Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Jesper Erkers

• Berit Viola Elvira D sålde sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-16

Västerås
    Sålt ett hus. Vi blev mycket bra bemött av Jesper . Mycket kunnig och saklig och lugn. Personkemin stämde bra och vi fick all den hjälp vi sökte. Vi är mer än nöjda. Mvh. Jan och Berit Dal’en Läs mer
    2020-03-20 Jesper Erkers svarar Berit Viola Elvira D
    Hej Berit och Jan,

Tack för er fina rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Ken Erik Robert J sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-21

Västerås
    Jesper har varit oerhört duktig och dedikerad i min försäljning utav min lägenhet. Bemötandet har alltid varit trevlig t och professionellt och Jesper har lyckats nå alla förväntningar som vi haft och överskridit dessa markant. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Ken Erik Robert J
    Hej Ken,
    Tack så mycket för dina fina ord om mitt arbete. Jag är väldigt tacksam över att har fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Christine F sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-10

Öster Mälarstrand
    Vår bostadsrätt såldes innan visning. De låg ute på läge +.
    Jesper är en trevlig, kunnig och lugn mäklare. Han lyssnade in och jag kände mig aldrig stressad i mina beslut. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Christine F
    Hej Christine,
    Tack för dina fina ord. Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och jag är tacksam över att jag fick förtroendet. Öskar er lycka till i ert nya radhus.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-06

Centrala Västerås
    Fick ett mycket hjälpsamt, kompetent och trevligt bemötande av Jesper vid förmedling av en bostadsrätt Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Mikael H
    Hej Mikael,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet och att du har kommit i ordning.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Lillemor A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-05

Öster Mälarstrand
    Eftersom vi är mitt uppe i vår försäljning så här vi inte haft färdigt vårt samarbete Fram till nu är vi jätte nöjda med Jesper. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Lillemor A
    Hej Lilliz! Tack snälla för dina fina ord! Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av eran lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Erika L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-11-27

Bäckby
    Det finns andra mäklare att vända sig till. Gör det istället. Läs mer
    2020-01-08 Jesper Erkers svarar Erika L
    Hej Erika,
    Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag. Efter två månader med fem genomförda öppna visningar hade vi totalt fyra närvarande spekulanter och efter bearbetningen fick vi två av dessa att lägga bud där en av dessa presenterade det begärda priset.

Du får gärna ringa eller maila till mig och berätta mer om din upplevelse av det hela och vad det är som du inte har varit nöjd med mer specifikt. Du når mig på jesper.erkers@svenskfast.se alt. 073-622 28 96

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers.
  • Martin D skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-09-04

Jag har köpt en lägenhet, en tvåa på 66 kvm. Jag blev väldigt bra bemött av min mäklare. Han var insatt, noggran och gav ett gott första intryck. Trots att han precis hade tagit över försäljningen av lägenheten hade han bra koll på allt. Jag tycker att mäklaren levde upp till förväntningarna. Jag skulle definitivt rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-10-03 Jesper Erkers svarar Martin D
    Hej Martin! Tack så mycket för dom fina orden. Jätteroligt att du är nöjd med köpet av din lägenhet, hoppas att du kommer trivas! Vill du ha en värdering av lägenheten i framtiden är det bara att höra av dig!
  • Tobias O skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-09-02

Jag köpte en lägenhet på oxbacken i västerås och fick sjukt bra bemötande och snabba svar sjukt nöjd Läs mer
    2019-10-03 Jesper Erkers svarar Tobias O
    Hej Tobias! Jätteroligt att höra att du är nöjd med köpet av din bostad. Det är bara att höra av dig om du vill ha en värdering i framtiden av din lägenhet.
  • Christin I
    Christin I skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-08-30

Jesper har skött försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Upplevde att han har respekt för både säljare och köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg