Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Hanna K
    Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är jättenöjda med försäljningen av våran bostadsrätt. På Mathildas inrådan la vi ut våran bostad på svenskfast plus tjänst och fick tag på rätt köpare till våran bostad! Allt gick snabbt enkelt och smidigt med endast en förhandsvisning och bostadsrätten gick för ett pris vi alla inblandade var nöjda med.
  • K
    K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Strålande bra jobb både gällande köp och försäljning! Christian förmedlar en trygghet som är svårslagen när det gäller de största affärerna man gör i sitt liv! Glad, positiv och trevlig personal och en vilja att hjälpa kunderna att hitta hem på bästa sätt! Kan inte annat än att ge dem våra varmaste rekommendationer :)
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Eva Cedergren är en mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner.
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi upplevde att Christian gav oss ett mycket bra bemötande. Lyssnade bra, gav oss information om processen och gav ett rekommenderat försäjlningspris som motsvarade vad vi tyckte. Gediget förarbete, bra foto- och videomaterial och snygga annonser med fina texter.Hela tiden noggrann uppföljning mot oss och budgivare, mycket proffsigt jobb. Helheten gav ett fantastiskt resultat!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare.

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg