Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Mathilda Tuvenäs har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mathilda Tuvenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathilda Tuvenäs har haft 33 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 124 Läs vad Mathilda Tuvenäs

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Breared
    2022-11-15 Verifierad kund
    Det gick bra hon mötte oss mycket bra. Hon va trevlig och gav oss den information som behövdes en mycket bra mäklare
    Stort grattis till er nya lägenhet, hoppas ni ska trivas! Och tack för omdömet, det värmer :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Apelviken
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mathilda är driven och engagerad. På ett personligt sätt skötte hon hela affären. Vi kände oss trygga i processen och vi fick löpande information om vad som hände.

Mathilda är en kunnig mäklare som jag gärna använder igen.
    Tack snälla för de fina orden! Det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete :) Mathilda Tuvenäs
    • Apelviken
    2022-11-02 Verifierad kund
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    • Tors Gränd
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Vi fick svar på de frågor vi hade och där inte Matilda hade svar tog hon reda på det.
    Tack Eva för de fina orden! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :) Mathilda Tuvenäs
    • Trädlyckan
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hela upplevelsen, Mathilda var väldigt öppen och välkomnande vid första visningen. Sen tycker vi att hon har varit väldigt glad och hjälpsam under hela köpet.
    Väldigt bra på att förklara och svara på frågor samt snabb på att svara.
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Tors Gränd
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mathilda var väldigt engagerad och intresserad av att få reda på allt hon kunde för att kunna sälja lägenheten.
    Man fick alltid att positivt mottagande.
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Joel! Stort lycka till med ert husbygge! :) Mathilda Tuvenäs
    • Trädlyckan
    2022-09-12 Verifierad kund
    Superhärlig och driven mäklare! Försäljningen gick snabbt och smidigt med bra återkoppling genom hela processen. Skapar förtroende både för säljare och köpare. Kan väl rekommendera Mathilda!
    Tack omdömet Helen! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mathilda har skött försäljningen av min bortgångna mammas lägenhet på ett mer än exemplariskt sätt. Alla problem har lösts på ett snabbt och professionellt sätt. Hon har varit oerhört lätt att kontakta och väldigt trevlig i sitt bemötande mot alla inblandade. Jag kan varmt rekommendera Mathilda som din fastighetsmäklare.
    Så roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Helena! Det värmer verkligen. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-08 Verifierad kund
    Entusiastiskt och kompetent bemötande.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Det gläder mig att du känner så Per! Tack för omdömet och hoppas vi springer på varandra igen! :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-08 Verifierad kund
    Utmärkt rakt igenom.
    Hittade lösningar och vägar, klok, flexibel och positiv.
    Gillar henne MYCKET!
    Tack Lotta för det fina omdömet och tusen tack för förtroendet att få hjälpa till vid er försäljning! :) Mathilda Tuvenäs