Philip Palm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 51 Läs vad Philip Palm

• Nina K köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-28

Värnamo
    Ett hus på Rydgatan i Värnamo. Philip har varit jätte hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
  • Lars F sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-19

Värnamo
    Köpt nyproduktion och säljer bostadsrätt. Philip hade ett mycket bra bemötande, saklig och kunnig. Gav och ger ett bra förtroende och återkopplar fortlöpande.
    Mycket positiv upplevelse.
    4:e gången vi använder oss av Svensk fastighetsförmedling i Värnamo. Läs mer
  • Simon P köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-17

Hörle
    Ett proffsigt och trevligt bemötande samt en flexibel mäklare som hjälpte oss när vi köpte en villa.
    Erbjöd sig även att vara till hjälp vid försäljning av nuvarande bostad.
    Rekommenderar. Läs mer
  • Emma M sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-05

Bårebo
    Sålt vårt hus och är väldigt nöjda med Philip Läs mer
  • Roland K köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Värnamo
    Köp av bostadsrätt. Mkt trevligt o informativt bemötande. Varit på ett antal visningar tidigare o blivit besviken så blev mkt positivt överraskad även om jag hade goda förväntningar efter som det var genom sv. Fastighetsförmedling. Är mkt nöjd med hela bemötandet! Läs mer
  • Pia L sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Bor
    Fick hjälp med att sälja mitt hus. Nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Erik A köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Bor
    Philip har bemött oss som husköpare på en proffsigt sätt. Han har alltid haft svar på våra frågor. Trevlig, lugn och gav ett tryggt intryck Läs mer
  • Helena B sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-29

Värnamo
    Sålt hus. Alltid proffsig och snabb med svar och återkoppling. Kan varmt rekommenderas till andra. Läs mer
  • Aamir A köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-17

Bor
    Philip is really a helpful person.his way of dealing makes me buy the house Läs mer
  • Mirko D sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-01-20

Värnamo
    Vi sålde ett hus via Philip och är mer än nöjda. Inte bara att Philip är otroligt professionell och kunnig, utan alltid så glad och positiv. Riktigt nöje att ha och jobba med. Rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist