Melinda Sjödahl

Melinda Sjödahl

Melinda Sjödahl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Melinda Sjödahl har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Melinda Sjödahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Melinda Sjödahl har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 51 Läs vad Melinda Sjödahl

• köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gustavsbergs Lugnet
    2021-09-21
    I och med att detta vart mitt första lägenhetsköp så är jag otroligt glad att de var just Melinda som var mäklare till oss.
    Proffsig och mina förväntningar jag hade innan vi träffade Melinda var också höga och hon levde verkligen upp till de förväntningar som jag hade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Hagaberg
    2021-09-21
    Driven och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen med Melinda som mäklare. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ängsvik
    2021-09-01
    Proffsig! Kan varmt rekommendera
    • Ängsvik
    2021-08-30
    Pålitlig, mycket tydlig, professionell med sin info
    Stort tack för att jag fick förtroendet även denna gång. Ta hand om er så ses vi snart igen! Melinda Sjödahl
  • köpte sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-07-05
    Melinda är ett fullblodsproffs som gör det där lilla extra för att bostadsaffären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade parter. Vi har både sålt och köpt med Melindas hjälp och i båda anseendena rekommenderar jag henne varmt! Engagerad och proffsig!
    Stort tack för dessa fina ord! Jag är så glad för er skull att ni slutligen fann ert drömhus. Nu är det inte långt kvar till tillträde och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas. Trevlig sommar! :D Melinda Sjödahl
    2021-06-30
    Vi har haft förmånen att både sälja och köpa nytt via Melinda.
    Hon är i otroligt serviceinriktad och noggrann genom hela processen. Vi rekommenderar varmt Melinda till din framtida affär!
    Tack så jättemycket Viktor! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya huset nu. Melinda Sjödahl
  • Lars L
    2021-06-24
    Proffsigt inställning bra bemötande och väldigt trevlig
    Tack för fina ord. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären! Melinda Sjödahl
  • sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej!
    -Proffsigt, glatt och snabbt.
    -Melinda lyssnade på våra önskemål till 100% och lyckades infria dem.
    -Vår upplevelse av Melinda är enbart av bästa slag. Vi kommer att rekommendera henne till andra när tillfälle ges. Hon är värd det bästa!
    Trevlig Sommar!
    Tack så hemskt mycket. Det glädjer mig att läsa detta. Tack för förtroendet med försäljningen och ett fint samarbete! Melinda Sjödahl
    2021-06-24
    Väldigt bra bemötande och vi trodde inte att det skulle säljas så snabbt väldigt proffesionellt arbete.
    Tack Anders! Man vet aldrig när rätt köpare dyker upp. Härligt att ni är nöjda :) Melinda Sjödahl
    2021-06-24
    Vi har fått ett utmärkt proffesionellt bemötande. Lugn och saklig och känns rättvis med bra kunskap och påläst. Försäljningen av Måsvägen 13, gick utan visning och enbart på kommande. Melinda fick upp utgångspriset med 550 000 kr. Vi kan varmt rekommendera Melinda.
    Tack så jättemycket för dina fina ord och för förtroendet med försäljningen! Melinda Sjödahl