Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Mathilda Tuvenäs har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mathilda Tuvenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathilda Tuvenäs har haft 5 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-10

Läs vad 79 Läs vad Mathilda Tuvenäs

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Trädlyckan
    2021-11-22
    Vi har fått ett superbra bemötande av Mathilda då hon guidat oss tryggt och proffesionellt genom vår första försäljning. Hon har gett oss klara och tydliga svar på frågor, haft ett proffsigt bemötande och superhärligt engagemang. Stor hjälp innan fotografering och visning i hur man ska tänka och styla, uppdaterade ofta i slutskedet och fantastisk vid kontraktsskrivning. Verkligen stort stort tack Mathilda!
    Stort tack för det fina omdömet Maria! Det har varit superroligt att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet och det ska bli roligt att följa er i ert husbygge! :) /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-11-12
    Bättre mäklare finns inte. Alltid glad och trevlig. Informerar om allt som ska hända och håller mig uppdaterad om allt som händer i processen. Mycket kunnig och det skapar en trygghet för mig som säljare. Ger mycket bra tips på vad man själv kan göra för styling innan fotografering och visning. Mathilda överträffade verkligen mina förväntningar.
    2021-11-08
    Mathilda var mycket bra på återkoppling. Uppskattas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-11-07
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande både under visning och kontraktskrivning. Mathilda levde med råge upp till våra förväntningar!
    Tack Linn för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet :) /Mathilda Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Apelviken
    2021-10-28
    Mäklaren har skött en tidigare försäljning åt oss. Att vi återvänder med ett nytt objekt, är ett bra betyg.
    Det va så roligt att återigen få lotsa er genom en försäljningsprocess! Stort tack för förtroendet -igen! Hoppas ni hittar er drömlägenhet Spanien! /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-10-19
    Mäklaren Mathilda är helt fantastisk, lyssnar på oss som köpare, uppdaterar oss ständig med vad som händer, ger tips på vad vi behöver tänka inför visning. Det är absolut den bästa mäklaren som vi någonsin haft.
    Tack snälla för det fina omdömet! Blir så himla glad. Tack för förtroendet att får hjälpa till med er lägenhetsförsäljning. Önskar er all lycka framöver som husägare!! /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-10-18
    Trevligt och snabb hantering av hela processen.
    Tack för de fina orden! Grattis till er nya lägenhet! :) /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-10-18
    Mäklare Matilda återkopplade mycket fort vid frågor. Uppskattat.
    Så roligt att ni är nöjda! Det har varit roligt att få hjälpa till! /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-10-08
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt. Vi fick ett bra förtroende av Mathilda. Hon förklarade allting bra så det kändes tryggt och lätt att förstå alla turerna kring försäljningen. Hon svarade supersnabbt på mail och sms.
    Vi är jättenöjda.
    Tack snälla Kerstin för de fina orden! Det gläder mig att du är nöjd och jag hoppas verkligen du ska trivas i din nya fina lägenhet :) /Mathilda Mathilda Tuvenäs
    2021-09-03
    Bemötandet var jättebra så att vi är väldigt nöjda
    Tack Inger, så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Mathilda Mathilda Tuvenäs