Melinda Sjödahl
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Melinda Sjödahl

• Oskar N
    Oskar N sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-07-21

Gustavsbergs Lugnet
    Proffesionellt bemötande, lugn och trygg upplevelse med snabb och smidig försäljning. Vi är super-nöjda som tog hjälp av Melinda och kommer vända oss till henne vid nästa bostadsaffär! Läs mer
  • Karl-gunnar B köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-07-11

Ösbydalen
    vi har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemötta Läs mer
  • Ullrika M sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-13

Bullandö
    Rekommenderar Melinda varmt! Bemötande mkt bra. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar.
    Över förväntan. Läs mer
  • Ulf L sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-10

Vik
    Vi har sålt vår lägenhet i en mkt liten brf. Trotts att lägenhet och läge är unika har vi tidigare inte lyckats få lägenheten såld vid två tidigare tillfällen. Melinda gav oss hopp och fick vårt förtroende genom att vara glad, positiv men framförallt kunnig! Hon presenterade objektet smakfullt men inte pråligt. Hon var också ärlig i presentationen och gömde inget av det som det innebär att bo i en liten förening. Vi fick mer betalt än vi önskat och vad bättre är - även köparna tycker att de gjort ett kap! Så jobbar en duktig mäklare!
    Melinda är också bra på att se oss som kunder och att hålla kontakten och upplysa oss om vad som skall hända och hur det går.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats! Läs mer
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-10

Gustavsbergs Lugnet
    Väldigt bra, tillmötesgående och man fick svar på alla frågor Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Mats P
    Stort tack Mats, det glädjer mig att du är nöjd! Ses snart igen :)
  • Mats R sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-07

Bullandö
    Sålt villa, blev mkt väl bemött, över förväntan bra, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Mats R
    Stort tack för din rekommendation och förtroendet med försäljningen av ert hus!
  • Stefan B köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-04

Gustavsbergs Lugnet
    Professionell och tillmötesgående, trevlig och tydlig Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Stefan B
    Tack Stefan, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Renate W sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-05-11

Porslinskvarteren
    Jag har såld en bostadsrätt.

Jag blev på ett professionellt sätt bemött. Melinda Sjödahl var lyhörd, visade tålamod mot mig som säljare vad jag som kund hade för önskemål och gav goda råd hur jag bäst kan sälja lägenheten (just i coronatider) och hur jag når flest intressenter till min annons.
    Melinda levde upp till alla mina förväntningar jag har på en mäklare.
    Jag kommer att rekommendera Melinda Sjödahl till mina bekantar samt kommer att anlita henne igen vid evt. köp eller försäljningar av fastigheter.
    Renate Målqvist Läs mer
    2020-05-28 Melinda S svarar Renate W
    Stort tack Renate för ett bra samarbete och denna fina rekommendation!
  • Anouschka P köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-13

Hästhagen
    Jag köpte en bostadsrätt genom Melinda från utlandet. Det innebar lite oförväntade moment IOM att jag inte befann mig i Sverige hela tiden. So fort jag påpekade ett hinder var Melinda snabb på att hitta en lösning så att allt gick smidigt till från visning till överföring av pengar osv. Jag skulle varmt rekommendera Melinda som en mycket professionell och effektiv mäklare! Allmänt så kan jag vara berömma svenskfastighet- alla var supertrevliga. Läs mer
    2020-04-14 Melinda S svarar Anouschka P
    Stort tack för detta omdöme. Vi ses nästa vecka vecka när det är dags för tillträde till din fina lägenhet.
  • Tarek F sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-25

Ingarö/ Lillängsdal
    Melinda gav ett seriöst och proffsigt intryck från start,
    Lyckades sälja en fastighet (villa) som en konkurrent inte hade klarat av.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-02-26 Melinda S svarar Tarek F
    Kul att höra. Stort tack för rekommendationen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson