Tove Holthausen

Tove Holthausen

Tove Holthausen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Tove Holthausen har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Tove Holthausen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Tove Holthausen har haft 6 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 10 Läs vad Tove Holthausen

• köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Östra Ekedal
    2021-06-01
    Köpt Bostadsrätt Gustavsberg.
    Trevligt bemötande, påläst om objektet.
    Mitt första köp i Sverige, förväntade mig att det skulle gå smidigt och det tycker jag att det gjorde.
    Köpet och processen runt det har varit en positiv upplevelse hittills.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Östra Ekedal
    2021-05-27
    Tove kontaktade mig för att värdera min bostadsrätt. Hennes engagerade och pedagogiska sätt ledde till att hon fick mitt förtroende att sälja min lägenhet.
    Alla kontakter med Tove har varit tydliga och informativa. Hon skapade en fin annons i samarbete med fotograf vilken bidrog till att locka spekulanter. Genom intensiv uppföljning av besökarna efter visningarna fick Tove igång en mycket bra budgivning. Nu är lägenheten såld och jag är mycket nöjd med att ha anlitat Tove. Jag ger henne de bästa rekommendationer!
    2021-05-06
    Kunnig och hängiven! Affären gick snabbt och smidigt. Alla parter är nöjda.
    Tack för ett fint omdöme Niclas! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Vi hörs vidare! Tove Holthausen
    2021-05-04
    Tove Holthausen har med stor professionalism, kompetens och lyhördhet skött min lägenhetsförsäljning. Alltid snabb med återkoppling, tydlig i sin kommunikation och med total hänsyn till både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera Tove som mäklare!
    Vilka underbara ord Natasha! Tack för ett fint samarbete och nu ska vi göra allt för att du ska hitta ditt nya drömboende! :) Vi ses igen i höst. Tove Holthausen
    2021-05-04
    Köpte en lägenhet genom Tove. Utmärkt service och trevlig person. Allt 100% Mvh jens
    Härligt att höra Jens och tack för ett fint omdöme! Stort grattis till lägenheten, vi ses snart igen på tillträdet :) Tove Holthausen
  • Elin S
    2021-05-04
    Fantastisk mäklare, engagerad och driven!
    Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning av din fina lägenhet! Tack för ett fint samarbete och vi ses igen på tillträdet! :) Tove Holthausen
    2021-04-27
    Vi sålde våran 3a på bottenplan. Vi fick 3.350000:-
    Kan verkligen rekommendera Tove.
    Bra och trevlig mäklare
    Många ++++++
    Härligt att ni känner er nöjda med försäljningen Jens! Jag är glad över att få hjälpa till och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses snart igen! Tove Holthausen
  • Emmeli L
    2021-04-27
    Tove ringde upp oss för att kolla om vi ville värdera lägenheten. Det ena ledde till det andra och vi skulle egentligen bara lägga upp lägenheten på Läge +, men det blev snabba puckar här hemma och Tove va med på noterna och den kom ut till försäljning snabbt. Bra samarbete med proffsig fotograf. Tove är kunnig och saklig och jag tipsar gärna andra om att välja henne som mäklare!
    Varmt tack för ditt fina omdöme Emmeli! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet och det gläder mig att ni är nöjda. Vi ses snart igen! Tove Holthausen
    • Holmviksskogen
    2021-04-04
    Tove sålde vår lägenhet med bravur! Hon är proffsig, glad och fantastisk!
    Stort tack för den fina rekommendationen Åsa! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Vi ses igen på tillträdet! :) Tove Holthausen
  • köpte sitt hus med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Strömma
    2021-03-11
    Köpte hus med Tove som mäklare.
    Mycket trevligt, lugnt och strukturerat. Känns tryggt att ha fått Tove som mäklare.
    Stort varmt tack Max för de fina orden och grattis till huset! Det gläder mig att ni känner er nöjda och jag är övertygad om att ni kommer stortrivas där framöver. Vi ses igen på tillträdet! :) Tove Holthausen