Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 141 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• 2019-05-24

Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt och det gick smidigt från början till slut.
    Vår mäklare var mycket professionell och hade ett trevligt bemötande. Snabb att svara på frågor.
    Johanna Rådahl visade sig göra rätta bedömningar. Allt detta resulterade i att lägenheten gick för ett högt pris, vilket vi som säljare förstås uppskattade. Läs mer
  • 2019-05-23

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en bostadsrätt i Varberg tätort.
    Mäklaren har från visningen och vidare genom hela processen, uppträtt på ett professionellt sätt, vilket jag uppskattat.
    Mina förväntningar har infriats, och sammantaget är jag nöjd
    med hur saker och ting utvecklats. Läs mer
  • 2019-05-22

Roland H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en villa.
    Mycket positivt.
    Att inom rimlig tid sälja vår villa, vilket han lyckades med.
    Lite stressigt, men det är ju inte var dag man säljer sin villa.
    M.V.H. Margoth O Roland Läs mer
  • Hanna N

2019-05-20

Hanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias är väldigt skicklig och tillmötesgående mäklare som försöker hitta bra lösningar för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Lars-Gösta D

2019-05-18

Lars-Gösta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Genom ett helproffsigt upplägg och paketering av prospektet gjorde att intresset för hästgården var enormt. Jag tog in 4 mäklare som fick presentera sitt upplägg och arbetsättet var perfekt. Utfallet var över förväntan. Läs mer
  • 2019-05-07

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra människa som är uppriktig och ärlig Läs mer
  • 2019-05-02

Magdalena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren har motsvarat mina förväntningar och skött affären helt igenom proffesionellt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Magdalena L
    Tack Magdalena för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /Johanna
  • 2019-05-01

Ann-Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt vårt fritidshus genom Johanna.
    Fick väldigt bra bemötande och professionell hjälp med allting. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-Margreth K
    Tack för en fin rekommendation och för ett mycket gott samarbete! /Johanna
  • 2019-04-30

Viktor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Johanna för att sälja vår bostadsrätt i centrala Varberg. Vi har varit mycket nöjda under hela processen och vi vill varmt rekommendera Johanna till framtida säljare! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Viktor A
    Stort tack för detta, roligt att kunna hjälpa till! :) /Johanna
  • 2019-04-25

Sofie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt min första bostadsrätt, är väldigt nöjd med bemötandet jag har fått och tillgängligheten. Det var aldrig några problem att nå mäklaren vilket kändes tryggt och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-11

Ove T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostadsrätt i Varberg, 9 april. Vi är så nöjda med mäklaren, Mathilda, och med köpet förstås. Läs mer
    2019-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ove T

2019-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jonathan T
    Tack Jonathan! Det värmer :) /Mathilda
  • 2019-03-30

Carl B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag och min sambo köpte tillsammans en lägenhet på 88.5 kvadratmeter i centrala Varberg!
    Mäklaren var oerhört trevlig och svarade bra på våra frågor angående bostad och marknaden just nu och framåt!
    Han lugnade oss även då vi var förstagångsköpare och förklarade allt tydligt när vi skrev på kontrakten, och lugnade även säljarna och lättade upp stämningen då det inte var bästa stämningen mellan säljarna emellan av olika skäl! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carl B
    Hejsan Carl. Tack för de fina orden och trevligt bemötande under hela försäljningen. Ni kommer säkert att trivas fint i sommarstaden Varberg :) Ha det gott! // Mathias
  • 2019-03-22

Daniel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har länge vart på jakt efter hus/tomt då familjen börjar bli större. Vi har tidigt vart i kontakt med Mathias och pratat om våra önskemål. Vid flera tillfällen har han kontaktat oss om kommande försäljningar och aktuella och frågat om intresse finns, utan att något gått i lås. Nu har vi äntligen lyckats hitta ett hus!
    Mathias har hela tiden haft ett proffsigt bemötande och vi känner oss väldigt trygga med honom även inför vår kommande försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daniel J
    Tack Daniel och Julia! Nu ska vi köra hårt med er försäljning också :) // Mathias
  • 2019-03-17

Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Professionell, effektiv och trevlig. Hade svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per A
    Tack så mycket Per! Ha det så gott :) // Mathias
  • 2019-03-14

Daniel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vid försäljningen av vårt hus har vi känt oss trygga, välinformerade och vi Är nöjda med utfallet av vår försäljning.

Vi har haft god dialog med Mattias hela tiden trots att försäljningen har skett på distans så vi bor på annan ort, långt ifrån objektet.

Tack för stöd och hjälp! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daniel H
    Tusen tack Daniel och Frida! Det har varit ett nöje att pratas vid med jämna mellanrum och roligt att det funkade så bra med försäljningen. Ha det gott :) // Mathias
  • 2019-03-10

Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt ett enplanshus på 95 kvadrat.
    Jag blev mycket vänligt bemött och mäklaren svarade bra på mina frågor. Han ställde upp på extra visning och jag kände ingen stress.
    Kort sagt en bra och kunnig mäklare som dessutom var trevlig. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Solveig N
    Tack för de fina orden Solveig! Tror att du kommer trivas ypperligt där. Må gott! // Mathias
  • Maria S

2019-03-09

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias Larsson är topp mäklaren i Varberg. Han hjälpte oss sälja vår tomt i Lingome. Stort driv fantastiskt tålamod. Vägledde oss på ett bra sätt och hjälpte oss ta rätt beslut. Tillmötesgående och stöttande. Bra idéer. Gör upp planer och verkställer som lovat och planerat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria S
    Åh vilka fina ord Maria, tack så mycket! Roligt att vi kunde knyta ihop det och det på ett bra sätt. Tack igen! // Mathias
  • Jesper T

2019-03-09

Jesper T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt, superservice i från början till slut. Om vi i framtiden kommer att köpa eller sälja så är Mathilda det självklara valet som mäklare! 🙂 Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jesper T
    Tack Jesper! Nöjet var helt på min sida. /Mathilda :)
  • 2019-03-08

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket nöjd! God service med hög flexibilitet vilket underlättade mycket för mig. Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Peter L
    Det glädjer mig Peter! Tack för ett gott samarbete! :) /Mathilda
  • Marie H

2019-03-08

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Mathias för att sälja våran villa. Från dag ett har han varit proffsig, engagerad och lättillgänglig. Han har gett bästa tänkbara service genom hela affären, alltid med glimten i ögat. Vi är så nöjda och vill varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Marie H
    Hejsan. Det är jag som ska tacka för det fina bemötandet och de fina raderna här på Reco. Tack och ha det så gott båda två :). // Mathias
  • 2019-03-08

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en fastighet. Allt skötes snabbt och bra, det gillar jag. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Fredrik R
    Hej Fredrik. Tack för rekommendationen och lycka till med fastigheten. // Mathias
  • 2019-03-04

Ewa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en bostadsrätt i Varberg. Har från första kontakten fått återkoppling och bra, proffsigt och trevligt bemötande. Har fått svar och lotsning i mina frågor. Önskemål om att planera in tider med mäklare så att det fungerar med mitt arbete har blivit tillgodosedda. Jag är väldigt nöjd med min mäklarkontakt. Läs mer
  • 2019-03-01

Dennis D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tack Mathilda för all hjälp att sälja vårt föräldrahem! Du gjorde detta fantastiskt bra. Vårt "betyg" om dig får bli från A-Ö. Ambitiös, Bemötande +++, Charmig, Detaljkännedom, Empatisk, Företagsam, Generations överbryggande förmåga, Handlingskraftig, Intresserad och insatt, Just, Kunnig, Lättsam,
    Mathilda du är bäst, Nitisk, Opartisk - objektiv, Praktisk positiv, Qvick i tanke och handling, Reko,
    Seriös, Trevlig, Utmärkt taktkänsla, Vänlig, Xtra i allt, Ypperlig säljare, Znell-snabb, Återkopplar bra,
    Ärlig, Överraskande allsidig.
    Om vi hade fler fastigheter att sälja är valet självklart: Mathilda!!
    Hälsningar från de 4 syskonsäljarna genom / Dennis. Läs mer
    2019-03-01 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Dennis D
    Ni är för goa!! Tack för ett gott samarbete och tack för fina ord!! :) / Mathilda
  • 2019-02-27

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda
    Tack för ditt arbete med försäljningen av vår villa.
    Vi är helnöjda och rekommenderar dig till kommande kunder.
    Gunnel o Lennarth Läs mer
    2019-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lennart B
    Tack för ett gott samarbete och för de fina orden! Nöjet var helt på min sida☺️/Mathilda
  • 2019-02-25

Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fick kanonbra hjälp när jag köpte min bostadsrätt. Väldigt flexibel och hjälpsam och hade svar på alla mina frågor och lite till. Mycket trevlig och professionell. Läs mer
    2019-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Victor B
    Tack för fina ord Victor! Varmt välkommen till Varberg :) /Mathilda
  • 2019-02-18

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt ett fritidshus
    Ett proffsigt bemötande genom hela
    försäljnings processen.
    En mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Fredrik R
    Tack för vänliga ord och ett riktigt gott samarbete! /Johanna
  • 2019-02-17

Jm Nilsson Invest Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har anlitat Christian till två villaförsäljningar de senaste 4 åren. Verkligen duktig och seviceminded. Lyssnar på säljaren. Alltid trevlig. Vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-02-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jm Nilsson Invest Ab
    Tusen tack för rekommendationen, alltid extra kul att få hjälpa till fler gånger /Christian
  • 2019-02-16

Stig J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt en sommarstuga, där mäklaren har fått fram ett bra resultat,
    Anne och Stig Jansson Läs mer
    2019-02-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Stig J
    Roligt att höra, vi har haft en lång och bra kontakt! Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya hus! /Johanna
  • 2019-02-16

Nicklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostad med hjälp av mäklare Christian Werdin. Mäklaren ställde upp direkt och gav en visning på önskad dag.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-02-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Nicklas K
    Hej och grattis till nya huset! Kul att ni uppskattar mitt arbete som är viktigt för mig! /Christian
  • Micael H

2019-02-01

Micael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt vår villa, på väldigt kort tid och till ett pris vi är mycket nöjda med. Redan det första intrycket var väldigt positivt. Sedan från en tydlig offert som nog var det som gjorde att vi valde just Svensk Fastighetsförmedling och Mathilda, vidare till en väldigt bra fotografering och till slut även bra visningar med stort intresse.
    Givetvis har man förväntningar och förhoppningar både på pris och att det ska finnas ett intresse för just vårt hus, Mathilda och Svensk Fastighetsförmedling har levt upp väl till allt. Läs mer
    2019-02-01 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Micael H
    Vad glad jag blir för detta Micael! Tusen tack för ett gott samarbete, stort lycka till i er nya lägenhet och välkomna till stan! :) /Mathilda
  • 2019-01-24

Filip D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket nöjda med Johanna vid vårt köp. Hon är en naturlig och jordnära mäklare som ger ett positivt och professionellt intryck. Valde att anlita henne vid vår försäljning efteråt. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Filip D
    Så roligt att höra, tack för fina ord! /Johanna
  • 2019-01-24

Roy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har precis köpt en bostad, där mäklaren hade ett fantastiskt engagemang och driv. oavsett vad det var för frågor gällande bostaden eller köpet så kunde hon svara på de snabbt och enkelt. Läs mer
    2019-01-24 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Roy H
    Vad glad jag blir för de fina orden Roy! Stort lycka till med ert nya hus och välkomna till Varberg! :) /Mathilda
  • 2019-01-22

Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt lägenhet. Mycket proffsigt bemötande under hela processen. Läs mer
    2019-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per E
    Tack så mycket Per! Hoppas att ni kommer att trivas i den nya lägenheten. Ha det gott! // Mathias
  • 2018-12-19

Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Mathilda. Hon kändes proffsig, ärlig och var alltid glad och positiv. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-01-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Fredrik K
    Tack Fredrik! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet :) /Mathilda
  • 2018-12-18

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag köpte en bostadsrätt i veckan där jag på visningen fick ett väldigt bra intryck av mäklaren Mathilda, energisk påläst och engagerad i min situation! Då jag varit i kontakt med svensk fastighetsförmedling Varberg tidigare så visste jag att engagemanget och bemötandet finns där! Jag är supernöjd med lägenhetsaffären och mäklaren Mathilda Lundgren⭐⭐ Läs mer
  • 2018-12-12

Amanda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Mathias. Fick ett bra bemötande från första stund och Mathias är positiv och engagerad.

Valde Mathias till stor del för att han verkade vara engagerad, kunnig och hade bra koll. Han hade redan vid första besöket en väl uttänkt plan som han som han sedan också följde.

Han levde väl upp till förväntningarna och jag kan varmt rekommendera honom om man vill ha en lösningsorienterad och driven mäklare. Har inget negativt att säga. Läs mer
    2019-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Amanda J
    Hejsan. Tack så mycket för de fina orden! Det var ett sant nöje att sälja din fina lägenhet. Ha det gott och hoppas att ni kommer att få det bra i Breared :) // Mathias
  • 2018-12-11

Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias var trevlig, medgörlig, lätt tillgänglig och professionell vid mitt köp av lägenhet i Varberg. Läs mer
    2019-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik B
    Vad glad jag blir för detta, tack Erik! Även grattis till er fantastiskt fina lägenhet! // Mathias
  • 2018-12-11

Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    När vi skulle sälja vårt fina radhus i centrala Varberg var vi angelägna om att få en engagerad mäklare. Då vi sedan tidigare hört mycket positivt om Mathilda Lundgren på Svensk fadtighetsförmedling föll valet på henne, vi blev inte besvikna.
    Matilda var inte bara en engagerad och påläst mäklare utan hon var även lyhörd, alltid nåbar och med ett fantadtiskt positivt sätt.
    Mathilda levde helt klart upp till de höga förväntningar vi redan hade på henne. Ska vi någon gång i framtiden sälja en fastighet kommer vi absolut att återigen vända oss till Matilda Lundgren. Läs mer
    2018-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Annika H
    Tack för de fina orden. De värmer! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! /Mathilda
  • 2018-12-09

Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde ett radhus.Mycket rutinerad ,trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria J
    Hej Maria, oerhört kul att höra att du är nöjd! Tacksam för de orden/Christian
  • 2018-12-08

Anette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt en gammal villa som stått obebodd 1,5år.
    Mäklaren har gett mig ett mycket proffisionellt, lugnt, stabilt o ärligt intryck på alla sätt o vis!
    Jag har upplevt att han gjort allt han kan för att kunna bemöta alla mina frågor.
    Skulle absolut rekommendera honom.
    Tack Christian! Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anette N
    Tack Anette för fint betyg, det värmer! /Christian
  • 2018-12-02

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsig, kunnig och gav oss otroligt bra service från dag ett! Vi är grymt nöjda med Mathias och vill varmt rekommendera honom till alla vi kan! Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anna W
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden Anna! Hoppas att ni kommer att trivas bra i Läjet :) // Mathias
  • Mike B

2018-12-01

Mike B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt och ärligt bemötande. Lyhörd och flexibel med tydligt målfokus. Bra kommunikation. Jag är väldigt nöjd med utfallet av vårt samarbete. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Mike B
    Tack Mike. Det var väldigt trevligt att samarbeta och roligt att vi hittade en lösning i våra interna kanaler. Tack och ha det så gott :)
  • 2018-11-29

Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Varberg. Mäklaren Mathilda genomförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt! Mathilda är positiv och mycket effektiv samt alltid glad. Läs mer
    2018-11-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christer W
    Vilka fina ord! Tusen tack för det samt för förtroendet att hjälpa till med er försäljning Christer :) / Mathilda
  • 2018-11-25

Liselott M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi kan varmt rekomendera Mathias som sålde vår bostadsrätt. Han har bra kompetens och är snabb på att återkoppla. Han genomförde vår affär på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Liselott M
    Tack för de fina orden och att jag fick nöjet att hjälpa er med försäljningen. Må så gott i den nya lägenheten :)
  • 2018-11-23

Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en villa i Träslövsläge.

Vi har varit väldigt nöjda med Mathias som mäklare. Jordnära, engagerad, kommunikativ och ansvarstagande mäklare. Vi är supernöjda med samarbetet från början till slut. Tack Mathias! Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Therese B
    Tack så mycket för väldigt fint omdöme och förtroendet Therese och John! Lycka till framöver och tack än en gång!
  • 2018-11-13

Alexander E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    En mäklare i absolut toppklass!
    Från en köpares perspektiv kan jag inte mer än att ge full pott åt Mathias Larsson - professionalism från början till slut!

Går du i köp- eller säljtankar kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Varberg. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Alexander E
    ...men jag blir alldeles generad av de fina orden Alexander, tusen tack! Hoppas att du trivs bra med ditt nya hus. Ha det så gott!
  • Patrik S

2018-11-11

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en fastighet och köpt en annan, fick all hjälp jag någonsin kunde begära av mäklaren, jag är jättenöjd! Läs mer
  • William E

2018-11-08

William E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Superbra. Allt funkade kanon hela vägen. Rekommenderas verkligen.
    Mathias är verkligen toppen.
    Superbra kommunikation. Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar William E
    Hej William. Tack för förtroendet och de fina orden. Hoppas att ni trivs i era nya boenden. Ha det så gott! Mvh Mathias
  • 2018-11-07

Valon T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag köpte en villa via Svensk Fastighetsförmedling. Vår mäklare hette Mathias Larsson. Vi var väldigt nöjda med honom och hans bemötande. Allting gick väldigt fort och det löste sig väldigt bra. Stort tack Mathias! Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Valon T
    Hej Valon. Tack själv för bra kommunikation och trevliga möten. Hoppas att ni kommer att trivas bra på Lugnet. Mvh Mathias

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg