Ingrid Gjellan
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Ingrid att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Ingrid Gjellan

• Mikaela M
    Mikaela M skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid var helt fantastisk!snabb proffsig och engagerad Läs mer
  • Karin L skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En varm, seriös och trevlig mäklare som gjort vår fastighetsaffär enkel för oss, trots att bakgrunden var vår fars bortgång.
    Det har gått väldigt snabbt och smidigt och tekniken har varit på topp, med allt från att följa affären på en hemsida för dig som säljare till marknadsföring och hantering av dokument.
    Dessutom är mäklaravgiften högst skälig med tanke på kompetensen, arbetet och de tekniska och administrativa lösningarna man får.
    Vi är väldigt glada och tacksamma för det här mötet och kommer absolut vända oss till samma mäklare om tillfälle kommer. Tack Ingrid ❤ Läs mer
  • Anna R skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus i Västerås (3 rok, 98 kvm), Kungsby Byväg 3. Vi har sedan första kontakt med mäklaren Ingrid Gjellan fått en väldigt positiv känsla och hon gav oss inte några falska förhoppningar. Vi gick in i affären med realistiska förväntningar då vi visste att utropspriset var relativt högt. Ingrid har uppdaterat oss kontinuerligt så fort något hänt och vi har hela tiden känt oss mycket väl bemötta och kunde känna oss trygga i affären. Hon har under dygnets alla timmar arbetat med detta (känns det som iallafall, och om inte nattetid så iallafall sena kvällar och helger). Vid budgivning som startade efter förhandsvisning har Ingrid skött det mycket snyggt (och EFFEKTIVT) mellan oss som säljare och budgivarna. Hon gjorde det möjligt att öka buden genom att bjuda in fler mycket intresserade parter utan att det blev konflikt.

Sammanfattningsvis hade vi egentligen från början känt oss väldigt nöjda med 2995 000 kr för huset vilket vi tänkte var rimligt för rätt köpare. Det var även vad vi tyckte Ingrid kunde ge oss hopp om. Men slutpriset hamnade på 3500 000 kr och Ingrid har varit mycket säljande mot köparna och positiv rakt igenom denna process. Vi är så tacksamma och nöjda! Vi har redan rekommenderat Ingrid till vänner som ska sälja framöver. Tack för hjälpen med detta! Hoppas vi köper av er också!

/Anna och Glenn Rawley Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Duktig på läsa in människor, förstod att köparen (förstagångsköpare) behövde lite extra tid och några extra frågor. Jag var en aktiv säljare med mycket feedback och förslag på ändringar, vilket Ingrid svarade och agerade snabbt på. Mycket nöjd! Läs mer
Mikaela Gustavsson
Björn Wallberg