Evelin Valentinsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Evelin Valentinsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Evelin Valentinsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Evelin Valentinsson har haft 1 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2021-12

Läs vad 4 Läs vad Evelin Valentinsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Porslinskvarteren
    2022-01-13 Verifierad kund
    Professionell och service minded.
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Harri, det har varit väldigt kul att få hjälpa till med lägenhetsköpet. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Porslinskvarteren
    2022-01-11 Verifierad kund
    Evelin har en trevlig bemötande
    engagerad
    lyhörd
    hjälpsam
    flexibel
    ambition
    Tack så mycket Lidia för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje från min sida att hjälpa till med försäljningen av er bostad och nu fortsätter vi jakten att hitta ert nya boende! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Brunn
    2021-12-26 Verifierad kund
    Evelin har mot mig visat en mycket positiv attityd. Alltid trevlig, snabba återkopplingar, rak kommunikation och seriöst förhållningssätt till uppdraget.
    Hon levererade en försäljning med ett pris över det jag förväntade mig.

Högsta betyg.
    Tack så mycket Jan för det fina omdömet. Det är/har varit ett nöje att få förmedla er bostad och ser fram emot att träffa er igen på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Brunn
    2021-12-24 Verifierad kund
    Vill ge ett mycket bra omdöme av Evelin i samtliga kontakter i samband med köpet.
    Tack Roffe, vad kul att ni är nöjda med mig och för det fina omdömet. Vi ses snart igen!
    Med vänliga hälsningar, Evelin