Ingrid Gjellan

Ingrid Gjellan

Ingrid Gjellan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Ingrid Gjellan har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Ingrid Gjellan har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingrid Gjellan har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 62 Läs vad Ingrid Gjellan

• köpte sitt hus med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-06-28
    Ingrid förmedlade köpet av vårt nya hus. Hon är vänlig och tillmötesgående och har svar på alla frågor. Det var enkelt att kontakta henne och hon svarade snabbt.

Jag fick ett mycket bra intryck av Ingrid när vi träffades på visningen och det intrycket bestod genom hela processen. Hon var ständigt tillgänglig för frågor och rådgivning.
    Stort tack för det otroligt fina omdömet om mitt arbete! Det har varit ett nöje att förmedla huset till er och väldigt roligt att er egen försäljning också gick så smidigt och bra. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya, fina hus! Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
    2021-06-14
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Tusen tack för er fina rekommendation, det värmer att ni har upplevt arbetet så positivt. Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-05-31
    En utmärkt fungerande samspelsradar hos Ingrid. Något som ofta går att se hos bl a vårdmänniskor tex psykologer etc!
    Ett varmt tack för de fina orden om mitt arbete! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus. Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-05-18
    Efter ett stort intresse blev min bostad såld snabbt med hjälp av
    Ingrid Gjellan. Mäklaren var Proffsig, mina förväntningar Överträffades.
    Tusen tack Mats för fina ord och ett gott samarbete! Vad roligt att dina förväntningar överträffades. Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • sålde sin stuga med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-04-09
    Ingrid, vilket proffs du är! Trevlig och lättsam, och tillgänglig såväl dag, kväll, vardag som helg.
    Kunnig och informativ och svarade på alla frågor jag haft under försäljningstiden..
    Jag var skeptiskt till tidpunkten att sälja fritidshuset men Ingrid var övertygande, och vi blev mer än nöjda med slutpriset.
    Du kommer att vara vårt självklara val även vid nästa försäljning.
    Tack snälla Annelie för så otroligt värmande ord om mitt arbete! Det har varit så roligt att arbeta med er. Tidpunkten för försäljning var verkligen fördelaktig i och med det låga utbudet på just fritidshus och i kombination med den stora efterfrågan blev resultatet rekordnivåer i området. Jag ser fram emot fler samarbeten framöver! Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • Patrik N
    2021-04-01
    Ingrid förmedlade försäljningen av vårt bostadsrättstadhus på ett föredömligt sätt. Hon höll oss väl informerade genom hela processen och gav goda råd. Det resulterade i en bra budgivning med många intressenter och alla parter blev slutligen nöjda.
    Tusen tack Patrik för din rekommendation! Det har verkligen varit roligt att arbeta tillsammans med er och jag uppskattar ert förtroende. Lycka till med flytten till ert nya, fina hus så ses vi vid frånträdet! Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • Isabella W
    2021-04-01
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillgänglig och aktiv från start till slut under hela försäljningen. Sålde radhus, till ett pris som vi säljare var mycket nöjda med. Sammantaget väldigt nöjda med valet av mäklare!
    Stort tack för så otroligt fina ord om mitt arbete och för förtroendet att förmedla ert radhus. Det har varit ett nöje att samarbeta med er och så roligt att vi lyckades med rekord i föreningen. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i ert nya, charmiga hem! Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-04-01
    Very nice and competent. She supported professionally all the steps, also helping me, as a non-native Swedish speaker, to understand the contract.
    Thank you so much for the recommendation! It has been a pleasure to have been part of your first apartment purchase here in Sweden. I hope you will enjoy your new, lovely home! Kind regards, Ingrid Ingrid Gjellan
    • Viksäng
    2021-03-15
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren Ingrid Gjellan var till stor hjälp. Hon hade kunskap om bostaden och bostadsföreningen och kunde svara på mina frågor. Hon får högsta betyg.
    Tack snälla Anna för så fina ord! Så roligt att ditt lägenhetsköp kändes så positivt, det gläder mig att jag har fått vara med och bidra till det. Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan
    • Viksäng
    2021-03-13
    Har sålt min 1:a på Kaserngatan 21, Viksäng Västerås

Ingrid Gjellan var enkel och smidig att samarbeta med och levde väl upp till mina förväntningar

Affären genomfördes också mycket snabbt och effektivt
    Stort tack Jan-Erik! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och Nick med försäljningen av lägenheten på Kaserngatan. Väldigt kul att det också blev ett så effektivt och bra resultat. Varma hälsningar, Ingrid Ingrid Gjellan