Oskar Johansson

Oskar Johansson

Oskar Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Oskar Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Oskar Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Oskar Johansson har haft 34 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

41 omdömen om Oskar Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Tommi N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Oskar har betett sig professionellt från start till slut med ett gott bemötande. Svarade på alla frågor jag hade och erbjöd hjälp där det uppskattades. Lätt att prata med och trevlig. Upplevde att han verkade kunnig och kände att han hade koll på läget. Aldrig köpt eller sålt en lägenhet förut så hade inte riktigt några förväntningar på mäklaren, men nu har ribban sats för framtida mäklare på en bra nivå.

Karin Margareta R
Sålde sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Trevlig, förstående och korrekt

Betty V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Positiv, lösningsfokuserad och tillmötesgående.

Eva Birgitta K
Västerås

Professionellt bemötande. Motsvarade våra förväntningar. Trevlig och påläst.

Ove T
Västerås

Otroligt tillmötes gående, alltid kunden bästa.

Helena E
Västerås

Fin bemötande och han svarade snabbt samt att han höll mig uppdaterad ofta

Åke E
Västerås

Oskar har bemött oss väldigt trevligt vid visningen och har lämnat detaljerad information på frågor.

Birgitta A
Västerås

Han har lyssnat på våra undringar då vi inte sålt eller köpt något sedan vi köpte huset 1983 så vår erfarenhet var på noll. Hade tålamod med våra frågor och lotsade oss fram. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi är tacksamma för de råd han gav oss och känner tillit till honom.

Emil B
Köpte sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Tydlig och snabb kommunikation samt bra bemötande!

Felicia V
Västerås

Otroligt trevlig och kompetent mäklare!