Registrerad mäklare sedan 2019-06-05
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 14 Läs vad Jesper Erkers

• Annika F sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-14

4:a
    Lillåudden
    Sålde vår bostad på Lillåudden i Västerås.
    Jesper har mycket proffesionellt skött försäljningen.
    Man får genast förtroende för Jesper han är påläst på allt och återkopplade snabbt, och hade vi några funderingar så guidade han oss framåt.
    Jag kommer rekommendera alla som går i säljtankar att kontakta Jesper en mycket kunnig och trevlig mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    Annika Fyhr Andersson
    Bosse Andersson Läs mer
    2020-06-18 Jesper Erkers svarar Annika F
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Annika och Bosse! Jag vill även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas att ni trivs bra i nya huset.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Jens N sålde sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-13

Tillberga
    Engagerad, informerade hela tiden och var noggran Läs mer
    2020-06-18 Jesper Erkers svarar Jens N
    Tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av huset.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-11

4:a
    Bjurhovda
    Proffsig och ärlig. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-18 Jesper Erkers svarar Peter E
    Tack för din fina rekommendation Peter! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Petra N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-02

3:a
    Västerås
    Har köpt och sålt lägenhet av Jesper under loppet av en månad. Allt fungerat jättebra. Vi är mycket nöjda med den information vi fått fortlöpande både under budgivning och före och efter våra köp. Jesper fick oss att känna oss lugna och trygga. Han är en mycket kompetent, trevlig och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2020-05-13 Jesper Erkers svarar Petra N
    Tack Petra för den fina rekommendationen. Det har varit ett nöje att få följa med hela vägen i både köpet och försäljningen. Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Jamal A köpte sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-04-13

Bäckby
    Jag har köpt hus.
    Jesper är väldigt trevlig. Han svarar alltid ganska snabbt och man blir bemött på ett bra och trevligt sätt. Jag är ganska nöjd.
    Kontraktet gick bra och smidigt och det va tydligt, tack. Läs mer
    2020-04-24 Jesper Erkers svarar Jamal A
    Tack för din rekommendation Jamal! Hoppas ni kommer trivas bra i huset!

Svensk Fastighetsförmedling
  • Berit Viola Elvira D sålde sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-16

Västerås
    Sålt ett hus. Vi blev mycket bra bemött av Jesper . Mycket kunnig och saklig och lugn. Personkemin stämde bra och vi fick all den hjälp vi sökte. Vi är mer än nöjda. Mvh. Jan och Berit Dal’en Läs mer
    2020-03-20 Jesper Erkers svarar Berit Viola Elvira D
    Hej Berit och Jan,

Tack för er fina rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Ken Erik Robert J sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-21

Västerås
    Jesper har varit oerhört duktig och dedikerad i min försäljning utav min lägenhet. Bemötandet har alltid varit trevlig t och professionellt och Jesper har lyckats nå alla förväntningar som vi haft och överskridit dessa markant. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Ken Erik Robert J
    Hej Ken,
    Tack så mycket för dina fina ord om mitt arbete. Jag är väldigt tacksam över att har fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Christine F sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-10

3:a
    Öster Mälarstrand
    Vår bostadsrätt såldes innan visning. De låg ute på läge +.
    Jesper är en trevlig, kunnig och lugn mäklare. Han lyssnade in och jag kände mig aldrig stressad i mina beslut. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Christine F
    Hej Christine,
    Tack för dina fina ord. Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och jag är tacksam över att jag fick förtroendet. Öskar er lycka till i ert nya radhus.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-06

Centrala Västerås
    Fick ett mycket hjälpsamt, kompetent och trevligt bemötande av Jesper vid förmedling av en bostadsrätt Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Mikael H
    Hej Mikael,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet och att du har kommit i ordning.

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers
  • Lillemor A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-12-05

Öster Mälarstrand
    Eftersom vi är mitt uppe i vår försäljning så här vi inte haft färdigt vårt samarbete Fram till nu är vi jätte nöjda med Jesper. Läs mer
    2020-03-09 Jesper Erkers svarar Lillemor A
    Hej Lilliz! Tack snälla för dina fina ord! Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av eran lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg