Ulf Friberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 16 Läs vad Ulf Friberg

• Anette E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-27

Södermalm
    Kan varmt rekommendera Ulf till alla som behöver en mäklare. Nästa gång jag ska köpa/sälja så är han mitt självklara väl.
    Mvh Anette Läs mer
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-23

Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Stockholm city. Mäklaren kändes osäker från början och visade senare genom hela processen att han slarvade med det mesta, framför allt allt skrivet. Summor, datum, utskick, mm. Frågan vi ställde oss till slut: Är han helt ofokuserad och oengagerad eller bara slarvig generellt...? För det är omöjligt att han hade otur och ett antal dålig dagar bara när det gäller vårt lägenhetsköp, så mycket fel som det var. Läs mer
    2019-10-24 Ulf F svarar Peter H
    Hej Peter och tack för ditt omdöme,

jag ber jag så hemskt mycket om ursäkt om ni har upplevt att jag har varit slarvig under processen, det är såklart inget jag vill förknippas med. Jag försöker alltid att göra mitt bästa och vara noggrann i allt jag gör och jag tar givetvis åt mig feedback.
    Hoppas att ni blev nöjda med er lägenhet.
  • Linn L sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-03-18

Östermalm
    Väldigt nöjd med Ulfs insats under försäljningsprocessen, samt hur allt hanterades när lägenheten väl sålts. Försäljningen gick fort från de att vi började till det att den sålts, och gick enligt förväntan från min sida. Läs mer
  • Maria-Therése K
    Maria-Therése K sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-03-01

Vasastan
    Vi sålde vår 1:a i Vasastan genom Ulf som var mycket förtroendegivande med lång erfarenhet av försäljningar i Vasastan. Varken pushig eller stressad utan mycket lugn genom hela processen vilket vi tyckte skulle skapa förtroende för intressenter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Angela N sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-03-01

Vasastan
    Mycket kompenent och duktig mäklare som sålde vår lägenhet i Vasastan. Rekommenderas Läs mer
  • Martin C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-09-24

Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • Oliver C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-23

We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Lise-Lotte T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-14

Ulf Friberg är en mycket kompetent mäklare! Han lyssnar in både säljare och köpare så det blir en bra affär. Handfast och erfaren - tydlig när det gäller och med mycket "drive". Jag rekommenderar honom mer än gärna till alla er som vill få en trygg och bra försäljning. Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Alexander Peter D skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-10

Väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra! Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-08

Ulf är en alldeles strålande mäklare som vi varmt rekommenderar. Kompetent, ärlig, oerhört erfaren, lyhörd och därtill mycket trevlig. En utmärkt partner för såväl säljare som köpare, vi har känt oss helt trygga med Ulf vid vår sida under försäljningen av vår lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti