Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Vi är mäklarna med koll på läget i Varberg!

Vi finns i hela landet och vår höga lokalkännedom i just Varberg gör att vi vet vad köparna vill ha. Vänd dig till Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha en mäklare med koll på hela processen från värdering till försäljning. Välkomna!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Sofie H
    Sofie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Mathilda som mäklare när vi skulle sälja våran bostadsrätt, och vi har varit nöjda från början till slut med val av mäklare . Mathilda har hela tiden hållt oss informerade om vad som ska hända hon är seriös men med glimten i ögat.. otroligt proffsig! Vi kan verkligen rekommendera henne! / Sofie & Christoffer
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hej,
    Vi upplever Johanna som mycket kompetent, och är en mäklare som vi gärna rekommenderar, vi har upplevt henne i båda rollerna, dels där vi varit köpare och dels såsom säljare - Vi är mycket nöjda!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är jättenöjda med försäljningen av våran bostadsrätt. På Mathildas inrådan la vi ut våran bostad på svenskfast plus tjänst och fick tag på rätt köpare till våran bostad! Allt gick snabbt enkelt och smidigt med endast en förhandsvisning och bostadsrätten gick för ett pris vi alla inblandade var nöjda med.
  • K
    K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Strålande bra jobb både gällande köp och försäljning! Christian förmedlar en trygghet som är svårslagen när det gäller de största affärerna man gör i sitt liv! Glad, positiv och trevlig personal och en vilja att hjälpa kunderna att hitta hem på bästa sätt! Kan inte annat än att ge dem våra varmaste rekommendationer :)
    2017-02-03 Christian W svarar K
    Tusen tack! Väldigt kul att höra och ni är alltid varmt välkomna tillbaka till oss!
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Eva Cedergren är en mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner.
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi upplevde att Christian gav oss ett mycket bra bemötande. Lyssnade bra, gav oss information om processen och gav ett rekommenderat försäjlningspris som motsvarade vad vi tyckte. Gediget förarbete, bra foto- och videomaterial och snygga annonser med fina texter.Hela tiden noggrann uppföljning mot oss och budgivare, mycket proffsigt jobb. Helheten gav ett fantastiskt resultat!
    2017-02-03 Christian W svarar Mats B
    Tack för alla fina ord, det värmer! Väldigt kul att få hjälpa till och att höra att ni är nöjda, välkomna tillbaka!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare.
    2017-02-03 Christian W svarar Emelie B
    Tack för din rekommendation, väldigt kul att höra!

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg