Emma Köld
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Emma Köld

• Eva O sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-31

Ingarö
    Har sålt en villa.
    Trots hennes unga ålder har hon haft mycket kunskap och många smarta ide'er. Framåt och påläst. En riktig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling, var rädd om henne.
    Vi är såå nöjda.
    Eva Olofsson/Ingarö Läs mer
  • Evelina U köpte sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-09

Höjdhagen
    Mycket bra på att avsluta affär! Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Evelina U
    Tack snälla för ditt betyg Evelina, nu ser vi fram emot att ni får flytta in i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet :)
  • Berith L sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-09

Höjdhagen
    Emma sålde vårt hus i Gustavsberg proffsigt
    Jag kan rekommendera henne varmt Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Berith L
    Stort tack för de fina orden och tack igen för presenten från dig och Per. Nu håller vi tummarna att ni hittar någon fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-24

Djurhamn
    Vi sålde vårt sommarhus med hjälp Emma. Trevligt bemötande, tillmötesgående och proffsighet genom hela affären. Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera att anlita Emma! Läs mer
    2020-03-04 Emma K svarar Katarina T
    Fina ord som värmer, tack Katarina! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av ert fritidshus. Vi ses snart på tillträdet :)
  • Patrik E sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-24

Djurhamn
    Vi sålde vårt fritidshus. Emma är mycket kunnig och har varit lyhörd och noggrann i sitt bemötande. Vi rekommenderar Emma starkt. Läs mer
    2020-03-04 Emma K svarar Patrik E
    Stort tack Patrik för en väldigt fin rekommendation och för förtroendet. Vi ses på tillträdet!
  • Elisabeth P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-11-23

Farsta Slottsvik
    Har inte haft så många tillfällen då jag mött Emma . Har fått snabba svar när jag sökt Emma. Och tydliga besked när jag ställt frågor Läs mer
    2019-11-26 Emma K svarar Elisabeth P
    Stort tack för ditt omdöme Elisabeth. Kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Peter A sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-11

Värmdö
    Vi sålde en fritidsfastighet på Ingarö. Vi hade sedan tidigare bra erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö och fick även denna gång ett stort förtroende för vår mäklare Emma Köld. Upplägg och planering inför försäljningen sköttes på ett professionellt och säkert sätt. Det var ingen rusning på visningarna men Emma lyckades få till en bra affär med en intresserad köpare. Vi är mycket nöjda med hur affären sköttes. Läs mer
    2019-09-13 Emma K svarar Peter A
    Tackar ödmjukast! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, tack för ett bra samarbete. Vi ses!
  • Maria A sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-11

Värmdö
    Jag sålde ett fritidshus med hjälp av denna mäklare. Bemötandet av såväl säljare som presumtiva köpare var trevligt och professionellt. Läs mer
    2019-09-13 Emma K svarar Maria A
    Stort tack för dina varma ord Maria. Kul att du känner dig nöjd med mitt arbete, vi ses vid tillträdet!
  • Rasmus P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-08-26

Jag köpte en lägenhet och blev väldigt proffsigt och bra bemött av mäklaren. Eftersom det var min första lägenhet så var det lite nervöst men jag fick bra hjälp och förklaringar på hur allt fungerar och går till. Läs mer
    2019-09-10 Emma K svarar Rasmus P
    Stort tack Rasmus för dessa fina ord, de värmer. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet.
  • Filip C skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-08-23

38 kvm i gustavsberg

Emma va proffsig och jätte trevlig, allt var väldigt enkelt

Jag fick det priset jag ville ha Läs mer
    2019-09-10 Emma K svarar Filip C
    Stort tack för förtroendet Filip! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen och jag önskar dig all lycka till med din nya lägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson