Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Berit L
    Berit L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra kunnig engagerad lyhörd empatisk. Jätteduktig
  • Carl-Philip B
    Carl-Philip B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi var supernöjda med Christian som mäklare! Han var kunnig, hjälpsam och engagerad vilket gjorde att vi kunde luta oss tillbaka och känna oss trygga. Vi uppskattade också att han höll oss uppdaterade och informerade kontinuerligt!
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carl-Philip B
    Tusen tack själva att jag fick hjälpa er /Christian
  • David Å
    David Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag fick hjälp med de i olika delarna i köpprocessen och tycker att mina önskemål togs tillvara som köpare.

Hjälpsam, trevlig, engagerad
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar David Å
    Tusen tack David för de fina orden. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! :) /Mathilda
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Belv väl bemött och ärendet utfärdes till belåtenhet .
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gunilla C
    Tack Gunilla att du känner dig nöjd, stort tack för att jag fick hjälpa er /Christian
  • Emma T
    Emma T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsigt och personligt på samma gång. Kändes tryggt. Mycket nöjda.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Emma T
    Tack för de fina orden Emma. Det var ett nöje att få hjälpa till! // Mathias
  • Lars R
    Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    super super bäst i världen
    vi är helnöjda
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lars R
    Väldigt roligt att höra Lasse, tack så mycket! Hoppas att ni trivs lika bra i nya lägenheten. /Mathias
  • Hannah C
    Hannah C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Varmt och avslappnat men även målinriktat och proffsigt. Redan vid första mötet med mäklaren kände vi trygghet och förtroende. Och med blandade känslor inför den väntande försäljningen var mäklaren alltid ödmjuk och förstående. Vi fick en fin upplevelse under försäljningen trots endel stress och viktiga beslut kände vi alltid mäklarens stöd.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Hannah C
    Jag blir verkligen glad av den fina rekommendationen, tusen tack! Jag önskar er all lycka! /Johanna
  • Martin J
    Martin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mkt bra!
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Martin J
    Tusen tack Martin, hoppas ni trivs i nya huset! /Christian
  • Niclas M
    Niclas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevliga, hjälpsamma, enkla att handla med. Föredöme bland många andra mindre duktiga mäklare..
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Niclas M
    Tack Niclas, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! /Christian
  • Sara B
    Sara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag är åter igen nöjd med Svenskfastighetsförmedling. Alltid trevligt bemötande.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Sara B
    Tack Sara, väldigt trevligt att få hjälpa till med en av livets största affärer återigen /Christian
  • Rasmus I
    Rasmus I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hon var jätteduktig och kunnig. Väldigt nöjd
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rasmus I
    Tusen tack Rasmus! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! /Mathilda
  • Ralph B
    Ralph B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda är professionell, engagerad och har en mycket behaglig framtoning. Hon har också varit lätt att nå via telefon eller e-post och har varit snabb med återkoppling och/eller ny information.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ralph B
    Tack för de fina orden Ralph! Är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. Ha de gott! /Mathilda
  • Gisela N
    Gisela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vänlig ochtrevlig kontakt med min mäklare.
    Ingav förtroende.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gisela N
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Önskar dig allt gott! /Johanna
  • Annica B
    Annica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Lugn, intresserad, nogrann, kunnig, glad o hjälpsam.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Annica B
    Tusen tack Annica! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med er försäljning. // Mathias
  • Eva T
    Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Min mäklare var perfekt. Kunnig, proffsig hela vägen.
    Var också ödmjuk och mänsklig i en tuff situation med försäljning efter en kris.
    Lätt att kontakta.
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fick.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Eva T
    Vad glad jag blir att få höra detta Eva! Tusen tack för den fina rekommendationen! /Johanna
  • Erica B
    Erica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vår mäklare Mathilda Lundgren gjorde ett fantastisk jobb då hon hjälpte oss med försäljningen av våra föräldrars lägenhet. Trevligt bemötande och en servicenivå över vad vi förväntade oss. Kan varmt rekommendera henne.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erica B
    Så glad jag blir att ni är nöjda, tack för gott samarbete och lycka till i fortsättningen! /Mathilda
  • Siv O
    Siv O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har fått väldigt fin hjälp av vår mäklare. Inga frågor har varit besvärliga för henne utan snabbt har allting lösts. Vi är mycket nöjda
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Siv O
    Tack för de fina orden, Siv! Hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet och att ni ska trivas i Varberg som hemort. /Mathilda
  • Valbone H
    Valbone H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag tycker att dem är dem är dem bästa i Varberg, har haft dem innan kommer aldrig att byta mäklare. Väldigt bra bemötande och har lätt att kunna kommunicera och lätt att få kontakt med dem direkt. Väldigt hjälpsamma och ätliga i alla svar som man frågar dem. 👍⭐
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Valbone H
    Tusen tack för betyget! Återigen kul att få hjälpa er /Christian
  • Ingvar K
    Ingvar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fantastiskt bra bemötande mycket över förväntan.
    Johanna var mycket proffsig.
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ingvar K
    Tusen tack för detta, verkligen roligt att få hjälpa er! /Johanna
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Professionellt bemötande. Tillgängliga och känns ärliga. Möts alltid av ett stort leende.
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Josefine K
    Tack Josefine! Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete! Vi önskar er lycka till med det nya boendet. /Mathilda & Johanna
  • Tony S
    Tony S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Lyhörd, lösningsbenägen, trevlig, trygg och drivande.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tony S
    Väldigt glad för de fina orden Tony! Tack så mycket och lycka till med alla projekt framöver. //Mathias
  • Ann-marie H
    Ann-marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag blev väl bemött och var mycket nöjd hur försäljningen genomfördes. Allt var väldigt proffsigt skött.
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-marie H
    Tack för visat förtroende, Ann-marie! Roligt att höra! /Johanna
  • Linn J
    Linn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda fixar allt proffsigt och med ett leende på läpparna!
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Linn J
    Tack Linn, hoppas du trivs bra i din fina lägenhet! /Mathilda
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra bemötande!
    Vi är väldigt nöjda!
  • Jens L
    Jens L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Responsiv, aktiv och snabb, över förväntan. Ett mycket bra jobb.
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jens L
    Tack Jens för de fina orden och tack för visat förtroende! /Mathilda
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fantastisk mäklare som bemötte oss på ett professionellt sätt. Kunnig och informativ.
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Elisabeth J
    Tack för de fina orden! /Mathilda
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Glad, trevlig och bra på uppföljning, rekommenderar varmt!
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jennie M
    Tack för din rekommendation Jennie, hoppas ni trivs bra i ert nya hus! /Mathilda
  • Louise  E
    Louise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är supernöjda med Johanna Rådahl som mäklare. Enkelt att göra med och hjälpsam på alla vis. Plus i kanten var att vi fick låna ett släp som underlättade vår flytt.
    2017-10-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Louise E
    Tusen tack för de fina orden! /Johanna
  • Siw L
    Siw L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda Lundgren, trots sin ringa ålder är hon en fulländad mäklare. Vi är väldigt nöjda med allt hennes jobb vid min mammas försäljning. Stort tack, jag ska rekommendera dig till alla jag känner.
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Siw L
    Tack Siw för de fina orden, så roligt att ni är nöjda! /Mathilda
    Mathilda L, Svensk Fastighetsförmedling Varberg gillar detta
  • Grit V
    Grit V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Försäljningen av vår älskade sommarstuga efter min sambos bortgång- någonting som jag var tvungen att göra men som jag inte alls såg fram emot- blev oväntat en trevlig upplevelse. Mycket tack vare Mathias Larsson, som verkade förstå min situation och tog över allt det jobbiga, så att jag till och med kunde njuta av mina sista dagar i stugan. Han gjorde allt enkelt för mig och såg till att jag fick en riktigt trevlig köpare. Jag vågar verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Mathias Larsson!
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Grit V
    Vilka fina ord Grit, tack så mycket! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig igenom hela försäljningen. Ha det så gott. // Mathias
    Svensk Fastighetsförmedling Varberg gillar detta
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi blev väldigt bra bemötta av Mathias Larsson! Vi kändes oss trygga o vi kände att vi kunde lita på honom fullt ut under hela försäljningsprocessen ! Mycket trevlig o han inger förtroende i sin personlighet! Kan verkligen rekommendera honom till andra som ska göra fastighetsaffärer! Stort tack Mathias!👍
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Susanne Ö
    Det är jag som tackar Susanne! Väldigt skojigt och glad att jag fick hjälpa till. Må så gott! // Mathias
    Svensk Fastighetsförmedling Varberg gillar detta
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket nöjd kund.Hög service , tydlighet , bra information en bra mäklare.
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Martin B
    Tack för förtroendet Martin. Mycket roligt att få sälja en tomt med sånt fint läge. Ha det bra så! // Mathias
  • Anna R
    Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda Lundgren som fick uppdraget att sälja min bostadsrättslägenhet har visat ett stort engagemang från start till mål. Hon fick mig som säljare och vad det verkade köparna att känna att vi var i trygga händer, framförallt genom tydlig information vid varje moment. Jag kan starkt rekommendera Mathilda; Lugn, professionell och informativ, precis dem egenskaper du söker hos din mäklare! Tack och på återseende,
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anna R
    Tusen tack för de fina orden! /Mathilda
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Det har varit ett trevligt bemötande och vi har fått försäljning och allt däromkring med betalningar och deklaration till stor belåtenhet.
    2017-10-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Karin Ö
    Vad roligt att höra, tusen tack! /Johanna
  • Carl B
    Carl B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Gällande mäklaren som åtog sig uppdraget att sälja mitt hus; Från första kontakten, till slutförd försäljning har han lämnat ett mycket professionellt intryck. Noggrannheten i hans framskridande, inte enbart gentemot mig utan även mot köparen, har gett oss båda en trygg affär. Han engagemang måste berömmas för sig, detta är en mäklare du vill ha, oavsett om du är köpare eller säljare. Knackar du på dörren och Mathias Larsson från Svensk Fastighetsförmedling i Varberg öppnar dörren, så kan du slappna av - du är i mycket goda händer.

