Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan! Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa...

476 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Axel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Fredrik var mycket flexibel och duktig under hela processen

Tommy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Nicola gjorde verkligen allt och mer därtill för att vi skulle känna oss trygga med vår försäljning. Alltid anträffbar, engagerad, lyssnar in alla ens tankar och önskemål, samt var alltid mån att det skulle känns rätt för oss i olika beslut. En liten del av oss kommer t om sakna vår mäklare. Rekommenderar starkt att anlita Nicola.

Birgitta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Mycket proffsigt utfört :) respektfullt och super kompetent.

Viktor K
Skrev om Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Mkt bra bemötande av Sam, han har genom hela min säljprocess agerat professionellt och har med glatt humör guidat mig till en mkt lyckad försäljning. Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner.

Gustav S
Vasastan

Sam var lugn, kunnig och alltid tillgänglig under försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett professionellt intryck och hade god kännedom om området. Han gav mig ett bra och tillförlitligt intryck. Jag kan varmt rekommendera Sam!

Philip F
Vasastan

Sam kändes helt rätt från första stund! Professionell, ödmjuk och kunnig. Dessutom kunde han redovisa en strategi som kändes mycket trovärdig och realistisk samtidigt som den mötte våra förväntningar. Sam har varit tillgänglig, lyhörd och snabb i sin återkoppling under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Sam!

Moa F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Trevlig att ha att göra med och gav ett tillförlitligt intryck. Väldigt effektiv kontraktprocess.

Antonio P
Vasastan

Is the second time I work with Nicola. He is very professional in every sense. He listens and communicates very well, is enthusiastic, pro-active and responsive. I would be glad to work with him again

Thea A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Sofie var mycket professionell, trevlig och lyhörd för våra önskemål. Vi kände oss prioriterade och Sofie svarade alltid snabbt och utförligt på våra frågor och funderingar. Vi hade höga förväntningar och Sofie levde upp till dessa.

Joakim V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Vi valde Fredrik framför flera andra mäklare, främst då han var entusiastisk, energisk och visade störst intresse för vår lägenhet. Vi är verkligen överlyckliga att valet föll på just honom. Han var hela tiden mycket positiv och visade stort tålamod när vi behövde mer betänketid. Så fort vi fattade ett beslut så gick allt väldigt fort. Fredrik gav bra tips vad gäller stylist. Vi fick lysande siffror på Hemnet och ett högt antal besökare på visningarna. Han visade stor handlingskraft och hårt arbete när budgivningen väl var...

William B
Kungsholmen

Sam var enastående under försäljningen av min lägenhet. Hans strategi var effektiv och han var mycket kunnig om området. Dessutom var han vänlig och tillmötesgående genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en pålitlig mäklare i Stockholm. Tack, Sam, för en smidig och framgångsrik försäljning.

Jonas N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Trevlig. Rak. Flexibel och lösningsorienterad.

Svante D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Bra bemötande ,trevlig och kunnig. Känndes bra från 1a mötet. Kan klart rekomenderas för framtida köp , sälj.

Malin F
Kungsholmen

Han är den bästa pålästa med närvarande mäklaren jag träffat på.

Martin C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Professionell, engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!

Ellinor C
Vasastan

Proffsig, proaktiv och engagerad mäklare med hög tillgänglighet. Genom att arbeta proaktivt och välja ut rätt köpare för visning behövde vi bara ha en enda visning. Ett stort plus var att han med en smart plan lyckades få upp priset på lägenheten mer än vi vågat hoppas på!

Jessica B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Proffsig, släppte inte mina frågor - kom tillbaka även med ickesvar som skapade förtroende. Tog både oss säljare och köpare på allvar, fick oss båda att känna win-win. Sååå tacksam för att just Nicola höll i försäljningen.

Sofia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Brunned en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Fredrik var väldigt tillmötesgående, lätt att samarbeta med och arbetade på i en positiv anda med mycket energi. Professionell och trevlig med en ständigt positiv inställning och alltid snabb återkoppling. Jag var väldigt nöjd med försäljningen och slutpriset, rekommenderar varmt!

Johan S
Vasastan

Kan varmt rekommendera Fredrik! Trevlig, snabb, påläst och pålitlig. Vi var jättenöjda!

Jan B
Vasastan

Väldigt duktig.mäklare! Service minded och hjäpler till med ALLT som rör försäljing och flytt. Ger kontinuerligt uppdateringar på vad aom pågår men även tydlighet av vad som förväntas av mig som säljare och gör bara hela processen väldigt enkel. Bara bra erfarenheter, skulle gärna anlita honom igen!

Wilhelm A
Vasastan

Extremt serviceinriktad, flexibel och responsiv!

Gunnel F
Vasastan

Nicola har under hela säljprocessen varit starkt engagerad, tagit egna initiativ och kommit med förslag till värdehöjande förbättringar utöver vad jag förväntat mig, t ex flera kontakter med Stadsbyggnadskontoret. Detta samtidigt som han varit noga med att återkoppla och stämma av med mig, vilket gjort att jag känt mig delaktig i alla beslut, in i minsta detalj. Nicola har varit professionell och kunnig, vilket skapat tillit och gett trygghet under en ibland frustrerande försäljningsprocess.

Lisa J
Vasastan

Nicola gav ett glatt & trevligt intryck vid visningen och trots mycket folk kände vi oss sedda och fick våra frågor besvarade. När vi gick vidare i budgivningen fanns han där under hela processen och allt kändes tryggt och bra.

Dennis A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Brunned en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Enkel, transparent och tillgänglig! Rekommenderas starkt.

Robert H
Vasastan

Otroligt engagerad och driven mäklare som gör det lilla extra för sina kunder. Kunnig, professionell och affärsmässig. Fredrik är en guldmäklare, rekommenderas varmt!

Sara E
Skrev om Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Sam var väldigt trevlig, smidig och tillmötesgående under hela vår process och vi har bara gott att säga om samarbetet. Han var även hjälpsam med råd kring andra lägenheter och fastigheter som vi var intresserade av.

Fredrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Jag kom in sent i budgivningen på en lägenhet som jag var intresserad av. Jag fick föredömlig service, extra visning och kunnigt bemötande. Jag kände att jag kunde lita fullt ut på Alexander och Svensk Fastighetsförmedling och lade ett vinnande bud. Alla mina frågor fick snabba och kompetenta svar. Hela processen kantades av transparens, glädje och engagemang.

Vilma H
Vasastan

Patrick var enkel och tydlig i sin kommunikation och en stor trygghet för oss som köpare

Gustav J
Vasastan

Vi är mycket nöjda och rekommenderar Nicola!

Adrian L
Vasastan

Trevlig och professionell under hela processen. Var alltid tillgänglig för att svara på frågor och även med kort svarstiden

Peter E
Vasastan

Hängiven och drivande genom hela processen.

Neha H
Vasastan

Patrick är en väldigt trevlig, bra och engagerad mäklare. Jag upplevde att han var proffsig genom hela processen samt lyhörd för både säljare och köpare. Det kändes som att Patrick var mån om att det skulle bli en bra process för samtliga parter och vi är väldigt nöjda med Patrick.

Gustav H
Vasastan

Patrick är klockren. Lyhörd till både säljare och köpare och lyckades förmedla säljarens önskemål på ett bra och transparent sätt till oss köpare så vi kunde mötas på ett bra sätt. Patrick är en stark rekommendation!

Stefan M
Vasastan

Patrick levererade igen han är en effektiv, ärlig och duktig mäklare.

Jesper T
Vasastan

På ett professionellt sätt, väglett mig genom hela säljprocessen. Nicola har svart bälte i att mäkla.

Gunnar B
Vasastan

Tydlig, noggrann och empatisk.

Erica H
Vasastan

Nicola är utan tvekan den bästa mäklare jag mött. Han är till 100 procent pålitlig. Ger alltid den bästa servicen på alla tänkbara frågor/funderingar och komplikationer som kan uppstå vid en bostadsaffärer. Nicola ställer alltid upp och tar sig alltid tid. Att sälja med Nicola är en fröjd!

Sigvard B
Vasastan

Igenom bostadsaffären var Nicola väldigt engagerad och närvarande. Med hans behjälpliga och profesionella approach lyckades vi ro i hamn en lägenhet som vi är väldigt nöjda med!

Marit D
Vasastan

Riktigt bra bemötande. Jag uppskattade tydligheten och transparensen genom processen. Nicola var lätt att kommunicera med och höll sig väldigt nåbar. Lösningsorienterad och erfaren.

Anton B
Vasastan

Tack för bra mäkleri - uppskattade mycket öppenheten du skapade mellan köpare och säljare i affären, och som ledde till nöjda parter på båda sidor!

Annicka T
Vasastan

Jag kan verkligen rekommendera ett samarbete med Nicola Grez-Pancetti vid din lägenhetsförsäljning! Med kunskap, erfarenhet, entusiasm, lyhördhet och noggrannhet är han den perfekta medlaren mellan mig som säljare och potentiella köpare. Jag har känt mig trygg genom hela bostadsaffären och med Nicola som återkopplar snarast utifrån samtal, frågor och funderingar och med alla involverade har det blivit ett väldigt lyckat uppdrag! Tack för ett jättebra samarbete!

Marcus E
Skrev om Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Professionellt bemötande samt ett slutbud över förväntan.

Erik E

Bra smidig process tack för hjälpen Nicola 👌🏼

Michaela K
Vasastan

Vi är otroligt nöjda med Nicola och all hjälp vi fick under hela processen!

Simon E
Vasastan

Smidig och bra affär rakt igenom. Skön prick som jobbar både för säljare och köpare. Rekommenderas varmt.

Gunnel F
Vasastan

Sam Öhrns bemötande har under hela köpeprocessen präglats av kunnighet, trygghet och tålamod. Han har mycket väl levt upp till mina förväntningar på en mäklare, också avseende tillgänglighet.

Allie B
Vasastan

Jag är imponerad över Nicolas förmåga att sälja min 2:a i Vasastan, som var kantad med utmaningar på flera plan. Nicola var lyssnande, tillmötesgående, såg inga problem, kom med en samlad självkänsla och positiv ”can do” attityd och agerade med hög integritet och professionalitet – ovärderligt! Han var mycket kunnig, skicklig och var hela tiden steget före. Processen hade en tydlig och realistisk plan, som genomfördes systematiskt och i en öppen och ärlig kommunikation, vilket skapade trygghet och ett genuint samarbete....

Antoni Leonard B
Kungsholmen

Gjennomgående bra opplevelse fra start til slutt. Megler var tilgjengelig og behjelpelig under hele prosessen og alle mine frågor ble raskt besvart. Rekommenderas!

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Antoni för rekommendationen! Det gläder mig verkligen att höra att din upplevelse var genomgående bra från start till slut. Att vara tillgänglig och hjälpsam under hela processen är något jag värdesätter högt, och jag är glad att jag kunde svara snabbt på alla dina frågor. Om det finns något annat jag kan göra för dig så är det bara att hojta till. Tack igen!

Viktor K

Mattias B
Vasastan

Även för mig som köpare var Nicola något ojämförligt. Tydlig, nära kommunikation och förståelse för behov och förutsättningar. Hoppas att han fortfarande är i sektorn när jag någon gång ska sälja.