Linda Lindquist
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 35 Läs vad Linda Lindquist

• Milan G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-07-07

Mycket bra upplägg av försäljningen. Bra marknadsföring samt alltid tillgänglig för assistans när det behövs. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Gunn-Britt N skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-07-02

Sålt min mammas hus!
    Mycket bra förstamöte med mäklare som var lättsam och saklig!
    Vi var alla i familjen nöjda med hur allt skötts! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Gunn-Britt N
    Tack för ert fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    En riktigt skön sommar önskar jag er alla så ses vi på tillträdesdagen!
  • Jan P
    Jan P skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-07-02

Vi har för första gången köpt en fastighet, och då man saknar erfarenheter inom området så var både kunskapen och bemötandet från mäklaren absolut toppen.

Den service och kanske framför allt det bemötande som vi fick vid samtliga tillfällen gjorde att vi kände oss både säkra och bekväma med vårt fastighetsköp. Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Jan P
    Tack för ert fina omdöme, det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete.
    Ha nu en skön sommar så ses vi på tillträdesdagen!
    Linda
  • Camilla J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-28

Jag har efter 13 års boende nu sålt min älskade bostadsrätt för att testa en ny bostad. Jag valde främst mäklarfirman till detta för att jag nu även har köpt min nya bostad av dem. Det var det som var smidigast. Jag har blivit mycket bra bemött och är jättenöjd med mäklaren jobb.

Vi har haft en bra kontakt hela vägen och jag skulle absolut rekommendera dem till andra som är i köp/säljläge av bostad! Läs mer
    2019-06-28 Linda L svarar Camilla J
    Varmt tack för din fina rekommendation Camilla! Jag önskar dig en skön sommar och så hörs vi när det närmar sig tillträde.
    Mvh Linda
  • Birgitta G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-26

Vi blev rekommenderade Svensk fastighetsförmedling då vi skulle sälja våran mammas hus. När vi sedan även fick Linda som mäklare, kändes allt helt rätt.
    Hon är rakt igenom professionell och har förståelse för, vad ett gott bemötande verkligen innebär! Vi kommer att rekommendera Linda, för de husspekulanter eller säljare som vi träffar på! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Birgitta G
    Tack för era fina ord och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med er!
    Jag önskar er alla en skön semester så ses vi på tillträdesdagen.
  • Sune G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-24

Allt gick smidigt, ett gott bemötande och god återkoppling! Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Sune G
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Ha en skön sommar!
    Linda
  • Masud S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-24

Jag är supernöjd med mitt lägenhetköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Fantastisk bemötande av henne 😊
    Lätt att göra med
    Hon är Ärligt och tillgängligt och väldigt hjälpsam.
    Jag skulle verkligen rekommendera Linda till alla. Tack Linda. 😊 Läs mer
    2019-06-28 Linda L svarar Masud S
    Tack, jag är jätteglad för er fina rekommendation och att ni är nöjda!
    Ha nu en riktigt skön sommar så hörs vi när det närmar sig tillträde.
    Mvh Linda
  • Jonas Q skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-24

Fick hjälp med att sälja min villa.
    Mäklaren var trevlig och kunde sin sak.
    Känns tryggt. Läs mer
    2019-07-02 Linda L svarar Jonas Q
    Tack för din reco Jonas och tack för ett trevligt samarbete.
    Ha en riktigt skön sommar!
    Mvh Linda
  • Linda J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-21

Bästa bemötande. Proffsigt, ger mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-07-16 Linda L svarar Linda J
    Stort tack för din rekommendation Linda. Hoppas ni skall trivas i nya huset!
    Linda
  • Birgitta A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-07

Sålt en villa. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-05 Linda L svarar Birgitta A
    Tack för att jag fick förtroende att hjälpa er med bostadsförsäljningen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist