Johanna Rådahl

Johanna Rådahl

Johanna Rådahl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Johanna Rådahl har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Johanna Rådahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Rådahl har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Johanna Rådahl

Kerstin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Johanna har haft många visningar och under hela processen,som varat i fyra månader, varit positiv och proffsig. När jag har misströstat har hon peppat och när jag har ringt till henne i tid-och otid har hon alltid svarat mig vänligt. Johanna är en riktig pärla som jag rekommenderar mina vänner som vill sälja.

Svar från Johanna Rådahl

Vilket fint omdöme, vad glad jag blir! Stort tack för ett riktigt gott samarbete och jag önskar dig allt gott framöver! /Johanna

Margareta I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Mycket bra bemötande! Bra information och snabb återkoppling! Snabbt och bra blev köpet på Droppstensgatan 1.

Svar från Johanna Rådahl

Tusen tack Margareta! Det kommer bli perfekt för er i Bovieran! Önskar er all lycka till nu med er husförsäljning! /Johanna

Maria E
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Dagsås

Trevlig. Alltid snabb återkoppling. Bra förslag på både texter och bilder i annonsen. Tydligt överlämnade/förklaringar, både till säljare och köpare vid kontraktsskrivningen.

Svar från Johanna Rådahl

Tack för ett mycket bra samarbete! Önskar er alla allt gott framöver! /Johanna

Christopher K
Köpte sin stuga med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Dagsås

Snabb och vänlig. Professionell och kunnig

Svar från Johanna Rådahl

Tack för detta, Christopher! Jag önskar er många fantastiska dagar ute i Dagsås! /Johanna

Jonathan K
Brunnsberg

Johanna är en extremt trevlig och välkomnande person. Väldigt proffesionellt service när vi skrev kontrakt på lägenheten. När jag tog kontakt med henne gällande lägenheten så kollade hon om jag hade lånelöfte och var villig att hjälpa mig att skaffa ett vilket ingen annan frågat om tidigare! Rekommenderar starkt Johanna!

Svar från Johanna Rådahl

Tack för fina ord Jonathan! Och stort grattis till en fin lägenhet, hoppas du kommer trivas bra på Brunnsberg! /Johanna

Jonatan J
Brunnsberg

Jag upplevde allting super bra och väldigt bra bemötande

Tack Jonatan för ett enkelt och bra samarbete! Önskar dig allt gott! /Johanna

Denise T
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Åskloster

Johanna tog sig an vår försäljning med ödmjukhet och fokuserade genuint på alla fördelar med huset. Hon har varit närvarande, förstående och flexibel. Jag har känt 100% trygghet i att Johanna har varit vår mäklare och kan starkt rekommendera henne till alla.

Svar från Johanna Rådahl

Tack snälla Denise för omdömet och dina fina ord! Vårt samarbete har fungerat kanon och för mig har det varit en ära att hjälpa till med försäljningen av detta underbara ställe! Önskar dig och familjen all lycka framåt! /Johanna

Denise T
Åskloster

I ett läge där marknaden är svår kom Johanna till oss med en tydlig plan för hur hon kunde sälja vårat hus. Vi fick direkt en känsla att Johanna var rätt mäklare. Under processen var hon tydlig och ärlig. Snabba återkopplingar och var ett bra stöd under processen. Huset såldes snabbare än vad jag vågade hoppas på.

Svar från Johanna Rådahl

Tack för ett jättefint betyg! Vår plan och gemensamma arbete ledde verkligen fram till en lyckad försäljning och jag önskar er alla allt gott nu framöver! /Johanna

Sandra J
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Åskloster

Väldigt trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Känns tryggt att köpa bostad av Johanna. Rekommenderas varmt.

Svar från Johanna Rådahl

Tack Sandra för din rekommendation! Jag är övertygad om att du kommer att trivas fantastiskt bra i ditt fina hus, önskar dig allt gott! /Johanna

Karolina W
Skällinge

Jag upplever Johanna som ärlig, tydlig, naturlig och hjälpsam. Rekommenderar alternativ utan att pusha. Väldigt nöjd!!

Svar från Johanna Rådahl

Tack för ditt omdöme och för ett riktigt gott samarbete! Önskar dig all lycka i din nya bostad! /Johanna