Mikaela Gustavsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Mikaela att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 63 kunder tycker om Mikaela Gustavsson

• Advija K
    Advija K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har sålt vårt stuga och henne har vi upplevt som mest angagerade mäklare vi har träffat i vårt liv👍
    Hon är väldigt positiv, aktiv och angagerad både som person och mäklare.
    Vi skulle vilja varmt rekomendera henne till vem och vad som helst. Läs mer
  • Sara R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostad på Haga med Mikaela som mäklare.
    Hon har varit ett stöd under hela processen och gjorde att säljprocessen kändes smidig, ordentlig och bra.
    Stort plus var att hon svarade snabbt på frågor jag hade via mail eller sms.
    Kan rekommendera henne till er som vill sälja er bostad :) Läs mer
  • Hanna A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt, varmt och tryggt bemötande! Bra genomgång av kontrakt. Läs mer
    2018-11-07 Mikaela G svarar Hanna A
    Tack för reco Hanna och lycka till med allt! :)
  • Lennart B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrätt 3 rum o kök.
    Mycket bra bemött och utmärkt information under försäljningsprocessen.
    Kommer säkert att anlita Svensk fastighetsförmedling om det skulle bli aktuellt att sälja igen.

Bra jobbat😍 Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Lennart B
    Tack så hemskt mycket för den fina recon Lennart! :)
  • Elin L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har gått snabbt och smidigt utan hinder. Bra bemötande och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Elin L
    Tack för reco Elin! Hoppas ni ska trivas i lägenheten. :)
  • Sten E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt min villa
    Mycket bra
    Hoppades på ett bra pris
    Totalt en bra upplevelse Läs mer
    2018-10-24 Mikaela G svarar Sten E
    Tack Sten för fint samarbete. :) Väldigt kul med en så positiv budgivning och slutpris!
  • Carl-Fredrik T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mycket trevlig, engagerad och kompetent mäklare. Fick vårt hus sålt. Mycket nöjda och kan varmt rekomenderas. Läs mer
    2018-10-22 Mikaela G svarar Carl-Fredrik T
    Tack tack!! Blir hemskt glad för de fina orden. :)
  • Torkil G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Smidigt och bra!
    ..................... Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Torkil G
    Tack för reco Torkil och stort grattis till köpet av den fantastiska fastigheten ni just köpt! :)
  • Edvin B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde lägenhet med hjälp av Mickaela. Jag fick ett väldigt bra bemötande. Mickaela var mycket lätt att göra med . Positiv,driven ,förtroendeingivande och rolig. Jag kan absolut rekommendera henne . Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Edvin B
    Tack vad glad jag blir! :) Det var roligt att lära känna dig och få förtroendet att sälja din bostad!
  • Jenny-Lee J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har varit toppen!
    Snabb och bra kommunikation och bra tips och råd på vägen! Läs mer
    2018-10-09 Mikaela G svarar Jenny-Lee J
    Tack Jenny! :) Jag blir väldigt glad att du känner dig nöjd med försäljningen. Du kan alltid höra av dig till mig om du behöver min hjälp med något. :)
  • Carola E
    Mikaela Gustavsson som var våran mäklare gick in i sin uppgift till 125%.
    Glad, trevlig, samarbetsvillig och positiv. Hon gav oss all info man kan tänkas behöva plus lite till.
    Dessutom gjorde hon både säljarna och oss som köpare mycket nöjda och belåtna.
    Vi rekommenderar derar henne varmt! Läs mer
    2018-10-09 Mikaela G svarar Carola E
    Vilken fin Reco Carola. Tack på hemskt mycket för de jättefina orden! :)
  • Susanne N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande. Omhändertagen. Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Susanne N
    Tack Susanne! :) Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
  • Inger J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Underbar och empatisk samt otrolgt.bra på att lyssna in kunder Mikaela Gustavsson högsta betyg 👍 Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Inger J
    Tack så mycket Inger! Din reco gör mig väldigt varm i hjärtat! :)
  • Maciej och Joanna K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en lägenhet på Råby i Västerås och Mikaela var våran mäklare
    Vi tycker Mikaela var väldigt proffesinell och svarade på alla frågor vi hade
    Var lätt att komma i kontakt med Mikaela och hon svarade eller ringde upp väldigt snabbt om hon var upptagen med annat Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Maciej och Joanna K
    Tack! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mitt jobb och att ni fått svar på era frågor. :)
  • Tomas och Annika B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Finns bara positivt att säga :) Läs mer
    2018-09-17 Mikaela G svarar Tomas och Annika B
    Tack Tomas och Annika! Det gör mig väldigt glad att ni känner så. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende. :)
  • Rikard J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra hantering vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-09-14 Mikaela G svarar Rikard J
    Tack Rikard för reco! :) Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Johan Rikard J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra hantering vid köp av bostad. Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Johan Rikard J
    Tack Rikard för reco! :) Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Rebaz D skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde bostadsrätt och Mikaela var toppen! Mikaela var ärlig, punktlig och professionell. Under försäljningen återkopplade Mikaela kontinuerligt och skötte kontakten med föreningen vid frågor jag inte kunde svara på.
    Rekommenderar Mikaela starkt!! Läs mer
    2018-08-28 Mikaela G svarar Rebaz D
    Oj vad glad jag blir! Tack så mycket för den superfina recon Rebaz. Det har varit så trevligt att lära känna dig och din andra hälft. :)
  • James R
    James R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hon är en trevlig kvinna, fick bra info. Vi köpte bostad. Allt gick bra. Läs mer
    2018-08-28 Mikaela G svarar James R
    Tack James. Hoppas du och familjen ska trivas i er nya fina bostad! :)
  • Daniel K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket bra mäklare, försöker se möjlighet till situation och ordnar sedan det. Läs mer
    2018-08-28 Mikaela G svarar Daniel K
    Tack Daniel för fin reco och även för förtroendet att sälja din bostad! :)
  • Leila S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej!
    Tack gör hjälpen,jag ör kätte nöjd!!!!
    MVH Läs mer
    2018-08-23 Mikaela G svarar Leila S
    Tack Leila! Lycka till med din fina lägenhet. :)
  • Jenifer K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En trevlig och erfaren mäklare som alltid sprider glädje. Läs mer
    2018-08-22 Mikaela G svarar Jenifer K
    Oj vad fint sagt Jenifer! Tack! :)
  • Todd H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket bra bemötande och driven mäklare Läs mer
    2018-08-22 Mikaela G svarar Todd H
    Tack Todd. :) Hör av er om jag kan hjälpa till med något mer!
  • Mattias N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av den oerhört kompetenta Mikaela Gustavsson. Allting har gått jättebra och Mikaela har varit den bästa mäklaren man kan tänka sig! Läs mer
    2018-08-13 Mikaela G svarar Mattias N
    Wow! Tack så mycket Mattias. Vilken reco! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Det har vart ett nöje att samarbete med dig. :)
  • Isabel N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsigt bemötande vid köp av lägenhet på Kabelgatan. God kontakt och kommunikation under hela förloppet. Noggrannhet och tydlighet vid kontraktsskrivning ! Läs mer
    2018-08-10 Mikaela G svarar Isabel N
    Tack för de fina orden Isabel! Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Kurt & Rose-Marie H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte bostadsrätt. Bra bemötande från mäklaren. Trevlig och inte alltför på. Levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-06 Mikaela G svarar Kurt & Rose-Marie H
    Tack Kurt och Rose-Marie för fin reco. Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! Varma hälsningar Mikaela
  • Rashuan S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    skjutbanegatan 19B . . . Läs mer
    2018-07-16 Mikaela G svarar Rashuan S
    Hoppas du ska trivas i lägenheten! :)
  • Tintin B
    Tintin B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt hus i Tillberga. Upplever Mikaela som mysig och trovärdig mäklare och människa ! Läs mer
    2018-07-09 Mikaela G svarar Tintin B
    Vad fint Tintin. Tack så mycket! :)
  • Martin D skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är mycket professionell och ger ett förtoendegivande intryck. Hon var alltid kontaktbar och hörde kontinuerligt av sig med uppdateringar gällande försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2018-07-09 Mikaela G svarar Martin D
    Tack för den fina recon Martin! :)
  • Patrik & Jenny H
    Patrik & Jenny H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt villa. Vi tycker att vi blev mycket bra bemötta, och hon va väldigt engagerad i våran försäljning. Förväntningar på en så snabb och smidig försäljning som möjligt, vilket vi tyckte hon levde upp till. Mycket nöjd med allt i denna försäljning, skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-07-06 Mikaela G svarar Patrik & Jenny H
    Tack Patrik och Jenny. Vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen! Så trevligt att lära känna så glada och positiva människor som er. :)
  • Kristoffer E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en tvåa centralt i Västerås. Detta efter att Mikaela ordnade en perfekt extra visning för mig som jobbar treskift. Jag blev såld på lägenheten direkt och bemötandet från Mikaela kunde inte varit bättre. Tydlighet och ärlighet värdesätter jag högt. Läs mer
    2018-07-05 Mikaela G svarar Kristoffer E
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med både min insats och lägenheten. Tack så mycket för de fina orden! :)
  • Emma L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt en etta i Västerås. Fick bra service av Mikaela som höll mig informerad på önskat sätt under hela processen! Mycket förtroendeingivande! Läs mer
    2018-07-04 Mikaela G svarar Emma L
    Tack så mycket Emma! :) Du kan alltid höra av dig till mig om du har några frågor eller funderingar!
  • Lovisa F skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Skrev precis på kontraktet för min nyköpta lägenhet. Var väldigt nöjd och glad för det trevliga bemötandet och flexibiliteten att kunna skriva kontrakt snabbt och dessutom få snabb återkoppling från Mikaela vid frågor. Dessutom var det mitt första bostadsköp och Mikaela gick igenom allt i avtalet på ett bra och enkelt sätt! Läs mer
    2018-07-04 Mikaela G svarar Lovisa F
    Tack för din fina Reco Lovisa! :) Hoppas du ska trivas i din nya mysiga lägenhet.
  • Fredrik M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig person,tillmötesgående och ödmjuk.
    Hon har varit kunnig och upplysande om försäljningen av lägenheten efter min pappa.
    Hälsningar
    Fredrik Malmberg Läs mer
    2018-04-18 Mikaela G svarar Fredrik M
    Tack så mycket Fredrik för de fina orden! :)
  • Alf K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är både personlig och professionell. Läs mer
    2018-04-18 Mikaela G svarar Alf K
    Tack Alf! :) Hoppas ni ska trivas i nya bostaden!
  • Linda H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det var ett bra mottagande och väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-06 Mikaela G svarar Linda H
    Tack Linda! Hoppas du ska trivas i lägenheten. :)
  • Martin N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Profetionel bemötande, engagerad och trevlig Läs mer
    2018-03-27 Mikaela G svarar Martin N
    Tack Martin! Det är alltid roligt att sälja och visa en lägenhet med så noggranna säljare som er! :)
  • Maggie N
    Maggie N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-03-26 Mikaela G svarar Maggie N
    Tack. :) Nu blir det spännande att se hur det går med försäljningen av din fina lägenhet! Vänliga hälsningar Mikaela
  • David S
    David S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde mitt hus med hjälp av Mikaela. Hon är en proffsig mäklare, med en trevlig och positiv inställning som gagnar både säljare och köpare!
    Försäljningen överträffade mina förväntningar och jag skulle rekommendera henne till alla som vill sälja sitt hus på ett smidigt och enkelt sätt! Läs mer
    2018-03-22 Mikaela G svarar David S
    Tack så mycket David för den fina Recon. Det värmer! Jättekul att du känner dig nöjd med både försäljningen och mig. :)
  • Basma R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är så nöjd med Mikaela. Hon är väldigt öppen, lätt att tala med & väldigt ödmjuk. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Basma R
    Åh, tack så mycket för de fina orden Basma! :)
  • Lilian G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande. Snabb, effektiv. Läs mer
    2018-03-16 Mikaela G svarar Lilian G
    Tack för Reco Lilian! :) Hör av er om jag kan hjälpa er med något. Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Krister R
    Krister R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hon var trevlig och mycket kunnig.
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Förväntningarna blev uppfyllda. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Krister R
    Kul att jag levde upp till era förväntningar. Har vart trevligt att lära känna er alla! Tack för Reco. :)
  • Christer G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är helt nöjda med mäklaren, trevligt bemötande och klar och tydlig genomgång av fastighetsaffären. Läs mer
    2018-03-15 Mikaela G svarar Christer G
    Tack Christer! Vad kul att ni känner er nöjda med mig. :) Vänliga hälsningar Mikaela
  • Lisa W skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är jättetrevlig och tillmötesgående. Vi hade önskat någon mer kontakt innan själva visningen eftersom vi blev osäkra på hur mycket hon var förberedd eftersom hon skulle ta reda på all information själv och inte frågade oss så mycket om detaljer. Men det Vi uppfattat verkar allt ha varit bra på visningen och annonsen blev bra. Vi fick inte till en budgivning och om det berodde på mäklarens insats eller marknaden vid försäljningstillfället är svårt för oss att avgöra. Läs mer
    2018-03-12 Mikaela G svarar Lisa W
    Tack Lisa! Jag hoppas ni ska trivas i huset och hör av er till mig om det finns något jag kan hjälpa er med. :) Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Anne K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffesionell och trevlig. Kunde sin sak med alla papper och vad som måste göras. Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar Anne K
    Tack Anne! :) Hoppas du ska trivas i nya fina lägenheten! Varma hälsningar Mikaela
  • Oscar V skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Fantastisk mäklare. Hon lyssnade på vad vi sa och tog det till sig. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Oscar V
    Tack Oscar! Hör av er om ni har några frågor eller funderingar som jag kan hjälpa er med. :)
  • My M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michaela har ett väldigt bra bemötande, proffesionell, effektiv, lyhörd, glad och vi kände oss väldigt trygga och supernöjda med henne. :) Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar My M
    Tack så mycket My! Hoppas ni trivs i ert fina hus! :) Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Carola E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är otroligt proffsig och kunnig. Ingenting är omöjligt för henne, hon löser allt.
    Som kund hos henne är man i trygga händer! Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar Carola E
    Tack Carola för de fina orden! :) Lycka till med allt! Varma hälsningar Mikaela
  • Curt P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande. Proffs i sin yrkesutövning. Målinriktad. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Curt P
    Tack Curt! Det har vart så trevligt att lära känna er alla. :) Hör av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden!
  • David T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Super trevlig tjej med glimten i ögat, lyhörd och sätter kunden i centrum.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-02-23 Mikaela G svarar David T
    Vilka fina ord David. Tack! :) Lycka till med allt i framtiden. Varma hälsningar Mikaela
Mikaela Gustavsson
Björn Wallberg