Mikaela Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 97 Läs vad Mikaela Gustavsson

• Joel B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-07-10

Mycket nöjda. Proffsigt och bra bemötande! Läs mer
    2019-07-12 Mikaela G svarar Joel B
    Tack för reco! :) Jättekul att ni känner er nöjda med mig och köpet av bostaden!
  • Nawzat A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-07-03

Jag köpte ett hus
    Trevligt mäklare kändes skönt upplevelse Läs mer
    2019-07-04 Mikaela G svarar Nawzat A
    Tack! Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet av huset och mig som mäklare! :)
  • Birgit B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-06-25

Har köpt ett fritidshus genom Mikaela Gustavsson, mycket trevlig mäklare som hjälpt till på alla tänkbara sätt.
    Rekommenderar henne varmt som mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!

2019-06-19

Vid köp av fritidshus med hjälp av Mikaela, har vi fått mycket fin hjälp med visning och köpet!
    Trevlig och personlig mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!
  • Raymond N
    Raymond N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-06-03

Jag har fått hjälp av Mikaela att sälja en lägenhet på Malmaberg. Har under hela processen känt en stor trygghet då vi haft bra och smidig kontakt både via sms och telefon. Det känns mycket viktigt då jag inte bor på orten, har hon även löst att vi kunnat ordna vissa saker på distans. Rekommenderar verkligen Mikaela för dig som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Raymond N
    Tack så hemskt mycket Raymond. Vilken fin reco! :)
  • Thomas P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-05-31

Mikaela var otroligt trevlig och hjälpsam då detta var min första boendeaffär så jag är jättenöjd 🙂 Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas P
    Tack för reco Thomas! Hoppas att du ska trivas i lägenheten. :)
  • Thomas G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-05-31

sålt en 3:a i Västerås, mycket trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas G
    Tack för reco Thomas! Hoppas ni ska trivas i nya huset. :)
  • Tova K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-05-30

Har sålt bostadsrätt ett parhus. Den bästa mäklaren jag träffat på och som jag varmt rekommenderar. Mycket professionell, med genuint förståelse för köpare och säljare. Lyhörd och engagerad. Högsta betyg. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Tova K
    Wow vad fint Tova! Tack så mycket för de superfina orden. De ska jag bära med mig. :)
  • Elvira J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-05-29

- köpt ett bostadsrättsradhus på Gäddeholm.
    - Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Väldigt trevlig atmosfär på visningen. Mäklaren spred positiv energi. Mäklaren svarade på frågor utan att vara påträngande. Vi fick gå runt och kolla i lugn och ro och mäklaren fanns som stöd och hjälp, precis som man vill.

- sammanfattningsvis, Mikaela var otroligt professionell och vi kände oss trygga som köpare. När vi ska sälja i framtiden kommer vi anlita henne. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Elvira J
    Oj vilken fin vilken reco! Tack så hemskt mycket. :)
  • Anita B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-05-29

Försäljning av villa.

Hade inga förväntningar på "mäkleriet"; möjligen formellt och affärsmässigt.

Men Mikaela Gustafsson sprängde alla gränser! Vilken rar, trevligt personlig, effektiv och smidigt arbetande person! Vi kände oss som ett sammansvetsat arbetslag från allra första kontakten.

Vi skickade intresseanmälan om försäljning till 15 av Västerås mäklare. Hon var den som snabbt som ögat tog kontakt med oss ... och saken var klar.

Vi ger Mikaela högsta betyg och rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Anita B
    Vad fint skrivet av er och tack så hemskt mycket för de fina orden! Det har vart ett sant nöje att lära känna er och jag hoppas vi kommer ses många gånger här framöver. :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson