Läs vad 32 Läs vad Jesper Erkers

• 2021-01-12
    Hjälp med kontraktskrivning försäljning till barn
    Vi har blivit väldigt bra bemötta och Jesper har varit
    väldigt bra på alla sätt o vis
    Thomas K
    • 152.0 m²
    • Västerås
    sålde sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-12-29
    Rekommenderar varmt en toppenmäklare!!! Är en närvarande och aktiv mäklare med mycket god kunskap som gör kunden trygg genom hela processen . Super proffsig , ärlig trevligt bemötande , lätt tillgänglig engagerad. Ja , vad mer kan jag säga . Bara super nöjd och så smidigt med försäljningen .
    Susanne B
    • 72.0 m²
    • Bäckby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-12-18
    Jesper har varit bra på att höra av sig och lyckats locka flera intresserade kunder till en bra budgivning.
    Per F
    • 78.4 m²
    • Klockartorpet
  • 2020-12-16
    En väldigt bra mäklare. Intresserad, trevlig och tillmötesgående. Gör ett mycket bra jobb även efter köpet. Rekommenderas!
    Ewa B
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Asea-Stan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-12-14
    Lätt att få kontakt med, tydlig och lyhörd. Hjälpsam och trevlig.
    Jenny F
    Afshin S
    • 72.0 m²
  • 2020-11-24
    SOm köpare,
    Vi gick på en extra visning men blev inte kontaktade efter. Vi visade intresse på ett hus men blev inte kontaktade utan fick driva det själva

Hade förväntat mig en kontakt av mäklare som vill sälja objekten då vi visat intresse genom att delta på visning och visat intresse innan visning på ett annat.

Tips är att fånga upp de som visat intresse mer aktivt. Kanske hade vi till och med köpt ett objekt då.

Det är väl det som är arvodet dvs följa upp intressenterna och få dem att lägga bud.
    Karolina W
    • 127.0 m²
    • Lillhamra
    köpte sitt hus med hjälp av Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej Karolina, Tack för att du har tagit dig tiden att skriva en rekommendation. Jättetråkigt att ni har upplevt det så. Som jag minns det hade vi kontakt gällande ett annat hus på gatan och då nämnde jag för er att detta hus skulle säljas och då berättade ni att ni kände säljarna av det huset. Efter det pratades vi inte vid något mer om detta hus mer än era funderingar gällande driftskostnaderna. Några dagar efter det ringde säljaren och berättade att ni tagit kontakt med säljarna direkt och fått en egen visning och att ni även var överens om ett pris för huset. Detta var första gång jag fick reda på att ni varit där. Så jag kan ha förståelse för att ni uppfattat mitt arbete enligt ovan. Jag hoppas att ni kommer trivas i huset! Mvh Jesper Erkers Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • 2020-11-19
    Jesper recently helped us in buying an apartment. He was clear and thoughtful in explaining the entire process.
    All my queries related to the apartment were answered promptly.
    Ganesh C
    • 2:a
    • 61.2 m²
    • Rönnby
  • 2020-11-05
    Sålt lgh
    Trevligt
    Väl bemött ja det gjorde han

Allt har gått bra
    Anna Märta P
    • 2:a
    • 41.5 m²
    • Västerås
  • 2020-10-15
    Jesper hanterade försäljningen riktigt bra. Han var lugn och tydligt när han förklarade hur försäljningen skulle gå till och vad vi borde tänka på. Det kom riktigt många på visningen och vi fick bra betalt för huset. Har inga problem med att rekommendera Jesper som mäklare.
    Daniel N
    • 132.0 m²
    • Bäckby
    Tack Daniel för den fina rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er lycka till med nya huset. Mvh Jesper Erkers Svensk Fastighetsförmedling.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte