Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• BadgeEightYears

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din...

676 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Pavel P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Stavsnäs

It was a pleasure to work with Sebastian. He made the purchasing journey smooth and efficient, helping in all matters. Definitely recommend him.

Philip R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Gustavsberg

Mycket trevlig och bra mäklare som sålde min lägenhet på ett professionellt sätt.

Fanny G
Munkmora

Fick ett bra, proffsigt och trevligt bemötande! Han var inlyssnade och bemöttes ens funderingar på ett bra sätt. Hade inte så mycket förväntningar men tycker att han gjorde ett bra jobb och gjorde att köpet gick snabbt och smidigt.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack Fanny för omdömet! Kul att du känner att allt gick smidigt, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Camilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Munkmora

Sebastian är en engagerad och målmedveten mäklare. Jag fick min lägenhet såld utan omfattande offentliga visningarna, endast en privat visning och till det pris jag behövde. .

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för omdömet och tack för förtroendet Camilla! Skönt att du känner dig nöjd, vi ses på tillträdet!

Charlie E
Farstadal

Jasmine ordnade snabbt och enkelt visningstider. Hon var tillgänglig och trevlig i all kontakt.

Astrid R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Kvarnberget

Väl bemött, proffsig, effektiv och trovärdig

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Vi hörs!

Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Charlottendal

Vi sålde vårt radhus med hjälp av Lars Nordensvärd på Svensk fastighetsförmedling. Han var lättsam, noggrann och ingav förtroende. Lars höll oss hela tiden uppdaterade om hur processen löpte på och var engagerad i att få ett så bra slutpris som möjligt. Skulle gärna anlita honom på nytt vid en ev framtida försäljning.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Maria för rekommendationen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er fina bostad och härligt att slutpriset blev så bra! Vi ses på tillträdet!

Niclas M
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Charlottendal

Självklart är mäklaren på säljaren sida men det några saker som man förväntar sig även som köpare. Känner inte att han var så informativt under processen.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Niclas att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi ses!

Christoffer B
Porslinskvarteren

Trevlig och duktig finns inget att klaga på.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack Christoffer för det fina omdömet och skönt att höra att ni känner er nöjda. Vi ses på tillträdet!

Magnus J
Gustavsberg

Sebastian har på ett professionellt sätt hanterat försäljningen av vår lägenhet. Med ett lugn har han lyssnat på våra önskemål och har managerat de köpare som varit delaktiga i budgivningen. Sebastian kan varmt rekommenderas som er representant när ni ska sälja er bostad.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för det fina omdömet Magnus! Skönt att du känner dig nöjd och tack själv för både förtroendet och din tillgänglighet :) Vi ses på tillträdet!

Rebecka A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Gustavsberg

Trygg, informativ, lagom på och rimlig i förhandling.

Ann-Kristin G
Fagerdala

Lars har varit behjälplig på ett utomordentligt sätt under hela processen från visning fram till kontraktsskrivning. Vi har fått det stöd vi behövt med svar på alla frågor och tillgång till nödvändig dokumentation. Vi kan varmt rekommendera Lars som mäklare.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset och stort välkommen till Värmdö!

Maria E
Fagerdala

Kan varmt rekommendera Lars. Han har varit proffsig, trevlig och hjälpsam under tiden med försäljningen av mitt hus på Värmdö. Ska jag sälja någon mer fastighet framöver så blir det absolut med Lars som mäklare. Superkille.

Sandra J
Porslinskvarteren

Enkelt och snabb försäljning. Lars är en hängiven och ambitiös mäklare.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Sandra för dem fina orden.

Anders
Porslinskvarteren

Det blev en snabb försäljning för oss. Mäklaren var trevlig, tydlig och lättjobbad. Klockrent.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack för dem fina orden, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig.

Henrik-Alexius W
Porslinskvarteren

Gjorde affären enklare. Bra info vid köpet.

Ove N
Sålde en tomt med hjälp av
Mörtviken

Toppen Mäklaren lagt ner mycket jobb

Ove N
Enkärret

Bra bemötande.Realistiska förväntningar,positiv försälhning

Jessica Å
Hästhagen

Evelin har överträffat våra förväntningar! Hon är professionell, lyhörd, strategisk och väldigt engagerad. Med hjälp av Evelin sålde vi vår lägenhet till ett pris som vi är otroligt nöjda med. Vi kan verkligen rekommendera Evelin!

Johan Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Vik

Björn är en stabil, pålitlig mäklare som hjälpt oss löpande sedan vi köpte via honom för 11år sedan och vidare genom vår senaste försäljning. Alltid villig att bolla saker och självklar go-to för oss.

Kristin L
Farstadal

Proffsig mäklare som gör sitt bästa i alla lägen

Sara U
Haghulta

Jasmine var otroligt trevlig och tydlig i sin kommunikation. Lätt att få tag på och påläst om både bostaden och området.

Svar från Jasmine Wiberg

Vad glad jag blir att ni känner er nöjda Sara, och att vi lyckades hitta ert nästa boende så fort :) Jag hoppas allt går bra inför tillträdet så ska det bli spännande att se huset efter er renovering. Allt gott!

Malin T
Vishamn

Kommunikativ, kunnig och professionell.

Svar från Jasmine Wiberg

Stort tack för det fina omdömet Malin! Extra kul att jag fick hjälpa er med både köp och försäljning tycker jag. Vi hörs och ses :)

Gustaf T
Herrviksnäs

Jättetrevlig och proffesionell mäklare. Kändes tryggt och bra hela vägen.

Svar från Jasmine Wiberg

Härligt att ni kände er väl omhändertagna med köpet Gustaf, vi ses snart när det är dags för inflytt! Sen hoppas jag att ni ska trivas minst lika länge som säljarna gjort!

Per A
Herrviksnäs

Då vi inte säljer en bostad så ofta så var vi lite oroliga hur allt skulle gå till men Jasmine förklarade hela processen och då fick vi fullständigt förtroende för henne.Jasmine har tagit ansvar för affären från A-Ö. Hon är bara bäst! Mvh Pelle

Svar från Jasmine Wiberg

Vilka otroligt värmande ord Pelle! Jag är glad att det kändes tryggt och att jag fick hjälpa er med ert underbara hus. Nu hoppas jag att flytten går bra och att ni så småningom landar bra i er nyproduktion. Vi ses snart :)

Per J
Vishamn

Kompetent, snabb på återkoppling och saklig

Svar från Jasmine Wiberg

Stort stort tack för omdömet Per - och för förtroendet med både försäljning och köp! God fortsättning!

Carina A
Gustavsbergs Lugnet

Lyhörd och väldigt hjälpsam. Lätt att nå på telefon. Gav bra information om vad som hände hela tiden. Trevlig och glad👍

Svar från Lars Nordensvärd

Tack snälla för de fina orden och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Vi ses igen på tillträdet!

Johan N
Östra Ekedal

Evelin är riktigt duktig som mäklare

Kenneth Kristoffer H
Gustavsbergs Lugnet

Jasmine gav ett proffsigt och samtidigt varmt bemötande. Hon är ärlig och skönmålar inte i syfte att ge falska förhoppningar utan ger sakliga råd till säljaren. Alltid tillgänglig och hjälpsam rekommenderas verkligen 5/5

Svar från Jasmine Wiberg

Skönt att höra att du känner dig nöjd Kristoffer! Om du får tankarna på att flytta tillbaka till Värmdö så hoppas jag att vi hörs - annars hoppas jag du trivs i Norge :)

Helena L
Östra Ekedal

Vilken stjärna hon är Evelin. Jag hade fullt förtroende för henne. Jag som är helt grön på det här, fick 100% stöttning av henne, bra och tydlig information. TACK Evelin! Ska jag sälja igen, så kommer jag naturligtvis välja henne som mäklare.

Svar från Evelin Valentinsson

Tack Helena för den fina omdömet! Känns extra kul att du känner dig nöjd då du var så nervös inför försäljningen :) och ännu mer skönt att allt gick så himla bra och smidigt. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen! Vänligen,

Ullacarin H
Gustavsbergs Lugnet

Ingen personlig kontakt, enbart mejlledes Ingen inf om när var hur lägenheten ska ut på försäljning Ingen överenskommelse avseende utgångspris på lägenheten. Märklig diskussion inför försäljning av lägenheten då jag måste be min make om lov att sälja den. Detta hade inte varit märkligt om motsvarande krav hade uppkommit i samband med köp, vilket det inte gjorde. Kan inte rekommendera

Ingela A
Hemmesta

Mycket trevlig, kunnig och har hjälpt oss med denna försäljning mycket väl och snabbt.

Svar från Jasmine Wiberg

Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er pärla! Och vilken affär :) Extra kul att köparna älskar huset lika mycket som ni gjort alla år. Nu hoppas jag ni ska trivas bra i lägenheten istället. God fortsättning!

Nikita Z
Hemmesta

Genuin, kunnig och inte så ”säljig” vilket passade oss. Man märkte att hon brydde sig både om köpare och säljare - inte bara tänkte kronor. Därför blev det ett tryggt köp för oss och hon brydde sig genuint om att det skulle kännas rätt för oss.

Svar från Jasmine Wiberg

Denna typ av omdömen gör mig extra glad, stort tack för det Nikita! Härligt att ni känner er så nöjda och att jag fick hjälpa er hitta ert drömhus. Ha det bäst :)

Linn S
Gustavsbergs Lugnet

Proffsigt bemötande. Tillgänglig och saklig. Väldigt trevlig.

Svar från Jasmine Wiberg

Tack Linn för ett värmande omdöme! Härligt att vi kunde få till en snabb och smidig affär och extra roligt att jag fick hjälpa dig med din första lägenhet! Hoppas du trivs bra.

Jane J
Holmviksskogen

Lars Nordensvärd har verkligen gjort det jobb som jag förväntade mig. Han är en professionell mäklare. Tog sig an uppdraget till fullo. Lars Nordensvärd är en mäklare att rekommendera.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket Jane för den fina rekommendationen!

Cecilia H
Holmviksskogen

Lars Nordensvärd har gjort ett väl utfört jobb som jag förväntade mig. Han är en mycket professionell mäklare. Han tog sig an uppdraget till fullo. Lars Nordengren är en mäklare att rekommendera.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Cecilia! Skönt att vi kunde få till en så bra försäljning och att ni känner er nöjda med mitt jobb!

Thomas K
Betsede

Trevlig och tillgänglig engagerad

Svar från Evelin Valentinsson

Tack för det fina omdömet Thomas. Vad kul att vi fick till det tillslut och att ni ska bli Värmdöbor igen, önskar er en riktigt fin höst och vinter. Vänligen,

Leif H
Barnvik

Ett bra bemötande och tydlig som är bra . Förväntningarna var väll lite högre men vi är nöjda . Hon har gjort ett bra jobb för oss och så tror jag att köparen är nöjd

Svar från Jasmine Wiberg

Tack Leif för det fina omdömet och jag är glad att jag fick ert förtroende med försäljningen av er pärla. Allt gott!

Mari H
Holmviksskogen

Lars Nordensvärd var mycket trevlig och tillmötesgående. Han lyssnade och tog in våra önskemål. Han gjorde verkligen det jobb jag förväntade mig och mycket därtill. Han hade en extra visning på lägenheten där budet vart mer än utgångsbudet. Han gav aldrig upp efter första skambudet vi fick. Lars Nordengren är verkligen en mäklare att rekomendera.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack Mari för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljning! Ta hand om dig så hörs vi!

Mia H
Barnvik

En proffsig och engagerad mäklare! Mycket kunnig och hjälpsam när man behöver det som mest. Man blir trygg och det är mycket viktigt i en sådan situation som husförsäljning är.

Svar från Jasmine Wiberg

Vad glad jag blir att ni är nöjda Mia, och att det känts tryggt på vägen! Jag tror och hoppas köparna ska trivas bra i det fina huset och att ni börjar komma tillrätta i lägenheten. Ha det fint :)

Lena C
Holmviksskogen

Trevlig och skicklig mäklare, som uppfyllde våra förväntningar.

Svar från Lars Nordensvärd

Tack så mycket Lena. Vi ses på tillträdet!

Helena L
Gustavsberg

Bra och tydlig information. Snabb på att återkoppla. Tack!

Svar från Jasmine Wiberg

Härligt att du är nöjd Helena! Nu närmar det sig tillträde och jag hoppas du ska trivas minst lika bra där som tidigare ägare gjort. Allt gott och lycka till med flytten!

Per T
Fjällsvik

Mycket nöjd,trevligt bemötande.. Kände mig trygg.

Svar från Max von Gerber

Stort tack för förtroendet och fint omdöme Per! Kul att höra att du är nöjd!

Emelie Ö
Gustavsbergs Hamn

Jag är jättenöjd med det bemötande och den hjälp jag som köpare fått av Sebastian på Svensk fastighetsförmedling Värmdö! Han var lätt att nå, flexibel, svarade på alla frågor jag hade och återkopplade alltid snabbt. Mycket uppskattad!

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för det fina omdömet Emelie! Skönt att allting gick så smidigt och jag hoppas att du kommer att trivas samt att din hund kommer uppskatta uteplatsen :) Vi ses på tillträdesdagen!

Jenny L
Skeviksstrand

Vi fick ett jättefint bemötande av Jasmine. Hon är väldigt kunnig och professionell. Hon hade en bra dialog mellan oss och potentiella köpare, tog fram information och satt i många telefonsamtal med kommunen å våra vägnar.

Svar från Jasmine Wiberg

Värmande ord Jenny, stort tack för det! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med ert underbara hus. Hoppas du trivs i lägenheten och att vi ses snart igen :)

LINA Å
Gustavsbergs Hamn

Evelin är klok, lättillgänglig och stabil. Viktiga egenskaper som mäklare, speciellt när man säljer bostad i dessa tider. Hon såg till att processen gick så smidigt den bara kunde! Jag har haft kontakt med Evelin dels som köpare och nu som säljare. Hon sköter båda delarna lika proffsigt och galant! Kan varmt rekommendera Evelin. / Lina

Svar från Evelin Valentinsson

Tack för det fina omdömet och rekommendationen Lina. Känns så otroligt kul att jag fått hjälpa dig med både köp och försäljning och att det gått så himla bra båda gångerna. Önskar dig stort lycka till med ert nya boende och vi ses på tillträdet. Vänligen,

Deyse Cristina F
Gustavsbergs Hamn

Snabb kontakt och supereffektiv. Jag är väldigt nöjd!

Svar från Evelin Valentinsson

Tack för det fina omdömet Deyse, så otroligt kul att det blev just ni som fick köpa lägenheten och jag tror ni kommer stormtrivas! Vänligen,

Tobias M
Gustavsbergs Hamn

Jag blev bra bemött och Sebastian överträffade mina förväntningar. Han var tydlig och väldigt bra.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för dem fina orden Tobias och härligt att höra att du känner dig nöjd. Ses på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Sebastian

Jenny L
Holmviksskogen

Björn (och Sebastian) var båda snabba att svara/höra av sig och mycket tillmötesgående vilket uppskattades när man ska ta ett så stort och viktigt beslut i sitt liv.

Svar från Björn Ericsson

Härligt att höra att du är nöjd Jenny. Både jag och Sebastian tackar ödmjukast för de fina orden 🙏 Nu ser vi fram emot tillträdet som sker inom kort.

Fredrik L
Långvik

Mycket skicklig och kunnig. Rak och tydlig i sin kommunikation. Skulle definitivt anlita Evelin i framtiden.

Svar från Evelin Valentinsson

Tack för det fina omdömet och rekommendationen Fredrik! Jag tror ni kommer stormtrivas i ert nya hem samt att ni kommer få en tydlig genomgång av huset från säljarna :) Vänligen,