6 rekommendationer

Michel Petterson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Michel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Michel Petterson

• Birgitta N
    Birgitta N skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Min erfarenhet är att Michel är väldigt kunnig fokuserad effektiv samt har ett trevligt bemötande.Förtroendeingivelse. Vill tacka för all hjälp och stöd
    2017-11-23 Michel P svarar Birgitta N
    Tack Birgitta för omdömet. Det var ett långt och trevligt samarbete med gott resultat.
  • Renzo Natale F
    Renzo Natale F skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Stiligt .Gav en professionell intryck ..Duktig Säljare !!
    2017-11-22 Michel P svarar Renzo Natale F
    Tack Eva för omdömet! Hoppas ni kommer trivas i nya boendet.
  • Said M
    Said M skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Med Michel var det ett bra möte från första början! Han var tydlig och hjälpsam och kom med förslag och idéer när jag som kunde inte hade den kunskapen som behövdes för att sälja min bostad! Michel var betryggande och ingav en känsla av att vi kommer att uppnå mina mål med att sälja min bostad!

Detta var första gången jag sålde en bostad och Michel gjorde hela processen väldigt enkelt från första mötet till kontraktskrivning!

Jag kommer att använda mig utav Michel i mina framtida affärer!
    2017-11-22 Michel P svarar Said M
    Tack Said! Det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. På återseende!
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jättebra och trevligt bemötande, besvarade frågor och kommunicerade genom hela processen. Kom med bra idéer och var tillmötesgående med de önskemål vi hade kring försäljningen. Vi är väldigt nöjda med Michel och skulle rekommendera andra att anlita honom som mäklare.
    2017-11-20 Michel P svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik! Det var ett sant nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i det nya boendet!
  • Michelle D
    Michelle D skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michel hade ett gott bemötande och är en av de bästa mäklarna jag mött under mina tre månaders intensivt letande av bostad. Han var tillmötesgående genom att bland annat ta reda på detaljer som jag frågade om under visningen.
    2017-11-06 Michel P svarar Michelle D
    Tack Michelle för omdömet. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med min insats!
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag tycker att han har gjort ett bra intryck och saklig bedömning av mitt objekt. Han tog det till sig och jobbade hårt tills det blev sålt. Det gjorde han bra.
    2017-11-06 Michel P svarar Håkan W
    Tack Håkan för de fina orden. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig!
Björn Wallberg
Michel Petterson