Även en eloge till kontoret och personalen där - mycket varmt välkomnande och du får precis den uppmärksamhet som du kan tänkas önska.

Genuin svensk handel, när den är som bäst.

/Carl
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carl B
    Hej Carl. Tack för de fina orden, nöjet har varit helt på vår sida. Ha det gott och lycka till med allt! // Mathias
  • Arne P
    Arne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hon gjorde ett utmärkt arbete. Vi är mycket nöjda som säljare
    2017-10-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Arne P
    Tusen tack för omdömet, Arne! /Johanna
  • Frida  W
    Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Med hjälp av Christian köpte vi vårt hus för några år sedan och nu när det var dax för försäljning så var valet självklart att vi skulle anlita Christian igen då han utan tvekan är den bästa mäklaren vi nånsin träffat. Otroligt trevlig, bra på det han gör, och ser alltid till att ge en svar på frågorna man har. Vi skulle definitivt anlita honom igen och rekommendera honom till andra. Vi kunde inte vart mer nöjda och har inte en enda grej att klaga på! Tack för allt! // Lina & Frida
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Frida W
    Va kul att höra Lina och Frida! Väldigt kul att få hjälpa er att både köpa och sälja ert hus! /Christian
  • Christer A
    Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda har varit ett stöd under försäljningsprocessen genom sin lättillgänglighet - både logistiskt och som person.
    Mathilda har haft ett trevligt sätt och utstrålat energi att föra processen framåt. Mathilda har även varit tydlig och rak kring det som behövde göras inför försäljningen.
    Kommunikationen har, enligt vår mening, förts på på ett rakryggat sätt, både gentemot oss säljare och ur kundperspektiv.
    Vi vill ge Mathilda de bästa rekommendationer i sin kommande yrkesutövning.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevligt och positvt bemötande från första kontakten. Väldigt professionellt och seriöst kunnande. Fick all den hjälp och stöd som vi förväntade oss. Mycket nöjda. Vi rekommenderar varmt Mathilda Lundgren.
  • Kalina H
    Kalina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt lägenhet med hjälp av Christian och Mathias på svensk fastighetsförmedling, Varberg. Bemötande och kommunikation har varit jätte bra. Vi är super nöjda! Rekommenderar att anlita svensk fastighetsförmedling.
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kalina H
    Vad kul att höra, tackar för de fina orden!/Christian
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Mathilda som mäklare när vi skulle sälja våran bostadsrätt, och vi har varit nöjda från början till slut med val av mäklare . Mathilda har hela tiden hållt oss informerade om vad som ska hända hon är seriös men med glimten i ögat.. otroligt proffsig! Vi kan verkligen rekommendera henne! / Sofie & Christoffer
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hej,
    Vi upplever Johanna som mycket kompetent, och är en mäklare som vi gärna rekommenderar, vi har upplevt henne i båda rollerna, dels där vi varit köpare och dels såsom säljare - Vi är mycket nöjda!
    2017-10-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Håkan K
    Stort tack Håkan! Vi hjälper er gärna! /Johanna
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är jättenöjda med försäljningen av våran bostadsrätt. På Mathildas inrådan la vi ut våran bostad på svenskfast plus tjänst och fick tag på rätt köpare till våran bostad! Allt gick snabbt enkelt och smidigt med endast en förhandsvisning och bostadsrätten gick för ett pris vi alla inblandade var nöjda med.
  • K
    K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Strålande bra jobb både gällande köp och försäljning! Christian förmedlar en trygghet som är svårslagen när det gäller de största affärerna man gör i sitt liv! Glad, positiv och trevlig personal och en vilja att hjälpa kunderna att hitta hem på bästa sätt! Kan inte annat än att ge dem våra varmaste rekommendationer :)
    2017-02-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar K
    Tusen tack! Väldigt kul att höra och ni är alltid varmt välkomna tillbaka till oss!
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Eva Cedergren är en mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner.
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi upplevde att Christian gav oss ett mycket bra bemötande. Lyssnade bra, gav oss information om processen och gav ett rekommenderat försäjlningspris som motsvarade vad vi tyckte. Gediget förarbete, bra foto- och videomaterial och snygga annonser med fina texter.Hela tiden noggrann uppföljning mot oss och budgivare, mycket proffsigt jobb. Helheten gav ett fantastiskt resultat!
    2017-02-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Mats B
    Tack för alla fina ord, det värmer! Väldigt kul att få hjälpa till och att höra att ni är nöjda, välkomna tillbaka!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare.
    2017-02-03 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Emelie B
    Tack för din rekommendation, väldigt kul att höra!

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg