Björn Wallberg

Björn Wallberg

Björn Wallberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Björn Wallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 203 omdömen med ett betyg på 4.7. Björn Wallberg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

203 omdömen om Björn Wallberg

Monika B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Han är mycket omtänksam lyssnar och hjälpsam Rekommenderar starkt honom 😊

Kajsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Korrekt och effektiv i både sin kommunikation och marknadskännedom

Maj-Britt S
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Skälby

Björn har varit bra att prata med, verkat erfaren och kunnig. Han har varit tillgänglig, alltid ringt tillbaka, när han varit upptagen. Hans råd har känts bra, verkar ha förstått mina synpunkter och min situation. Jag kan rekommendera honom.

Ferhan B
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Skälby

Jag är tacksam att få träffa en så hjälpsam och snäll mäklare. Skulle verkligen rekommendera honom

Sara J
Blåsbo

Kan starkt rekommendera Björn, och svensk fastighetsförmedling. Trevligt och proffsigt hela vägen från första mötet till försäljning.

Linus D
Jakobsberg

Väldigt sympatisk, behaglig och uppriktig i sin roll som mäklare. Löste våra avtalsfrågor på ett föredömligt sätt. Rekommenderas på alla sätt och vis.

Fredrik G
Jakobsberg

Tillgänglig och noga och han har under processen varit tydlig med hans tillvägagångssätt och varför han agerar som han gör.

Ann-Charlotte G
Jakobsberg

Engagerad, proffsig och trevlig.

Christer K
Västerås

Det var mycket bra bemötande Han var på läst och många bra råd till mig

Sten J
Västerås

Ingen erfarenhet av mäklare men jag tycker Björns agerade var proffsigt.