Mikaela Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 84 Läs vad Mikaela Gustavsson

• Salah N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-04-17

Great support.
    She was really good and she explain everything. Läs mer
    2019-04-24 Mikaela G svarar Salah N
    Thank you so much and good luck! :)
  • Marja R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-04-15

Vid vår villa försäljning förmedlade vår mäklare Mikaela både kunskap engagemang med en stor optimism och och glädje som spred sig på oss trötta säljare och de som blev köpare, mycket snabbt och snyggt ordnat och mycket nöjda parter .Tack Marjaplog Läs mer
    2019-04-17 Mikaela G svarar Marja R
    Vad fint skrivet Marja! :) Tack, det värmer verkligen i hjärtat!
  • Marina A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-04-15

Vi fick hjälp av Mikaela Gustavsson . Hon är en kunnig, tillgänglig och trevlig mäklare. Vi köpte hus och hela processen gick snabbt och smidigt. Under kontraktskrivningen kände jag mig trygg. Hon var tydlig, gick genom alla punkter med en bra förklaring. Det kändes att hon hade bra kännedom om säljarens behov och köparens önskemål.
    Mikaela , du lyckades en gång till .
    Tack för allt ! Läs mer
    2019-04-15 Mikaela G svarar Marina A
    Vad härligt att ni kände er trygga och nöjda med mig. :) Tack för er superfina reco, det värmer!
  • Danne L
    Danne L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-04-10

Jag har anlitat Mikaela Gustavsson som mäklare för hjälp med att sälja min bostadsrätt på Bjurhovda på 1 rok.Hon är lugn och seriös samt tydlig och alltid villig att hjälpa till och ge svar på eventuella frågor man kan ha som säljare.Mycket att tänka på vid en försäljning och därför känns det väldigt bra att ha anlitat en seriös och trevlig mäklare som Mikaela.Jag tycker att hon som mäklare levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-11 Mikaela G svarar Danne L
    Tack Danne för de fina orden. :) Ja, det är väldigt mycket att tänka på vid en försäljning av sin bostad och det är skönt att höra att du inte har känt dig ensam genom processen. Varma hälsningar Mikaela
  • Aimen H
    Aimen H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-04-02

Jag har köpt en lägenhet på Skjutbanegatan jag är jätte nöjd och glad med lägenheten Mikaela Gustavsson var min mäklare hon hjälpte mig med allt vilken underbar mäklare och vilken service hon gav mig !
    Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt tack snälla för allt och jag kommer vända mig till henne nästa gång jsg köper eller säljer bästa Mikaela ❤️💐💐🏠🖊 Läs mer
    2019-04-08 Mikaela G svarar Aimen H
    Wow vilken fin reco Aimen! Tack! :)
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-03-28

Köpt en villa på Vallbygränd i Västerås. Mäklaren var mycket duktig, kunnig, tillgänglig och trevlig. Det hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på och kunde därefter ge mig information och de svar jag ville ha. En mäklare som jag gärna kan rekommendera! Läs mer
    2019-03-29 Mikaela G svarar Johanna A
    Tack Johanna för de fina orden! Jag hoppas ni ska trivas i "lilla Bullerbyn". :)
  • Ulrika Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-03-28

Köpt Flisavägen 44
    Bra bemötande och ett proffesionellt intryck
    Ser fram emot lika bra service då affären skall avslutas om ca 1 månad Läs mer
    2019-03-29 Mikaela G svarar Ulrika Ö
    Tack Ulrika! :) Vi ses snart igen, hör av er om det dyker upp frågor innan tillträdet!
  • Gunilla N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-25

Jag har köpt en tvåa. Jag blev väldigt fint bemött, seriöst och trevligt. Mäklaren var proffsig och ödmjuk. Hon hjälpte mig på ett väldigt lugnt och bra sätt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar med råge.
    Sammanlagt så känner jag mig glad och nöjd att affären gick i lås så snabbt och smidigt, helt mäklarens förtjänst.
    Tack. Läs mer
    2019-02-26 Mikaela G svarar Gunilla N
    Tack Gunilla för de fina orden! Betyder mycket att du känner dig nöjd med mig och mitt hanterande av ditt bostadsköp! :)
  • Tony Z skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-24

Vi fick hjälp sälja en lägenhet och den blev såld första dagen den låt ute, annonsen var jätte proffsig och resten skötes också galant. Läs mer
    2019-02-26 Mikaela G svarar Tony Z
    Tack för Reco Tony! Kul att ni känner er nöjda med mig och Svensk fastighetsförmedling. :)
  • Kristoffer Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-02-11

Mikaela är en seriös och intelligent mäklare som förstår sig på marknaden och möter ens behov. Vi behövde snabbt få sålt våran lägenhet, på en trög marknad dessutom, och Mikaela var med och stöttade hela vägen till försäljningen. Det tog bara några veckor att få den sålt.

Hon känns mänsklig och förtroendeingivande. Inte alls någon "plastförsäljare" - som många andra mäklare vi jämförde med. Hon kan absolut rekommenderas. Läs mer
    2019-02-13 Mikaela G svarar Kristoffer Ö
    Tack för den fina recon! Vad glad jag blir att ni kände att jag var rätt mäklare för er! Önskar er all lycka i framtiden. :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson