Philip Palm
en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1A
331 30 Värnamo — Visa karta

Vad tror Philip att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Philip Palm

• Emelie W skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde ett småhus! Philip var professionell och snabb! Väldigt nöjd med hans arbete! Läs mer
  • Christian J skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår bostadsrätt i centrala Värnamo med hjälp av Philip. Han är trevlig, professionell, kunnig och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Liv H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi kunde inte vara nöjdare med Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo och Philip Palm som mäklare. Från första stund har vi känt ett väldigt stort förtroende och hela tiden som säljare blivit bemötta professionellt och affärsmässigt. Vi har särskilt uppskattat det flexibla upplägget, bra hjälp med homestylning, proffsig fotograf och bra möjlighet att själva följa besöksfrekvens och budgivningen via internetlänk. Hoppas på att vår nästa bostad förmedlas via Svensk Fastighetsförmedlingen, då kan man vara säker på att det går rätt och riktigt till. Läs mer
  • Patrik R skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Ett välrenommerat bemötande då blev uppring av Philip då vi bokade ett första möte som han presenterade hur de jobbade vid en försäljning. Philip visade en portfolio av ett annat pågågående säljobjekt som visade hur de gick tillväga genom en försäljning, det var bilder tagna på huset i de flesta vyer även ett flygfoto. Det tyckte jag såg proffsigt ut och beslutade mig för att, jag vill sälja mitt hus på det sättet också. Då jag valde att sälja mitt hus varudeklarerat så bokade Philip en besiktningsman även för energideklaration och då även en fotograf. En portfolio skapades även då för mitt hus med proffsigt tagna bilder som verkligen visade huset i dess ståtlighet. Annonser i tidningar och på nätet sedan dröjde det inte länge förrän intressenter dök upp och ett par veckor såldes då mitt hus. Sammanfattningsvis: Det finns en massa mäklare att välja mellan men det valet jag gjorde var det rätta för mig, ett bra jobb gjort så jag fick mitt hus sålt på det bästa sätt. Läs mer
  • Bengt L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag ger Philip högsta betyg, kunnig, trevlig, tillmötesgående jag kommer att rekommendera som en mycket bra mäklare. Läs mer
  • Sara V skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Smidig försäljning, alltid lätt att nå mäklaren. Läs mer
  • Louise S skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Philip Palm är fantastisk bra!
    Trevlig och kunnig! Rekommenderar verkligen honom!
    Fick ett bra bemötande från början och han har varit otroligt ärlig, öppen och hjälpsam!
    Stort tack för hjälpen med en snabb och smidig affär! Läs mer
    Philip P, Svensk Fastighetsförmedling Värnamo gillar detta
  • JoE A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi rekommderar varmt mäklaren Philip Palm på Svensk fastighetsförmedling i Värnamo som vi anlitade vid försäljning av bostadsrätt; hängiven, kunnig, trevlig, tålmodig och allmänt bra att ha att göra med. Läs mer
  • Valdet R
    Valdet R skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi fick hjälp av Philip Palm och är mycket nöjda, lugn och stabil/ärlig kille. Läs mer
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling Värnamo svarar Valdet R
    Tack Valdet för din fina respons och tack för ditt förtroende att jag fick hjälpa till i förmedlingen av din bostadsrätt / Philip
    Philip P gillar detta
  • Ann Charlott H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vid försäljning av fritidshus har jag haft fantastisk hjälp av Philip Palm. Lugn, omtänksam, klara besked, kunnig och en synnerligen trevlig person. Även köparna hade samma uppfattning. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Ann Charlott i Halmstad Läs mer
Linda Lindquist