Linda Lindquist
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Linda Lindquist

• Catarina S sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-04-06

Åviken
    Vi har nyligen sålt vår villa i Gnosjö. Vi var lite oroliga att inte få villan såld p g a storlek och oroliga tider. Vår mäklare har ställt upp till 100 %. Vi är nöjda med hennes bemötande och proffsighet. Inga problem att kontakta henna en lördag eller kväll (Linda 24 timmar). Upplevde henne som väldigt tydlig och noggrann när vi gick igenom alla avtal. Förstår att hon blev besviken att villan såldes före visning. För oss kändes det rätt i dessa tider samt att vi snabbt kunde komma igång med flytt. Jag kommer varm att rekommendera Svensk fast och Linda till dem jag känner som står i begrepp att sälja/köpa. Läs mer
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-10

Bredaryd
    Vi sålde vår lägenhet. Mäklaren överträffade våra förväntningar och var trevlig men också saklig. Har fått svar på alla frågor och kände en enorm trygghet i att lämna vår bostad i hennes händer. Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Emma L
    Tack för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen!
  • Carina G köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-10

Bredaryd
    Jag är på väg att köpa en bostadsrätt
    Det är alltid lite pirrigt att mötas hos mäklaren
    Men vi blev mycket väl omhändertagna
    Lotsades lugnt men sakligt igenom alla nödvändiga punkter
    Det gavs även gott om utrymme för frågor
    En kopp kaffe är alltid rätt
    Det kändes tryggt och proffsigt rakt igenom Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Carina G
    Tack för dina fina ord Carina! Hoppas du skall trivas i din nya bostad.
  • Jan L sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-04

Starkeryd
    Vi har såld våran fritidshus.
    Bemötande var jätte trevlig och snäll.
    Hon var grundlig, entusiast, omtänksam och duktig.
    Bra kommunikation.
    Hon gjorde allt vi hade förväntat.
    Stort tack till henne .
    Mvh Jan Lautenbach och Yvonne Lautenbach Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Jan L
    Stort tack för era fina ord och för att jag får hjälpa er med försäljningen!
  • Ingrid J sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-27

Gnosjö
    Linda har hjälpt mej att sälja min villa o det gick mkt bra. Jag blev mkt bra bemött av Linda men jag lite frågande inför fotografering o visning. Så jag kollade lite extra med Linda som hjälpte mej. Det har gått bra o jag är nöjd. Linda har varit hjälpsam o allt känns bra. Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Ingrid J
    Tack för fina ord, Ingrid och för ett gott samarbete!
  • Damir M sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-26

Rörstorp
    Köpte ett hus som hon sålde samt att hon såld min bostad allt gick bättre än förväntat Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Damir M
    Så roligt att jag fick hjälpa er både med köpet och försäljningen! Vi ses snart igen.
  • Angelica K sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-08

Vråen - Släggan
    Fick hjälp av Linda att sälja min lägenhet.
    Mycket professionel och trevlig.
    Hon förklarade alltid utförligt och noggrannt vad som sker och komma skall.
    Kände alltid mig trygg genom hela processen.
    Super nöjd! Läs mer
    2020-03-04 Linda L svarar Angelica K
    Tack för ett gott samarbete och stort lycka till på din nya bostadsort!
  • Egon S köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-01-09

Värnamo
    Vi har köpt ett hus
    Bra
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Bra helhetsintryck Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Egon S
    Hoppas ni skall trivas i er nya bostad framöver!
  • Lars W sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-01-09

Åviken
    Sålt hus
    Mycket bra bemötande från mäklaren
    Hon infriade mina förväntningar som jag hade
    Initialt var hon mycket professionell och gav de svar som jag ville ha

Mycket trevlig och bra Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Lars W
    Tack Lars, för dina fina rekommendation och för ett gott samarbete! Vi ses snart igen.
  • Michel M köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2019-12-18

Nylund
    Linda förmedlade vårt bostadsköp. Trevlig redan när vi träffade henne på visningen. Hon svarade på alla våra frågor även om vi stannade någon timma extra på visningen. Det är ju vår första köp av eget boende så vi hade många frågor, allt från lånelöfte till alla steg som behövdes fram tills kontraktet. Professionnel och kunnig. Gick sedan igenom kontraktet steg för steg tills vi förstod vad vi skrev under på. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Michel M
    Tack för era fina ord! Det är viktigt för mig att både köpare och säljare får den hjälp de behöver och skönt att höra att ni är nöjda.
    Ha nu en riktigt god jul och gott nytt år så hörs vi när det närmar sig tillträde!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist