Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Axel R
    Axel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt med hjälp av Mathilda efter jag fått mycket goda rekommendationer om henne. Trots höga förväntningar har dessa överträffats. Mathilda kan sammanfattas som glad, professionell, påläst på objekt och område samt det märks att hon brinner för sitt yrke och gör det lilla extra. Detta uppenbarar sig genom att hon alltid är enkel att få tag på och att ha och göra med. Ingen fråga är för dum eller för detaljerad, Mathilda svarar alltid prestigelöst med frågeställaren i fokus så att denne ska känna sig uppmärksammad och få svar på sin fråga. Att hon dessutom är påläst gör att man som frågeställare får svar direkt (istället för tomma svävande svar utan att erkänna att man inte vet svaret). Om hon inte vet svaret på en viss fråga är hon också ärlig med att säga det och snabb på att återkoppla med underbyggda svar. Det gör att man får ett genuint förtroende för henne i både köp- och säljprocessen och man som kund kan känna sig trygg i att det går till på rätt sätt. Står du inför en av ditt livs största affärer? Oavsett om du är köpare eller säljare kan du lita på att Mathilda står på din sida och att hon kommer göra "det lilla extra" så du kommer känna dig nöjd även ett halvår senare efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Utmärkt bemöttande med respekt samt en skinande vänlighet i blicken. Köpte en söt villa som vi först hade lite skeptiska tankar om. Sammanfattningsvis kände jag stor trygghet med mäklaren, huset och köpet. Läs mer
  • Dan Z
    Dan Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt Vendelsö 2
    Vi har blivit både trevligt och professionellt bemötta. Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Dan Z
    Tusen tack Dan, otroligt viktigt för mig att allt skall gå rätt tillväga /Christian
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt 78 m2 lägenhet i Varberg. Mäklaren var trevlig, mycket snabb med att svara och återkoppla, och var visade generellt ett professionellt beteende.
    En mycket god upplevelse allt i allt. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik L
    Tack för de fina orden, roligt att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet! :) / Mathilda
  • Morgan F
    Morgan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi sålde ett äldre hus med stor tomt o stor trädgård.
    Mäklaren vart mycket trevlig o engagerad.
    Vi hade stora förväntningar. När sedan det blev flera
    visningar inga bud, så upplevde vi mäklaren litet för tam,
    kanske var det bara svår att hitta köpare. När rätt köpare
    dök upp, kändes det mycket smidigt o proffsigt
    att få ett avslut. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevlig å hjälpsam med allt.
    Kändes väldigt bra i en annorlunda situation. Läs mer
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en liten hästgård. Mathias var trevlig, tillmötesgående och tydlig i informationen till oss.
    Hade inte alls lika höga förhoppningar som Mathias hade, men han gjorde det omöjliga och sålde gården på ett par veckor. Är jättenöjd med honom och priset. Tack så mycket. 😆 Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har varit väldigt nöjda med vår kontakt med Johanna! Hon är enkel att prata med och sköter allt väldigt professionellt, samt gör gärna det där "lilla extra" som man uppskattar vid en stor affär. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Johan S
    Tusen tack, vilket fint omdöme! Gott samarbete ger bra slutresultat! /Johanna
  • Andréas H
    Andréas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi både köpte en villa och sålde vår lägenhet genom Mathias från Svensk Fastighetsförmedling. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi har fått under båda dessa processer. Han är väldigt lyhörd och håller hela tiden en kontakt som gör att man känner sig lugn och trygg. Vi kan varmt rekommendera Mathias för er som har planer på att sälja en bostad!
    Andreas & Emma Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde vår stuga i Espevik
    Med hjälp av Mathilda Lundgren en toppen tjej som är glad och positiv som fixade allt på ett proffsig sätt
    Tack 👍👍👍 Läs mer
    2018-04-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joakim L
    Tusen tack för de fina orden Joakim! Nöjet var helt på min sida. Hoppas ni får en underbar sommar! /Mathilda
  • Leif N
    Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Perfekt representant för Svensk Fastighetsförmedling ,Varberg . Positiv glad samtidigt professional och lkunnig! Ett nöje att ha Mathilda Lundgren som mäklare . Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Leif N
    Tusen tack för detta Leif! Det värmer :) Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus! /Mathilda
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Mathias Larsson, som var väldigt engagerad och proffsig. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling i Varberg. Tack! Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Mathias Larsson som varit en mycket proffesionell, kompetent och förtroendeingivande mäklare, som gjort sitt yttersta för att hjälpa till på bästa sätt.
    Har även i ett tidigare skede haft kontakt med Mathilda som verkligen var trevlig och ytterst hjälpsam, precis som Mathias. Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Malin A
    Tusen tack för de fina orden Malin! Lycka till i framtiden / Mathias och Mathilda
  • Ann-Kristin B
    Ann-Kristin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är mycket nöjda med alla delar av mäklarens bemötande och arbete Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-Kristin B
    Roligt att höra att ni är nöjda, nöjet var helt på min sida! Ta hand om er :) /Mathilda
  • Christer W
    Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket gott bemötande.
    Hon håller oss hela tiden uppdaterade och är härligt positiv!
    Man får en känsla av att hon alltid är tillgänglig och alltid glad! Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christer W
    Tack för de orden Christer! Det värmer! :) /Mathilda
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag anlitade Mathias för att sälja min trea på Trädlyckan i Varberg (Brf Trädlyckan). Jag fick ett bra förtroende för Mathias och han hjälpte mig att snabbt få genomfört fotograferingen och publiceringen av annonsen (först Läge+ i några dagar och sedan på Hemnet). Det som Mathias gjorde allra bäst var att han lyckades avsluta affären snabbt, genom att belysa möjligheten för en potentiell köpare att lägga ett förhandsbud. Detta gynnade både mig och köparen, genom att affären gick i lås snabbt och till ett för oss båda ett bra pris. Bra jobbat Mathias! Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har fått ett mycket bra bemötande. Hon har varit hjälpsam och förstående för min okunskap. Det har inte funnits några tveksamheter och jag har känt mig trygg. Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lotta S
    Tack för värmande ord, Lotta! Önskar dig all lycka i nya bostaden. /Johanna
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Väldigt bra och enkels samarbete!
    Tydlig t och rak information, och jag kommer sakna våra trevliga SMS komunikationer :) Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joakim B
    Nöjet var helt på min sida Joakim! Så roligt att ni är nöjda! :) / Mathilda
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket omfattande och positivt engagemang från Christians sida.
    Vi som säljare är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Stefan S
    Tusen tack Stefan, väldigt viktigt för mig att ni känner er nöjda och orden värmer! /Christian
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Varberg och Mathias Larsson.
    Sammanfattar med tre ord:
    Glädje
    Professionalism
    Engagemang Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi fick ett fantastiskt bemötande och trots att vi köpte vår bostad på distans gick hela affären mycket smidigt. Johanna har verkligen gjort allt för att underlätta köpet för oss och visat stort intresse för våra behov. Tack Johanna! Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Helena L
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Roligt att ni är nöjda och välkomna till Varberg! /Johanna
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mäklaren i fråga uppvisar en bred kunskap och framför allt en god förmåga att engagera sig på ett mycket bra sätt.

Jag som kund är mycket nöjd. Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Ett vänligt, glatt och naturligt bemötande. Kunnig. En trevlig upplevelse som fullt ut motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Åsa D
    Så roligt att jag kunde motsvara dina förväntningar och tack för de fina orden! :) /Mathilda
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    En väl förankrad och utvecklingdbar god empatisk förmåga. Med ett glatt bemötandes utan prestige. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Camilla A
    Tack för de fina orden Camilla! / Mathilda
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevligt bemötande och god hjälp vid min försäljning av fastigheten. Kände direkt vid första mötet ett stort förtroende och att hon hade god kunskap. Jag har under hela vägen varit mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
    2018-01-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria A
    Tack Maria för den fina rekommendationen och för vårt goda samarbete! Önskar dig all lycka! /Johanna
  • Ann-cathrin S
    Ann-cathrin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Från Första Dagen Möttes Jag Av En Sprudlande Glad, Proffsig,Engagerad,Tillgänglig och Hjälpsam
    Mathilda Lundgren Tack Fina💜För All Hjälp
    Ann-Cathrin Svensson Läs mer
    2017-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-cathrin S
    Nöjet va helt på min sida! Tusen tack för de värmande orden /Mathilda
  • Jens P
    Jens P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tycker att Matthias är en riktigt trevlig och duktig mäklare. Man märker att han gör det där extra för att kunden ska bli nöjd, vilket jag uppskattade som både köpare och säljare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra kunnig engagerad lyhörd empatisk. Jätteduktig Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Berit L
    Tack Berit, vilka fina ord! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! /Johanna
  • Carl-Philip B
    Carl-Philip B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi var supernöjda med Christian som mäklare! Han var kunnig, hjälpsam och engagerad vilket gjorde att vi kunde luta oss tillbaka och känna oss trygga. Vi uppskattade också att han höll oss uppdaterade och informerade kontinuerligt! Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carl-Philip B
    Tusen tack själva att jag fick hjälpa er /Christian
  • David Å
    David Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag fick hjälp med de i olika delarna i köpprocessen och tycker att mina önskemål togs tillvara som köpare.

Hjälpsam, trevlig, engagerad Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar David Å
    Tusen tack David för de fina orden. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! :) /Mathilda
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Belv väl bemött och ärendet utfärdes till belåtenhet . Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gunilla C
    Tack Gunilla att du känner dig nöjd, stort tack för att jag fick hjälpa er /Christian
  • Emma T
    Emma T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsigt och personligt på samma gång. Kändes tryggt. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Emma T
    Tack för de fina orden Emma. Det var ett nöje att få hjälpa till! // Mathias
  • Lars R
    Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    super super bäst i världen
    vi är helnöjda Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lars R
    Väldigt roligt att höra Lasse, tack så mycket! Hoppas att ni trivs lika bra i nya lägenheten. /Mathias
  • Hannah C
    Hannah C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Varmt och avslappnat men även målinriktat och proffsigt. Redan vid första mötet med mäklaren kände vi trygghet och förtroende. Och med blandade känslor inför den väntande försäljningen var mäklaren alltid ödmjuk och förstående. Vi fick en fin upplevelse under försäljningen trots endel stress och viktiga beslut kände vi alltid mäklarens stöd. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Hannah C
    Jag blir verkligen glad av den fina rekommendationen, tusen tack! Jag önskar er all lycka! /Johanna
  • Martin J
    Martin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mkt bra!
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Martin J
    Tusen tack Martin, hoppas ni trivs i nya huset! /Christian
  • Niclas M
    Niclas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevliga, hjälpsamma, enkla att handla med. Föredöme bland många andra mindre duktiga mäklare.. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Niclas M
    Tack Niclas, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! /Christian
  • Sara B
    Sara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag är åter igen nöjd med Svenskfastighetsförmedling. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Sara B
    Tack Sara, väldigt trevligt att få hjälpa till med en av livets största affärer återigen /Christian
  • Rasmus I
    Rasmus I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hon var jätteduktig och kunnig. Väldigt nöjd Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rasmus I
    Tusen tack Rasmus! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! /Mathilda
  • Ralph B
    Ralph B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda är professionell, engagerad och har en mycket behaglig framtoning. Hon har också varit lätt att nå via telefon eller e-post och har varit snabb med återkoppling och/eller ny information. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ralph B
    Tack för de fina orden Ralph! Är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. Ha de gott! /Mathilda
  • Gisela N
    Gisela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vänlig ochtrevlig kontakt med min mäklare.
    Ingav förtroende. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gisela N
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Önskar dig allt gott! /Johanna
  • Annica B
    Annica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Lugn, intresserad, nogrann, kunnig, glad o hjälpsam. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Annica B
    Tusen tack Annica! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med er försäljning. // Mathias
  • Eva T
    Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Min mäklare var perfekt. Kunnig, proffsig hela vägen.
    Var också ödmjuk och mänsklig i en tuff situation med försäljning efter en kris.
    Lätt att kontakta.
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Eva T
    Vad glad jag blir att få höra detta Eva! Tusen tack för den fina rekommendationen! /Johanna
  • Erica B
    Erica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vår mäklare Mathilda Lundgren gjorde ett fantastisk jobb då hon hjälpte oss med försäljningen av våra föräldrars lägenhet. Trevligt bemötande och en servicenivå över vad vi förväntade oss. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erica B
    Så glad jag blir att ni är nöjda, tack för gott samarbete och lycka till i fortsättningen! /Mathilda
  • Siv O
    Siv O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har fått väldigt fin hjälp av vår mäklare. Inga frågor har varit besvärliga för henne utan snabbt har allting lösts. Vi är mycket nöjda Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Siv O
    Tack för de fina orden, Siv! Hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet och att ni ska trivas i Varberg som hemort. /Mathilda
  • Valbone H
    Valbone H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag tycker att dem är dem är dem bästa i Varberg, har haft dem innan kommer aldrig att byta mäklare. Väldigt bra bemötande och har lätt att kunna kommunicera och lätt att få kontakt med dem direkt. Väldigt hjälpsamma och ätliga i alla svar som man frågar dem. 👍⭐ Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Valbone H
    Tusen tack för betyget! Återigen kul att få hjälpa er /Christian
  • Ingvar K
    Ingvar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fantastiskt bra bemötande mycket över förväntan.
    Johanna var mycket proffsig. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ingvar K
    Tusen tack för detta, verkligen roligt att få hjälpa er! /Johanna
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Professionellt bemötande. Tillgängliga och känns ärliga. Möts alltid av ett stort leende. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Josefine K
    Tack Josefine! Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete! Vi önskar er lycka till med det nya boendet. /Mathilda & Johanna
  • Tony S
    Tony S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Lyhörd, lösningsbenägen, trevlig, trygg och drivande. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tony S
    Väldigt glad för de fina orden Tony! Tack så mycket och lycka till med alla projekt framöver. //Mathias
  • Ann-marie H
    Ann-marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag blev väl bemött och var mycket nöjd hur försäljningen genomfördes. Allt var väldigt proffsigt skött. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-marie H
    Tack för visat förtroende, Ann-marie! Roligt att höra! /Johanna
  • Linn J
    Linn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda fixar allt proffsigt och med ett leende på läpparna! Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Linn J
    Tack Linn, hoppas du trivs bra i din fina lägenhet! /Mathilda

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg