Christian Werdin

Christian Werdin

Christian Werdin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Christian Werdin har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Christian Werdin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Werdin har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Christian Werdin

Sedan starten hos Reco 2021
Kristin N
Köpte en tomt med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Vare

Proffsigt och effektivt. Mycket vänligt av och trevligt bemötande.

Svar från Christian Werdin

Hej och tack för de fina orden och att ni har bedömt mitt arbete!

Britt Ann Margareta B
Sålde en tomt med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Vare

Fint och gott samarbete , lätt att genomföra försäljningen

Svar från Christian Werdin

Va kul att det kändes så, lycka till framöver!

Andrea C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Träslövs Trädgårdsstad

Bra och professionellt bemötande. Snabb på att svara vid frågor och hjälpsam.

Svar från Christian Werdin

Tack för alla fina ord, lycka till i din nya och fina lägenhet!

Thomas H
Träslövs Trädgårdsstad

Kunnig och trevlig hjälpsam .Han levde upp till alla våra förväntningar.vi köpte på Rödeken hoppas jag har bara bra erfarenhet av köpet

Svar från Christian Werdin

Tackar! Lycka till med nya bostaden - det kommer bli kanon!

Håkan W
Träslövs Trädgårdsstad

Har bara träffat honom en gång så jag har inte fått någon uppfattning än.

Svar från Christian Werdin

Hej, och tack! Gratulerar till nya lägenheten och jag tar med mig vad du skriver.

Anki W
Träslövs Trädgårdsstad

Trevlig, vi hade kanske väntat oss lite mer när vi åkt 10 mil för att titta på en nyproducerad BR.

Svar från Christian Werdin

Tack, jag förstår vad du menar och tar med mig detta!

Sara I
Träslövs Trädgårdsstad

Vet ej ! För få kontakt ytor !

Svar från Christian Werdin

Tack, förstår vad du menar och att processen går snabbt med nyproduktion!

Sofie A
Tvååker

Bra bemötande. Hjälpsam och trevligt.

Svar från Christian Werdin

Tack Sofie, och lycka till i nya bostaden!

Malin P
Centrum

Christian bemötte oss på ett väldigt professionellt, trevligt och tillmötesgående sätt inför, under och efter köp av fritidsbostad. Mäklaren har en väldigt viktig roll - i vilken känsla man som köpare får och har i samband med bostadsaffär - Christian gav oss den bästa.

Svar från Christian Werdin

Tack, så himla kul att ni är nöjda! Så glad jag blir för de fina orden.

Henrik P
Centrum

Kändes tryggt genom hela processen. Vänlig, kunnig och alltid tillgänglig.

Svar från Christian Werdin

Tusen tack, bostaden kommer att passa er väl!