Ingrid Gjellan
Registrerad mäklare sedan 2017-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Ingrid Gjellan

• Marita S köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-08-10

Hemdal
    Jag har köpt en bostadsrätt, det har gått fort och jag är supernöjd! Ingrid har varit tydlig och korrekt i sin information och sitt bemötande och jag är trygg i mitt köp. Tusen tack vill jag bara säga. Läs mer
    2020-08-10 Ingrid Gjellan svarar Marita S
    Tusen tack för så fina ord Marita! Det känns jätteroligt att du är nöjd och att du har upplevt processen så trygg. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya, fina lägenhet! Varma hälsningar, Ingrid
  • Yaser O sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-28

Vetterstorp
    Vi har sålt våran lägenhet via henne. Jätte bra bemötande och flexibel. Läs mer
    2020-08-10 Ingrid Gjellan svarar Yaser O
    Stort tack för så fin rekommendation Yaser! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Viktor W köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-27

Västerås
    Processen var effektiv och professionell.
    Har ingenting att klaga på. Läs mer
    2020-08-10 Ingrid Gjellan svarar Viktor W
    Vad roligt att du känner så Viktor! Det är verkligen en fin lägenhet du har köpt där jag är övertygad om att du kommer att trivas. Önskar en fortsatt fin sommar så ses vi vid tillträdet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Göran W sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-24

Råby
    Proffsigt och bra bemötande.Snabb respons och kommunikation. Läs mer
    2020-07-24 Ingrid Gjellan svarar Göran W
    Tack Göran för så fina ord om mitt arbete! Jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla din lägenhet och extra roligt att försäljningen avslutades med ett så bra resultat. Önskar dig en fortsatt fin sommar så ses vi i höst vid tillträdet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Alin A köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-19

Vetterstorp
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Ingrid som har varit fantastiskt. Hon är professionell, hjälpsam och kunnig. Hela upplevelsen från start har varit bra och smidig. Läs mer
    2020-07-22 Ingrid Gjellan svarar Alin A
    Tack snälla Alin för så fin rekommendation! Det känns otroligt roligt att få ha varit en del av ditt bostadsköp och att du upplevt det så bra och smidigt. Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Ingrid
  • Sanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-01

4:a
    Centrala Västerås
    Har köpt ett radhus
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Ingrid. Hon är engagerad, kunnig och kunde ge svar på alla våra frågor om bostaden. Allt gick mycket smidigt. Kan varmt rekommendera Ingrid Läs mer
    2020-06-04 Ingrid Gjellan svarar Sanna S
    Tusen tack för så fina ord om mitt arbete, det värmer verkligen! Jag är glad över att ni känner att det gick så smidigt till och jag kommer självklart arbeta för att ni ska behålla samma känsla genom försäljningen av er fina lägenhet också. Varma hälsningar, Ingrid
  • Ulf G sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-05

5:a
    Västerås
    Sålt ett brf radhus. Gick på 2 veckor och fick begärt pris. Nöjd med upplägget och redovisning av samtliga handlingar. Läs mer
    2020-05-06 Ingrid Gjellan svarar Ulf G
    Vad roligt att du är så nöjd Ulf! Vi är jätteglada för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av radhuset. Varma hälsningar, Ingrid
  • Johan J sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-04-12

4:a
    Haga
    Försäljning av bostad.

Ingrid är en mycket trevlig och bra mäklare som Ingav ett bra förtroende, under försäljningstiden hörde hon av sig och uppdaterade mig om vad som hände, hur utvecklingen gick och vad hon trodde om kommande visningar etc.

Jag kan varmt rekommendera Ingrid Läs mer
    2020-04-14 Ingrid Gjellan svarar Johan J
    Tack Johan för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och jag är tacksam för ditt förtroende. Lycka till framåt i hemstaden! Varma hälsningar, Ingrid
  • Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-04-11

Korsängsgärdet
    Väldigt trevlig och driven mäklare. Läs mer
    2020-04-14 Ingrid Gjellan svarar Henrik L
    Tack för så fin rekommendation! Jag ska göra mitt bästa för att upprätthålla er nöjdhet genom er försäljning också. Varma hälsningar, Ingrid
  • Helene S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-04-11

5:a
    Västerås
    Påläst, kunnig och hjälpsam.
    Ett trevlig bemötande och mycket snabb affär. Läs mer
    2020-04-14 Ingrid Gjellan svarar Helene S
    Tack snälla Heléne för dina fina ord! Det var skönt att vi hittade en så smidig lösning för alla parter. Lycka till framåt! Varma hälsningar, Ingrid

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg