Ingrid Gjellan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Ingrid Gjellan

• Margareta S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-30

Västerås
    Ingrid Gjellan skötte försäljningen av vår bostadsrätt snabbt , effektivt och lyhört. Läs mer
    2020-03-31 Ingrid Gjellan svarar Margareta S
    Tack snälla för så fina ord om mitt arbete! Jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla er bostadsrätt och glad över att ni känner er nöjda. Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Ingrid
  • Martin K sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-13

Skiljebo
    Proffsigt intryck genom hela försäljningen av min bostadsrätt.
    Kunnig, glad och alltid behjälplig.
    Skulle absolut anlita Ingrid igen. Läs mer
    2020-03-13 Ingrid Gjellan svarar Martin K
    Tusen tack för så fin rekommendation Martin! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Jag är jättetacksam för förtroendet och det värmer att du känner dig så nöjd med mitt arbete. Varma hälsningar, Ingrid
  • Gabriel K sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-02-19

Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande
    Jag tycker mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar
    Fick en mycket bra upplevelse Läs mer
    2020-03-09 Ingrid Gjellan svarar Gabriel K
    Tack snälla för så fina ord Gabriel! Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Ingrid
  • Åsa S köpte en tomt med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-02-19

Västerås
    Bra service i samband med köp av nyproducerat radhus Läs mer
    2020-02-21 Ingrid Gjellan svarar Åsa S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen! Det är ett jättefint radhus där jag hoppas att ni kommer trivas länge. Varma hälsningar, Ingrid
  • Karl K sålde en tomt med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-02-17

Västerås
    Hon är våran huvudmäklare för ett område som vi säljer. Hon är driven och engagerad. Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-31

Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt. Är mycket nöjd med Ingrid, hon guidade mig på rätt spår. Henne kan jag varmt rekommendera 😃 Läs mer
    2020-01-31 Ingrid Gjellan svarar Maria Å
    Tack snälla Maria för så fina ord, det gör mig jätteglad att du känner dig så nöjd med mitt arbete. Det är en superfin lägenhet du har köpt som jag hoppas att du kommer trivas i under lång tid! Vi ses igen på tillträdet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Vanessa V sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-20

Kvicksund
    Vi har sålt vår villa i Kvicksund. Allt gick mycket bra, hon varmycket hjälpsam och kompetent. Läs mer
    2020-01-20 Ingrid Gjellan svarar Vanessa V
    Stort tack för fina ord! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och jag vill verkligen tacka för förtroendet. Jag hoppas att vi får möjlighet att träffas inför tillträdet! Varma hälsningar, Ingrid
  • Rebecka Kristina A köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-14

Västerås
    Väldigt trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
    2020-01-15 Ingrid Gjellan svarar Rebecka Kristina A
    Tack snälla för så fina ord! Hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet! Vi ses igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Dano Z köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-11-26

Bäckby
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är jätte nöjd med mitt köp och med mäklaren som gjorde allt, jag va i trygga händer. Bättre mäklare får man leta efter.
    /Dano Läs mer
    2019-11-27 Ingrid Gjellan svarar Dano Z
    Tusen tack för dina fina ord Dano, det värmer att du känner dig så nöjd med ditt lägenhetsköp och mitt arbete. Du är varmt välkommen att höra av dig om det uppstår några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Ingrid
  • Tova Helena K köpte sitt hus med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-11-04

Västerås
    Hjälpte oss att hitta en villa i det område vi önskade efter vi sålt vår gamla bostad. En mäklarfirman med både hjärta och hjärna som förstår kunden behov. Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg