Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Tillmötesgående, rådgivande, trygg, seriös, hjärtlig och framförallt genuin. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt hus på Forsgatan 2, Forsheda.
    Fått ett väldigt bra bemötande. En trevlig mäklare som är väldigt kunniga sitt område. Rak och ärlig och lätt att prata med. Väldigt viktiga egenskaper tycker jag. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Ivanka B
    Ivanka B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Nöjd med mäklare. Snabb kontakt och snabb afär. Super nöjd. Läs mer
  • Mevlida S
    Mevlida S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bostadsrätt
    Mäklaren var trvlig, påläst, duktig och hade bra bemötande.
    Hade inga förväntningar men allt gick väldigt smidigt. Sms-budgovningen var smidig och kändes tryggt.
    Mäklaren var proffsig Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Mevlida S
    Tack, det var roligt att höra att ni är nöjda och att köpet kändes smidigt och tryggt! En lyckad affär är när både köpare och säljare är nöjda och har fått en bra service. Ser fram emot att träffa er igen vid tillträdet!
  • Ragnhild S
    Ragnhild S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt bostadsrätt
    Mycket proffsigt bemötande
    Uppfyllde alla förväntningar
    Jag kan tipsa andra om hemme
    Nöjd Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ragnhild S
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Det är egentligen jag som skall tacka dig för förtroendet och för ett mycket gott samarbete. Är kunden nöjd så är jag nöjd:)
  • Robin L
    Robin L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde våran villa och Mika har varit fruktansvärt bra! Smidig att ha kontakt med och skötte allt exemplariskt! Vi ville sälja fort och det löste han över en helg.
    Väldigt nöjda! Läs mer
  • Magnus I
    Magnus I skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt ett lgh hus.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-08-27 Elisabeth C svarar Magnus I
    Tack för förtroendet att få hjälpa Dig Magnus!
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontaktade Linda för försäljning av tomter, försäljningsobjektet presenterades på marknaden på ett bra sätt och försäljning skedde kort tid efter att det lagts ut. Mycket nöjda
    Hälsningar Jan-Erik Svensson Läs mer
  • Ingegerd K
    Ingegerd K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har hjälpt min mamma att sälja sin villa. Visste inte riktigt vad man skulle ha för förväntningar eftersom detta var en ny situation för mej. Kontaktade Linda Lindkvist och fick genast ett bra känsla vid första samtalet. Lugn och trygg och på ett proffsigt och med en tydlighet i allt , har hon lotsat oss genom denna resa från början till försäljning. Jag och mina syskon tackar för mycket bra hjälp och kommer att rekommendera Linda till andra.
    Med vänlig hälsning, Anita Magnusson Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ingegerd K
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er och er mamma med försäljningen. Hälsa så gott till henne och dina syskon!
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontakten med mäklaren vid köp av fritidsboene har varit över förväntan. Allt gick smidigt och vi fick myckey god hjälp och väldigt trevligt bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-06-12 Mika L svarar Camilla C
    Tack Camilla det värmde ! Det har varit ett nöja att få samarbeta med er ! Lycka till med huset.
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en bostadsrätt som ägs av min fars dödsbo.
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt. Allt gick fort och smidigt. Visste inte vad jag hade att förvänta mig eftersom jag inte köpt eller sålt något genom mäklare förut. Mycket positiv upplevelse. finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-06-10 Elisabeth C svarar Bodil S
    Tack Bodil för jag fick förmånen att hjälpa Er!
  • Lars S
    Lars S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mäklaren kändes väldigt noggrann, allt kändes tryggt och seriöst. Vi sålde en bostadsrätt. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Lars S
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, det har varit ett trevligt samarbete!
  • Carina J
    Carina J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök och blev väl omhändertagen i hela säljprocessen. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Carina J
    Skönt att du känner att jag tagit hand om din bostadsaffär på ett bra sätt och tack för ett fint samarbete!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har tagit hjälp av Linda att sälja min bostadsrätt i gnosjö, fick en bra känsla första gången vi sågs för värdering av lägenheten. Förväntningen var att sälja lägenheten för så mycket som möjligt, vilket gick över förväntan, så hon gjorde ett gott arbete, Så sammanfattningsvis är jag mer än nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Magnus K
    Tack för ett gott samarbete, Magnus!
  • Olimpia G
    Olimpia G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    väldigt bra samarbete, bemötande under många år
    rekomenderar varmt till mina bekanter och vänner Läs mer
    2018-05-21 Mika L svarar Olimpia G
    Tack för dina fina ord ! Ett sant nöje att få samarbeta med dig !
  • Bernt B
    Bernt B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    I samban med försäljningen av vår föräldrarhem har Linda varit välldigt proffsig och skicklig.
    Försäljningen har varit helt friktionsfri och smidig. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Bernt B
    Tack för era fina ord och framför allt tack för förtroendet att få förmedla ert föräldrarhem!
  • Kurt G
    Kurt G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Superbra,väldigt pålitlig och noga. Kan säja att det var över våra förväntningar vi är så belåtna. Vi det är kurt och stina Gabrielsson Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Kurt G
    Det är jag som skall tacka för förtroendet ni gav mig, för ett trevligt samarbete och inte minst för gott fika:) Önskar er en skön sommar och lycka till med flytten!
  • Christian J
    Christian J skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår bostadsrätt i centrala Värnamo med hjälp av Philip. Han är trevlig, professionell, kunnig och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi anlitade Linda vid försäljning av vår villa.Hon har levererat till 100%, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Annelie J
    Tack själva för ett trevligt samarbete. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Lars J
    Lars J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt villa i Gnosjö.
    Linda får högsta betyg för sin proffsiga och trevliga bemötande.
    Vi kommer absolut rekomendera henne. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Lars J
    Tack för era fina ord och varmt tack för förtroendet ni gav mig att förmedla er härliga villa!
  • Liv H
    Liv H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi kunde inte vara nöjdare med Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo och Philip Palm som mäklare. Från första stund har vi känt ett väldigt stort förtroende och hela tiden som säljare blivit bemötta professionellt och affärsmässigt. Vi har särskilt uppskattat det flexibla upplägget, bra hjälp med homestylning, proffsig fotograf och bra möjlighet att själva följa besöksfrekvens och budgivningen via internetlänk. Hoppas på att vår nästa bostad förmedlas via Svensk Fastighetsförmedlingen, då kan man vara säker på att det går rätt och riktigt till. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    En mycket bra och trevlig mäklare med bra kundbemötande. Läs mer
    Mika L gillar detta
  • Enrique L
    Enrique L skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Upplevde att Elisabeth var väldigt trevlig att ha och göra med. Läs mer
    2018-04-03 Elisabeth C svarar Enrique L
    Tack för förtroendet att få hjälpa Er!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Väldigt bra bemötande och bra stöd i vårt första husköp av en toppen mäklare, tack! Läs mer
  • Conny K
    Conny K skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Ett positivt bemötande med förhoppningar att lyckas sälja villan vilket hon lyckades med. Mycket bra Läs mer
    2018-04-01 Elisabeth C svarar Conny K
    Stort tack att jag fick förtroendet att förmedla Er villa och gott samarbete!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket trevlig mäklare. Utförliga förklaringar och kan sitt jobb med råge. Hängiven hela vägen tills huset var sålt. Ångrar inte vårt väl alls. Tack! Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Susanne B
    Tack själva! Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda är en proffsig och mycket trevlig mäklare som man genast känner förtroende för. Jag är mycket nöjd med Lindas arbete och kan absolut rekommendera henne som mäklare. Skulle jag behöva en mäklare igen så kommer jag definitivt anlita Linda Lindquist. Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Mikael P
    Tack för de fina orden och för ett gott samarbete! Ni är självklart välkomna tillbaka om ni behöver min hjälp igen.
  • Anders W
    Anders W skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevlig, professionel. Kunnig. Affären kändes lätt och problemfri. Kunde inte haft en bättre upplevelse. Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Anders W
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas ni får många härliga semesterdagar i huset framöver.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Ett välrenommerat bemötande då blev uppring av Philip då vi bokade ett första möte som han presenterade hur de jobbade vid en försäljning. Philip visade en portfolio av ett annat pågågående säljobjekt som visade hur de gick tillväga genom en försäljning, det var bilder tagna på huset i de flesta vyer även ett flygfoto. Det tyckte jag såg proffsigt ut och beslutade mig för att, jag vill sälja mitt hus på det sättet också. Då jag valde att sälja mitt hus varudeklarerat så bokade Philip en besiktningsman även för energideklaration och då även en fotograf. En portfolio skapades även då för mitt hus med proffsigt tagna bilder som verkligen visade huset i dess ståtlighet. Annonser i tidningar och på nätet sedan dröjde det inte länge förrän intressenter dök upp och ett par veckor såldes då mitt hus. Sammanfattningsvis: Det finns en massa mäklare att välja mellan men det valet jag gjorde var det rätta för mig, ett bra jobb gjort så jag fick mitt hus sålt på det bästa sätt. Läs mer
  • Ali N
    Ali N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket trevlig och skalig, hjälpsam och vet vad han pratar om. Läs mer
    2018-03-05 Mika L svarar Ali N
    Tack Ali ! Det har varit ett sant nöja att få vara med och förmedla ditt hus och samarbeta med dig !
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag ger Philip högsta betyg, kunnig, trevlig, tillmötesgående jag kommer att rekommendera som en mycket bra mäklare. Läs mer
  • Nate N
    Nate N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Rekommendera Svensk Fastighetsförmedling starkt, hade och göra med dem både vid köp av min bostadsrätt samt sälj. Finns en toppen mäklare där vid namn Philip Palm som verkligen lyssnade in vad jag ville samt så var han rak och ärlig! Läs mer
  • Sara V
    Sara V skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Smidig försäljning, alltid lätt att nå mäklaren. Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd i alla avseender. Har träffat Linda tidigare och fått ett gott intryck. Valde därför henne som mäklare i mitt fall Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Oerhört påläst om fastigheten, väldigt lyhörd om säljarens önskemål, kunnig och uppdaterad om prisläget, kan bara rekommendera denna mäklaren! Läs mer
    2017-11-24 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Stefan G
    Tack Stefan ! Det har varit ett sant nöje att fått förtroendet att förmedla er bostad !
  • Lars H
    Lars H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda ger ett förtroendeingivande intryck, som uppfylls genom sitt engagemang för kundens objekt. Vi har fått ett proffsigt bemötande när det gäller de juridiska frågorna som visar på erfarenhet o kunskap. För våra vänner har vi redan rekommenderat dem att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo vid försäljning av fastigheter. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd med två försäljningar, Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Värnamo gillar detta
  • Dorin Eugen P
    Dorin Eugen P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Värkligen en fin person och en duktig mäklare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Värnamo gillar detta
  • Louise  S
    Louise S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Philip Palm är fantastisk bra!
    Trevlig och kunnig! Rekommenderar verkligen honom!
    Fick ett bra bemötande från början och han har varit otroligt ärlig, öppen och hjälpsam!
    Stort tack för hjälpen med en snabb och smidig affär! Läs mer
    Philip P, Svensk Fastighetsförmedling Värnamo gillar detta
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kanon.snabbt å smidigt.å inga konstigheter Läs mer
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har bara det bästa att säga om
    Mika Lappalainen
    Om man kräver det bästa så går man till svenskfast Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Rasmus L
    Tack Rasmus och Sandra för era fina ord. Återigen stort tack att jag fick ert förtroende att förmedla er bostadsrätt !
  • Jan-Ove A
    Jan-Ove A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fungerade mycket bra. Till full belåtenhet. Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra och väldigt seriös Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Tydlig och bra mäklare som ger stort förtroende både för köpare och säljare. Läs mer
  • JoE A
    JoE A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi rekommderar varmt mäklaren Philip Palm på Svensk fastighetsförmedling i Värnamo som vi anlitade vid försäljning av bostadsrätt; hängiven, kunnig, trevlig, tålmodig och allmänt bra att ha att göra med. Läs mer
  • Valdet R
    Valdet R skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi fick hjälp av Philip Palm och är mycket nöjda, lugn och stabil/ärlig kille. Läs mer
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Valdet R
    Tack Valdet för din fina respons och tack för ditt förtroende att jag fick hjälpa till i förmedlingen av din bostadsrätt / Philip
  • Jan-Olof A
    Jan-Olof A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra och tillmötesgående. Läs mer
  • Ann Charlott H
    Ann Charlott H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vid försäljning av fritidshus har jag haft fantastisk hjälp av Philip Palm. Lugn, omtänksam, klara besked, kunnig och en synnerligen trevlig person. Även köparna hade samma uppfattning. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Ann Charlott i Halmstad Läs mer
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jättebra och mysig personal trevliga och väldigt kunniga. Är så nöjd med min försäljning av min lägenhet hos Mika. Svarar alltid snabbt om man undrar något. Bra bemötande känner sig trygg med dem. Kan rekomendera starkt ärr supernöjd har gjort ett jättebra jobb. Dem får ett toppbetyg av mig för det är dem helt klart värda.
    Mvh: Jennie Läs mer
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Jennie P
    Tack Jennie för dina fina ord ! Lycka till med ditt nya boende !
  • Ruzmira R
    Ruzmira R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevligt kille Välldigt duktigt och bra bemötande jag skulle rekommendera honom när det gäller fastighet försäljning.Vi är väldigt nöjd med allt som han har gjort

Mvh Ruzmira Ramic Läs mer

Pilgatan 1, 331 30 Värnamo