Johanna Ingman

Johanna Ingman

Johanna Ingman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Johanna Ingman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Johanna Ingman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Ingman har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Johanna Ingman

Sedan starten hos Reco 2021
Daniel J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Årnäs

Genuint trevlig, proffsig och mycket seriös. Gav mig ärliga råd, vilket jag uppskattade. Bemötandet var trovärdigt som snabbt gav en bra magkänsla. Mina förväntningar var högt ställda då jag vet att huset är ett bra objekt, men i dessa tider, endast om rätt person sköter försäljningen. Johanna har gjort ett mycket bra jobb. Tack!

Erik O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Årnäs

Korrekt och professionellt bemötande Detta var mitt första fastighetsköp så jag är lite ovan vid vart jag ska lägga mina förväntningar. Tycker att Johanna visade intresse och engagemang. Fick svar på alla mina frågor. Bra och snabb återkoppling i dialog också vid lite obekväma tidpunkter både via telefon, mejl och sms. Jag rekommenderar absolut att göra affärer med Johanna!

Svar från Johanna Ingman

Stort tack för din rekommendation och jag är glad att du känner dig nöjd! Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem! :) Varma hälsningar, Johanna

Emma H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Stråvalla

Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare vid försäljning av sin bostad. Kunnig, gav relevant information samt fanns tillgänglig och mycket bra på återkoppling.

Svar från Johanna Ingman

Tack för din rekommendation och för din återkoppling! :) Hoppas du ska trivas i ditt nya hem! Varma hälsningar, Johanna

Louise N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Kärradal

Duktig och trygg fastighetsmäklare. Tydlig, strukturerad och engagerad!

Svar från Johanna Ingman

Stort tack för fin feedback! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :) Varma hälsningar, Johanna

Jesper S
Stråvalla

Trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Johanna Ingman

Stort tack! Hoppas att ni skall trivas i ert nya boende! :) Varma hälsningar, Johanna

Lennart F
Breared

Bra bemötande! Vid visningen så hade jag inga förväntningar utöver det vi kunde få svar på. Var snabb at komma till budgivning.

Svar från Johanna Ingman

Tack och roligt att du känner dig nöjd. Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet! Varma hälsningar, Johanna

Solveig A
Kurorten

Engagerad o kunnig Trevlig o bemötande

Svar från Johanna Ingman

Glad att höra att du känner dig nöjd och jag hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad! :) Varma hälsningar, Johanna

Hans Magnus S
Centrum

Professionell och lyhörd, bara positivt.

Svar från Johanna Ingman

Tack för din feedback och roligt att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Varma hälsningar Johanna

Emelie H
Träslöv

Johanna har varit ett fantastiskt stöd till oss under försäljningsprocessen. Hon är lyhörd, serviceinriktad och lösningsorienterad. Allt har bara flutit på. Det har varit lätt att kommunicera med Johanna och det märks att hon verkligen bryr sig om sitt uppdrag och sina kunder. Vi är jättenöjda!

Svar från Johanna Ingman

Tusen tack för ert fina omdöme! Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till med ert kommande husprojekt! Varma hälsningar, Johanna

Göran B
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Torpa Stämmet

Vi har fått all tänkbart stöd och service av Johanna. Hon har på ett tydligt, korrekt och stödjande sätt lotsat oss genom försäljningen. Johanna är drivande på ett uteslutande positivt sätt. Johanna har nog också en beundransvärd förmåga att läsa av människor och agera i linje med det. Johanna har också visat det berömvärda beteendet att säga när hon inte varit säker på sitt svar, kontrollerat och sedan återkommit. Hon har hållit oss uppdaterade under hela perioden och speciellt under slutfasen av försäljningsprocessen, då på daglig basis, vilket skänkt oss stor trygghet.

Svar från Johanna Ingman

Stort tack för ett fint omdöme! Så roligt att ni är nöjda och tack för förtroendet! Ha en fin sommar! :) Varma hälsningar Johanna