Philip Palm
Registrerad mäklare sedan 2017-01-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 60 Läs vad Philip Palm

• Marita F sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-10

3:a
    Gnosjö
    Trevligt och korek bemötande.
    Ett mycket seriöst intryck. Läs mer
  • Susanne Å köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-06-10

3:a
    Ovanför Viadukten
    Köpt bostadsrätt.
    Philip ger ett lugnt, noggrant och korrekt bemötande.
    Höga förväntningar då tidigare kontakt med Svensk Fastighetsförmedling varit väldigt bra, Philip gjorde inte att förväntningarna blev sämre inför ev. framtida samarbeten. Läs mer
  • Malin L sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-27

Värnamo
    En grymt bra mäklare som hjälpt mig att sälja min bostad. Kommer rekommendera han för andra som ska sälja sin bostad.
    Han ha varit engagerad och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Sandra J sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-05

4:a
    Gröndal
    Jag och min blivande sambo köpte en villa som Philip förmedlade. Jag tyckte att han hade ett professionellt och sakligt bemötande, vilket gjorde det självklart att välja honom när min bostadsrätt skulle säljas. Jag har fått bra vägledning inför och under försäljningen och skulle rekommendera honom till andra jag känner som står inför en bostadsaffär. Läs mer
  • Emir M
    Emir M skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-04

Vi sålde vår lägenhet med Philips hjälp, fantastisk service, väldigt driven och duktig!
    Kan inte bli mycket bättre än såhär! Läs mer
  • Alex B köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-04-28

4:a
    Gröndal
    Mycket bra på alla sätt. Hjälpsam med att hitta ett boende som passar oss Läs mer
  • Pär H sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-04-15

Värnamo
    Proffsig, lyhörd, kunnig och ett bra bemötande. Läs mer
  • Tord H köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-04-07

Skillingaryd
    Villa på Kaffegatan 1.
    Jag upplever att jag fick ett vänligt och ärligt bemötande. Läs mer
  • Max A köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-04-06

Hillerstorp
    bra på läst, duktig,

smidig. Läs mer
  • Nina K köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-28

Värnamo
    Ett hus på Rydgatan i Värnamo. Philip har varit jätte hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist