Evelin Valentinsson

Evelin Valentinsson

Evelin Valentinsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Evelin Valentinsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Evelin Valentinsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelin Valentinsson har haft 34 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

71 omdömen om Evelin Valentinsson

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Tranarö
    2023-01-17 Verifierad kund
    Evelin är en varm lättsam person, otroligt professionell och kommunikativ och de är tydligt att hon älskar sitt jobb! Jag kan bara varmt rekommendera henne och kommer absolut anlita henne igen vid nästa flytt:)
    /Camilla
    Tack för det fina omdömet Camilla! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsförsäljning och skulle du behöva hjälp att sälja i framtiden så hjälper jag dig mer än gärna. Nu lägger vi fokus på att hitta ditt nästa boende. Vi ses på gymmet :) Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Harö
    2023-01-14 Verifierad kund
    The broker was active, she fought for the deal. Even worked through her holidays.
    One of the best brokers I worked with.
    Thank you so much Khaled for your kind words! It sure was a bumpy ride but I’m glad that everything worked out well for all parts in the end. Looking forward to see the end result of the renovation. Have a nice weekend. Kind regards, Evelin Evelin Valentinsson
    • Tranarö
    2023-01-14 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och snabb på återkoppling.
    Tack för det fina omdömet Ellen! Känns kul att det blev just du som blev den lyckliga ägaren, jag ser fram emot att springa på dig hör ute på Ingarö. Trevlig helg! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-12-18 Verifierad kund
    Evelin var lyhörd för oss köpare. Enkel att ha kontakt med.
    Tack för det fina omdömet Jasmine! Vad kul att ni upplevde mig som lyhörd och att kontakten fungerade bra, det känns extra kul att ni äntligen hittat ett nytt hem och jag tror verkligen att hela familjen kommer stormtrivas! Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-12-17 Verifierad kund
    Superfin, närvarande och professionell hjälp rakt igenom! Tack för allt Evelin!
    Tack för det fina omdömet Erik, Vad glad jag blir att ni uppskattar min hjälp och jag tror verkligen att hela familjen kommer stormtrivas i ert nya hem. Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-12-16 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare!
    Alltid tillgänglig, lyhörd och arbetade otroligt hårt för att nå våra mål. Trots att marknaden för tillfället är väldigt tuff gav hon oss en trygghet som varit ovärderlig!
    Kan verkligen rekommendera Evelin..
    Tack Stephanie för det fina omdömet och rekommendationen! Jag blir väldigt glad av att ni kände er trygga med mig som mäklare trots den tuffa bostadsmarknaden och det känns väldigt skönt att allt löst sig så otroligt smidigt till slut. Det har varit en spännande resa och jag önskar er stort lycka till med ert nya boende. Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gustavsberg
    2022-12-09 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Evelin. Hon såg till att återkoppla fort och höll en uppdaterad hela tiden. Hon såg till att det blev bra för alla inblandade och att alla blev nöjda.
    Tack Alice för det fina omdömet! Vad kul att höra att du hela tiden känt dig uppdaterad om läget och nöjd med hela processen. Önskar dig en riktigt trevlig helg! Evelin Valentinsson
    • Barnvik
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag hade två speciella tomter att sälja, och hade därför även speciella önskemål vid val av mäklare. Jag är fantastisk nöjd med hur Evelin hjälpte mig att lägga upp en strategi som följdes med både integritet och hjärta. Jag kan å det varmaste rekommendera Evelin!!
    Tack för det fina omdömet Anna. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av dina unika tomter och det känns väldigt kul att höra att du är nöjd med min strategi samt att du upplevde att jag hade ett hjärta för dig som kund. Extra skönt är det även att allt även gick otroligt snabbt och smidigt när vi väl satte igång försäljningen i ett mer skarpt läge! Jag önskar dig stort lycka till med allt i framtiden, vi hörs i veckan gällande tillträdet. Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    • Djurhamn
    2022-12-06 Verifierad kund
  • Andreas W
    • Barnvik
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevlig och mycket professionellt bemötande 5/5
    Tack för det fina omdömet Andreas. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med fastighetsköpet, det blev en otroligt snabb och smidig affär. Jag ser fram emot att träffa dig på tillträdet i veckan! Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson