Melinda Sjödahl

Melinda Sjödahl

Melinda Sjödahl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Melinda Sjödahl har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Melinda Sjödahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Melinda Sjödahl har haft 17 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 68 Läs vad Melinda Sjödahl

• köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Porslinskvarteren
    2022-03-31 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemött. Insatt och kunnig om bostaden.
    Tack så mycket! Återigen grattis till din fina lägenhet! Melinda Sjödahl
  • köpte sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Södra Kopparmora
    2022-03-28 Verifierad kund
    Melina är en mycket trevlig och lättsam mäklare. Hon var enkel att prata med samt att nå via samtal, sms och mejl. Vi var nöjda med Melinda och hon uppnådde våra förväntningar. Vi kan starkt rekommenderar henne.
    Tack så mycket Sofie för din rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas i huset! Melinda Sjödahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Södra Kopparmora
    2022-03-26 Verifierad kund
    Melinda gjorde ett bra jobb med att sälja mitt hus. medan jag själv befann mig i utlandet. Mycket snabb med återkoppling och svar på de frågor jag hade. Hon ger ett trevligt och proffsigt intryck, och jag har känt mig trygg genom hela affären. Jag kan varmt rekommendera Melinda Sjödahl.
    Tack Carita för att jag fick förtroendet att sälja ditt hus och tack för din rekommendation! Melinda Sjödahl
  • Roberth S
    sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-03-02 Verifierad kund
    Professionell i hela processen och genomför allt med perfekt lugn och kunnighet som inger förtroende. Man känner att det är ordning och reda samt seriöst. Kan med "Sol och glädje" rekommendera er denna mäklarkontakt för er kommande affär.
    Oavsett om ni är köpare eller säljare.
    Tack för fina ord och för förtroendet med försäljningen av ert fina hus! Melinda Sjödahl
  • köpte sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-03-01 Verifierad kund
    Första intrycket var att Melinda var mycket upptagen och det var svårt att boka in tid för visning. Men antar det krävdes lite planering då det var en förhandsvisning. Men väl på plats var Melinda mycket tillmötesgående och kunnig inom sitt område. Hon hade ett personligt sätt och en personlig visning och tog sig tid att gå med oss som kund och var väl påläst om hus objectet och kunde svara på alla våra frågor. Husköpet gick mycket smidigt och snabbt. Så bästa betyg till Melinda.
    Ja det var inte helt lätt att hitta en tid men det löste sig ju väldigt bra ändå. Stort grattis till husköpet och tack för denna fina rekommendation! Melinda Sjödahl
    2022-03-01 Verifierad kund
    Kontakten med Melinda i samband av köp kan sammanfatts med orden proffsigt, ordning&reda och trevligt bemötande!
    Stort tack Ita! Grattis till husköpet och jag hoppas att ni kommer trivas. Melinda Sjödahl
    • Holmviksskogen
    2021-12-16 Verifierad kund
    Allt har fungerat smidigt och bra. Lätt att få kontakt och Melinda har alltid svarat snabbt och tydligt på mina frågor. Toppen!
    Tack Annmari! Härligt att du är nöjd med processen och jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lgh. Melinda Sjödahl
    • Långvik
    2021-12-06 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv och proffsig.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus! Melinda Sjödahl
    • Långvik
    2021-12-03 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, Melinda levde verkligen upp till våra högt ställd förväntningar.
    Det glädjer mig att ni är nöjda med leveransen. Njut av sista tiden i huset nu och jag önskar er all lycka med nybygget! Melinda Sjödahl
    • Saltarö
    2021-12-03 Verifierad kund
    Melinda gjorde ett utmärkt jobb.
    Tack för din rekommendation och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Melinda Sjödahl