Amanda Gemmel

Amanda Gemmel

Amanda Gemmel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Amanda Gemmel har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Amanda Gemmel har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Gemmel har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

122 omdömen om Amanda Gemmel

Sedan starten hos Reco 2021
Martina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västermalm

Amanda hade ett vänligt och professionellt bemötande! Vi är väldigt nöjda med Amanda i vårt köp av lägenheten.

Marcus J
Västerås

Perfekt och professionell service, rådgivning och lösningar. Heja Amanda!

Anna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Mycket fint bemötande; vänligt och personligt med ändå professionellt. Mycket lätt att få kontakt med, antingen på telefon, sms eller mail. Snabb i vändningarna. Lösningsfokuserad. Kunnig och erfaren (trots ung ålder). Vi är jättenöjda med Amanda efter att hon sålt två lägenheter åt oss.

Max L
Haga

Vi fick ett mycket bra bemötande. Hon löste en visning vid en tid som passade oss och kunde svara på alla våra frågor. Hon kändes påläst om bostaden och föreningen.

Anna-maria L
Odensvi

Ett professionellt bemötande, Amanda bemöter en med stor kunskap hon kommer med lösningar och förslag som visar att hon vill utföra/ möta ens förväntningar. Vi som säljare har haft förtroende för henne sedan dag ett. Säljer vi våran bostad i framtiden igen så kommer vi anlita Amanda. . 🤩

Emira H
Malmaberg

Amanda var väldig engagerad och målmedveten i en väldig specifik situation som vi befann oss i där hon sålde vår lägenhet två gånger eftersom första köpare hävdade upp köpet och bröt avtalet.. Vi började tappa hoppet och blev väldig oroliga när det hände men Amanda var så positiv och fortsatte kämpa vidare. Hon bokade visning efter visning och hon var så professionell under hela processen. Vilken tur att vi valde henne som mäklare. Vi är så tacksamma.

Robert S
Kungsåra

väldigt trevlig och professionellt bemötande av Amanda när vi hade våra möten. Har hjälp till med allt under försäljningen. rekommenderar henne starkt.

Christine J
Västerås

Amanda Gemmel har varit en mycket trevlig och kompetent mäklare, har bara bra erfarenhet av henne. Enkelt att få kontakt och snabba svar.

Hans Åke B
Centrala Västerås

Full fokus på kunden, snabb och professionell!! Från visning till signat kontrakt tog 3 dar 😃

Caisa L
Centrala Västerås

Stilig kvinna med patos och pondus. Proffsig och påläst.