Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• BadgeEightYears
Ring 0340-151 70 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg! Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor. Svensk...

526 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Linnea T
Köpte sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Hunnestad

Joakim är en jättebra mäklare. Han är väldigt informativ, återkopplar väldigt snabbt och är trevlig och lugnt. Joakim har sålt ett hus till oss och säljer även vårt. Har gått igenom allt med oss väldigt grundligt för att vi ska förstår. Är alltid glad och tar sig verkligen tid om man har några frågor eller funderingar. Kan starkt rekommendera

Svar från Joackim Möller

Tack för ditt fina omdöme, det värmer, tack!

Bo N
Skrev om Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Joackim har varit professionell och gett bra service genom hela genom hela säljprocessen. Han har snabbt återkopplat och hållet oss uppdaterade. Vi kan varmt rekommendera Joackim som mäklare. Bosse och Sonja

Svar från Joackim Möller

Tack ska ni ha, det har varit ett fint och trevligt samarbete! stort lycka till med ert nya :-)

Marie T
Väröbacka

Arrogant mäklare som "missförstod" när vi bad honom att enbart ta vårt bud med säljaren. Han förstår inte att han enbart skall tala med säljaren trots att vi bad honom om det. vi använde inte ordet dolt bud och då förstår inte han att han skall ta det enbart med säljaren. Trots att vi talades vid i ca 10 minuter och berättade att vi vill att han skulle ta det direkt med säljaren han svarade tom att säljaren inte kommer att vara tillgänglig förrän till kvällen Vi svarade att det är helt ok. Prata med säljaren och återkom...

Svar från Joackim Möller

Hej Vad tråkigt att du upplever det på detta sätt. Jag lägger stor vikt vid att alltid göra mitt bästa och du får gärna kontakta mig direkt om du har frågor kring processen.

Sussi A
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Galtabäck

Rebecca är en proffsig mäklare som har koll på vad hon gör, snabb på återkoppling och mycket trevlig. Det är andra huset hon sålt för oss och jag skulle anlita henne igen😄😄

Leena P
Äckregården

Jättefint mötande från början till slut, bra information mellan visningarna om vad som händer med intressenterna och alltid redo att svara på våra frågor om allt möjligt!

Camilla L
Björkäng

Vi är mycket nöjda med både visning och hanterande av vårt husköp. Effektivt och proffsigt!

Svar från Joackim Möller

Tack! roligt att ni är nöjda med mig och ert husköp!

Wolfgang K
Sålde sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Björkäng

Förtroende ,kunnig och påläst . Som person och i sin profession .

Svar från Joackim Möller

Tack för ert förtroende och er fina omdöme, det värmer!

Pia-Lena P
Äckregården

Oerhört trevligt bemötande. Höll oss ständigt uppdaterade under processen

Maria E
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Dagsås

Trevlig. Alltid snabb återkoppling. Bra förslag på både texter och bilder i annonsen. Tydligt överlämnade/förklaringar, både till säljare och köpare vid kontraktsskrivningen.

Svar från Johanna Rådahl

Tack för ett mycket bra samarbete! Önskar er alla allt gott framöver! /Johanna

Christopher K
Köpte sin stuga med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Dagsås

Snabb och vänlig. Professionell och kunnig

Svar från Johanna Rådahl

Tack för detta, Christopher! Jag önskar er många fantastiska dagar ute i Dagsås! /Johanna

Mikael L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Trevligt och professionellt bemötande

Kristin N
Köpte en tomt med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Vare

Proffsigt och effektivt. Mycket vänligt av och trevligt bemötande.

Britt Ann Margareta B
Sålde en tomt med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Vare

Fint och gott samarbete , lätt att genomföra försäljningen

Erling A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Ett muntligt löfte om köp borde vara en hederssak tills underskrift några timmar senare. Att sedan få besked om att köpet inte gäller utan att det kom in ny köpare är lågt.

Rune B
Ullared

Mycket pålitlig person.Bara att gratulera.

Emilia H
Ullared

Kunnig, serviceminded och trevlig

Ritva T
Tvååker

Han jobbade på bra. Många visningar med bra resultat

Frida B
Varberg

Jättenöjd med allting. Ett proffigt bemötande med personlig känsla!

Svar från Joackim Möller

Hej Frida Stort tack för ditt betyg och omdöme! Stort lycka till med era nya äventyr!

Johan Martin M

Proffsig igenom hela processen

Svar från Joackim Möller

Tack Johan och lycka till med huset!

Andrea C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Träslövs Trädgårdsstad

Bra och professionellt bemötande. Snabb på att svara vid frågor och hjälpsam.

Svar från Christian Werdin

Tack för alla fina ord, lycka till i din nya och fina lägenhet!

Lucas M
Köpte sin bostad med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Skällåkra

Joackim bemötte oss mycket bra och hjälpte oss tryggt genom hela processen. Vi är imponerade över hur ett bemötande kan vara så proffesionellt och personligt på samma gång :) Topp betyg!

Svar från Joackim Möller

Tack! Det värmer :-) kommer bli perfekt för er!

Per J
Sålde sin bostad med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Skällåkra

Trevligt bemötande och införlivade alla förväntningar som vi haft på honom och försäljningen! Mycket trevlig mäklare! Många tack! Per

Svar från Joackim Möller

Tack Per för ert förtroende och lycka till framåt!

Gun K
Skällåkra

Trevlig, positiv med bra känsla för kundens önskemål och ett genomtänkt upplägg som väl mötte våra förväntningar.. Vi är jättenöjda.

Svar från Joackim Möller

Tack Gun för ett trevligt samarbete!

Jonathan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Brunnsberg

Johanna är en extremt trevlig och välkomnande person. Väldigt proffesionellt service när vi skrev kontrakt på lägenheten. När jag tog kontakt med henne gällande lägenheten så kollade hon om jag hade lånelöfte och var villig att hjälpa mig att skaffa ett vilket ingen annan frågat om tidigare! Rekommenderar starkt Johanna!

Svar från Johanna Rådahl

Tack för fina ord Jonathan! Och stort grattis till en fin lägenhet, hoppas du kommer trivas bra på Brunnsberg! /Johanna

Thomas H
Träslövs Trädgårdsstad

Kunnig och trevlig hjälpsam .Han levde upp till alla våra förväntningar.vi köpte på Rödeken hoppas jag har bara bra erfarenhet av köpet

Svar från Christian Werdin

Tackar! Lycka till med nya bostaden - det kommer bli kanon!

Jonatan J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Rådahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Brunnsberg

Jag upplevde allting super bra och väldigt bra bemötande

Tack Jonatan för ett enkelt och bra samarbete! Önskar dig allt gott! /Johanna

Emilie M
Bua

Rak, tydlig och ser till att det blir en bra affär för både säljare och köpare. Tacksam för hjälpen vi fick!

Svar från Joackim Möller

Tack och bra jobbat även från er sida! Välkomna till Varberg.

Liza K
Tångaberg

Joackim är en mycket kompetent, målinriktad och trevlig mäklare som med stort engangemang levererar resultat på en hög nivå. Vi kan varmt rekommendera Joackim för en lyckad affär!

Svar från Joackim Möller

Stort tack! Era ord värmer. Önskar er stort lycka till med ert nya hus och en än gång tack för ert förtroende.

Sara B
Bua

Vi sålde just vårt hus med Joackim som mäklare. Han var intresserad, kunnig och lätttillgänglig. Jag uppskattar verkligen hans enkla sätt och transparenta kommunikation.

Svar från Joackim Möller

Tack! Superkul att få träffa er och hjälpa till med er husaffär!

Håkan W
Träslövs Trädgårdsstad

Har bara träffat honom en gång så jag har inte fått någon uppfattning än.

Svar från Christian Werdin

Hej, och tack! Gratulerar till nya lägenheten och jag tar med mig vad du skriver.

Anki W
Träslövs Trädgårdsstad

Trevlig, vi hade kanske väntat oss lite mer när vi åkt 10 mil för att titta på en nyproducerad BR.

Svar från Christian Werdin

Tack, jag förstår vad du menar och tar med mig detta!

Sara I
Träslövs Trädgårdsstad

Vet ej ! För få kontakt ytor !

Svar från Christian Werdin

Tack, förstår vad du menar och att processen går snabbt med nyproduktion!

Daniel J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Årnäs

Genuint trevlig, proffsig och mycket seriös. Gav mig ärliga råd, vilket jag uppskattade. Bemötandet var trovärdigt som snabbt gav en bra magkänsla. Mina förväntningar var högt ställda då jag vet att huset är ett bra objekt, men i dessa tider, endast om rätt person sköter försäljningen. Johanna har gjort ett mycket bra jobb. Tack!

Erik O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Årnäs

Korrekt och professionellt bemötande Detta var mitt första fastighetsköp så jag är lite ovan vid vart jag ska lägga mina förväntningar. Tycker att Johanna visade intresse och engagemang. Fick svar på alla mina frågor. Bra och snabb återkoppling i dialog också vid lite obekväma tidpunkter både via telefon, mejl och sms. Jag rekommenderar absolut att göra affärer med Johanna!

Svar från Johanna Ingman

Stort tack för din rekommendation och jag är glad att du känner dig nöjd! Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem! :) Varma hälsningar, Johanna

Andreas B
Himle

Vi hade Joachim Möller som mäklare. Mycket proffsigt bemötande och fick stort förtroende för han redan första mötet. Svarar snabbt på telefon och Mail. Lyckades sälja vårat hus på under en månad.

Svar från Joackim Möller

Tack Andreas för ert förtroende! Lycka till så ses vi framåt.

Johan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Tvååker

En väldigt trevlig mäklare, som sköte allt jätte bra. Både vid köp av vår nya bostad och till försäljningen av våran gamla lägenhet. Lyckades trots dåliga tider få till en bra affär. Mycket nöjd.

Svar från Joackim Möller

Tack Johan! Lycka till i ert nya hus, kommer passa er perfekt!

Jacob L
Bua

Tydlig och snabb återkoppling under hela försäljningen! Joackim skötte allt precis så som man önskar och det blev en Snabb försäljning.

Svar från Joackim Möller

Tack Jacob och stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er!

Emma H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Stråvalla

Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare vid försäljning av sin bostad. Kunnig, gav relevant information samt fanns tillgänglig och mycket bra på återkoppling.

Svar från Johanna Ingman

Tack för din rekommendation och för din återkoppling! :) Hoppas du ska trivas i ditt nya hem! Varma hälsningar, Johanna

Astrid Margareta H
Grimeton

Jag har redan svarat på er förra mail

Östen L
Grimeton

vänligt och kunnigt. han gjorde ett bra jobb. helt ok, lite stressad vid skrivningen av kontraktet.

Svar från Joackim Möller

Tack och lycka till i nya huset!

Sofie A
Tvååker

Bra bemötande. Hjälpsam och trevligt.

Svar från Christian Werdin

Tack Sofie, och lycka till i nya bostaden!

Amanda J
Köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Veddige

Rebecca var väldigt tillmötesgående, tillgänglig och hade en glad personlighet. Vår resa till förstagångshusägare kändes trygg och vi är otroligt nöjda. Vi kommer absolut anlita Svensk Fastighetsförmedling Varberg vid tillfälle i framtiden.

Svar från Rebecca Persson

Härligt att höra att ni är nöjda och känner er trygga med köpet! Tack Amanda för ert fina omdöme! Önskar er all lycka till i ert nya boende! Varma hälsningar Rebecca

Benjamin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Fick väldigt fint och personligt bemötande av Joackim. Var väldigt tillmötesgående och påläst. Hjälpte mig dessutom att komma i kontakt med flera banker angående bolån, med väldigt kort varsel. Hela bostadsköpet var en smidig affär

Svar från Joackim Möller

Tack Benjamin för din fina bedömning! Lycka till med dina nya äventyr!

Susanne R
Söder

Lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Påläst. Stöttande genom köpprocessen. Proffessionell!

Svar från Joackim Möller

Tack Susanne, kul att vi fick till en affär. Stort lycka till!

Louise N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Kärradal

Duktig och trygg fastighetsmäklare. Tydlig, strukturerad och engagerad!

Svar från Johanna Ingman

Stort tack för fin feedback! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :) Varma hälsningar, Johanna

Malin P
Centrum

Christian bemötte oss på ett väldigt professionellt, trevligt och tillmötesgående sätt inför, under och efter köp av fritidsbostad. Mäklaren har en väldigt viktig roll - i vilken känsla man som köpare får och har i samband med bostadsaffär - Christian gav oss den bästa.

Svar från Christian Werdin

Tack, så himla kul att ni är nöjda! Så glad jag blir för de fina orden.

Hella Margot Ursula K
Söder

Jag saknade en mera personlig avslutning, några välvalda ord, kanske en liten present som minne av en viktig dag.

Svar från Joackim Möller

Hej Hella Tack för din feedback, vi lämnar alltid en gåva på tillträdesdagen då affären är helt klar. Önskar en en fin jul!

Henrik P
Centrum

Kändes tryggt genom hela processen. Vänlig, kunnig och alltid tillgänglig.

Svar från Christian Werdin

Tusen tack, bostaden kommer att passa er väl!

Lindamarie P
Varberg

Trevlig, påläst, återkopplade snabbt och lätt att nå både via telefon och epost.

Svar från Joackim Möller

Tack för ert fina omdöme! Stort lycka till med nya bostaden.

Jesper S
Stråvalla

Trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Johanna Ingman

Stort tack! Hoppas att ni skall trivas i ert nya boende! :) Varma hälsningar, Johanna