Ingrid Gjellan
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Ingrid Gjellan

• Camilla R
    Ang. Ingrid Gjellan
    En lugn, kunnig och ödmjuk mäklare som engagerade sig mycket och gav fortöpande återkoppling. Läs mer
  • Jennifer F
    Mäklaren för bostadsrätt Föreningsgatan 43, Västerås. Mycket trevlig och förstående. Ödmjuk och öppen för samtal. Upplever verkligen henne som en god förmedlare och inte någon som bara vill kränga pengar! Känner oss mycket nöjda.
    Vi har köpt objektet och kommer absolut boka aktuell mäklare om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-11-12 Ingrid Gjellan svarar Jennifer F
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du och familjen kommer att trivas i er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Magnus S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid Gjellan var mycket trevlig, kunnig och ambitiös. Jag kan varmt rekommendera Ingrid. Läs mer
  • Vi sålde vår bostadsrätt i Västerås.
    Ingrids bemötte oss på allra bästa sätt. Hon är vänlig, kunnig, noggrann, lyhörd, lugn men ändå snabb och var alltid enkel att få kontakt med. Hon inger stort förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Söker du en engagerad mäklare som är lätt att ha att göra med ska ni vända er till Ingrid på Svensk fastighetsförmedling. Från första mötet fick Ingrid oss att känna oss trygga med hjälp av sitt helhjärtade engagemang och sin positiva inställning. Hon har alltid varit lätt att få tag på och har svarat proffsigt och kunnigt på alla våra frågor. Många gånger känns det som om att hon har gjort mer än vad hon egentligen behövt, vilket ytterligare bekräftar hur engagerad hon är. Finns ingen anledning att välja någon annan mäklare! Stort tack Ingrid! Läs mer
  • Mikaela M
    Ingrid var helt fantastisk!snabb proffsig och engagerad Läs mer
  • Karin L skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En varm, seriös och trevlig mäklare som gjort vår fastighetsaffär enkel för oss, trots att bakgrunden var vår fars bortgång.
    Det har gått väldigt snabbt och smidigt och tekniken har varit på topp, med allt från att följa affären på en hemsida för dig som säljare till marknadsföring och hantering av dokument.
    Dessutom är mäklaravgiften högst skälig med tanke på kompetensen, arbetet och de tekniska och administrativa lösningarna man får.
    Vi är väldigt glada och tacksamma för det här mötet och kommer absolut vända oss till samma mäklare om tillfälle kommer. Tack Ingrid ❤ Läs mer
  • Anna R skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus i Västerås (3 rok, 98 kvm), Kungsby Byväg 3. Vi har sedan första kontakt med mäklaren Ingrid Gjellan fått en väldigt positiv känsla och hon gav oss inte några falska förhoppningar. Vi gick in i affären med realistiska förväntningar då vi visste att utropspriset var relativt högt. Ingrid har uppdaterat oss kontinuerligt så fort något hänt och vi har hela tiden känt oss mycket väl bemötta och kunde känna oss trygga i affären. Hon har under dygnets alla timmar arbetat med detta (känns det som iallafall, och om inte nattetid så iallafall sena kvällar och helger). Vid budgivning som startade efter förhandsvisning har Ingrid skött det mycket snyggt (och EFFEKTIVT) mellan oss som säljare och budgivarna. Hon gjorde det möjligt att öka buden genom att bjuda in fler mycket intresserade parter utan att det blev konflikt.

Sammanfattningsvis hade vi egentligen från början känt oss väldigt nöjda med 2995 000 kr för huset vilket vi tänkte var rimligt för rätt köpare. Det var även vad vi tyckte Ingrid kunde ge oss hopp om. Men slutpriset hamnade på 3500 000 kr och Ingrid har varit mycket säljande mot köparna och positiv rakt igenom denna process. Vi är så tacksamma och nöjda! Vi har redan rekommenderat Ingrid till vänner som ska sälja framöver. Tack för hjälpen med detta! Hoppas vi köper av er också!

/Anna och Glenn Rawley Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Duktig på läsa in människor, förstod att köparen (förstagångsköpare) behövde lite extra tid och några extra frågor. Jag var en aktiv säljare med mycket feedback och förslag på ändringar, vilket Ingrid svarade och agerade snabbt på. Mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson