Läs vad 32 Läs vad Melinda Sjödahl

• 2020-12-16
    Jag har sålt en lgh, har regelbundet blivit bra bemött och uppdaterad av min mäklare.
    Mina förväntningar var att försäljningen skulle gått snabbare ,men
    regelbundna samtal och råd gjorde mig lugn.
    Känner mig nöjd och vill varmt rekommendera Melinda Sjödahl.
    Mvh Karin Abrahamsson
    Karin A
    • 3:a
    • 62.0 m²
    • Gustavsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Stort tack för din rekommendation och förtroendet gällande försäljningen av din lgh. Vi ses igen i februari!

• 2020-11-27
    Jag har precis sålt min lägenhet i Gustavsbergs Hamn och är jättenöjd med hela processen. Melinda är väldigt proffsig, trovärdig och tydlig och med ett härligt driv och positiv inställning även när det uppstår lite knepiga situationer. Kan ge mina varmaste rekommendationer!
    Helén D
    • 57.0 m²
    • Porslinskvarteren
    Det glädjer mig att läsa detta. Stort tack Helén för förtroendet gällande försäljningen av din fina lägenhet!

• 2020-10-28
    Melinda har hjälpt mig sälja min lägenhet om 46 kvm i porslinskvarteren, Gustavsberg.
    Bemötandet från Melinda var genom hela försäljningen av hög kvalitet.
    Jag upplevde mäklaren som tydlig, saklig, tillgänglig och ärlig i sitt arbete, genom hela försäljningsprocessen.
    En mäklare jag varmt rekommenderar.
    Ida B
    • 46.0 m²
    • Porslinskvarteren
    Tack Ida för dina fina ord samt för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!

• 2020-10-23
    Jag har sålt en sommarstuga. jag har under ett halvt år blivit underättad varje månad vad huset varit värt.
    Ja hon levde upp till mina förväntningar .
    Jag har fått mycket stöd under hela processen
    Allt har varit mycket possetivt
    Elizabeth B
    Elizabeth B
    • 49.0 m²
    • Djurhamn
    sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack snälla Elizabeth! Det glädjer mig att försäljningen blev en positiv upplevelse för dig.

• 2020-08-14
    Engagerad och lyhörd, trevlig och du visste vad du höll på med👍
    Stort tack för ditt omdöme! Glad att jag fick hjälpa dig med både köp och försäljning.

• 2020-08-14
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit jätte bra bemött.. Mäklsten ordnade en visning på din semester. Mäklrean har levt upp till alla förväntningar och allt har gått över förväntan. Att köpa min bostad har gått så smidigt..
    Pia K
    • 42.0 m²
    • Farstadal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack Pia! Jättekul att jag fick hjälpa dig att hitta ditt nya hem, jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra.

• 2020-07-21
    Proffesionellt bemötande, lugn och trygg upplevelse med snabb och smidig försäljning. Vi är super-nöjda som tog hjälp av Melinda och kommer vända oss till henne vid nästa bostadsaffär!
    Oskar N
    Oskar N
    • 1:a
    • 48.1 m²
    • Gustavsbergs Lugnet
    Stort tack för denna fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i nya huset.

• 2020-07-11
    vi har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemötta
    Karl-gunnar B
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Ösbydalen
    Tack så mycket! Ses snart igen för tillträde till er fina lägenhet.

• 2020-06-13
    Rekommenderar Melinda varmt! Bemötande mkt bra. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar.
    Över förväntan.
    Ullrika M
    • 4:a
    • 58.0 m²
    • Bullandö
    sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Stort tack! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen.

• 2020-06-10
    Vi har sålt vår lägenhet i en mkt liten brf. Trotts att lägenhet och läge är unika har vi tidigare inte lyckats få lägenheten såld vid två tidigare tillfällen. Melinda gav oss hopp och fick vårt förtroende genom att vara glad, positiv men framförallt kunnig! Hon presenterade objektet smakfullt men inte pråligt. Hon var också ärlig i presentationen och gömde inget av det som det innebär att bo i en liten förening. Vi fick mer betalt än vi önskat och vad bättre är - även köparna tycker att de gjort ett kap! Så jobbar en duktig mäklare!
    Melinda är också bra på att se oss som kunder och att hålla kontakten och upplysa oss om vad som skall hända och hur det går.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats!
    Ulf L
    • 4:a
    • 120.0 m²
    • Vik
    Vad glad jag blir av att läsa detta. Tack för ett bra samarbete genom hela processen till ett lyckat resultat!