Mika Lappalainen
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 25 kunder tycker om Mika Lappalainen

• Jan-Erik G
    Jan-Erik G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-02-14

Vi anlitade Mika vid försäljningen av vår villa i Värnamo, eftersom vi för 9 år sedan hade Mika som mäklare både vid försäljning och köp.
    Professionellt bemötande och hantering av hela husaffären.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Caroline Z skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-02-04

Sålt vårt en planshus. Nöjda med mäklaren från första stund, trevlig, kundfokuserad, erfaren och målinriktad. Läs mer
    2019-02-14 Mika L svarar Caroline Z
    Tack för dina fina ord Caroline ! Det har varit en glädje att få hjälpa er med att sälja ert hus .
  • Petter Niklas skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-02-02

Oseriös mäklare, undvik om möjligt! Läs mer
    2019-02-03 Mika L svarar Petter Niklas
    Hej Petter Niklas ! Tråkigt att du känner så. Hör gärna av dig och berätta vad som fått dig att tycka så. Med vänlig hälsning, Mika Svensk Fastighetsförmedling
  • Stefan K skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-01-11

Sålde min bostadsrätt.
    Fixade det snabbt smidigt o till rätt pris.
    Gör alltid ett bra jobb! Läs mer
  • Evelin E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-12-26

Köpte hus utanför Värnamo, kundbemötandet var mycket bra och trevlig mäklare.
    Bra visning med mycket information och allt gick smidigt och lätt med köpet. Läs mer
  • Johansson M
    Johansson M skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-12-26

Köpte Villa utanför Värnamo, väldigt god kundbemötande.
    Mycket bra och smidig affär. Läs mer
    2018-12-26 Mika L svarar Johansson M
    Tack för dina fina ord ! Det var en stor ära för mig att få vara med när ni köpte hus ! Lycka till med ert nya hem !
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-12-18

Sålde en villa.
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående. förklarande genom hela processen så man förstod vad som händer/hände.
    Mycket diplomatisk, hans kunnande gjorde att man visste när det var läge att avsluta affären.
    Skulle med glädje rekommendera Mika till andra Läs mer
  • Gabriel D skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-12-10

Sålde min bostadsrätt, 4a på 82kvm (2år gammal).
    Detta är andra gången Mika sålt en av mina bostäder och som alltid var han väldigt trevlig och professionell. Anledningen till att jag valde honom redan första gången var eftersom jag varit på en av hans visningar tidigare och upplevde att han verkligen ingav förtroende.
    Han var väldigt ärlig och hjälpsam med allt kring försäljningen och förklarade hur bostadsmarknaden ser ut idag och vilket upplägg han trodde på. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen och kunde släppa det helt eftersom jag visste att den var i trygga händer. Tack för hjälpen igen Mika. Läs mer
  • Erik Å skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-11-27

Köpt villa. Blev bra bemött av Mika som tog sig tid att visa bostaden dagen efter visningen då vi inte kunde komma på söndagen. Fick en bra genomgång av huset och bra information om besiktningsprotokollet.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning och förklarade alla delar. Läs mer
    2018-12-10 Mika L svarar Erik Å
    Tack Erik för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas bra med ert nya hus. Det var en stor glädje att jag fick vara mäklare när ni köpte ert första hus.
  • Satu N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2018-11-26

Toppen mäklare 👍
    Vi har sålt fåran hus och vi hade bästa mäklare .
    Bra info allt vad ska göra Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Mika Lappalainen