Linda Lindquist
Registrerad mäklare sedan 2014-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 74 Läs vad Linda Lindquist

• Anna R sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-26

Centralt
    Linda har sålt mitt hus och skapat kontakt med nya ägare som jag har köpt av dvs ett byte av boenden
    Hon är duktig mäklare med ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Andreas H köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-26

Centralt
    Lindas bemötande kan inte sammanfattas med mindre än mycket väl godkänt! Lugn, förtroendeingivande och rakt igenom professionell. Läs mer
  • Carin A sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-22

Töllstorp
    Vi sålde vår villa . Linda var väldigt professionell.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Ove Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-22

Töllstorp
    Vi sålde vår villa i Gnosjö. Vänligt och professionellt bemötta.
    Våra förväntningar var att få villan såld under sommaren till det pris som var utgång. Vi fick villan såld omg till ca 20% högre pris.
    M.a.o inte mycket att klaga på. Bra service hela vägen Läs mer
  • Tony N köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-17

Värnamo
    Jag har köpt en villa.

Bemöttandet av mäklaren va super bra

Allt gick fort och smidigt,

Har inget att klaga på. Läs mer
  • Bo S
    Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-12

5:a
    Centrum
    Vi sålde en släktings lägenhet i Värnamo. Vi behövde en mäklare som kände till den lokala marknaden och som kunde representera oss på plats, eftersom vi bor på annan ort. Linda var föredömlig på att kommunicera, tydlig med fakta och stödde oss väl i processen. Läs mer
  • Oskar S köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-06

Gnosjö
    Köpt vårat första gemensamma hus oh vi blev väldigt bra bemöta av Linda, fick juridik och kontrakt förklarat, skulle alla dagar i veckan rekommendera henne 👍🏼 Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Oskar S
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas ni skall trivas i ert nyinköpta hus.
  • Annette H köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-01

3:a
    Bostadsrätt köpt
    Bra, seriöst bemötande
    Känner mig överlag nöjd. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Annette H
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni skall trivas med er fina bostadsrätt!
  • Helena A köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-29

Marås
    Tycker att hon varit bland de vettigaste mäklare jag träffat hittills.
    Har en del dåliga erfarenheter ,så detta känns bra. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Helena A
    Tack Helena, det känns bra att veta! Jag är jättenöjd om jag lyckas ändra din tidigare dåliga bild av mäklarkåren:)
    Snart ses vi för tillträde och sedan önskar jag dig en fin sommar i ditt nya hus!
  • Daniel D köpte sitt hus med hjälp av Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-25

Åsenhöga
    Jag har bemötts av en professionellt. Vi har varit på 4 andra visning det går inte att jämföra.

Jag har köpt en sommarstugan, information som vi fick var super tydligt och hon alltid återkopplade våras frågor. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Daniel D
    Tack för era fina ord, det gläder mig att ni är nöjda!
    Snart ses vi för tillträde och sedan önskar jag er många mysiga semesterdagar i stugan.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist