Mika Lappalainen
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 Läs vad Mika Lappalainen

• Ellen W skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-25

Mika hjälpte mig om min man att köpa vår första gemensamma bostad, han hjälpte två vilsna själar som inte gjort det förut. Pedagogisk och är alltid öppen för våra dumma frågor. Grymt bra service!! Läs mer
  • Bo W skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-25

Fritidshus och ett väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Malin F skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-24

Sålt en villa! Mika hjälpte oss igenom försäljningen med bravur! Vi fick ett stort förtroende för honom och han gjorde ett fantastisk jobb med vår försäljning Läs mer
  • Emil P skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-24

Fantastisk mäklare. Lätt att prata med och mycket förtroendeingivande. Rekommenderar Mika Lappalainen alla dagar i veckan. Läs mer
  • Elinor C skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-06-03

Very professional service from a mäklare with an excellent understanding for the local market. Gives honest and realistic advice.

Always polite, service-minded and responsive.

We bought our house via Mika and sold it via him; I couldn't have had better support throughout. Highly recommend him. Läs mer
  • Åke F

Affärsmässig
    Kundfokuserad

Objekt : sommar villa!

Tack!! Läs mer
  • Jasenka S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-04-10

Köpte en bostadsrätt av Mika, vår första bostadsrätt också och tack vare Mikas kunnighet, karisma och fantastiska bemötande så blev hela upplevelsen i sig graderad till bästa betyg!

Han är lyhörd, hjälpsam och ödmjuk - rätt person på rätt plats! Det märks att han brinner för och älskar sitt jobb. Otroligt nöjda köpare tack vare honom! Läs mer
  • Katarina A skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-03-18

Jag har sålt ett parhus i Värnamo med hjälp av min mäklare Mika Lappalainen.
    Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mina förväntningar vad det gäller information om försäljningen, villkor och annat infriades.
    Jag saknade dock en återkoppling under tiden huset var ute för försäljning: Beskrivning av processen jämförelse med vad som är brukligt - en nulägetrapport.
    Sammanfattningsvis är jag/vi mycket nöjda och kommer varmt att rekommendera Mikas proffsiga mäklarinsats! Läs mer
    2019-03-18 Mika L svarar Katarina A
    Tack Katarina för ert förtroende att jag fick förmedla ert fina parhus. Jag uppskattar din feedback och tar med mig av dina synpunkter gällande återkoppling inför kommande uppdrag. Det har varit ett mycket ett stort nöje att få vara er mäklare kommer att minnas tillbaka med glädje på detta uppdrag./ Mika
  • Jan-Erik G
    Jan-Erik G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-02-14

Vi anlitade Mika vid försäljningen av vår villa i Värnamo, eftersom vi för 9 år sedan hade Mika som mäklare både vid försäljning och köp.
    Professionellt bemötande och hantering av hela husaffären.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Caroline Z skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-02-04

Sålt vårt en planshus. Nöjda med mäklaren från första stund, trevlig, kundfokuserad, erfaren och målinriktad. Läs mer
    2019-02-14 Mika L svarar Caroline Z
    Tack för dina fina ord Caroline ! Det har varit en glädje att få hjälpa er med att sälja ert hus .

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist