Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Amanda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Mathias. Fick ett bra bemötande från första stund och Mathias är positiv och engagerad.

Valde Mathias till stor del för att han verkade vara engagerad, kunnig och hade bra koll. Han hade redan vid första besöket en väl uttänkt plan som han som han sedan också följde.

Han levde väl upp till förväntningarna och jag kan varmt rekommendera honom om man vill ha en lösningsorienterad och driven mäklare. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias var trevlig, medgörlig, lätt tillgänglig och professionell vid mitt köp av lägenhet i Varberg. Läs mer
  • Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    När vi skulle sälja vårt fina radhus i centrala Varberg var vi angelägna om att få en engagerad mäklare. Då vi sedan tidigare hört mycket positivt om Mathilda Lundgren på Svensk fadtighetsförmedling föll valet på henne, vi blev inte besvikna.
    Matilda var inte bara en engagerad och påläst mäklare utan hon var även lyhörd, alltid nåbar och med ett fantadtiskt positivt sätt.
    Mathilda levde helt klart upp till de höga förväntningar vi redan hade på henne. Ska vi någon gång i framtiden sälja en fastighet kommer vi absolut att återigen vända oss till Matilda Lundgren. Läs mer
    2018-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Annika H
    Tack för de fina orden. De värmer! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! /Mathilda
  • Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde ett radhus.Mycket rutinerad ,trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria J
    Hej Maria, oerhört kul att höra att du är nöjd! Tacksam för de orden/Christian
  • Anette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt en gammal villa som stått obebodd 1,5år.
    Mäklaren har gett mig ett mycket proffisionellt, lugnt, stabilt o ärligt intryck på alla sätt o vis!
    Jag har upplevt att han gjort allt han kan för att kunna bemöta alla mina frågor.
    Skulle absolut rekommendera honom.
    Tack Christian! Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anette N
    Tack Anette för fint betyg, det värmer! /Christian
  • Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsig, kunnig och gav oss otroligt bra service från dag ett! Vi är grymt nöjda med Mathias och vill varmt rekommendera honom till alla vi kan! Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anna W
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden Anna! Hoppas att ni kommer att trivas bra i Läjet :) // Mathias
  • Mike B
    Mike B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt och ärligt bemötande. Lyhörd och flexibel med tydligt målfokus. Bra kommunikation. Jag är väldigt nöjd med utfallet av vårt samarbete. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Mike B
    Tack Mike. Det var väldigt trevligt att samarbeta och roligt att vi hittade en lösning i våra interna kanaler. Tack och ha det så gott :)
  • Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Varberg. Mäklaren Mathilda genomförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt! Mathilda är positiv och mycket effektiv samt alltid glad. Läs mer
    2018-11-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christer W
    Vilka fina ord! Tusen tack för det samt för förtroendet att hjälpa till med er försäljning Christer :) / Mathilda
  • Liselott M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi kan varmt rekomendera Mathias som sålde vår bostadsrätt. Han har bra kompetens och är snabb på att återkoppla. Han genomförde vår affär på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Liselott M
    Tack för de fina orden och att jag fick nöjet att hjälpa er med försäljningen. Må så gott i den nya lägenheten :)
  • Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en villa i Träslövsläge.

Vi har varit väldigt nöjda med Mathias som mäklare. Jordnära, engagerad, kommunikativ och ansvarstagande mäklare. Vi är supernöjda med samarbetet från början till slut. Tack Mathias! Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Therese B
    Tack så mycket för väldigt fint omdöme och förtroendet Therese och John! Lycka till framöver och tack än en gång!
  • Alexander E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    En mäklare i absolut toppklass!
    Från en köpares perspektiv kan jag inte mer än att ge full pott åt Mathias Larsson - professionalism från början till slut!

Går du i köp- eller säljtankar kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Varberg. Läs mer
    2018-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Alexander E
    ...men jag blir alldeles generad av de fina orden Alexander, tusen tack! Hoppas att du trivs bra med ditt nya hus. Ha det så gott!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en fastighet och köpt en annan, fick all hjälp jag någonsin kunde begära av mäklaren, jag är jättenöjd! Läs mer
  • William E
    William E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Superbra. Allt funkade kanon hela vägen. Rekommenderas verkligen.
    Mathias är verkligen toppen.
    Superbra kommunikation. Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar William E
    Hej William. Tack för förtroendet och de fina orden. Hoppas att ni trivs i era nya boenden. Ha det så gott! Mvh Mathias
  • Valon T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag köpte en villa via Svensk Fastighetsförmedling. Vår mäklare hette Mathias Larsson. Vi var väldigt nöjda med honom och hans bemötande. Allting gick väldigt fort och det löste sig väldigt bra. Stort tack Mathias! Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Valon T
    Hej Valon. Tack själv för bra kommunikation och trevliga möten. Hoppas att ni kommer att trivas bra på Lugnet. Mvh Mathias
  • Örjan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunnig
    Engagerad
    Vänlig
    Lösningsfokuserad
    Vänlig
    Gott bemötande Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Örjan J
    Hej Örjan. Vad roligt att ni är nöjda. Tack för de fina orden och hoppas att ni kommer att trivas bra på Lugnet. Mvh Mathias
  • Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt ett hus via Svensk Fast och sålt vår befitnliga bostadsrätt via Svensk Fast.
    Johanna har varit fantastiskt duktig, tillmötesgående och kontaktbar vid alla tidpunkter och med svar på frågor.
    Stor eloge till henne både som person och i sin yrkesroll. Läs mer
    2018-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Peter A
    Bästa rekommendationen att få, stort tack för ett gott samarbete & hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! /Johanna
  • Viola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Försäljning av villa.
    Vi är mycket nöjda med hur vi blev bemötta från första mötet till försäljningen var klar.
    Vi hade en del sms och telefon kontakt och fick alltid snabba svar.
    Vi kände också att mäklaren jobbade för att det skulle bli så bra som möjligt!
    Rekommenderar gärna! Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Viola A
    Hejsan Viola. Så roligt att ni blev nöjda med försäljningen. Återigen, tack för förtroendet! Ha det så gott. Mvh Mathias
  • Neje N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har ihop med sonen och frun köpt villa Dunörtsvägen 20 i Träslövsläge.
    Mäklaren Mathias Larsson har från första till sista stund agerat mycket professionellt och hjälpt oss på allra bästa sätt. Han var jättesnabb att svara på telefon och ge snabba svar och med kort varsel ordna kontraktsskrivningstid-/möte.
    Oerhört proffsig, trevlig med ett behagligt sätt, vilken vi starkt rekommenderar alla!/Neje Nydén Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Neje N
    Hejsan Neje. Jag blir helt generad av de fina orden. Tack så jättemycket och hoppas att ni kommer att trivas i det fina huset på Läjet! Må gott! Mvh Mathias
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt vår bostadsrätt som ligger i centrala Varberg. När vi skulle boka mäklare till vår försäljning kollade vi med flera mäklare men kände mest för Johanna. Johanna är en mjuk och ödmjuk person som är proffsig och har koll på läget. Vid vårt möte hade hon kollat upp vilka lägenheter som hade sålts i området och till vilka priser. Vi hade ett rätt så högt utgångspris på vår lägenhet redan från början 4.395.000 kr. Vi hade 3 före visningar innan dem inbokade visningarna och hade kontakt med Johanna efter varje visning. Dem som var och tittade tyckte lägenheten var jättefin men ville vänta med att lägga bud. Efter dem ordinarie visningarna hörde Johanna av sig och meddelade att vi inte skulle vara oroliga om det inte blev budgivning med en gång utan det kunde gå 1-2 dagar innan första budet skulle komma in. Det tog dock bara några timmar innan första budet kom och sedan gick det hur fort som helst, när Johanna stängde första dagens budgivning låg lägenheten upp i 4.900.000 kr. Johanna meddelade att fler intressenter skulle buda dag 2 och det lugnade också. Kändes även bra att det stoppade på kvällen då man kunde ta in och ta det lite lugnt. Dag 2 körde det igång igen och höll på till kvällen det slutade på 6.600.000 kr och vi var mer än nöjda med allt! Kändes så bra för oss alla :-) Johanna har haft dialog med oss hela tiden och meddelat vad som händer och då känner man sig mer delaktig också! Stor eloge till Johanna och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anneli O
    Ett stort och varmt tack för den fina rekommendationen! Det var en fantastiskt rolig försäljning av en otroligt fin lägenhet och vårt samarbete har fungerat utmärkt! /Johanna
  • Per D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra information/återkoppling vid anmälan till visning.
    Snabbt svar med tydligare layout när det efterfrågades.
    Bra information under budgivningen. Bra återkoppling.
    Tydligt avslut. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per D
    Jag blir glad att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya fina bostad! Stort tack! /Johanna
  • Claes K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi sålde vår villa. Redan från första kontakten har vi haft en mycket bra dialog med mäklaren, förväntningarna var höga och de införlivades till fullo.
    Mycket professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Claes K
    Hejsan Claes. Tack så mycket för de fina orden! Ha det så gott och lycka till med den nya lägenheten :). Mvh Mathias
  • Kerstin U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har nu sålt två objekt av samme mäklare i Varberg.Vi blev otroligt väl bemötta av mäklaren,det kändes verkligen att han var där för att vägleda och stötta oss.Vid alla tillfällen vi hade frågor och behövde stöd fanns han där,alltid fick vi svar och kunde känna oss trygga.Mäklaren levde upp till 110 procent på vad vi hade förväntat oss.Han har gjort så gott intryck att det är riktigt synd att vi inte har något mer objekt att sälja!!!Kommer att rekomendera mäklaren mycket varmt till alla som är i behov av mäklare i Varbergsområdet.Med andra ord,många många stjärnor och hurrarop till denne mycket kunnige och sympatiske mäklare!!!! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kerstin U
    Hejsan Kerstin. Tusen tack för fint bemötande och den fina rekommendationen :) Det var ett nöje att få hjälpa till vid båda försäljningarna. Ha det så gott så hörs vi snart igen. Mvh Mathias
  • William B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en 1,5 rum på 27kvm. Väldigt bra bemötande, trevlig och har skött försäljningen på ett bra sätt med information etc. levde absolut upp till förväntningarna förutom att lägenheten inte blev såld för det som begärdes;).

Sammanfattningsvis väldigt snäll och trevlig mäklare som skötte sitt jobb utmärkt Läs mer
  • Helén L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra bemött, trevlig och engagerad. Allt gick över förväntan. Lite mer detaljer om vad som händer efter med deklaration mm. Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Helén L
    Hej Helén. Tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Roligt att ni blev så nöjda :) Jag har även varit i kontakt med Magnus om att jag hjälper er med skatteuträkningen. Ha det så gott! Mvh Mathias
  • Ida L
    Ida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är mycket nöjda, väldigt lätt att få tag i, trevlig och arbetar för att få oss som säljare nöjda. Vi har blivit väldigt väl bemötta och har fått svar på alla våra konstiga frågor under tidens gång. Väldigt lätt att få tag på och vi har alltid mött ett leende. Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ida L
    Hej Ida. Så roligt att ni blev nöjda. Tack så mycket för förtroendet och lycka till med ert nya hus :). Mvh Mathias
  • Petra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Både jag om min sambo är super nöjda med vårt köp av villa hos er. Mäklaren Mathias Larsson gav ett proffsigt, glatt, varmt välkomnande på visningarna vi var på. (Var på 2 st innan vi bestämde oss på riktigt.) Vi kände att vi fick svar på de frågor vi hade och hjälp att förstå det saker vi inte hade koll på. Tack Mathias! Vi rekommenderar alla använda Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Petra S
    Hej Petra. Jätteroligt att ni är nöjda med både visningar och information kring ert köp. Tror helt säkert att ni kommer att trivas fint i Grimmared. Ha det så gott. Mvh Mathias
  • Katarina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Väldigt smidig affär med professionellt och trevligt bemötande av Mathias Larsson. Känns tryggt! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Katarina D
    Hej Katarina. Vad roligt att ni tycker att allt gick smidigt och bra. Ha det så gott! Mvh Mathias
  • Ola Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte vår första lägenhet i Varberg. Blev proffesionellt bemötta och fick precis det man kan vänta från en mäklare. Men med en mer vänskaplig känsla! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ola Y
    Hejsan Ola. Härligt att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Ha det riktigt gott och njut av Västkustens pärla Varberg :) Mvh Mathias
  • Boots Fastighets Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en villa: professionell, åtkomlig, rationell, ärlig,
    gör vad hon lovar Läs mer
    2018-08-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Boots Fastighets Ab
    Tack för de fina orden! :) /Mathilda
  • Tomasz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Korhallsvägen 7 i Tvååker. Nöjd med allt, profesionellt personal. Läs mer
    2018-07-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tomasz M
    Tack för dessa fina orden Tomasz! /Mathilda
  • Monika M
    Monika M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte ett hus på korhallsvägen 7 i Tvååker. Är jätte nöjd, mäklare är snäll, duktig och kompetent. Trevligt att jobba med såna människor! Läs mer
    2018-07-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Monika M
    Så roligt att ni känner er nöjda med min hjälp! Hoppas ni ska trivas i huset! :) /Mathilda
  • Axel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt med hjälp av Mathilda efter jag fått mycket goda rekommendationer om henne. Trots höga förväntningar har dessa överträffats. Mathilda kan sammanfattas som glad, professionell, påläst på objekt och område samt det märks att hon brinner för sitt yrke och gör det lilla extra. Detta uppenbarar sig genom att hon alltid är enkel att få tag på och att ha och göra med. Ingen fråga är för dum eller för detaljerad, Mathilda svarar alltid prestigelöst med frågeställaren i fokus så att denne ska känna sig uppmärksammad och få svar på sin fråga. Att hon dessutom är påläst gör att man som frågeställare får svar direkt (istället för tomma svävande svar utan att erkänna att man inte vet svaret). Om hon inte vet svaret på en viss fråga är hon också ärlig med att säga det och snabb på att återkoppla med underbyggda svar. Det gör att man får ett genuint förtroende för henne i både köp- och säljprocessen och man som kund kan känna sig trygg i att det går till på rätt sätt. Står du inför en av ditt livs största affärer? Oavsett om du är köpare eller säljare kan du lita på att Mathilda står på din sida och att hon kommer göra "det lilla extra" så du kommer känna dig nöjd även ett halvår senare efter kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-07-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Axel R
    Jag är helt tagen av de fina orden! Nöjet har varit helt på min sida och är så glad att ni känner er nöjda :) /Mathilda
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Utmärkt bemöttande med respekt samt en skinande vänlighet i blicken. Köpte en söt villa som vi först hade lite skeptiska tankar om. Sammanfattningsvis kände jag stor trygghet med mäklaren, huset och köpet. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rebecca B
    Vilka vänliga ord - det tackar jag ödmjukast för! Önskar er all lycka! /Johanna
  • Dan Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt Vendelsö 2
    Vi har blivit både trevligt och professionellt bemötta. Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Dan Z
    Tusen tack Dan, otroligt viktigt för mig att allt skall gå rätt tillväga /Christian
  • Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt 78 m2 lägenhet i Varberg. Mäklaren var trevlig, mycket snabb med att svara och återkoppla, och var visade generellt ett professionellt beteende.
    En mycket god upplevelse allt i allt. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik L
    Tack för de fina orden, roligt att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet! :) / Mathilda
  • Morgan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi sålde ett äldre hus med stor tomt o stor trädgård.
    Mäklaren vart mycket trevlig o engagerad.
    Vi hade stora förväntningar. När sedan det blev flera
    visningar inga bud, så upplevde vi mäklaren litet för tam,
    kanske var det bara svår att hitta köpare. När rätt köpare
    dök upp, kändes det mycket smidigt o proffsigt
    att få ett avslut. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Morgan F
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och jag hoppas att ni sammanfattningsvis har en positiv bild av hela processen. Önskar er all lycka i framtiden! /Johanna
  • Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevlig å hjälpsam med allt.
    Kändes väldigt bra i en annorlunda situation. Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Magnus B
    Hejsan Magnus. Tack för de fina orden och jag är väldigt glad att det kändes så bra. Ha det så gott. Mvh Mathias
  • Katarina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en liten hästgård. Mathias var trevlig, tillmötesgående och tydlig i informationen till oss.
    Hade inte alls lika höga förhoppningar som Mathias hade, men han gjorde det omöjliga och sålde gården på ett par veckor. Är jättenöjd med honom och priset. Tack så mycket. 😆 Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Katarina N
    Hej Katarina. Det var ett stort nöje att få hjälpa till med er försäljning. Väldigt tacksam för de fina orden och rekommendationen. Ha det så gott. Mvh Mathias
  • Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har varit väldigt nöjda med vår kontakt med Johanna! Hon är enkel att prata med och sköter allt väldigt professionellt, samt gör gärna det där "lilla extra" som man uppskattar vid en stor affär. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Johan S
    Tusen tack, vilket fint omdöme! Gott samarbete ger bra slutresultat! /Johanna
  • Andréas H
    Andréas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi både köpte en villa och sålde vår lägenhet genom Mathias från Svensk Fastighetsförmedling. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi har fått under båda dessa processer. Han är väldigt lyhörd och håller hela tiden en kontakt som gör att man känner sig lugn och trygg. Vi kan varmt rekommendera Mathias för er som har planer på att sälja en bostad!
    Andreas & Emma Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Andréas H
    Hej Andreas & Emma. Tack för förtroendet och den fina recensionen. Roligt att ni trivs så bra i det nya huset också :). Ha det riktigt gott! Mvh Mathias
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde vår stuga i Espevik
    Med hjälp av Mathilda Lundgren en toppen tjej som är glad och positiv som fixade allt på ett proffsig sätt
    Tack 👍👍👍 Läs mer
    2018-04-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joakim L
    Tusen tack för de fina orden Joakim! Nöjet var helt på min sida. Hoppas ni får en underbar sommar! /Mathilda
  • Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Perfekt representant för Svensk Fastighetsförmedling ,Varberg . Positiv glad samtidigt professional och lkunnig! Ett nöje att ha Mathilda Lundgren som mäklare . Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Leif N
    Tusen tack för detta Leif! Det värmer :) Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus! /Mathilda
  • Tobias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Mathias Larsson, som var väldigt engagerad och proffsig. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling i Varberg. Tack! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tobias B
    Hejsan Tobias. Tack för de fina raderna och hoppas att ni trivs bra i det nya huset. Ha det så gott! Mvh Mathias
  • Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Mathias Larsson som varit en mycket proffesionell, kompetent och förtroendeingivande mäklare, som gjort sitt yttersta för att hjälpa till på bästa sätt.
    Har även i ett tidigare skede haft kontakt med Mathilda som verkligen var trevlig och ytterst hjälpsam, precis som Mathias. Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Malin A
    Tusen tack för de fina orden Malin! Lycka till i framtiden / Mathias och Mathilda
  • Ann-Kristin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är mycket nöjda med alla delar av mäklarens bemötande och arbete Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-Kristin B
    Roligt att höra att ni är nöjda, nöjet var helt på min sida! Ta hand om er :) /Mathilda
  • Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket gott bemötande.
    Hon håller oss hela tiden uppdaterade och är härligt positiv!
    Man får en känsla av att hon alltid är tillgänglig och alltid glad! Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christer W
    Tack för de orden Christer! Det värmer! :) /Mathilda
  • Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag anlitade Mathias för att sälja min trea på Trädlyckan i Varberg (Brf Trädlyckan). Jag fick ett bra förtroende för Mathias och han hjälpte mig att snabbt få genomfört fotograferingen och publiceringen av annonsen (först Läge+ i några dagar och sedan på Hemnet). Det som Mathias gjorde allra bäst var att han lyckades avsluta affären snabbt, genom att belysa möjligheten för en potentiell köpare att lägga ett förhandsbud. Detta gynnade både mig och köparen, genom att affären gick i lås snabbt och till ett för oss båda ett bra pris. Bra jobbat Mathias! Läs mer
  • Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har fått ett mycket bra bemötande. Hon har varit hjälpsam och förstående för min okunskap. Det har inte funnits några tveksamheter och jag har känt mig trygg. Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lotta S
    Tack för värmande ord, Lotta! Önskar dig all lycka i nya bostaden. /Johanna
  • Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Väldigt bra och enkels samarbete!
    Tydlig t och rak information, och jag kommer sakna våra trevliga SMS komunikationer :) Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joakim B
    Nöjet var helt på min sida Joakim! Så roligt att ni är nöjda! :) / Mathilda
  • Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket omfattande och positivt engagemang från Christians sida.
    Vi som säljare är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Stefan S
    Tusen tack Stefan, väldigt viktigt för mig att ni känner er nöjda och orden värmer! /Christian

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg