket nöjda med lotta som mäklare bra information
    och ett mycket bra bemötande

sålt hus Lundgrens väg 8 vargön Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålt friliggande villa byggt 1987.

Bemötandet av mäklaren är det absolut bästa man kan tänka sig. Seriös, förklarande och enkelt att ha en uppsluppen stämning.

Förväntningarna var höga och jag känner till mäklaren sedan tidigare, och de infriades till fullo (igen).

Jag är otroligt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Vänersborg, och Lotta i synnerhet! Läs mer
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpte en lägenhet på Marierovägen 6A i Vänersborg och hade Svante som mäklare, Jag tyckte att allt gick väldigt bra och smidigt och jag fick svar på allt jag behövde veta! Tack så mycket ! Läs mer
  • Sophie K
    Sophie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Bra driv och fantastisk återkoppling. Läs mer
  • Ann-Charlott W
    Ann-Charlott W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Svarade oftast snabbt och gav ett kompetent intryck. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Hus i vänersborg.
    En förtroendefull , frisk og rolig handel med många skratt(: Läs mer
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Allt fungerade jättebra, bra genomgång och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Utomordentligt bra bemötande av mäklare. Mäklaren var mycket informativ och tydlig i sitt omhändertagande av mitt objekt.
    Lätt att ha att göra med .
    En mycket god upplevelse av min försäljning och kommer att rekommendera Svante till de som jag hör skall sälja sin bostad. Läs mer
  • Lars Henrik H
    Lars Henrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Bra bemötande, tydlig, snabb respons.
    Överträffade förväntningarna map antal intresserade och slutpris. Rekommenderar gärna mäklaren till andra. Även homestylingen bra, enkla råd för ett trevligt intryck. Läs mer
  • Ann-Christine S
    Ann-Christine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vår mäklare var enormt professionell och kunnig och har verkligen hela tiden följt upp och återkopplat längs med hela processen, vilket är av enormt stor betydelse då det verkligen inte är en enkel sak att sälja eller för den delen köpa ett hus.

Vi är otroligt nöjda med Tina och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Proffsigt och lyhört bemötande. Mån om både säljare och köpare. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Strukturerad, tydlig och vänlig. Tina har gjort det som jag förväntade mig av en bra mäklare då hon tagit reda på alla fakta och varit tydlig med vad som gäller.

Är lite besviken över att hemnet strulade med budgivningen som var dold i ett par dagar. Läs mer
  • Gunbritt J
    Gunbritt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den professionella service som jag har fått av Svensk fastighetsförmedling både vad gäller min husförsäljning och inköp av bostadsrätt. Jag kommer att rekommendera förmedlingen till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket gott bemötande och snabb handläggning från planerandet till genomförandet av fotografering, visning och försäljning.
    Klart över förväntan. Läs mer
  • Daniel  K
    Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Så jäkla bra .svante kan sin sak Läs mer
  • Ajete K
    Ajete K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag rekommenderar varmt min mäklare Svante Olofsson. Lät att prata med, förstår väl kundens behov, är tillgänglig, han lever lät till kundens förväntan! Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Proffsigt. Inget negativt att berätta Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mäklaren var välkomnande och uppmärksam. Han var påläst, trevlig, effektiv, informativ och hjälpsam. Skapade ingen stress utan en avslappnad och positiv stämning.
    Lena Garpelin Läs mer
  • Bruno T
    Bruno T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket proffsigt och bra hanterat hela affären. Mycket nöjd med bemötande och kontakter med SF. Läs mer

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg