Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 89 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• 2019-04-23

Jennie S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en bostadsrätt.
    Rätt utgångspris sattes och en smidig försäljning.
    Bra kontakt med Mäklaren. Läs mer
  • Monica F

2019-04-23

Monica F skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en villa och blivit mycket bra bemött av mäklaren. Hon är kunnig, tydlig, hjälpsam, lagom drivande och ändå respektfull. Hon har agerat mycket professionellt under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan å det varmaste rekommendera Linda som mäklare. Hon har varit toppen!
    /Monica Läs mer
  • 2019-04-10

Jasenka S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte en bostadsrätt av Mika, vår första bostadsrätt också och tack vare Mikas kunnighet, karisma och fantastiska bemötande så blev hela upplevelsen i sig graderad till bästa betyg!

Han är lyhörd, hjälpsam och ödmjuk - rätt person på rätt plats! Det märks att han brinner för och älskar sitt jobb. Otroligt nöjda köpare tack vare honom! Läs mer
  • 2019-04-10

Sven K skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt vårt enfamiljshus . Vår mäklare var trevlig och tillmötesgående. han uppvisade god profession. våra förväntningar av mäklaren infriades till fullo. Läs mer
  • 2019-04-05

Ann-Charlott C skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår villa i Hillerstorp. Vi träffade mäklaren Philip Palm som direkt ingav förtroende för hur allt går till i försäljningsprocessen. Han presenterade mäklarfirmans policy och svarade på tusen frågor mm :)
    Han lotsade oss sen igenom momenten med lugn och pedagogisk hållning. Proffsigt och fint genomfört på alla sätt.
    Stort tack! Läs mer
  • Monica H

2019-04-04

Monica H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde med Linda Lindkvist som mäklare ett stort hus med lada och en stor tomt strax utanför Gnosjö. Vi har fått all hjälp vi hoppades på, och mer därtill. Linda levde verkligen upp till våra förväntningar, det gäller i allt, från små råd, till den stora svåra juridiska biten. Dessutom fick vi fina, genomarbetade prospekt med tydliga objektbeskrivningar. Hon var dessutom väldigt tillgänglig under hela processen, tålmodig, ärlig och realtistisk. Vi kan verkligen rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling, och skulle vi behöva igen så känns det som en självklarhet att anlita Linda igen. Att sälja sitt hem och hus efter många år var en process som tog lite tid att genomföra och smälta, Linda stöttade oss genom hela det förloppet på ett utmärkt sätt!! Läs mer
  • 2019-04-04

Hans Karsten B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Snabbt och proffsigt handlagt. Enormt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-22

Niclas S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett äldre hus en bit utanför tätorten.
    Philip gav ett professionellt intryck och det genomsyrade hela processen. Flexibilitet, privata visningar och täta kontakter/uppdateringar gjorde att jag som säljare kände mig både informerad och trygg. Philips lugna framtoning gjorde även att jag kunde still en del av min oro över såväl processen som att begärt pris uppnåddes.
    På det hela är jag helnöjd! Läs mer
  • 2019-03-18

Katarina A skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt ett parhus i Värnamo med hjälp av min mäklare Mika Lappalainen.
    Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mina förväntningar vad det gäller information om försäljningen, villkor och annat infriades.
    Jag saknade dock en återkoppling under tiden huset var ute för försäljning: Beskrivning av processen jämförelse med vad som är brukligt - en nulägetrapport.
    Sammanfattningsvis är jag/vi mycket nöjda och kommer varmt att rekommendera Mikas proffsiga mäklarinsats! Läs mer
    2019-03-18 Mika L svarar Katarina A
    Tack Katarina för ert förtroende att jag fick förmedla ert fina parhus. Jag uppskattar din feedback och tar med mig av dina synpunkter gällande återkoppling inför kommande uppdrag. Det har varit ett mycket ett stort nöje att få vara er mäklare kommer att minnas tillbaka med glädje på detta uppdrag./ Mika
  • Admir H

2019-03-16

Admir H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde villa i Värnamo. Mäklaren Philip Palm är en riktig stjärna.
    Professionell! Mycket bra service! Mycket bra bemötande!
    Betyg 6 av 5 :) Läs mer
  • Elisabeth B

2019-03-16

Elisabeth B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en lägenhet.

Bemötandet var fantastiskt fint - utan övertoner.
    Hon har de facto både köpare och säljare att ta hänsyn till.

Jag hade sedan tidigare dåliga erfarenheter och därmed låga förväntningar vid köp och försäljningar.

Linda var effektiv, snabb, social med gedigna kunskaper.
    Hon ställde upp till 100% (minst).

Jag önskar mig fler mäklare av Lindas kaliber! Läs mer
    2019-03-21 Linda L svarar Elisabeth B
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, Elisabeth, det gör mig glad och rörd! Det är jag som skall tacka för förtroendet och det fina samarbetet och snart ses vi igen när det är dags för överlämnade. Ha det så bra tills dess!
  • 2019-03-05

Senad H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett hus i bor
    Den mäklaren som sålde den va Philip Phalm , väldigt trävlig kille
    Han överstiger alla förväntningar jag hade och sköte detta väldigt galant
    Telefon samtal med han va rak på sak och svarade på alla frågor jag hade even när jag ringde äfter hans arbetstid . Tack så mycket Philip Läs mer
  • 2019-03-05

Scipe A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt hus med hjälp av svensk fastighetsförmedlingen. Mycket nöjda med hela processen, fått den hjälp man förväntat sig av Philip Phalm Läs mer
  • Jan-Erik G

2019-02-14

Jan-Erik G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi anlitade Mika vid försäljningen av vår villa i Värnamo, eftersom vi för 9 år sedan hade Mika som mäklare både vid försäljning och köp.
    Professionellt bemötande och hantering av hela husaffären.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-05

Leif B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Försäljning av villa. Mycket bra bemötande från mäklaren.
    Proffsigt, personligt och vänligt.

Förväntningarna var att huset skulle bli svårsålt men mäklaren överraskade hela tiden med att få fram nya spekulanter.

Sammanfattningsvis har försäljningen gått smidigare än förväntat. Helt och hållet beroende på en kompetent mäklare. Läs mer
    2019-02-25 Linda L svarar Leif B
    Stort tack för ditt fina omdöme, Leif! Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-02-04

Caroline Z skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt vårt en planshus. Nöjda med mäklaren från första stund, trevlig, kundfokuserad, erfaren och målinriktad. Läs mer
    2019-02-14 Mika L svarar Caroline Z
    Tack för dina fina ord Caroline ! Det har varit en glädje att få hjälpa er med att sälja ert hus .
  • 2019-02-02

Petter Niklas skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Oseriös mäklare, undvik om möjligt! Läs mer
    2019-02-03 Mika L svarar Petter Niklas
    Hej Petter Niklas ! Tråkigt att du känner så. Hör gärna av dig och berätta vad som fått dig att tycka så. Med vänlig hälsning, Mika Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-01-11

Stefan K skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde min bostadsrätt.
    Fixade det snabbt smidigt o till rätt pris.
    Gör alltid ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-01-05

Magnus L skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket duktig
    Mycket bra på att förklara alla steg under en försäljning
    Gjorde min försäljning mycket lätt och smidig
    Trevlig lättsam hjälpsam
    Många tack Linda Lindquist
    Mvh Magnus L Läs mer
    2019-01-27 Linda L svarar Magnus L
    Stort tack för din fina rekommendation, Magnus och tack för ett bra samarbete! Vi ses snart vid överlämnandet av lägenheten. Ha det så bra!
  • 2018-12-26

Evelin E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte hus utanför Värnamo, kundbemötandet var mycket bra och trevlig mäklare.
    Bra visning med mycket information och allt gick smidigt och lätt med köpet. Läs mer
  • Johansson M

2018-12-26

Johansson M skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte Villa utanför Värnamo, väldigt god kundbemötande.
    Mycket bra och smidig affär. Läs mer
    2018-12-26 Mika L svarar Johansson M
    Tack för dina fina ord ! Det var en stor ära för mig att få vara med när ni köpte hus ! Lycka till med ert nya hem !
  • Jeanette J

2018-12-18

Jeanette J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde en villa.
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående. förklarande genom hela processen så man förstod vad som händer/hände.
    Mycket diplomatisk, hans kunnande gjorde att man visste när det var läge att avsluta affären.
    Skulle med glädje rekommendera Mika till andra Läs mer
  • 2018-12-10

Gabriel D skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde min bostadsrätt, 4a på 82kvm (2år gammal).
    Detta är andra gången Mika sålt en av mina bostäder och som alltid var han väldigt trevlig och professionell. Anledningen till att jag valde honom redan första gången var eftersom jag varit på en av hans visningar tidigare och upplevde att han verkligen ingav förtroende.
    Han var väldigt ärlig och hjälpsam med allt kring försäljningen och förklarade hur bostadsmarknaden ser ut idag och vilket upplägg han trodde på. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen och kunde släppa det helt eftersom jag visste att den var i trygga händer. Tack för hjälpen igen Mika. Läs mer
  • 2018-11-27

Erik Å skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt villa. Blev bra bemött av Mika som tog sig tid att visa bostaden dagen efter visningen då vi inte kunde komma på söndagen. Fick en bra genomgång av huset och bra information om besiktningsprotokollet.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning och förklarade alla delar. Läs mer
    2018-12-10 Mika L svarar Erik Å
    Tack Erik för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas bra med ert nya hus. Det var en stor glädje att jag fick vara mäklare när ni köpte ert första hus.
  • 2018-11-26

Satu N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Toppen mäklare 👍
    Vi har sålt fåran hus och vi hade bästa mäklare .
    Bra info allt vad ska göra Läs mer
  • 2018-11-19

Ann-Louise S skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt våran Jordbruksfastighet.
    Bemötande av mäklaren var mycket bra.
    Vi hade ett snabb återkoppling, bra jobb, väl förberedd.
    Våra förväntningar med henne har varit mycket bra.
    Kan bara rekommendera en sån härlig, duktig, proffsig, kunnig mäklare. Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-11-28 Elisabeth C svarar Ann-Louise S
    Tack för förtroendet! Var ett nöje att få hjälpa Er!
  • 2018-11-05

Bengt Elis Sigvard Martin A skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en villa.
    Vänligt bemött.
    Förväntade oss en snabb affär och få ut det vi satt som gräns för en försäljning.
    Detta blev resultatet och vi är nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-05 Elisabeth C svarar Bengt Elis Sigvard Martin A
    Tack för förtroendet att få hjälpa Er!
  • 2018-11-02

Katarina E skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en villa i centrala Värnamo, snabb affär. Noggrann, förtroendefull. Läs mer
    2018-11-03 Elisabeth C svarar Katarina E
    Tack för förtroendet att få hjälpa Dig!
  • 2018-10-25

Emelie W skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett småhus! Philip var professionell och snabb! Väldigt nöjd med hans arbete! Läs mer
  • 2018-10-15

Liam F skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag köpte hus för pengarna.Mäklarna vad bra att ha göra med. Läs mer
    2018-10-16 Linda L svarar Liam F
    Tack för att jag fick hjälpa till med ditt bostadsbyte och lycka till i huset!
  • 2018-10-01

Ivica B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kunnig personalen, som kan sitt jobb. Affären gick fort och smidigt
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2018-09-29

Nicklas H skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt ett hus. Väldigt proffsigt bemött. Finns alltid till hands och svarar på alla frågor. Läs mer
  • 2018-09-24

Sebastian S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Tillmötesgående, rådgivande, trygg, seriös, hjärtlig och framförallt genuin. Läs mer
  • Anna E

2018-09-16

Anna E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt hus på Forsgatan 2, Forsheda.
    Fått ett väldigt bra bemötande. En trevlig mäklare som är väldigt kunniga sitt område. Rak och ärlig och lätt att prata med. Väldigt viktiga egenskaper tycker jag. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-09-14

Ivanka B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Nöjd med mäklare. Snabb kontakt och snabb afär. Super nöjd. Läs mer
  • Mevlida S

2018-09-01

Mevlida S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bostadsrätt
    Mäklaren var trvlig, påläst, duktig och hade bra bemötande.
    Hade inga förväntningar men allt gick väldigt smidigt. Sms-budgovningen var smidig och kändes tryggt.
    Mäklaren var proffsig Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Mevlida S
    Tack, det var roligt att höra att ni är nöjda och att köpet kändes smidigt och tryggt! En lyckad affär är när både köpare och säljare är nöjda och har fått en bra service. Ser fram emot att träffa er igen vid tillträdet!
  • 2018-09-01

Ragnhild S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt bostadsrätt
    Mycket proffsigt bemötande
    Uppfyllde alla förväntningar
    Jag kan tipsa andra om hemme
    Nöjd Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ragnhild S
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Det är egentligen jag som skall tacka dig för förtroendet och för ett mycket gott samarbete. Är kunden nöjd så är jag nöjd:)
  • 2018-09-01

Robin L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde våran villa och Mika har varit fruktansvärt bra! Smidig att ha kontakt med och skötte allt exemplariskt! Vi ville sälja fort och det löste han över en helg.
    Väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-08-27

Magnus I skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt ett lgh hus.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-08-27 Elisabeth C svarar Magnus I
    Tack för förtroendet att få hjälpa Dig Magnus!
  • 2018-07-31

Jan-Erik S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontaktade Linda för försäljning av tomter, försäljningsobjektet presenterades på marknaden på ett bra sätt och försäljning skedde kort tid efter att det lagts ut. Mycket nöjda
    Hälsningar Jan-Erik Svensson Läs mer
  • Ingegerd K

2018-06-28

Ingegerd K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har hjälpt min mamma att sälja sin villa. Visste inte riktigt vad man skulle ha för förväntningar eftersom detta var en ny situation för mej. Kontaktade Linda Lindkvist och fick genast ett bra känsla vid första samtalet. Lugn och trygg och på ett proffsigt och med en tydlighet i allt , har hon lotsat oss genom denna resa från början till försäljning. Jag och mina syskon tackar för mycket bra hjälp och kommer att rekommendera Linda till andra.
    Med vänlig hälsning, Anita Magnusson Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ingegerd K
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er och er mamma med försäljningen. Hälsa så gott till henne och dina syskon!
  • 2018-06-12

Camilla C skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontakten med mäklaren vid köp av fritidsboene har varit över förväntan. Allt gick smidigt och vi fick myckey god hjälp och väldigt trevligt bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-06-12 Mika L svarar Camilla C
    Tack Camilla det värmde ! Det har varit ett nöja att få samarbeta med er ! Lycka till med huset.
  • 2018-06-09

Bodil S skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en bostadsrätt som ägs av min fars dödsbo.
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt. Allt gick fort och smidigt. Visste inte vad jag hade att förvänta mig eftersom jag inte köpt eller sålt något genom mäklare förut. Mycket positiv upplevelse. finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-06-10 Elisabeth C svarar Bodil S
    Tack Bodil för jag fick förmånen att hjälpa Er!
  • 2018-06-04

Lars S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mäklaren kändes väldigt noggrann, allt kändes tryggt och seriöst. Vi sålde en bostadsrätt. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Lars S
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, det har varit ett trevligt samarbete!
  • Carina J

2018-06-02

Carina J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök och blev väl omhändertagen i hela säljprocessen. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Carina J
    Skönt att du känner att jag tagit hand om din bostadsaffär på ett bra sätt och tack för ett fint samarbete!
  • 2018-05-24

Magnus K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har tagit hjälp av Linda att sälja min bostadsrätt i gnosjö, fick en bra känsla första gången vi sågs för värdering av lägenheten. Förväntningen var att sälja lägenheten för så mycket som möjligt, vilket gick över förväntan, så hon gjorde ett gott arbete, Så sammanfattningsvis är jag mer än nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Magnus K
    Tack för ett gott samarbete, Magnus!
  • 2018-05-21

Olimpia G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    väldigt bra samarbete, bemötande under många år
    rekomenderar varmt till mina bekanter och vänner Läs mer
    2018-05-21 Mika L svarar Olimpia G
    Tack för dina fina ord ! Ett sant nöje att få samarbeta med dig !
  • 2018-05-07

Bernt B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    I samban med försäljningen av vår föräldrarhem har Linda varit välldigt proffsig och skicklig.
    Försäljningen har varit helt friktionsfri och smidig. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Bernt B
    Tack för era fina ord och framför allt tack för förtroendet att få förmedla ert föräldrarhem!
  • Kurt G

2018-05-06

Kurt G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Superbra,väldigt pålitlig och noga. Kan säja att det var över våra förväntningar vi är så belåtna. Vi det är kurt och stina Gabrielsson Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Kurt G
    Det är jag som skall tacka för förtroendet ni gav mig, för ett trevligt samarbete och inte minst för gott fika:) Önskar er en skön sommar och lycka till med flytten!
  • 2018-04-26

Christian J skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår bostadsrätt i centrala Värnamo med hjälp av Philip. Han är trevlig, professionell, kunnig och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo