Johanna Ingman

Johanna Ingman

Johanna Ingman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Johanna Ingman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Johanna Ingman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Ingman har haft 30 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 37 Läs vad Johanna Ingman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Breared
    2022-11-07 Verifierad kund
    Johanna är professionell i sitt bemötande. Hon är lätt att få tag på och har bra engagemang genom hela processen. Johanna upplevde definitivt våra förväntningar.
    Stort tack för fin återkoppling! Lycka till i ert nya boende! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Lilla Träslöv
    2022-10-30 Verifierad kund
    Johanna var engagerad och professionell från första kontakt genom hela säljprocessen.
    Tack för förtroendet och för fin återkoppling! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    • Söder
    2022-10-27 Verifierad kund
    Johanna Ingman Var den Mäklare jag valde av fyra olika. Det har jag aldrig ångrat hon är helt enkelt bäst!
    TACK Johanna. MVH: Olle C.
    Stort tack för fina ord! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    • Lilla Träslöv
    2022-10-26 Verifierad kund
    Johanna gjorde ett mycket bra jobb vid försäljning av vårt hus. Mycket bra kommunikation och bemötande , högsta betyg med andra ord!
    Tack för fin återkoppling och ett fint samarbete! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Stråvalla
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och proffesionellt bemötande!
    Tack Caisa, hoppas att ni ska trivas i ert nya hus :) Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsigt.
    Levde upp till alla förväntningar
    En mäklare med service känsla
    Fem🌞🌞🌞🌞🌞av fem möjliga
    Tusen tack! :) Vad roligt att hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi fick ett fantastiskt fint bemötande av Johanna genom hela vår köpprocess. Hon är otroligt professionell, kunnig, serviceinriktad, utstrålar en genuin värme och det märks att hon verkligen brinner för sitt jobb och sina kunder. En fantastiskt duktig mäklare!
    Tusen tack för ett fint omdöme! Vad roligt att ni är nöjda och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt genom hela affären med bra kommunikation. Precis det man önskar som kund

/ Henrik
    Stort tack för en fin återkoppling! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus! :) /Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    • Göingegården
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag tyckte att hon var tålig enkel och blev bra bemött av henne.
    Tack för fin återkoppling! hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet! :) Soliga hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Kungsäter
    2022-06-30 Verifierad kund
    Glad och trevlig! Fint bemötande, kändes som en trygg punkt i husköpet. Generellt mycket bra och proffsig upplevelse av Johanna!
    Tack för fin återkoppling, roligt att kunna hjälpa er med ert husköp! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman