Emma Köld
Registrerad mäklare sedan 2019-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Emma Köld

• Lars-Olof P sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-08-08

Bullandö
    Fritidshus. Sålt.

Bra bemötande. Snabb återkoppling. Förväntan om snabb affär, vilket det också blev. Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Lars-Olof P
    Stort tack för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses snart igen!
  • Eva F sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-08-08

Bullandö
    Sålt fritidsfastighet i skärgården. Emma har varit proffsig hela vägen, utmärkt bemötande, saklig, vänlig och hela tiden närvarande. Snabb att svara, väldigt serviceminded. Kan rekommendera henne! Toppbetyg! Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Eva F
    Tack så mycket för en fin rekommendation och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas ni kommer att trivas bra med nya huset. Ha det fint så ses vi igen på tillträdet!
  • Marcus L köpte sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-25

Brunn
    Vänligt och proffsigt bemötande vid köp av vår villa. Läs mer
    2020-06-30 Emma K svarar Marcus L
    Stort tack Marcus och grattis igen till ert nya huset!
  • Jeanette E sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-08

Abborrkroken
    Jag anlita Emma Köld för att sälja mitt fritidshus på Värmdö. Jag upplevde Emma både som kunnig, trevlig och lyhörd för mina behov. Jag rekommenderar Emma varmt! Läs mer
    2020-06-12 Emma K svarar Jeanette E
    Tack så mycket för dina ord Jeanette, det värmer! Nu ska vi hitta en fin lägenhet till dig. Vi ses på tillträdet :)
  • Glenn Mikael S
    Glenn Mikael S skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-05-08

Väldigt nöjd med Emma som mäklare!
    Hon är Lättillgänglig och svarar på diverse funderingar man har kring boendeförsäljning.
    Trevlig, Positiv, ärlig och påläst! fick en snabb och smidig affär med henne!
    Rekommenderar henne starkt 👍🏻 Läs mer
    2020-05-12 Emma K svarar Glenn Mikael S
    Stort tack Glenn för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! :)
    Glenn Mikael S gillar detta
  • Emma B sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-20

Värmdö
    Jag/vi har sålt en villa och blev mycket professionellt bemötta. Mäklaren var kunnig och skötte allt mycket smidigt och var alltid anträffbar för att svara på frågor etc. Hon hjälpte oss med allt tänkbart och överträffade alla förväntningar. Läs mer
    2020-04-21 Emma K svarar Emma B
    Stort tack för de fina orden Emma och Jonas, de värmer! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, tack för ett bra samarbete. Ta hand om er så ses vi på tillträdet.
  • Eva O sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-31

Ingarö
    Har sålt en villa.
    Trots hennes unga ålder har hon haft mycket kunskap och många smarta ide'er. Framåt och påläst. En riktig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling, var rädd om henne.
    Vi är såå nöjda.
    Eva Olofsson/Ingarö Läs mer
    2020-04-21 Emma K svarar Eva O
    Tack Eva och Klasse för fina orden och tack för ert förtroende. Det kommer bli så bra för er i nya lägenheten! Vi ses snart igen :)
  • Evelina U köpte sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-09

Höjdhagen
    Mycket bra på att avsluta affär! Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Evelina U
    Tack snälla för ditt betyg Evelina, nu ser vi fram emot att ni får flytta in i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet :)
  • Berith L sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-09

Höjdhagen
    Emma sålde vårt hus i Gustavsberg proffsigt
    Jag kan rekommendera henne varmt Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Berith L
    Stort tack för de fina orden och tack igen för presenten från dig och Per. Nu håller vi tummarna att ni hittar någon fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-24

Djurhamn
    Vi sålde vårt sommarhus med hjälp Emma. Trevligt bemötande, tillmötesgående och proffsighet genom hela affären. Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera att anlita Emma! Läs mer
    2020-03-04 Emma K svarar Katarina T
    Fina ord som värmer, tack Katarina! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av ert fritidshus. Vi ses snart på tillträdet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson