Max von Gerber är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Max von Gerber har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Max von Gerber har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Max von Gerber har haft 9 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 13 Läs vad Max von Gerber

• sålde sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-05-01 Verifierad kund
    Max tog hand om försäljningen på ett professionellt sätt, vi kände oss väldigt trygga med honom.
    Det var första gången vi sålde en bostad, så vi hade inte en aning hur det gick till. Men han tog hand om allt på ett mycket smidigt och bra sätt.
    Tack Max för att du gjorde det enkelt för oss, efter 38år i vårat hem.
    Tack för fint betyg och fina ord Björn. Det glädjer mig att ni kände er trygga genom processen.
    Vi hörs och ses snart!
    Max von Gerber
  • köpte sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, snabb. Ett mycket bra bemötande.
    Mindre bra bilder på objektet.
    Tack Andreas för fint omdöme! Uppskattar även feedback på bilder. Max von Gerber
    2022-04-30 Verifierad kund
    Allt fungerade informativt och proffsigt
    Mycket nöjda
    Tack Gunnel! Skönt att höra att ni är nöjda.
    Vi hörs och ses snart!
  • Marie Z
    2022-04-29 Verifierad kund
    Vi uppskattar väldigt mycket att Max ordnade en förhandsvisning åt oss av en fastighet. På plats gav Max ett lugnt och proffsigt intryck. Vi tycker att han balanserade bra mellan både våra och säljarens intresse. Särskilt glada blev vi när vi fick till en snabb affär, som Max guidade oss igenom, samma dag fastän timmen och var sen. Uppskattat var ordet!
    Stort tack Marie! Kul att allt löste sig så bra. Är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hem!
    Hälsa familjen så hörs vi snart!
    Max von Gerber
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Porslinskvarteren
    2022-04-25 Verifierad kund
    Tydlig och noggrann. Gick på ett tydligt sätt igenom avtalet med oss vilket var bra.
    Tack för det fina omdömet Jacob!
    • Värmdövik
    2022-04-22 Verifierad kund
    Från det första mötet och rakt igenom försäljningsprocessen har Max visat prov på precis den kompetens och driv för uppdraget vi letade efter och mer därtill. En mycket bra och tydlig presentation av försäljningsupplägget, lugn och lyssnande med stenkoll på läget. Sammanfattningsvis en trygg fullträff.
    Vi rekommederar varmt Max von Gerber.
    Stort tack för de värmande orden Magnus! Det har varit fantastiskt kul att få lära känna er och fått äran att förmedla fastigheten. Hoppas vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning,
    Max von Gerber
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-03-27 Verifierad kund
    Har varit mycket behjälplig , det tackar jag för.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Max är tydlig, rak och pedagogisk. Han gav mig ett jättebra intryck vid första mötet, alla frågor och funderingar jag hade kunde besvaras på bästa sätt när vi stod inför att sälja vår bostad. Ingen fråga är dum helt enkelt, Max är proffesionell och vill sina kunder sitt allra bästa! Jag kan varmt rekommendera Max!
    Tack så mycket för dom fina orden Maria! Det har varit trevligt att lära känna er och hjälpa er genom processen. Vi hörs och ses snart igen!
  • Niklas Tommy D
    2022-03-22 Verifierad kund
    Max Von Gerber guidade oss tryggt, proffesionellt och effektivt genom vår försäljningsprocess. Redan efter vårt första möte kände vi, som ganska oerfarna säljare, oss mycket trygga med Max som vår mäklare. Om ni ska sälja er bostad eller fastighet kan vi rekommendera Max starkt!
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Niklas! Ni gjorde ett kanonjobb med lägenheten.
    Ha det fint så ses vi snart!
    • Skälsmara
    2022-03-13 Verifierad kund
    Superbra och trevlig mäklare, lättsam och kunnig.
    Vi är supernöjda med Max och rekommenderar honom skarpt!
    Tack för dom fina orden Ellinor! Vi ses till sommaren, ha det fint och hälsa Rickard! Max von Gerber