Linda Lindquist
en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1
331 30 Värnamo — Visa karta

Vad tror Linda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Linda Lindquist

• Liam F skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag köpte hus för pengarna.Mäklarna vad bra att ha göra med. Läs mer
    2018-10-16 Linda L svarar Liam F
    Tack för att jag fick hjälpa till med ditt bostadsbyte och lycka till i huset!
  • Mevlida S
    Mevlida S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bostadsrätt
    Mäklaren var trvlig, påläst, duktig och hade bra bemötande.
    Hade inga förväntningar men allt gick väldigt smidigt. Sms-budgovningen var smidig och kändes tryggt.
    Mäklaren var proffsig Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Mevlida S
    Tack, det var roligt att höra att ni är nöjda och att köpet kändes smidigt och tryggt! En lyckad affär är när både köpare och säljare är nöjda och har fått en bra service. Ser fram emot att träffa er igen vid tillträdet!
  • Ragnhild S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt bostadsrätt
    Mycket proffsigt bemötande
    Uppfyllde alla förväntningar
    Jag kan tipsa andra om hemme
    Nöjd Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ragnhild S
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Det är egentligen jag som skall tacka dig för förtroendet och för ett mycket gott samarbete. Är kunden nöjd så är jag nöjd:)
  • Jan-Erik S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontaktade Linda för försäljning av tomter, försäljningsobjektet presenterades på marknaden på ett bra sätt och försäljning skedde kort tid efter att det lagts ut. Mycket nöjda
    Hälsningar Jan-Erik Svensson Läs mer
  • Ingegerd K
    Ingegerd K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har hjälpt min mamma att sälja sin villa. Visste inte riktigt vad man skulle ha för förväntningar eftersom detta var en ny situation för mej. Kontaktade Linda Lindkvist och fick genast ett bra känsla vid första samtalet. Lugn och trygg och på ett proffsigt och med en tydlighet i allt , har hon lotsat oss genom denna resa från början till försäljning. Jag och mina syskon tackar för mycket bra hjälp och kommer att rekommendera Linda till andra.
    Med vänlig hälsning, Anita Magnusson Läs mer
    2018-09-08 Linda L svarar Ingegerd K
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er och er mamma med försäljningen. Hälsa så gott till henne och dina syskon!
  • Lars S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mäklaren kändes väldigt noggrann, allt kändes tryggt och seriöst. Vi sålde en bostadsrätt. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Lars S
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, det har varit ett trevligt samarbete!
  • Carina J
    Carina J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök och blev väl omhändertagen i hela säljprocessen. Läs mer
    2018-06-06 Linda L svarar Carina J
    Skönt att du känner att jag tagit hand om din bostadsaffär på ett bra sätt och tack för ett fint samarbete!
    Linda L gillar detta
  • Magnus K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har tagit hjälp av Linda att sälja min bostadsrätt i gnosjö, fick en bra känsla första gången vi sågs för värdering av lägenheten. Förväntningen var att sälja lägenheten för så mycket som möjligt, vilket gick över förväntan, så hon gjorde ett gott arbete, Så sammanfattningsvis är jag mer än nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Magnus K
    Tack för ett gott samarbete, Magnus!
    Linda L gillar detta
  • Bernt B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    I samban med försäljningen av vår föräldrarhem har Linda varit välldigt proffsig och skicklig.
    Försäljningen har varit helt friktionsfri och smidig. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Bernt B
    Tack för era fina ord och framför allt tack för förtroendet att få förmedla ert föräldrarhem!
  • Kurt G
    Kurt G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Superbra,väldigt pålitlig och noga. Kan säja att det var över våra förväntningar vi är så belåtna. Vi det är kurt och stina Gabrielsson Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Kurt G
    Det är jag som skall tacka för förtroendet ni gav mig, för ett trevligt samarbete och inte minst för gott fika:) Önskar er en skön sommar och lycka till med flytten!
    Linda L gillar detta
  • Annelie J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi anlitade Linda vid försäljning av vår villa.Hon har levererat till 100%, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Annelie J
    Tack själva för ett trevligt samarbete. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Lars J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt villa i Gnosjö.
    Linda får högsta betyg för sin proffsiga och trevliga bemötande.
    Vi kommer absolut rekomendera henne. Läs mer
    2018-05-24 Linda L svarar Lars J
    Tack för era fina ord och varmt tack för förtroendet ni gav mig att förmedla er härliga villa!
    Linda L gillar detta
  • Susanne B skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket trevlig mäklare. Utförliga förklaringar och kan sitt jobb med råge. Hängiven hela vägen tills huset var sålt. Ångrar inte vårt väl alls. Tack! Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Susanne B
    Tack själva! Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda är en proffsig och mycket trevlig mäklare som man genast känner förtroende för. Jag är mycket nöjd med Lindas arbete och kan absolut rekommendera henne som mäklare. Skulle jag behöva en mäklare igen så kommer jag definitivt anlita Linda Lindquist. Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Mikael P
    Tack för de fina orden och för ett gott samarbete! Ni är självklart välkomna tillbaka om ni behöver min hjälp igen.
    Linda L gillar detta
  • Anders W skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevlig, professionel. Kunnig. Affären kändes lätt och problemfri. Kunde inte haft en bättre upplevelse. Läs mer
    2018-03-26 Linda L svarar Anders W
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas ni får många härliga semesterdagar i huset framöver.
    Linda L gillar detta
  • Lennart K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd i alla avseender. Har träffat Linda tidigare och fått ett gott intryck. Valde därför henne som mäklare i mitt fall Läs mer
  • Lars H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda ger ett förtroendeingivande intryck, som uppfylls genom sitt engagemang för kundens objekt. Vi har fått ett proffsigt bemötande när det gäller de juridiska frågorna som visar på erfarenhet o kunskap. För våra vänner har vi redan rekommenderat dem att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo vid försäljning av fastigheter. Läs mer
Linda Lindquist
Mika Lappalainen