Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• 2019-07-10

Inger G skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2:a. Har blivit mycket bra bemött. Fått information fortlöpande. Motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-07

Milan G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra upplägg av försäljningen. Bra marknadsföring samt alltid tillgänglig för assistans när det behövs. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-07-02

Gunn-Britt N skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt min mammas hus!
    Mycket bra förstamöte med mäklare som var lättsam och saklig!
    Vi var alla i familjen nöjda med hur allt skötts! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Gunn-Britt N
    Tack för ert fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    En riktigt skön sommar önskar jag er alla så ses vi på tillträdesdagen!
  • Jan P

2019-07-02

Jan P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har för första gången köpt en fastighet, och då man saknar erfarenheter inom området så var både kunskapen och bemötandet från mäklaren absolut toppen.

Den service och kanske framför allt det bemötande som vi fick vid samtliga tillfällen gjorde att vi kände oss både säkra och bekväma med vårt fastighetsköp. Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Jan P
    Tack för ert fina omdöme, det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete.
    Ha nu en skön sommar så ses vi på tillträdesdagen!
  • 2019-06-29

Gunnel S skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har både köpt bostad på Strandvägen 18 Rolstorp och sålt bostad på Ågårdsgatan 8 i Värnamo. Vi fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Vår mäklare kändes nära, kunnig och trygg och mycket trevlig. Förväntningar uppfylldes på bästa sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar vår mäklare på alla sätt! Läs mer
    2019-07-01 Elisabeth C svarar Gunnel S
    Tack för förtroendet och förmånen att få hjälpa Er och lycka till med Ert nya boende!
  • Björn T

2019-06-28

Björn T skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi hade en sommarstuga i Gnosjö som vi la ut till försäljning pga annan försäljning hos granne. Säljaren var Philip på sv fastighet i Värnamo på båda objekten. Vi fick en fantastisk förtroendefull kontakt direkt. Den höga nivån har hållits hela vägen, vilket resulterat i en fin affär för alla 3 parterna. Glädjefyllt, proffsigt o tryggt
    Alltså 10 p av 10 möjliga på samtliga områden, kan inte anmärka på minsta detalj. Häls från en mycket nöjd kund
    Är gärna ref om så önskas
    Björn Thyselius 0708-667877 Läs mer
  • 2019-06-28

Camilla J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har efter 13 års boende nu sålt min älskade bostadsrätt för att testa en ny bostad. Jag valde främst mäklarfirman till detta för att jag nu även har köpt min nya bostad av dem. Det var det som var smidigast. Jag har blivit mycket bra bemött och är jättenöjd med mäklaren jobb.

Vi har haft en bra kontakt hela vägen och jag skulle absolut rekommendera dem till andra som är i köp/säljläge av bostad! Läs mer
    2019-06-28 Linda L svarar Camilla J
    Varmt tack för din fina rekommendation Camilla! Jag önskar dig en skön sommar och så hörs vi när det närmar sig tillträde.
  • 2019-06-26

Birgitta G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi blev rekommenderade Svensk fastighetsförmedling då vi skulle sälja våran mammas hus. När vi sedan även fick Linda som mäklare, kändes allt helt rätt.
    Hon är rakt igenom professionell och har förståelse för, vad ett gott bemötande verkligen innebär! Vi kommer att rekommendera Linda, för de husspekulanter eller säljare som vi träffar på! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Birgitta G
    Tack för era fina ord och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med er!
    Jag önskar er alla en skön semester så ses vi på tillträdesdagen.
  • 2019-06-25

Ellen W skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika hjälpte mig om min man att köpa vår första gemensamma bostad, han hjälpte två vilsna själar som inte gjort det förut. Pedagogisk och är alltid öppen för våra dumma frågor. Grymt bra service!! Läs mer
  • 2019-06-25

Bo W skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fritidshus och ett väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer

Sune G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Allt gick smidigt, ett gott bemötande och god återkoppling! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Sune G
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Ha en skön sommar!

Malin F skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en villa! Mika hjälpte oss igenom försäljningen med bravur! Vi fick ett stort förtroende för honom och han gjorde ett fantastisk jobb med vår försäljning Läs mer

Emil P skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fantastisk mäklare. Lätt att prata med och mycket förtroendeingivande. Rekommenderar Mika Lappalainen alla dagar i veckan. Läs mer

Masud S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag är supernöjd med mitt lägenhetköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Fantastisk bemötande av henne 😊
    Lätt att göra med
    Hon är Ärligt och tillgängligt och väldigt hjälpsam.
    Jag skulle verkligen rekommendera Linda till alla. Tack Linda. 😊 Läs mer
    2019-06-28 Linda L svarar Masud S
    Tack, jag är jätteglad för er fina rekommendation och att ni är nöjda!
    Ha nu en riktigt skön sommar så hörs vi när det närmar sig tillträde.

Jonas Q skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fick hjälp med att sälja min villa.
    Mäklaren var trevlig och kunde sin sak.
    Känns tryggt. Läs mer
    2019-07-02 Linda L svarar Jonas Q
    Tack för din reco Jonas och tack för ett trevligt samarbete.
    Ha en riktigt skön sommar!
  • 2019-06-21

Linda J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bästa bemötande. Proffsigt, ger mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-07-16 Linda L svarar Linda J
    Stort tack för din rekommendation Linda. Hoppas ni skall trivas i nya huset!
  • 2019-06-07

Birgitta A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en villa. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Birgitta A
    Tack för att jag fick förtroende att hjälpa er med bostadsförsäljningen!
  • 2019-06-04

Magnus L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Philip har hjälpt oss att sälja vår villa och vi är mycket nöjda med hans arbete. Ett mycket trevligt och professionellt bemötande.

Vi kan verkligen rekommendera Philip på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-06-03

Elinor C skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Very professional service from a mäklare with an excellent understanding for the local market. Gives honest and realistic advice.

Always polite, service-minded and responsive.

We bought our house via Mika and sold it via him; I couldn't have had better support throughout. Highly recommend him. Läs mer
  • 2019-05-29

Bo E skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt villa.
    Lugnt,förtroligt, kunnigt.
    Förväntade mig en smidig försäljning utan att behöva oroa mig vilket uppfylldes till fullo.
    Ska jag göra om det vet jag utan tvekan vart jag ska vända mig.
    Professionellt helt enkelt. Läs mer
  • 2019-05-28

Thorleif B skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bra mäklare som sålde mitt hus på nygatan 10 👍 Läs mer
  • Solveig P

2019-05-28

Solveig P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde mitt hus som min familj och jag har bott i sedan 1975. Jag hade blivit erbjuden en handikappvänlig lägenhet i centrum. Anlitade Sv.Fastighetsförsäljning och tilldelades mäklaren Linda som väl känner till bostadsområdet. Hon har på ett professionellt och vänligt sätt lotsat mig genom försäljningens alla delar som kommer att avslutas med deklarationen nästa år. Försäljningen har enligt min önskan fått ta lite tid och hon har låtit mig tömma huset utan stress. Försäljningen gick snabbt efter en enda visning. Jag är mycket nöjd med Lindas hjälp och arbete vid försäljningen. Och tack för blommorna! Läs mer
    2019-05-28 Linda L svarar Solveig P
    Tack Solveig för din fina rekommendation och för ett trevligt samarbete. Det har varit ett nöje att ha fått hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Önskar att du skall trivas bra i din lägenhet och att du får en skön sommar!
  • 2019-05-16

Karin C skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har solgt vort fritidshus.
    Linda Lindquist var vores mægler. Hun er en meget professionel, omhyggelig og venlig mægler og skaber god kontakt mellem alle parter. Vi var meget trygge ved at have valgt hende som mægler. Läs mer
    2019-05-31 Linda L svarar Karin C
    Varmt tack för era fina ord och för att jag fått hjälpa er med försäljningen. Det har varit en fröjd att få jobba i Staveryd och jag är övertygad om att köparna kommer att uppskatta det så som ni har gjort. Ha nu en riktigt skön sommar! Mvh Linda
  • Åke F

Objekt : sommar villa!

Tack!! Läs mer
  • 2019-05-02

Robert P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi drömde om ett hus vid sjön. professionellt förberedd hemförsäljning. Bra kontakt när som helst med en börsmäklare, även söndag och helldag.
    Vi hittade huset på hemnet.se Läs mer
    2019-07-02 Linda L svarar Robert P
    Så roligt att ni är nöjda. Jag önskar er många härliga dagar i ert fina hus vid sjön!
    Med vänlig hälsning, Linda
  • 2019-04-23

Jennie S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en bostadsrätt.
    Rätt utgångspris sattes och en smidig försäljning.
    Bra kontakt med Mäklaren. Läs mer
  • Monica F

2019-04-23

Monica F skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en villa och blivit mycket bra bemött av mäklaren. Hon är kunnig, tydlig, hjälpsam, lagom drivande och ändå respektfull. Hon har agerat mycket professionellt under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan å det varmaste rekommendera Linda som mäklare. Hon har varit toppen!
    /Monica Läs mer
    2019-04-29 Linda L svarar Monica F
    Stort tack Monica för din fina rekommendation och för ett jättebra samarbete.
    Du har också varit toppen!
  • 2019-04-10

Jasenka S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte en bostadsrätt av Mika, vår första bostadsrätt också och tack vare Mikas kunnighet, karisma och fantastiska bemötande så blev hela upplevelsen i sig graderad till bästa betyg!

Han är lyhörd, hjälpsam och ödmjuk - rätt person på rätt plats! Det märks att han brinner för och älskar sitt jobb. Otroligt nöjda köpare tack vare honom! Läs mer
  • 2019-04-10

Sven K skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt vårt enfamiljshus . Vår mäklare var trevlig och tillmötesgående. han uppvisade god profession. våra förväntningar av mäklaren infriades till fullo. Läs mer
  • 2019-04-05

Ann-Charlott C skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår villa i Hillerstorp. Vi träffade mäklaren Philip Palm som direkt ingav förtroende för hur allt går till i försäljningsprocessen. Han presenterade mäklarfirmans policy och svarade på tusen frågor mm :)
    Han lotsade oss sen igenom momenten med lugn och pedagogisk hållning. Proffsigt och fint genomfört på alla sätt.
    Stort tack! Läs mer
  • Monica H

2019-04-04

Monica H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde med Linda Lindkvist som mäklare ett stort hus med lada och en stor tomt strax utanför Gnosjö. Vi har fått all hjälp vi hoppades på, och mer därtill. Linda levde verkligen upp till våra förväntningar, det gäller i allt, från små råd, till den stora svåra juridiska biten. Dessutom fick vi fina, genomarbetade prospekt med tydliga objektbeskrivningar. Hon var dessutom väldigt tillgänglig under hela processen, tålmodig, ärlig och realtistisk. Vi kan verkligen rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling, och skulle vi behöva igen så känns det som en självklarhet att anlita Linda igen. Att sälja sitt hem och hus efter många år var en process som tog lite tid att genomföra och smälta, Linda stöttade oss genom hela det förloppet på ett utmärkt sätt!! Läs mer
    2019-04-29 Linda L svarar Monica H
    Tusen tack för ett fint samarbete och för er fina Reco!
    Det känns jättebra att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-04-04

Hans Karsten B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Snabbt och proffsigt handlagt. Enormt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-22

Niclas S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett äldre hus en bit utanför tätorten.
    Philip gav ett professionellt intryck och det genomsyrade hela processen. Flexibilitet, privata visningar och täta kontakter/uppdateringar gjorde att jag som säljare kände mig både informerad och trygg. Philips lugna framtoning gjorde även att jag kunde still en del av min oro över såväl processen som att begärt pris uppnåddes.
    På det hela är jag helnöjd! Läs mer
  • 2019-03-18

Katarina A skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt ett parhus i Värnamo med hjälp av min mäklare Mika Lappalainen.
    Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mina förväntningar vad det gäller information om försäljningen, villkor och annat infriades.
    Jag saknade dock en återkoppling under tiden huset var ute för försäljning: Beskrivning av processen jämförelse med vad som är brukligt - en nulägetrapport.
    Sammanfattningsvis är jag/vi mycket nöjda och kommer varmt att rekommendera Mikas proffsiga mäklarinsats! Läs mer
    2019-03-18 Mika L svarar Katarina A
    Tack Katarina för ert förtroende att jag fick förmedla ert fina parhus. Jag uppskattar din feedback och tar med mig av dina synpunkter gällande återkoppling inför kommande uppdrag. Det har varit ett mycket ett stort nöje att få vara er mäklare kommer att minnas tillbaka med glädje på detta uppdrag./ Mika
  • Admir H

2019-03-16

Admir H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde villa i Värnamo. Mäklaren Philip Palm är en riktig stjärna.
    Professionell! Mycket bra service! Mycket bra bemötande!
    Betyg 6 av 5 :) Läs mer
  • Elisabeth B

2019-03-16

Elisabeth B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har sålt en lägenhet.

Bemötandet var fantastiskt fint - utan övertoner.
    Hon har de facto både köpare och säljare att ta hänsyn till.

Jag hade sedan tidigare dåliga erfarenheter och därmed låga förväntningar vid köp och försäljningar.

Linda var effektiv, snabb, social med gedigna kunskaper.
    Hon ställde upp till 100% (minst).

Jag önskar mig fler mäklare av Lindas kaliber! Läs mer
    2019-03-21 Linda L svarar Elisabeth B
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, Elisabeth, det gör mig glad och rörd! Det är jag som skall tacka för förtroendet och det fina samarbetet och snart ses vi igen när det är dags för överlämnade. Ha det så bra tills dess!
  • 2019-03-05

Senad H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett hus i bor
    Den mäklaren som sålde den va Philip Phalm , väldigt trävlig kille
    Han överstiger alla förväntningar jag hade och sköte detta väldigt galant
    Telefon samtal med han va rak på sak och svarade på alla frågor jag hade even när jag ringde äfter hans arbetstid . Tack så mycket Philip Läs mer
  • 2019-03-05

Scipe A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt hus med hjälp av svensk fastighetsförmedlingen. Mycket nöjda med hela processen, fått den hjälp man förväntat sig av Philip Phalm Läs mer
  • Jan-Erik G

2019-02-14

Jan-Erik G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi anlitade Mika vid försäljningen av vår villa i Värnamo, eftersom vi för 9 år sedan hade Mika som mäklare både vid försäljning och köp.
    Professionellt bemötande och hantering av hela husaffären.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-05

Leif B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Försäljning av villa. Mycket bra bemötande från mäklaren.
    Proffsigt, personligt och vänligt.

Förväntningarna var att huset skulle bli svårsålt men mäklaren överraskade hela tiden med att få fram nya spekulanter.

Sammanfattningsvis har försäljningen gått smidigare än förväntat. Helt och hållet beroende på en kompetent mäklare. Läs mer
    2019-02-25 Linda L svarar Leif B
    Stort tack för ditt fina omdöme, Leif! Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-02-04

Caroline Z skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt vårt en planshus. Nöjda med mäklaren från första stund, trevlig, kundfokuserad, erfaren och målinriktad. Läs mer
    2019-02-14 Mika L svarar Caroline Z
    Tack för dina fina ord Caroline ! Det har varit en glädje att få hjälpa er med att sälja ert hus .
  • 2019-02-02

Petter Niklas skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Oseriös mäklare, undvik om möjligt! Läs mer
    2019-02-03 Mika L svarar Petter Niklas
    Hej Petter Niklas ! Tråkigt att du känner så. Hör gärna av dig och berätta vad som fått dig att tycka så. Med vänlig hälsning, Mika Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-01-11

Stefan K skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde min bostadsrätt.
    Fixade det snabbt smidigt o till rätt pris.
    Gör alltid ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-01-05

Magnus L skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket duktig
    Mycket bra på att förklara alla steg under en försäljning
    Gjorde min försäljning mycket lätt och smidig
    Trevlig lättsam hjälpsam
    Många tack Linda Lindquist
    Mvh Magnus L Läs mer
    2019-01-27 Linda L svarar Magnus L
    Stort tack för din fina rekommendation, Magnus och tack för ett bra samarbete! Vi ses snart vid överlämnandet av lägenheten. Ha det så bra!
    Linda L gillar detta
  • 2018-12-26

Evelin E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte hus utanför Värnamo, kundbemötandet var mycket bra och trevlig mäklare.
    Bra visning med mycket information och allt gick smidigt och lätt med köpet. Läs mer
  • Johansson M

2018-12-26

Johansson M skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte Villa utanför Värnamo, väldigt god kundbemötande.
    Mycket bra och smidig affär. Läs mer
    2018-12-26 Mika L svarar Johansson M
    Tack för dina fina ord ! Det var en stor ära för mig att få vara med när ni köpte hus ! Lycka till med ert nya hem !
  • Jeanette J

2018-12-18

Jeanette J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde en villa.
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående. förklarande genom hela processen så man förstod vad som händer/hände.
    Mycket diplomatisk, hans kunnande gjorde att man visste när det var läge att avsluta affären.
    Skulle med glädje rekommendera Mika till andra Läs mer
  • 2018-12-10

Gabriel D skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde min bostadsrätt, 4a på 82kvm (2år gammal).
    Detta är andra gången Mika sålt en av mina bostäder och som alltid var han väldigt trevlig och professionell. Anledningen till att jag valde honom redan första gången var eftersom jag varit på en av hans visningar tidigare och upplevde att han verkligen ingav förtroende.
    Han var väldigt ärlig och hjälpsam med allt kring försäljningen och förklarade hur bostadsmarknaden ser ut idag och vilket upplägg han trodde på. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen och kunde släppa det helt eftersom jag visste att den var i trygga händer. Tack för hjälpen igen Mika. Läs mer
  • 2018-11-27

Erik Å skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt villa. Blev bra bemött av Mika som tog sig tid att visa bostaden dagen efter visningen då vi inte kunde komma på söndagen. Fick en bra genomgång av huset och bra information om besiktningsprotokollet.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning och förklarade alla delar. Läs mer
    2018-12-10 Mika L svarar Erik Å
    Tack Erik för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas bra med ert nya hus. Det var en stor glädje att jag fick vara mäklare när ni köpte ert första hus.
  • 2018-11-26

Satu N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Toppen mäklare 👍
    Vi har sålt fåran hus och vi hade bästa mäklare .
    Bra info allt vad ska göra Läs mer

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo