Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• Valdet R
    Valdet R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi fick hjälp av Philip Palm och är mycket nöjda, lugn och stabil/ärlig kille.
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Valdet R
    Tack Valdet för din fina respons och tack för ditt förtroende att jag fick hjälpa till i förmedlingen av din bostadsrätt / Philip
  • Jan-Olof A
    Jan-Olof A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra och tillmötesgående.
  • Ann Charlott H
    Ann Charlott H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vid försäljning av fritidshus har jag haft fantastisk hjälp av Philip Palm. Lugn, omtänksam, klara besked, kunnig och en synnerligen trevlig person. Även köparna hade samma uppfattning. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Ann Charlott i Halmstad
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jättebra och mysig personal trevliga och väldigt kunniga. Är så nöjd med min försäljning av min lägenhet hos Mika. Svarar alltid snabbt om man undrar något. Bra bemötande känner sig trygg med dem. Kan rekomendera starkt ärr supernöjd har gjort ett jättebra jobb. Dem får ett toppbetyg av mig för det är dem helt klart värda.
    Mvh: Jennie
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Jennie P
    Tack Jennie för dina fina ord ! Lycka till med ditt nya boende !
  • Ruzmira R
    Ruzmira R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevligt kille Välldigt duktigt och bra bemötande jag skulle rekommendera honom när det gäller fastighet försäljning.Vi är väldigt nöjd med allt som han har gjort

Mvh Ruzmira Ramic
  • Per-Olov F
    Per-Olov F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi fick ett mycket bra bemötande och försäljningen sköttes på ett både trevligt och
    professionellt sätt . Vi är mycket belåtna och kan verkligen rekommendera mäklaren Mika. och övrig personal på byrån.
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd med allt. Bemötande, proffsig, tillgänglig.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Nicklas H
    Tack Nicklas ! Det värmde, det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Mika
  • Antonino C
    Antonino C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mægleren lever særdeles godt op til vore forventninger som kunde. Mika Lapalainen og Svensk Fastighetsformedling solgte vores fritidshus på mindre end 2 måneder i efteråret 2016 og meget hurtigere end forventet. Salg og salgsproces var over al forventning.
  • Carina L
    Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Positiv, engagerad, smidig och effektiv.
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag blev trevligt bemött från början i telefon och sedan ett bra besök där jag fick all information på ett korrekt och proffsigt sätt. Hon berömde min lägenhet på ett fint sätt utan att överdriva, hon fick mig att känna mig stolt över min lägenhet. Vi diskuterade tillsammans vissa justeringar inför visningen. Hon återkoppla direkt om jag skrev och undrade över något. Jag fick bra information inför och efter visningen. Jag blev också bra informerad under budgivningens gång.
    Uppskattade också väldigt mycket att jag fick en blomma med en personlig hälsning efter att försäljningen var klar.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har svårt att formulera i ord, men är mycket nöjd både med bemötande
    och försäljningsmässigt. Stort engagemang och intresse.
  • Rune och Rose-Marie J
    Rune och Rose-Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo