Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• BadgeEightYears
Ring 0370-172 00 Dela

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva. Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen...

602 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Nils-Erik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Malmen

Väldigt lyhörd mäklare, den bästa i Värnamo

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för fint omdöme och tack för förmånen få förmedla Er toppenfina lägenhet! Elisabeth

Victoria H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Malmen

Elisabeth är otroligt serviceminded och gör alltid det där lilla extra för att hjälpa alla sina kunder, både köpare och säljare

Tack Victoria och lycka till i Din nya fina lägenhet! Elisabeth

Martina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bor

Proffsigt och välkomnande bemötande som gjorde att jag kände mig trygg i affären direkt från start. Jag uppskattar att Mika har ett lugnt tillvägagångssätt då man ofta kan uppleva en stress i samband med försäljningen av sin bostad, men nu kändes allt lugnt och bra hela vägen!

Gunnel S
Sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Jag upplevde Mika som mycket kunnig. Han förklarade allt på ett mycket bra sätt. Han skötte hela affären på ett utomordentligt sätt, och jag kan rekommendera honom varmt.

Katarina R
Köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Forsheda

Väldigt bra bemötande och förklarar på ett bra sätt. Rekommenderas varmt!

Jessica B
Trälleborg

Hej, Vi är så nöjda med MIka, han har varit helt fantastisk tycker vi, lugn, förtroende givande helt enkelt precis som man vill att en mäklare ska vara. 5 av 5 möjliga :)

Karin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Fantastiskt engagerad och kunnig! En ovanligt stor förmåga till att "läsa av" behov och önskemål. Hög tillgänglighet och snabb med att besvara frågor av alla slag - små som stora. Är mån om att förmedla hur processer fungerar och vad som kan vara viktigt att tänkta på Mika förmedlar verkligen ett personligt engagemang - han vill att det ska bli bra för alla parter. Jag har högt förtroende för honom! .

Anton E
Malmen

Väldigt smidig att ha o göra med.

Ulf E
Forsheda

Mika kändes väldigt bra, lyssnade in hur vi ville ha det och förklarade allt tydligt.

Cecilia J
Forsheda

Mycke bra bemötande, tydlig och noggrann genomgång. Allt har gått väldigt smidigt. Är mycket nöjd.

Cecilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Har haft ett par gånger med henne att göra. Har alltid blivit väl bemött och fått saker förklarade för mig på ett bra sätt. Trevlig mäklare 👍🏽

Tack Cissi för förmånen att få hjälpa Er! Elisabeth

Marjana M
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

vår erfarenhet av elisabeth var ganska bra vi fick alla våra frågor besvarade vi fick hjälp även för andra saker som orsakade en språkbarriär och överlag bara en mycket bra upplevelse

Tack Marjana och lycka till Ert fina hus! Elisabeth

Christer B
Herrgården

Tydlig, noggrann, kunnig och hjälpsam. Har fått det stöd och hjälp vi behövde för köpet och vi har nu påbörjat försäljningen vår fastighet och det känns bra att Mika som mäklare.

Lars F
Herrgården

Mika har ett mycket bra och fint bemötande och är saklig och kunnig vilket skapar en trygghet i fastighetsaffären. Han genomförde affären professionellt. Kan varmt rekommendera honom. Kan även varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Värnamo. Vi har haft nöjet att genomföra 5 fastighetsaffärer med dom och närstående till oss vid 3 tillfällen och vi har alltid varit nöjda med dessa. Lars & Cecilia Ferm

Charlotte F
Forsheda

Professionell i sitt bemötande, kunnig om objektet han säljer vilket ger köparen en trygghet.

Inger T
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Vi ger högsta betyg!

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Inger och Gösta för förmånen få hjälpa Er och lycka till med nya boendet! Elisabeth

Thomas E
Bredaryd

Mika har ett bemötande som gör dig trygg och du känner dig säker på att få den bästa hjälpen ! Vi kände till honom sedan innan och hade hört bara bra om honom. Och vi tror att tack vare Mika så gick vår försäljning väldigt fort och båda parter är super nöjda

Johannes S
Bredaryd

Bra bemötande, och tillmötesgående

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Johannes och lycka till i ditt nya fina hus! Elisabeth

Niklas W
Värnamo

Elisabeth är otroligt tillgänglig och effektiv. Hon har stenkoll på de praktiska detaljerna i processen och vi upplevde att vi kunde lita på henne till 100%. Det var lätt att kommunicera med henne. Dock hade vi personligen önskat få uppleva en större förståelse och empati från henne kring de känslor och funderingar som kan uppstå när man ska köpa hus för första gången. Vissa frågor vi hade upplevde vi att Elisabeth "viftade bort" som irrelevanta eller oviktiga. Vi upplevde henne som irriterad när vi drev och ville undersöka...

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för Era synpunkter som är viktiga för mig och som jag tar med mig. Hoppas det känns bra att vi tog den tid Ni behövde för att känna Er trygga att gå vidare i processen. Lycka till med Ert nya boende! Elisabeth

Faruk M

Han kan sin jobb som mäklare. Tac: Mika

Matz B
Värnamo

Fått all hjälp vi behöver. Ställt upp extra för att tillmötesgå vårt behov av extra visning Bra på alla sätt

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förmånen få hjälpa Er och stort lycka till med flytten! Elisabeth

Ann W
Värnamo

Litade helt på henne fick sånt förtroende direkt!

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Ann för förtroendet och lycka till med nytt boende! Elisabeth

Karl Martin Erik H
Värnamo

Elisabeth personliga engagemang och erfarenhet hjälpte oss massor.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förtroendet få hjälpa Er och lycka till i nya fina bostaden! Elisabeth

Lisbeth Harriet J
Häggegården

En mycket trevlig och så vänlig man. Helt fantastisk. Skulle aldrig byta ut honom till någon annan. Så kunnig. Har hjälpt mig mer än jag trott kunna vara möjligt. Har hjälpt mig till hundra procent. Så nöjd. Ska rekommendera honom till andra som ska sälja Bostadsrätt eller Hus Han är guld värd

Andreas K
Hörle

Tålmodig med oss som säljare Envis att få oss nöjda

Bert Holger J
Nylund

Vi har haft en fin dialog med Mika. Man känner sig trygg med honom och hans kunskaper. Han har alltid varit lätt att komma i kontakt med. Huset såldes snabbt innan det var ute på Hemnet. Ett plus för oss. Han får högsta betyg som mäklare.

Evy Lisbeth Margareta S
Nylund

Vi har haft en bra dialog med Mika. Han har varit lätt att få kontakt med. Han är inlyssnande. Upplever att han gör sitt bästa både för säljare och köpare. Vi har inget negativt att säga om honom. Toppenmäklare med andra ord.

Leif H
Värnamo

Elisabeth har verkligen angaerat sig i vår fastighetsaffär. Tiden på dagen har inte utgjort något hinder för henna att agera. Vi har upplevt henna som positiv som persona

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Leif och Lisbet för förmånen få hjälpa Er och lycka till med Er nya bostad! Elisabeth

Lennart J
Köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Hånger

Mycket bra på information, saklig och berättar att från ruta ett.

Filip N
Mossle

Smidigt och grymt bemötande, har ingenting att klaga på över huvud taget.

Tack för trevligt omdöme Filip och lycka till i Ert fina hus! Elisabeth

Victor F
Forsheda

Jag fick ett mycket bra bemötande utav Elisabeth. Hon var väldigt lätt att prata med och förklarade på ett sätt så det var lätt att förstå

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för trevligt omdöme Victor och lycka till i Din fina bostadsrätt! Elisabeth

Mona B
Forsheda

Elisabeth var trevlig o proffsig o lyckades hitta många besökare till visningen. Två av dem budade från visningsdagen som var måndagen den 18. September och redan den 20 september på morgonen var budgivningen klar så vi skrev kontrakt den 21 september. Jag är även nöjd med priset som blev på försäljningen.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Mona för förtroendet och lycka till i nya bostaden! Elisabeth

Inge S
Gnosjö

Mycket snabb ,kunnig och förtroendegivande,

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Inge för förtroendet att få hjälpa Dig med Ditt fina hus. Hälsningar Elisabeth

Felicia F
Forsheda

Kunde snabbt och smidigt hjälpa oss vid köp av vårt hus. Var lätt att få kontakt med och ställde upp snabbt.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för dina ord och lycka till med Er nya bostad! Elisabeth

Linus R
Bor

Väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen!

Haris K
Öster

Mycket nöjd,trevliga,rekom starkt

Anita G
Bor

Mika har bemött alla mina förväntningar. Har haft Mika till alla mina försäljningar och är så nöjd. Han förklarar bra och uppdaterar hela tiden så man känner sig lugn.

Leif H
Öster

Han har ett profonellt uppträdande och är vänlig och visar hänsy till oss som köpare

Lukas J
Ed

Professionell, bra påläst om fastigheten och även området. Trevlig och sakkunnig.

Monika N
Ed

Mika gav redan från början ett positivt intryck och under hela försäljningsproceduren ett professionellt bemötande. Mika fanns alltid tillgänglig för våra frågor. Kunde han inte svara direkt så ringde han alltid upp. Hela försäljningen gick över förväntan och vi är mycket glada över hur snabbt försälningen kunde genomföras. Vi har stort förtroende för Mikas kunskap som mäklare. Med vänlig hälsning Monica och Kjell-Åke Nordahl

Victoria J
Kulltorp

Man kände sig helt trygg med han som mäklare Rak och ärlig för mig som köpare

Adriana A

jag rekommenderar verkligen . Jätte duktig , och jag är jätte nöjd. Tack

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för fina ord och att jag fick förmånen hjälpa Er! Elisabeth

Kjell K
Centrum

Mycket bra, allt sköttes proffsigt utan några konstigheter

Anna P
Norråsen

Lugn och trygg. Gav goda råd . Tillit .

Gunilla L
Värnamo

Har inte haft någon kontakt alls med Elisabeth C. Kan därför inte ge något omdöme!

Svar från Elisabeth Christensen

Hej Gunilla! Som du skriver har vi inte haft kontakt men tack för du tog dig tid att svara. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar Elisabeth

Michael B
Värnamo

+ Professionell, mötesgående, hon gjorde extra arrangemang för att underlätta för våran situation. Hon var tillgänglig sena kvällar eftersom vi hade 9 timmars tidsskillnad. Vi fick snabbt svar på frågor Lagom mycket uppföljning Det kändes som hon gav oss ärlig information angående husköpet och under processen. Vi är mycket nöjda husköpare.

Tack Michael och Caroline och lycka till med Ert fina hus! Elisabeth

Kerstin S
Rydaholm

Bra mäklare. Noggrann och lyhörd.

Mikael G
Rydaholm

Engagerad, tillmötesgående, trevlig och kunnig med ödmjuk framtoning

Lena G
Rydaholm

Mycket trevligt bemötande!!! Kunnig, engagerande, positiv och tillgänglig mäklare !!!! Kan inte bli bättre!!!!!

Kerstin A
Centralt

Trevligt bemötande och Jag är jättenöjd

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Kerstin! Så roligt att Du är nöjd och lycka till med Din nya bostad. Elisabeth