Jasmine Wiberg
Registrerad mäklare sedan 2019-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Jasmine Wiberg

• Sotiraq L köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-07-06

3:a
    Gustavsbergs Lugnet
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Efter jag såg huset jag fick kontakt med mäklaren. Mäklaren levde upp mina förväntningar för huset. Läs mer
    2020-07-07 Jasmine W svarar Sotiraq L
    Härligt att ni känner er nöjda Sotiraq! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet!
  • Camilla S
    Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-07-06

4:a
    Gustavsbergs Lugnet
    Jasmine är en engagerad och entusiastisk mäklare. Hon är informativ och lyhörd, både när du möter henne som potentiell köpare och som säljare.
    Som säljare får man konstant information om säljprocessen, vad hon har gjort, vad hon tänker göra och hur utfallet av denna plan blev.
    Hon är kunnig om marknaden och tar sig alltid tid att svara på alla olika frågor som kan dyka upp i en säljprocess. Läs mer
    2020-07-06 Jasmine W svarar Camilla S
    Stort tack för en fin rekommendation Camilla och härligt att du är nöjd! Jag önskar dig en fin sommar så ses vi snart igen :)
  • Admir H köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-07-04

4:a
    Gustavsbergs Lugnet
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Mäklaren levde upp alla förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-07-06 Jasmine W svarar Admir H
    Tack Admir för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet & vi ses igen på tillträdet!
  • Emilia S sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-24

Skeppsdalsström
    Jasmine är kunnig, påläst, förtroendeingivande och snabb. Hon har varit mycket tillgänglig under hela försäljningsprocessen (försäljning av en villa), alltid varit snabb att svara och gett tydliga besked. Hon har tänkt på helheten och gett kloka och bra råd. Jag fick även intrycket att hon var noga med att följa upp potentiella köpare. Sammanfattningsvis har Jasmine gjort ett strålande jobb och jag skulle varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2020-07-02 Jasmine W svarar Emilia S
    Stort tack för en fin rekommendation Emilia, det värmer! Jag är glad att ni är nöjda med mitt jobb och hoppas att din far ska trivas i sitt nya boende. Vi håller kontakten och kanske ses vi igen på tillträdet, tills dess önskar jag er en fantastisk sommar!
  • Kenneth S köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-23

Skeppsdalsström
    Vi har köpt en villa på Wärmdö. Jasmine har varit mycket professionell i hela sitt agerande. Jag rekommenderar gärna Jasmine framöver till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-23 Jasmine W svarar Kenneth S
    Stort tack Kenneth för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses snart igen!
  • Pär H sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-05-09

Sålt en villa.

Mycket bra - vänlig, lugn och saklig.

Absolut, det är andra gången vi anlitar Er, 1994 samt 2020.

Top Notch :-)) Läs mer
    2020-05-11 Jasmine W svarar Pär H
    Tack så mycket för en fin rekommendation och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende på Gotland också. Ha det fint så ses vi igen på tillträdet! :)
  • Dragica V sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-05-09

- klar och tydlig
    - återkopplar bra
    - engagerad
    - serviceminded
    - bra känsla för området
    - villa på värmdö
    - förtroendeingivande
    - förväntningarna uppfyllda Läs mer
    2020-05-11 Jasmine W svarar Dragica V
    Stort tack Dragica för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Vill även tacka för ett fint samarbete som slutade i en lyckad affär för alla inblandade. Jag hoppas att ni kommer trivas på Gotland och vi ses såklart igen på tillträdet! :)
  • Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-25

Gustavsbergs Lugnet
    Jag sålde en lägenhet i Gustavsberg. Snabb värdering, stilrena foton och en lockande annons.

Mäklaren Jasmine var snabb med att höra av sig med olika buden och förmedlade även lite mer ovanliga bud, som erbjudanden att köpa loss möbler. Hon hade rekommendationer och råd när jag frågade om det. Hon kunde även anpassa sig efter mitt aningen knepiga schema med nattjobb där jag sov hela dagarna.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-25 Jasmine W svarar Emil B
    Tack Emil för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet. Sedan hoppas jag att ni ska trivas i ert nya hus också!
  • Tord R sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-24

Sålt en bostad.
    Bra bemötande från mäklaren
    Vi hade inga egentliga förväntningar, men det gick väldigt fort med försäljningen.
    Min upplevelse av mötet med mäklaren är enbart possitivt.
    Kan varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-24 Jasmine W svarar Tord R
    Stort tack för de fina orden Tord, de värmer! Vi ses på tillträdet. Hoppas sonen trivs i sitt nya boende och att ni återkommer om någon av er funderar på att byta boende igen i framtiden! :)
  • Kevin H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-11

Jag sålde mitt hus ute på Värmdö och hade Jasmine som mäklare. Hon var mycket trevlig och professionell vilket ledde till en mycket lyckad försäljning. Läs mer
    2019-10-24 Jasmine W svarar Kevin H
    Vad härligt att ni är nöjda! Stort tack för förtroendet och en fin rekommendation. Hälsa familjen och lycka till i framtiden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson