Johanna Ingman

Johanna Ingman

Johanna Ingman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Johanna Ingman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Johanna Ingman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Johanna Ingman har haft 6 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-11

Läs vad 7 Läs vad Johanna Ingman

• Erik J
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Björkäng
    2021-11-18
    Bemötandet var bra och fakta riktigt . Hade väll inga direkta förväntningar , uppgifterna klarade hon bra hjälpsam för att köpet skulle gå bra och smidigt .
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Björkäng
    2021-11-15
    En mycket trevlig och smidig mäklare som verkligen levde upp till våra förväntningar på ett mycket engagerat och professionellt sätt.
    Rekommenderar starkt Johanna Ingman på Svensk Fastighetsförmedling i Varberg.
    Tusen tack! Härligt att höra att ni är nöjda! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med ert kommande projekt! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Platsarna
    2021-10-21
    Jättebra bemötande och mäklaren Johanna Ingman gjorde ett seriöst och fötroendeingivande intryck.
    Tusen tack för fin rekommendation! Lycka till och hoppas du ska trivas i nya lägenheten! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Norrdal
    2021-09-16
    Mycket trevligt bemötande stort engagemang väldigt noggrann, fick bra förtroende från först stund med Johanna Ingman Svensk Fastighetsförmedling Varberg.
    Tack för fina ord Ann-Mari, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Lycka till i ert nya boende! Varma hälsningar Johanna Ingman Johanna Ingman
    • Norrdal
    2021-09-13
    Johanna Ingman ordnade snabbt en visning på en tid som passade oss vid vårt besök i Varberg. Påläst och med stor kunskap om lägenheten och området genomförde hon visningen på ett utmärkt sätt. Lungt och sakligt utan jobbiga säljargument fick vi upptäcka att detta var lägenheten vi sökte.
    Tack Johanna!
    /Karin & Bertil
    Tack Karin och Bertil och vad roligt att ni var nöjda med mitt arbete! Hoppas att ni kommer att trivas! Vänliga hälsningar Johanna Johanna Ingman
    • Bläshammar
    2021-08-23
    Jag har haft Johanna Ingman som mäklare.
    Jag är mycket nöjd över hela processen utav min bostadsförsäljning, från första kontakt till skrivet kontrakt!
    Jag fick mer hjälp än vad jag hade förväntat mig! Finns absolut inget att klaga på!
    Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Varberg (Johanna Ingman).
    Stort tack Kristoffer! :) Det var ett nöje att förmedla din lägenhet, lycka till med husbygget! Vänliga hälsningar Johanna Ingman Johanna Ingman
    • Bläshammar
    2021-08-23
    Supernöjd med vår mäklare! Jättetrevlig och hjälpsam, inga som helst klagomål.
    Tack André! Vad roligt att höra! Lycka till i ert nya boende och hoppas att ni ska trivas :) Mvh Johanna Ingman Johanna Ingman