Ingrid Gjellan
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 Läs vad Ingrid Gjellan

• Andreas J skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-27

Köpte en bostadsrätt. Trevligt bemötande på visningen och skötte sedan budgivning och kontraktsskrivning smidigt och snabbt. Läs mer
    2019-02-28 Ingrid Gjellan svarar Andreas J
    Tusen tack för de fina orden Andreas, vad roligt att du har upplevt processen så positivt! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Jennie G skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-21

Sålde min lägenhet, otroligt bra bemötande! Kunnig och professionell, positiv och informativ genom hela processen! Det blev över mina förväntningar! Jag kommer att kontakta mäklaren igen vid framtida försäljningar och kommer även att rekommendera till andra! Läs mer
    2019-02-21 Ingrid Gjellan svarar Jennie G
    Tack snälla för förtroendet och så fin rekommendation Jennie! Vad roligt att vi lyckades överträffa förväntningarna. Varma hälsningar, Ingrid
  • Ewa Charlotta F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-06

Ingrid har med entusiasm drivit arbetet med försäljning av mitt hus. Vi hamnade mitt i en marknad som övergick alltmer till köparens marknad, men vi lyckades få igenom ett pris där vi alla blev nöjda. Ingrid har ställt upp på inplanerade och privata visningar vardagskvällar som helger. Hon har med engagemang sökt upp köpare och gett snabb återkoppling. Läs mer
    2019-02-07 Ingrid Gjellan svarar Ewa Charlotta F
    Tusen tack för så fina ord Charlotta! Det är alltid roligt när hårt arbete till slut ger utdelning. Hoppas att ni nu kan njuta av att försäljningen äntligen är genomförd och se fram emot er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-12-06

Ang. Ingrid Gjellan
    En lugn, kunnig och ödmjuk mäklare som engagerade sig mycket och gav fortöpande återkoppling. Läs mer
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-10

Mäklaren för bostadsrätt Föreningsgatan 43, Västerås. Mycket trevlig och förstående. Ödmjuk och öppen för samtal. Upplever verkligen henne som en god förmedlare och inte någon som bara vill kränga pengar! Känner oss mycket nöjda.
    Vi har köpt objektet och kommer absolut boka aktuell mäklare om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-11-12 Ingrid Gjellan svarar Jennifer F
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du och familjen kommer att trivas i er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Magnus S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-04

Ingrid Gjellan var mycket trevlig, kunnig och ambitiös. Jag kan varmt rekommendera Ingrid. Läs mer
  • Lennart F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-03

Vi sålde vår bostadsrätt i Västerås.
    Ingrids bemötte oss på allra bästa sätt. Hon är vänlig, kunnig, noggrann, lyhörd, lugn men ändå snabb och var alltid enkel att få kontakt med. Hon inger stort förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hanna Maria J skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-25

Söker du en engagerad mäklare som är lätt att ha att göra med ska ni vända er till Ingrid på Svensk fastighetsförmedling. Från första mötet fick Ingrid oss att känna oss trygga med hjälp av sitt helhjärtade engagemang och sin positiva inställning. Hon har alltid varit lätt att få tag på och har svarat proffsigt och kunnigt på alla våra frågor. Många gånger känns det som om att hon har gjort mer än vad hon egentligen behövt, vilket ytterligare bekräftar hur engagerad hon är. Finns ingen anledning att välja någon annan mäklare! Stort tack Ingrid! Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-09-06

Ingrid var helt fantastisk!snabb proffsig och engagerad Läs mer
  • Karin L skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-08-18

En varm, seriös och trevlig mäklare som gjort vår fastighetsaffär enkel för oss, trots att bakgrunden var vår fars bortgång.
    Det har gått väldigt snabbt och smidigt och tekniken har varit på topp, med allt från att följa affären på en hemsida för dig som säljare till marknadsföring och hantering av dokument.
    Dessutom är mäklaravgiften högst skälig med tanke på kompetensen, arbetet och de tekniska och administrativa lösningarna man får.
    Vi är väldigt glada och tacksamma för det här mötet och kommer absolut vända oss till samma mäklare om tillfälle kommer. Tack Ingrid ❤ Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson