Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg!

Söker du en mäklare i Vänersborg med koll på läget? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom och kan alla områden i detalj samtidigt som vi vet vad köparna vill ha och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Vi hjälper till med hela kedjan - allt från värdering till köp eller försäljning. Vad du än är ute efter i bostadsväg kan vi hitta det åt dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter häromkring!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

• Gunbritt J
    Gunbritt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den professionella service som jag har fått av Svensk fastighetsförmedling både vad gäller min husförsäljning och inköp av bostadsrätt. Jag kommer att rekommendera förmedlingen till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket gott bemötande och snabb handläggning från planerandet till genomförandet av fotografering, visning och försäljning.
    Klart över förväntan. Läs mer
  • Daniel  K
    Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Så jäkla bra .svante kan sin sak Läs mer
  • Ajete K
    Ajete K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag rekommenderar varmt min mäklare Svante Olofsson. Lät att prata med, förstår väl kundens behov, är tillgänglig, han lever lät till kundens förväntan! Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Proffsigt. Inget negativt att berätta Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mäklaren var välkomnande och uppmärksam. Han var påläst, trevlig, effektiv, informativ och hjälpsam. Skapade ingen stress utan en avslappnad och positiv stämning.
    Lena Garpelin Läs mer
  • Bruno T
    Bruno T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket proffsigt och bra hanterat hela affären. Mycket nöjd med bemötande och kontakter med SF. Läs mer

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg