Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Hallan och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• Siw L
    Siw L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda Lundgren, trots sin ringa ålder är hon en fulländad mäklare. Vi är väldigt nöjda med allt hennes jobb vid min mammas försäljning. Stort tack, jag ska rekommendera dig till alla jag känner.
    Mathilda L, Christian W gillar detta
  • Grit V
    Grit V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Försäljningen av vår älskade sommarstuga efter min sambos bortgång- någonting som jag var tvungen att göra men som jag inte alls såg fram emot- blev oväntat en trevlig upplevelse. Mycket tack vare Mathias Larsson, som verkade förstå min situation och tog över allt det jobbiga, så att jag till och med kunde njuta av mina sista dagar i stugan. Han gjorde allt enkelt för mig och såg till att jag fick en riktigt trevlig köpare. Jag vågar verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Mathias Larsson!
    Christian W gillar detta
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi blev väldigt bra bemötta av Mathias Larsson! Vi kändes oss trygga o vi kände att vi kunde lita på honom fullt ut under hela försäljningsprocessen ! Mycket trevlig o han inger förtroende i sin personlighet! Kan verkligen rekommendera honom till andra som ska göra fastighetsaffärer! Stort tack Mathias!👍
    Christian W gillar detta
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket nöjd kund.Hög service , tydlighet , bra information en bra mäklare.
  • Anna R
    Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda Lundgren som fick uppdraget att sälja min bostadsrättslägenhet har visat ett stort engagemang från start till mål. Hon fick mig som säljare och vad det verkade köparna att känna att vi var i trygga händer, framförallt genom tydlig information vid varje moment. Jag kan starkt rekommendera Mathilda; Lugn, professionell och informativ, precis dem egenskaper du söker hos din mäklare! Tack och på återseende,
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Det har varit ett trevligt bemötande och vi har fått försäljning och allt däromkring med betalningar och deklaration till stor belåtenhet.
  • Carl B
    Carl B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Gällande mäklaren som åtog sig uppdraget att sälja mitt hus; Från första kontakten, till slutförd försäljning har han lämnat ett mycket professionellt intryck. Noggrannheten i hans framskridande, inte enbart gentemot mig utan även mot köparen, har gett oss båda en trygg affär. Han engagemang måste berömmas för sig, detta är en mäklare du vill ha, oavsett om du är köpare eller säljare. Knackar du på dörren och Mathias Larsson från Svensk Fastighetsförmedling i Varberg öppnar dörren, så kan du slappna av - du är i mycket goda händer.

Även en eloge till kontoret och personalen där - mycket varmt välkomnande och du får precis den uppmärksamhet som du kan tänkas önska.

Genuin svensk handel, när den är som bäst.

/Carl
    2017-06-21 Christian W svarar Carl B
    Hej Carl. Tack för de fina orden, nöjet har varit helt på vår sida. Ha det gott och lycka till med allt! // Mathias
  • Arne P
    Arne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hon gjorde ett utmärkt arbete. Vi är mycket nöjda som säljare
  • Frida  W
    Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Med hjälp av Christian köpte vi vårt hus för några år sedan och nu när det var dax för försäljning så var valet självklart att vi skulle anlita Christian igen då han utan tvekan är den bästa mäklaren vi nånsin träffat. Otroligt trevlig, bra på det han gör, och ser alltid till att ge en svar på frågorna man har. Vi skulle definitivt anlita honom igen och rekommendera honom till andra. Vi kunde inte vart mer nöjda och har inte en enda grej att klaga på! Tack för allt! // Lina & Frida
  • Christer A
    Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda har varit ett stöd under försäljningsprocessen genom sin lättillgänglighet - både logistiskt och som person.
    Mathilda har haft ett trevligt sätt och utstrålat energi att föra processen framåt. Mathilda har även varit tydlig och rak kring det som behövde göras inför försäljningen.
    Kommunikationen har, enligt vår mening, förts på på ett rakryggat sätt, både gentemot oss säljare och ur kundperspektiv.
    Vi vill ge Mathilda de bästa rekommendationer i sin kommande yrkesutövning.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevligt och positvt bemötande från första kontakten. Väldigt professionellt och seriöst kunnande. Fick all den hjälp och stöd som vi förväntade oss. Mycket nöjda. Vi rekommenderar varmt Mathilda Lundgren.
  • Kalina H
    Kalina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt lägenhet med hjälp av Christian och Mathias på svensk fastighetsförmedling, Varberg. Bemötande och kommunikation har varit jätte bra. Vi är super nöjda! Rekommenderar att anlita svensk fastighetsförmedling.
    2017-04-03 Christian W svarar Kalina H
    Vad kul att höra, tackar för de fina orden!
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Mathilda som mäklare när vi skulle sälja våran bostadsrätt, och vi har varit nöjda från början till slut med val av mäklare . Mathilda har hela tiden hållt oss informerade om vad som ska hända hon är seriös men med glimten i ögat.. otroligt proffsig! Vi kan verkligen rekommendera henne! / Sofie & Christoffer
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hej,
    Vi upplever Johanna som mycket kompetent, och är en mäklare som vi gärna rekommenderar, vi har upplevt henne i båda rollerna, dels där vi varit köpare och dels såsom säljare - Vi är mycket nöjda!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är jättenöjda med försäljningen av våran bostadsrätt. På Mathildas inrådan la vi ut våran bostad på svenskfast plus tjänst och fick tag på rätt köpare till våran bostad! Allt gick snabbt enkelt och smidigt med endast en förhandsvisning och bostadsrätten gick för ett pris vi alla inblandade var nöjda med.
  • K
    K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Strålande bra jobb både gällande köp och försäljning! Christian förmedlar en trygghet som är svårslagen när det gäller de största affärerna man gör i sitt liv! Glad, positiv och trevlig personal och en vilja att hjälpa kunderna att hitta hem på bästa sätt! Kan inte annat än att ge dem våra varmaste rekommendationer :)
    2017-02-03 Christian W svarar K
    Tusen tack! Väldigt kul att höra och ni är alltid varmt välkomna tillbaka till oss!
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Eva Cedergren är en mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner.
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi upplevde att Christian gav oss ett mycket bra bemötande. Lyssnade bra, gav oss information om processen och gav ett rekommenderat försäjlningspris som motsvarade vad vi tyckte. Gediget förarbete, bra foto- och videomaterial och snygga annonser med fina texter.Hela tiden noggrann uppföljning mot oss och budgivare, mycket proffsigt jobb. Helheten gav ett fantastiskt resultat!
    2017-02-03 Christian W svarar Mats B
    Tack för alla fina ord, det värmer! Väldigt kul att få hjälpa till och att höra att ni är nöjda, välkomna tillbaka!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare.
    2017-02-03 Christian W svarar Emelie B
    Tack för din rekommendation, väldigt kul att höra!

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg