Läs vad 31 Läs vad Emma Köld

• 2021-01-12
    Såld Lägenhet.
    Mycket professionell mäklare och flexibel, löste alla mina problem och hade svar på alla mina frågor!
    Oskar B
    • 44.0 m²
    • Gustavsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack så mycket Oskar för din rekommendation! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av din lägenhet. Vi ses :)

• 2021-01-12
    Emma är en jättebra mäklare. Lyhörd och återkopplar snabbt, samt har informerat oss löpande under processen. Rekommenderar henne varmt!
    Anne-Charlotte O
    • 44.0 m²
    • Gustavsberg
    Stort tack för Lotta, de värmer! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, tack för ett bra samarbete. Ta hand om er så ses vi! Mvh, Emma

• 2020-11-18
    Sålde precis min lägenhet med hjälp av Emma Köld. Hon säljer varken bilar eller hästar utan beter sig som du förväntar dig av en fastighetsmäklare vilket inte alla gör tyvärr. Hon är en professionell, seriös, tydlig, glad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Emma arbetar smidigt och är noga med att säljare samt köpare är med på banan.

TOPPBETYG!!
    Mikael S
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
    Fina ord som värmer, tack Mikael! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av din lägenhet. Vi ses snart på tillträdet och hörs i januari gällande planering inför deklarationen :) Mvh, Emma

• 2020-11-12
    Emma hjälpte oss sälja vår tvåa i Gustavsberg och vi är väldigt nöjda med såväl slutresultatet som bemötandet. Trevlig, tillmötesgående och kompetent! Höll oss hela tiden informerade och kom med bra tips. Kan varmt rekommendera Emma till andra säljare.
    Linnéa H
    • 55.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
    Stort tack för er fina reco och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete :) Jag hör av mig om jag får in någon fin lägenhet/radhus som kan passa er. Vi ses på tillträdet! Mvh, Emma

• 2020-10-30
    Emma has been very committed in the selling process regarding the house we bought at Varmdo.
    She is professional and she is a person who we rapidly gained in trust.

Jean Philipoe.
    Jean-philippe C
    • Södra Kopparmora
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Thank you very much Jean-Philippe. I really hope that you will enjoy your new house. See you when it´s time to move in Med vänliga hälsningar, Emma

• 2020-10-15
    VIlla, lantligt läge, Värmdö

Inlyssnande, kunnig, lyhörd och målinriktad

Hade egentligen inte några förväntningar, Svens Fast tog kontakt med oss, de gav en lägesrapport om möjligheterna som överträffade förväntningarna, och resultatet tangerade prognosen

Målmedvetet arbete mot en försäljning
    Håkan G
    • Södra Kopparmora
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack så mycket Håkan för din rekommendation. Stort lycka till med jakten av ett nytt fritidshus! Det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med sökande. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Emma

• 2020-10-15
    Emma har haft uppdrag att sälja vårt hus på Värmdö.
    Samarbetet har fungerat utmärkt.
    Emma är trevlig, engagerad, professionell, kunnig, pålitlig och lyhörd. Huset har blivit sålt till begärt pris relativt snabbt.
    Jag skulle varmt rekommendera Emma till andra!
    10 av 10!
    Annika H
    • Södra Kopparmora
    Stort tack Annika för din rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses på tillträdet! :) Med vänliga hälsningar, Emma

• 2020-10-08
    Köpt en bostad på Maja Snis Gata, inga problem med att få en privatvisning. Mycket trevligt bemötande, kunnig om bostaden och hjälpsam. Rekommenderas!
    Felicia N
    • 46.0 m²
    • Porslinskvarteren
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Stort tack Felicia för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att ni är nöjda! Grattis till er nya lägenhet, vi ses på tillträdet. Mvh, Emma

• 2020-09-28
    Emma har hjälpt oss att sälja våran lgh. Emma var proffsig, positiv och trevlig. Emma levde verkligen upp till förväntningarna vi hade! Emma bästa mäklaren ever!
    Fredrik J
    • 46.0 m²
    • Porslinskvarteren
    Stort tack för förtroendet Fredrik! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Nu ska vi hitta ett fint hus till er :) Vi ses! Mvh, Emma

• 2020-09-18
    Sålt fritidshus, engagerad och kunnig mäklare som gav både oss och kunderna ett bra intryck. Snabb och bra kommunikation.
    Linn W
    • 38.0 m²
    • Ingarö
    Vad härligt att ni är nöjda! Stort tack för förtroendet och en fin rekommendation. Mvh, Emma

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte