Jesper Erkers

Jesper Erkers

Jesper Erkers är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Jesper Erkers har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Jesper Erkers har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.6. Jesper Erkers har haft 51 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 47 Läs vad Jesper Erkers

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-07-05
    Utmärkt service!! Jaf rekommenderar Jesper varje dag!
    • Skiljebo
    2021-07-05
    Helt ok. Lägenheten såld trots covid.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-06-27
    Trevlig, förstånde och oerhört hjälpsam.
    • Råby
    2021-06-04
    Vi har fått hjälp att sälja en bostadsrättslägenhet i Västerås.

När vi kontaktade Jesper visste vi inte ens om vi skulle sälja bostaden. Från första kontakt och genom hela processen är våra förväntningar överträffade i alla avseenden. Vi kan ge Jesper våra rekommendationer och vi skulle absolut anlita honom igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-06-03
    Pågående färsäljning av sommarstuga i Munga.
    Affären är inte klar ännu.

Mycket bra bemötande av Jesper.
    2021-05-27
    Jesper har skött min försäljning på ett väldigt proffesionellt sätt. Kan inte annat än att rekommendera Jesper om du vill sälja/köpa fastighet.
    • Haga
    2021-03-28
    Sålt en lägenhet.
    Bra och proffsigt bemötande från första mötet till genomförd affär.
    Jesper hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Tydlig beskrivning av de olika stegen samt vad som förväntades av oss som säljare.
    Jesper motsvarade våra högt ställda förväntningar
    2021-03-13
    Hej!

Jesper sålda vår lägenhet på Gråsparvsvägen 15. Han är mycket trevlig, vänlig och kunnig. Han är rak och tydlig. Han gjorde en bra presentation av sitt förmedlingsuppdrag och vad vi kunde förvänta oss att få för vår lägenhet.

Försäljningen har han skött än så länge klanderfritt. Vi har ännu inte slutfört affären då köparen får tillträde den 15 juni.

Vi är mycket nöjda än så länge med Jespers insats.

Med vänliga hälsningar
    Mikael Hedlund
    2021-03-11
    Köpt en brflgh. Stor efterfrågan på olika objekt. En del såldes innan visning. Vis av detta så kontaktade vi Jesper när vi såg detta objekt som skulle passa oss. En koll av slutpriser gav en prisbild. Föreslog ett välgrundat pris vid köp av lgh utan visning och budgivning. Jesper lyssnade och la fram vårt bud som sedan accepterades av säljaren. Allt klart på ett dygn. Mycket trevligt.
    Jonny Löfgren
    • Skälby
    2021-03-03
    Vi skapade kontakt när vi tittade på ett objekt till salu, kontakten resulterade i att vi valde att sälja vår befintliga bostad tillsammans med Jesper. Vi har nu sålt vår bostad och letar efter ett nytt äventyr. Enkelt och tryggt, det var känslan som förmedlades och resutlerade i att vi gjorde vårt val.