Läs vad 46 Läs vad Ingrid Gjellan

• 2021-01-12
    Vi köpte en bostadsrätt i Irsta Västerås. Vi fick ett vänligt bemötande och fick information om bostaden. Ingrid ringde dagen efter. Vi var intreseerade och lämnade ett bud på engång.
    Efter att vi fick lånelöfte frå banken så vi lämnade ett nytt bud som säljaren accepterade.
    Vid kontrakt dagen sköt ingrid mötet mycket bra och allting gick bra med alla papper och avtal med en bra förklaring.
    Jamal A
    • Landet / Irsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack Jamal för era fina ord om mitt arbete! Det är otroligt roligt att höra att ni har upplevt processen så positiv och jag hoppas att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid

• 2021-01-04
    Fint bemötande, flexibel och mycket bra information kring processen. Trots att Ingrid var sjuk inledningsvis, mötte hon upp bra kring alla frågor.
    Annette S
    • 1:a
    • 41.5 m²
    • Haga
    Stort tack Annette för dina fina ord om hanteringen av ert köp! Det gläder mig att höra att jag levde upp till förväntningarna trots sjukdom. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-12-30
    Helt ok handlagt vid en bostadsrättsaffär. Flexibel när det gäller att hitta lösningar vid kontraktsskrivning.
    Staffan L
    • 1:a
    • 41.5 m²
    • Haga
    Tack för din rekommendation Staffan! Vad roligt att höra att ni uppskattade flexibiliteten vid köpet av er bostadsrätt. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-12-14
    Ingrid har på ett föredömligt sätt hjälpt mig att sälja min fastighet.

Ingrid har ett korrekt och professionellt bemötande som inger förtroende och trygghet.

Ingrid levde mer än väl upp till mina förväntningar och höll mig hela tiden uppdaterad kring försäljningen av min fastighet.

Jag kan starkt rekommendera Ingrid som mäklare tack vare hennes förtroendeingivande och tydliga sätt att hantera försäljningen och mig som kund.
    Matilda G
    • 122.0 m²
    • Västerås
    sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Stort tack för så fina ord om mitt arbete Matilda, det värmer verkligen att höra att mitt sätt att hantera försäljningen har uppskattats! Det har varit ett nöje för mig att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus och speciellt roligt att resultatet blev så lyckat. Önskar dig en god fortsättning på det nya året så ses vi vid frånträdet. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-11-20
    Bra och serös både presentation och genomgång av det objekt som vi köpte
    Patrik L
    • Landet / Irsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tusen tack för ett så fint omdöme! Det känns otroligt roligt att ni har upplevt processen så seriöst. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-11-19
    Ingrid är kompetent, lyhörd och seriös och jag kan rekommendera henne och hennes kollega till vänner och bekanta.
    Ann Kristin L
    • Landet / Irsta
    Stort tack för så fina ord om vårt arbete! Det värmer verkligen att höra att ni upplevde processen så positivt. Jag ser fram emot att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet! Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-11-11
    Mina förväntningar blev mer än väl uppfyllda.
    Ingrid Gjellan är en behaglig person att ha att göra med och professionell i sitt yrkesutövande.

Jag rekommenderar henne gärna som mäklare till andra blivande klienter.
    Marina B
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Djäkneberget
    Tack snälla Marina för ett så fint omdöme! Det betyder otroligt mycket att du är så nöjd med mitt arbete och det har varit väldigt roligt att få hjälpa till med din försäljning. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-10-21
    Superproffsig mäklare som höll oss i handen genom hela processen utav köp av våran drömlägenhet.
    Fredrik A
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Lillhamra
    Tusen tack för er fina rekommendation! Vad roligt att ni känner er så nöjda. Det är verkligen en magisk lägenhet ni har köpt som jag hoppas att ni kommer att trivas bra i! Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-10-11
    Ska köpa och sälja bostadsrätt .Väldigt positivt och trevligt bemötande. Förväntningar infriades , fick hjälp ,stöd , tips och råd.

En trevlig och lättsam dialog , förklarar, formulerar sig på ett sätt så att man förstår.. Rekommenderar gärna till andra.

/Harri,S
    Harri S
    Harri S
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Västerås
    Tack Harri för så fint omdöme! Det gläder mig att ni är så nöjda med bemötandet hittills. Jag ska göra mitt allra bästa för att fortsätta leverera enligt förväntningar vid försäljning av er lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid

• 2020-09-14
    När jag skulle sälja min bostadsrätt (2 rum och kök i Västerås) kontaktade jag Ingrid Gjellan på Svensk Fastighetsförmedling, Västerås efter att ha läst goda omdömen om henne och det visade jag vara ett klokt val.

Ingrid har det jag önskar hos en mäklare.
    Hon är kommunikativ, lyhörd och tydlig och har ett äkta engagemang. Jag rekommenderar henne varmt.

Elisabeth
    Elisabeth S
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Skiljebo
    Tack snälla Elisabeth för en så fin rekommendation! Det gör mig otroligt glad att du är så nöjd med arbetet och rekommenderar mig. Stort tack för ditt förtroende att låta mig hjälpa till med försäljningen, det har varit ett nöje att få bidra. Varma hälsningar, Ingrid

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte