Patrick Björkman

Patrick Björkman

Patrick Björkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Patrick Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Patrick Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrick Björkman har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Patrick Björkman

Sedan starten hos Reco 2018
Jonas N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Trevlig. Rak. Flexibel och lösningsorienterad.

Martin C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Professionell, engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!

Ellinor C
Vasastan

Proffsig, proaktiv och engagerad mäklare med hög tillgänglighet. Genom att arbeta proaktivt och välja ut rätt köpare för visning behövde vi bara ha en enda visning. Ett stort plus var att han med en smart plan lyckades få upp priset på lägenheten mer än vi vågat hoppas på!

Vilma H
Vasastan

Patrick var enkel och tydlig i sin kommunikation och en stor trygghet för oss som köpare

Neha H
Vasastan

Patrick är en väldigt trevlig, bra och engagerad mäklare. Jag upplevde att han var proffsig genom hela processen samt lyhörd för både säljare och köpare. Det kändes som att Patrick var mån om att det skulle bli en bra process för samtliga parter och vi är väldigt nöjda med Patrick.

Gustav H
Vasastan

Patrick är klockren. Lyhörd till både säljare och köpare och lyckades förmedla säljarens önskemål på ett bra och transparent sätt till oss köpare så vi kunde mötas på ett bra sätt. Patrick är en stark rekommendation!

Stefan M
Vasastan

Patrick levererade igen han är en effektiv, ärlig och duktig mäklare.

Kajsa L
Vasastan

Utvärderade flera mäklare inför min försäljning och Patrick blev ett självklart val. Från första samtalet var han noggrann, tydlig, ärlig, driven och visade på stor kunnighet om bostadsmarknaden. Jag kände mig trygg genom hela processen och kommer garanterat vända mig till honom igen vid en framtida försäljning!

Einar S
Vasastan

Väldigt nöjd med Patrick som jag fick stort förtroende för från första samtalet. Tydligt presenterad process och plan för försäljningen, men med flexibilitet att anpassa efter förändrade omständigheter. Påläst, driven och trevlig!

Caroline K
Vasastan

Har haft fullt förtroende för Patrick genom hela processen. Pålitlig, påläst och kompetent!