Mika Lappalainen
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 18 kunder tycker om Mika Lappalainen

• Gabriel D skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde min bostadsrätt, 4a på 82kvm (2år gammal).
    Detta är andra gången Mika sålt en av mina bostäder och som alltid var han väldigt trevlig och professionell. Anledningen till att jag valde honom redan första gången var eftersom jag varit på en av hans visningar tidigare och upplevde att han verkligen ingav förtroende.
    Han var väldigt ärlig och hjälpsam med allt kring försäljningen och förklarade hur bostadsmarknaden ser ut idag och vilket upplägg han trodde på. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen och kunde släppa det helt eftersom jag visste att den var i trygga händer. Tack för hjälpen igen Mika. Läs mer
  • Erik Å skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt villa. Blev bra bemött av Mika som tog sig tid att visa bostaden dagen efter visningen då vi inte kunde komma på söndagen. Fick en bra genomgång av huset och bra information om besiktningsprotokollet.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning och förklarade alla delar. Läs mer
    2018-12-10 Mika L svarar Erik Å
    Tack Erik för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas bra med ert nya hus. Det var en stor glädje att jag fick vara mäklare när ni köpte ert första hus.
  • Satu N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Toppen mäklare 👍
    Vi har sålt fåran hus och vi hade bästa mäklare .
    Bra info allt vad ska göra Läs mer
  • Ivica B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kunnig personalen, som kan sitt jobb. Affären gick fort och smidigt
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Nicklas H skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt ett hus. Väldigt proffsigt bemött. Finns alltid till hands och svarar på alla frågor. Läs mer
  • Sebastian S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Tillmötesgående, rådgivande, trygg, seriös, hjärtlig och framförallt genuin. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt hus på Forsgatan 2, Forsheda.
    Fått ett väldigt bra bemötande. En trevlig mäklare som är väldigt kunniga sitt område. Rak och ärlig och lätt att prata med. Väldigt viktiga egenskaper tycker jag. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Ivanka B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Nöjd med mäklare. Snabb kontakt och snabb afär. Super nöjd. Läs mer
  • Robin L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde våran villa och Mika har varit fruktansvärt bra! Smidig att ha kontakt med och skötte allt exemplariskt! Vi ville sälja fort och det löste han över en helg.
    Väldigt nöjda! Läs mer
  • Camilla C skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Kontakten med mäklaren vid köp av fritidsboene har varit över förväntan. Allt gick smidigt och vi fick myckey god hjälp och väldigt trevligt bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-06-12 Mika L svarar Camilla C
    Tack Camilla det värmde ! Det har varit ett nöja att få samarbeta med er ! Lycka till med huset.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Mika Lappalainen