Tove Holthausen

Tove Holthausen

Tove Holthausen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Tove Holthausen har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Tove Holthausen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Tove Holthausen har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 40 Läs vad Tove Holthausen

• sålde sin stuga med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevligt mottagande,helt nöjd med försäljningen.Tommy Attlin
    Tusen tack för din rekommendation Tommy och för ett bra samarbete. Vi hörs igen framöver inför deklarationen. Trevlig sommar! Tove Holthausen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och förtroendeingivande samt fint upplägg inför visningen, jag är jättenöjd.
    Tack för detta värmande omdöme Ann-Cristin, jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Tove Holthausen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tove är en mycket kompetent och behaglig mäklare med driv. 2021 sålde hon min tidigare lägenhet på ett framgångsrikt sätt. När jag nu på nytt är i säljtankar var det självklart att ge uppdraget till Tove.
    Tack Agneta för en fin rekommendation och för ett givande samarbete. Jag hoppas att du får njuta till fullo i din nya fina lägenhet. Allt gott! Tove Holthausen
  • köpte sin stuga med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Tove är extremt trevlig, lyhörd och Professionell!

Hjälpte oss att hitta vårat nya hus så nu får hon sälja det vi bor i idag.

Hon lyssnar på sina kunders önskemål och förklarar på ett bra sätt sina idéer utan att trampa över önskemål.

Enkel att kommunicera med och lätt att få tag på då hon sätter sina kunder först.

Vi tackar för all hjälp
    Tusen tack för ett fint omdöme och för ett smidigt samarbete! Jag är övertygad att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Ha det fint så länge :) Tove Holthausen
    2022-05-29 Verifierad kund
    Riktigt trevlig och duktig mäklare ☺️
    Stort tack för ett fint omdöme Hannah! Jag hoppas att flytten gick smidigt för er och att ni trivs bra. Vi ses snart igen! Tove Holthausen
    • Lugnet
    2022-05-23 Verifierad kund
    Tove är trevlig, uppmärksam, kunnig, empatisk, snabb, ärlig.
    Överlag mycket bra. Kändes lire billigt att vårt sista bud var officiellt när den andra kynden inte hade koll på sina pengar.
    Tack för det fina omdömet Yvonne. Det gläder mig att ni är nöjda och jag hoppas att ni trivs bra och att ni får en magisk första sommar i ert nya fritidshus! Tove Holthausen
  • 2022-05-17 Spontant omdöme
    Rekommendera Tove starkt. En service och bemötande på ett helt annat plan!
    Var behjälplig från dag ett, håller vad hon lovar, tillgänglig, lätt att jobba med.. allt detta med en mycket positiv och trevlig energi.
    Stort tack Tove
    Stort tack för de fina orden Ramjar! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att köpa ert fina hus. Jag hoppas att ni trivs bra! Trevlig sommar! Tove Holthausen
    • Stora Barnvik
    2022-04-26 Verifierad kund
    Tove är väldigt vänlig och korrekt, och det kändes tryggt att hon tog hand om vårt husköp.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    Håkan och Charlotta
    Tusen tack Håkan för ett fint omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus, vi ses snart på tillträdet! Tove Holthausen
    2022-03-07 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, proffsig, hjälpsam. Kan rekommenderas!
    Tack så mycket för omdömet och de fina orden Viola! Det gläder mig att du är nöjd. Vi ses snart igen på tillträdet! Tove Holthausen
  • Nina W
    2022-03-07 Verifierad kund
    Tove har från allra första mötet på visning utstrålat ett lugnt mycket proffisonellt förhållningsätt utöver det vanliga. Hennes vänligt varma bemötande gjorde att jag kände mig väl till mods från första stund.
    Genom budgivningen fanns hon där stadig och innkännande vilket var oerhört skönt att känna. Engagerad i både mig och säljaren på ett genuint äkta sätt med värme, kunskap, nogrannhet och omtanke.

Egenskaper som verkligen inte ” alla” mäklare har i dessa snabba svängar!

Mitt allra varmaste Tack till Tove för att hon ledsagade så fint genom denna min livsförändrande viktiga affär.
    Så glad för att det blev just Tove, en proffsig mäklare och väldigt fin människa med förmågan att möta kund och människa i en och samma omtanke!
    Mvh/Nina Wikström
    Underbara ord att läsa från dig Nina, tack snälla för den fina rekommendationen. Fantastiskt att du flyttar tillbaka till Gustavsberg och jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Vi ses snart igen. Tove Holthausen