Melinda Sjödahl
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 17 Läs vad Melinda Sjödahl

• Tarek F sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-25

Ingarö/ Lillängsdal
    Melinda gav ett seriöst och proffsigt intryck från start,
    Lyckades sälja en fastighet (villa) som en konkurrent inte hade klarat av.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-02-26 Melinda S svarar Tarek F
    Kul att höra. Stort tack för rekommendationen!
  • Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-25

Hästhagen
    Melinda hjälpte mig med en försäljning av en lägenhet i Gustavsberg, på Värmdö.
    Proffesionell, på hugget och driven!
    En toppen-mäklare! Som jag absolut kommer be om hjälp från i framtiden också. Över förväntan och jag är helnöjd. Läs mer
    2020-02-26 Melinda S svarar Cecilia A
    Tack Cecilia för en väldigt fin rekommendation och för förtroendet. Jag lovade ju att inte göra dig besviken. Vi ses snart igen!
  • Albin J köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-02-08

Värmdö
    Melinda visade högt engagemang och hade ett professionellt hanterande mellan samtliga parter. Jag är mycket nöjd.

Mvh,
    Albin Läs mer
    2020-02-13 Melinda S svarar Albin J
    Stort tack Albin och grattis igen till nya lägenheten!
  • Masoud R sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-12-12

Värmdö
    Melinda hjälpte oss med en lyckad försäljning genom att vara Proffsig, kunnig, saklig, engagerad, lyhörd, tillmötesgående och mycket mycket mer.
    Melinda överträffade mina förväntningar på hur en mäklare ska sköta sina åtaganden.
    Melinda utförde sina åtagande till min fulla belåtenhet så tillvida att vi lämnar rekommendationer till våra vänner och bekanter som går i sälj/köp tankar. Läs mer
    2019-12-16 Melinda S svarar Masoud R
    Tack så oerhört mycket! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses igen på tillträdet och ha det så bra till dess!
  • Danielle B sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-12-05

Fågelvik
    Toppen tjej, glad, lugn, trovärdig, trevligt bemötande alltid och återkopplar snabbt. Köpt hus och ska nu sälja vårt. Läs mer
    2019-12-16 Melinda S svarar Danielle B
    Tack Danielle för dessa fina ord samt ert fortsatta förtroende med försäljningen av ert hus. Vi hörs och ses!
  • Åke C
    Åke C sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-15

Gustavsberg
    Melinda gjorde ett mycket proffsigt jobb. Genomförde hela försäljningen enligt mina önskemål. Jag är jättenöjd.! Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Åke C
    Stort tack för rekommendationen Åke!
  • Cecilia L
    Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-15

Gustavsberg
    Vi har köpt ett radhus/bostadsrätt av Melinda på Svensk fastighetsförmedling. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Mäklaren gjorde en suveränt jobb och jag kände alltid att kunden var i fokus och att hon ville vårt bästa. Kunde inte haft en bättre upplevelse med att köpa bostad, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Cecilia L
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Ni kommer trivas så bra i ert nya område. Vi ses igen när det blir dags för tillträde. Hälsa familjen!
  • Maria G sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-02

Allt funkade super bra!
    Toppen! Läs mer
    2019-10-02 Melinda S svarar Maria G
    Tack Maria! Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses i december igen!
  • Åse S köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-30

Värmdö
    Jag blev bemött så bra när jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-30 Melinda S svarar Åse S
    Tack Åse, stort grattis till lägenheten!
  • Peter J sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-25

Värmdö
    Sålt en 2a i Gustavsberg, det var smidigt och informativt redan från början. Jag har upplever att jag är en viktig kund för Melinda och kan starkt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2019-09-26 Melinda S svarar Peter J
    Stort tack för rekommendationen! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med försäljningen och jag önskar dig all lycka i fortsättningen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson