Oskar Johansson

Oskar Johansson

Oskar Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Oskar Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Oskar Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Oskar Johansson har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Oskar Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Leif B
Köpte sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Förtroendegivande, lättillgänglig, snabb återkoppling, lyhörd

Elias D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Jag är jättenöjd med Oskar från början till slut, han var väldigt trevlig och bemötande och hade verkligen koll på allt om lägenheten och svar på alla frågor jag hade. Det var jättelätt att kommunicera då han svarade direkt. När jag efter vi kommit överens om ett slutpris hade lite diverse frågor kring handpenning och vad som gällde innan vi skrev kontraktet förklarade han allt och hade tålamod med att jag hade en massa frågor!

Amanda C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Vi är väldigt nöjda med valet av Oscar som mäklare. Oscar har haft stort tålamod och ett betryggande lugn från första kontakt. Väldigt saklig och professionell. Försäljningen motsvarade våra förväntningar tack vare Oscars hjälp. Rekommenderar varmt 😊

Evelina D
Gideonsberg

Vi blev väldigt bra bemötta! Han svarade snabbt på meddelanden/ frågor och höll mig alltid uppdaterad i hur läget såg ut! Jag är super nöjd!

Fadila H
Västerås

Oskar , han jätte duktig och han har mycke tålamod med kund och lugnt han hjälpsam med kund och vi är mycke nöjd med Oskar .Han jätte bra mäklare , Vi önskar honom varmt och en ljus framtiden . Mvh Fadila

Samaneh K
Västerås

Jag vill uttrycka min uppskattning för den professionella och trevliga service som Oskar Johansson på Svensk Fastighetsförmedling Västerås levererade under köpet av mitt hus. Jag kände mig bekväm genom hela processen, och hans tydlighet gjorde upplevelsen mycket positiv. Tack för en väl utförd tjänst.

Tuula B
Västerås

Oskar har, genom sitt trevliga, lugna, tillmötesgående sätt, varit en enorm hjälp vid min bostadsförsäljning. Han håller mig hela tiden uppdaterad vad som händer och han är lätt att nå via sms eller tfn. Eftersom jag behövde ansöka om godmanskap har Oskar varit mig behjälplig med dokument och kontakter och jag är så nöjd med försäljningen! Jag rekommenderar honom varmt!

Nathalie S
Västerås

Trevlig, förklarar allt tydligt och bra, bra återkoppling och professionell.

Tommi N
Västerås

Oskar har betett sig professionellt från start till slut med ett gott bemötande. Svarade på alla frågor jag hade och erbjöd hjälp där det uppskattades. Lätt att prata med och trevlig. Upplevde att han verkade kunnig och kände att han hade koll på läget. Aldrig köpt eller sålt en lägenhet förut så hade inte riktigt några förväntningar på mäklaren, men nu har ribban sats för framtida mäklare på en bra nivå.

Karin Margareta R
Sålde sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Trevlig, förstående och korrekt