Jasmine Wiberg

Jasmine Wiberg

Jasmine Wiberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Jasmine Wiberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Jasmine Wiberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Jasmine Wiberg har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 43 Läs vad Jasmine Wiberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Hästhagen
    2021-07-31
    Jasmine hade ett lungt och trevligt sätt både vad det gäller bemötande och proffsighet att visa objektet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-07-28
    Proffsig, tydlig och trevlig. Snabb visning och kontraktsskrivning.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-07-26
    Allt fungerade enligt önskemål och hon är en energisk, effektiv och serviceminded kvinna.
    2021-07-26
    Supertrevlig, noggrann, flexibel att möta oss i hela processen, svarar på alla frågor och är tillgänglig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Djurhamn
    2021-07-25
    Hon var rak, tydlig och förtroendeingivande.
    • Friden
    2021-07-14
    Kunnig, lugn, trygg, trevligt bemötande och mycket serviceminded. Mycket nöjd!
    Det gläder mig att du känner dig nöjd med vårt samarbete Inger! Tack för förtroendet med försäljningen utav er mors fina hus. Vi ses igen på tillträdesdagen. Jasmine Wiberg
    • Bullandö
    2021-05-31
    Jag har sålt ett fritidshus med Jasmine som mäklare. Kontakterna med Jasmine har genom hela processen varit mycket positiva och hon har varit lyhörd för mina önskemål! Jag kan varmt rekommendera henne.
    Eva
    Ett varmt tack för de fina orden Eva! Vi ses igen i Augusti, hoppas du får en härlig sommar. Jasmine Wiberg
    • Vindö
    2021-05-22
    Sålt hus! Kanon bemötande och utförande av uppdraget 🕺
    Stort tack för omdömet Jonas och för förtroendet att sälja din fantastiska fastighet! Vi håller kontakten vidare och ses i sommar :) Jasmine Wiberg
  • Bo W
    • Porslinskvarteren
    2021-05-18
    Brg. 49 m2v nedre botten men stor uteplats
    allt klart på mindre än r timmar!
    Tack Bo för ett fint omdöme och för ett smidigt samarbete! Hoppas du kommer trivas i Bromma framöver. Allt gott! Jasmine Wiberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Charlottendal
    2021-05-10
    köpt våren 2019 1 995 000
    sålt våren 2021 2 320 000

Lugn och kunnig respektfull inställning med både proffsig integritet och med egna personliga och relevanta omdömen om lägenheten..
    Beskrev sakligt mäklarföretagets strategi,; att anpassa och förbereda annonsering så att mycket är klart, om ett intressant objekt skulle dyka upp..... för att förkorta försäljningsprocessen.
    Trots snäv tidsram lyckades Jasmine på ett smart och okonventionellt sätt få till stånd en budgivning som gav ett överraskande gott resultat . Tack för ett givande samarbete!!
    Värmande ord Eva, stort tack för det och för förtroendet med försäljningen av er lägenhet! Vi håller kontakten och ses snart igen, jag önskar er en fin sommar. Jasmine Wiberg