Jasmine Wiberg

Jasmine Wiberg

4.8 i betyg av 19 omdömen

Jasmine Wiberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Jasmine Wiberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 19 omdömen sedan 2019-09-11. Jasmine Wiberg har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 19 Läs vad Jasmine Wiberg

• Jasmine var vår mäklare för att sälja vårat hus i Värmdö. Vi ville ha en mäklare som guidade och arbetade med full transparans och ärlighet. Jasmine levde upp och överträffade våra förväntningar under hela processen. Hon var alltid positiv, lyhörd samtidigt som hon med sin professionalism gav oss värdefulla råd - Högsta betyg!
    Rickard L sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-10-15
    • 109.0 m²
    • Herrviksnäs
    2020-10-15
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Tack för förtroendet att förmedla er fina villa och tack för ett gott samarbete på vägen till en lyckad affär. Vi hörs och ses snart igen!

Visa svar
  • Mycket professionell och ett väldigt trevligt bemötande. Som säljare kände man sig trygg och att objektet marknadsfördes på ett bra och seriöst sätt. Hjälpte till att skapa ett bra klimat mellan säljare och köpare.
    Anders H sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-10-14
    • 157.0 m²
    • Återvall
    2020-10-14
    Stort tack för ett fint omdöme! Härligt att ni känner er nöjda och hoppas ni ska trivas bra uppe i norr. Vi ses snart igen!

Visa svar
  • Trevlig o proffsigt Hon informerade mycket bra och fixa att vi inte behöver Hemnet
    2020-10-08
    • 157.0 m²
    • Återvall
    2020-10-08
    Stort tack för förtroendet att förmedla ert fantastiska hus, det har varit ett nöje! Vi ses igen på tillträdet, ha det fint tills dess.

Visa svar
  • Vi har sålt vår pappas villa på Djurö. Jag har inte själv haft så mycket kontakt med Jasmine men vårt ombud är mycket nöjd med samarbetet. MVH Lena Strömberg
    Lena S sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-09-07
    2020-09-07
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme Lena! Härligt att ni känner er nöjda. Allt gott!

Visa svar
  • Jasmine är vänlig och professionell i sitt bemötande och har varit både omtänksam och hjälpsam mot mig som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Björn S köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • 130.0 m²
    • Evlinge
    2020-09-04
    Tack Björn för en fin rekommendation, det värmer! Vi hörs och ses snart igen :)

Visa svar
  • Köpt bostad. Snabb och engagerad och trevlig!
    Norma W köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-09-04
    Härligt att ni känner er nöjda med köpet! Jag ser fram emot att se fastigheten igen så snart ni är färdiga. Ha det fint så hörs vi snart igen!

Visa svar
  • Hon har sålt vår bortgångne förälders hus och jag upplever Jasmine som: -Proffsig -tillmötesgående -empatisk -vänligt -positiv Keep up the good work Jasmine!
    Agneta W sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-09-03
    2020-09-03
    Stort tack för en värmande rekommendation Agneta och tack för förtroendet! Jag är övertygad om att huset kommer få mycket kärlek och omsorg även framöver. Ha det fint!

Visa svar
  • Sålde mitt hus. Jasmine är proffsig ,tydlig, lätt att få tag på, återkopplar snabbt och har hållit mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen . Mycket nöjd
    Hans B sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-09-02
    • 130.0 m²
    • Evlinge
    2020-09-02
    Härligt att du känner dig nöjd Hans, stort tack för ett fint omdöme och för ett bra samarbete! Vi ses igen på tillträdet, ha det fint tills dess :)

Visa svar
  • Fritidshus. Trevligt bemött av Mäklaren. Proffesionellt också. Lättsam, ej tillgjord, tydlig, enkel i possitiv bemärkelse. Inget krångel.
    Emeli S köpte sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-08-21
    • 2:a
    • 23.0 m²
    • Tammstorp
    2020-08-21
    Stort tack för ett fint omdöme Emeli och härligt att ni känner er nöjda. Vi hörs igen i samband med tillträdet! :)

Visa svar
  • Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Efter jag såg huset jag fick kontakt med mäklaren. Mäklaren levde upp mina förväntningar för huset.
    Sotiraq L köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2020-07-06
    • 3:a
    • 65.7 m²
    • Gustavsbergs Lugnet
    2020-07-06
    Härligt att ni känner er nöjda Sotiraq! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet!

Senaste försäljningarna

Fiskarvägen