Mikaela Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 72 kunder tycker om Mikaela Gustavsson

• Magnus G
    Magnus G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-01-23

Jag sålde en 2,5:a på Haga och jag kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson. Hon var mycket trevlig, kunnig och professionell och bra på att hålla mig uppdaterad under hela försäljningen. Inga problem att hålla extra visningar när det fanns intresse för det. Allt gick smidigt från början till slut! Rekommenderas!

/ Magnus Läs mer
  • Petra A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-01-09

Vi köpte vårt radhus i Västerås av Mikaela och vi kände oss så trygga i hela processen.
    Mikaela är lyhörd och tillmötesgående. Påläst och är det något hon inte vet så tar hon reda på det och återkopplar, vilket många andra inte gör.

Kan verkligen rekommendera Mikaela!
    Tusen tack för allt!
    // Petra och Bess Läs mer
    2019-01-15 Mikaela G svarar Petra A
    Men vad fint skrivet! TACK så hemskt mycket! Jag hoppas att hela familjen ska trivas i ert nya fina radhus. :)
  • Lena L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-12-24

Jag köpte en bostadsrätt, min mäklare var tillmötesgående o väldigt trevlig!
    Hon förklarade bra när vi skrev på papper o träffade säljarna. Så jag är nöjd med henne! Läs mer
    2019-01-02 Mikaela G svarar Lena L
    Tack Lena för din fina Reco! :) Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten!
  • Erika A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-12-21

Vi har fått ett super bra bemötande vid köp av vår första bostadsrätt.
    Vi är nybörjare och har fått tydliga och snabba svar på våra frågor.
    Vi rekommenderar starkt Mikaela från Svenskfastighetsförmedling i Västerås! Läs mer
    2019-01-03 Mikaela G svarar Erika A
    Stort tack! :) Ni kan alltid höra av er till mig om det dyker upp fler frågor.
  • David E
    David E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-12-19

Vi sålde en lägenhet i city.
    Marknaden var inte beredd att betala det utgångspris mäklaren värderade lägenheten till vilken borde ha kunnat förutses bättre, vilket fick negativa följder för oss. Annars väldigt serviceminded och trevlig mäklare och svarar alltid i telefon eller ringer upp om man sökt dem. Överlag ett proffessionellt intryck. Läs mer
    2019-01-02 Mikaela G svarar David E
    Tack för Reco David! Ja, efter en tuff höst med en trög bostadsmarknad hoppas jag att ni nu ska landa och trivas riktigt bra i nya bostaden. Se till att ta hand om varandra! :)
  • Pernilla L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-26

Jag har köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött, mycket trevlig och positiv mäklare. Hade inte direkt några förväntningar.

Allt va toppen har inget dåligt att säga😀 Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Pernilla L
    Tack så mycket Pernilla! Härligt att ni känner er bra bemötta och fick ett positivt intryck av mig! :)
  • Camilla N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-21

Väldigt effektiv och professionell , glad och positiv . Jag upplevde att allt gick så fort . Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Camilla N
    Tack för Reco Camilla! Ja, det är alltid positivt när en försäljning går fort med ett gynnsamt slutpris. :)
  • Ida H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-18

Jag har köpt ett radhus, är nöjd med mäklarens bemötande, hon agerade proffesionellt och var väldigt trevlig. Läs mer
    2018-11-19 Mikaela G svarar Ida H
    Tack för reco Ida! Hoppas du ska trivas det mysiga radhuset du precis köpt!:)
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-17

Mikaela har engagerat och med varm medkänsla varit med oss genom processen att sälja vårat hem sedan 30 år tillbaka! Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Kristina S
    Tack Tina! Det har vart en ära att få sälja er fina fastighet och få lära känna er! :)
  • Advija K
    Advija K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-11-10

Mikaela har sålt vårt stuga och henne har vi upplevt som mest angagerade mäklare vi har träffat i vårt liv👍
    Hon är väldigt positiv, aktiv och angagerad både som person och mäklare.
    Vi skulle vilja varmt rekomendera henne till vem och vad som helst. Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Advija K
    Tack snälla Advija! Det var väldigt trevligt att lära känna er! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson