Nicola Grez-Pancetti

Nicola Grez-Pancetti

Nicola Grez-Pancetti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Nicola Grez-Pancetti har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Nicola Grez-Pancetti har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

205 omdömen om Nicola Grez-Pancetti

Sedan starten hos Reco 2017
Tommy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Nicola gjorde verkligen allt och mer därtill för att vi skulle känna oss trygga med vår försäljning. Alltid anträffbar, engagerad, lyssnar in alla ens tankar och önskemål, samt var alltid mån att det skulle känns rätt för oss i olika beslut. En liten del av oss kommer t om sakna vår mäklare. Rekommenderar starkt att anlita Nicola.

Antonio P
Vasastan

Is the second time I work with Nicola. He is very professional in every sense. He listens and communicates very well, is enthusiastic, pro-active and responsive. I would be glad to work with him again

Malin F
Kungsholmen

Han är den bästa pålästa med närvarande mäklaren jag träffat på.

Jessica B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Proffsig, släppte inte mina frågor - kom tillbaka även med ickesvar som skapade förtroende. Tog både oss säljare och köpare på allvar, fick oss båda att känna win-win. Sååå tacksam för att just Nicola höll i försäljningen.

Wilhelm A
Vasastan

Extremt serviceinriktad, flexibel och responsiv!

Gunnel F
Vasastan

Nicola har under hela säljprocessen varit starkt engagerad, tagit egna initiativ och kommit med förslag till värdehöjande förbättringar utöver vad jag förväntat mig, t ex flera kontakter med Stadsbyggnadskontoret. Detta samtidigt som han varit noga med att återkoppla och stämma av med mig, vilket gjort att jag känt mig delaktig i alla beslut, in i minsta detalj. Nicola har varit professionell och kunnig, vilket skapat tillit och gett trygghet under en ibland frustrerande försäljningsprocess.

Lisa J
Vasastan

Nicola gav ett glatt & trevligt intryck vid visningen och trots mycket folk kände vi oss sedda och fick våra frågor besvarade. När vi gick vidare i budgivningen fanns han där under hela processen och allt kändes tryggt och bra.

Gustav J
Vasastan

Vi är mycket nöjda och rekommenderar Nicola!

Jesper T
Vasastan

På ett professionellt sätt, väglett mig genom hela säljprocessen. Nicola har svart bälte i att mäkla.

Gunnar B
Vasastan

Tydlig, noggrann och empatisk.